Die oudjes in FB zijn traag.quote:
Als dat in de voorwaarden van de tandarts staat wel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Even terug haken op gister kan een tandarts eigenlijk wel een 'boete' geven omdat je telaat/niet gekomen bent?
SCH? Wat een kutuserquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De X kan ook voor chi staan, dan is het eigenlijk SCH. Goed over nagedacht Soemp!
Ik had op Dribbel_ gestemd maar dat wordt niet overgenomenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had op Dribbel_ gestemd maar dat wordt niet overgenomen
In GC is een poll voor de grootste kutuser van Fokquote:
Hé, wat krijgen we nu???quote:Music Etcetera BV
In- en verkoop van grammofoonplaten en CDs en DVDs. Zie website.
www.recordfriend.com
Dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
TT aangepast, wederom een prettige avond toegewenst van uw moderator
Die had ik ook nog even overwogen voordat ik mn nieuwe scherm kocht...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
http://www.eizo.nl/monitoren/widescreen-lcd/24-inch/HD2441W.html
Sven z'n nieuwe beeldscherm
Amaretto is altijd goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ga nu naar het etentje; ik heb drie leuke lp's en een fles amaretto voor de vriend gekocht
Hey, dat is een bekende locatiequote:
Vervelend hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg opeens megazin in een Pizza Hut-pizza! Nadeel: de dichtstbijzijnde is in Rotterdam
Wat heb jij toch een gore voorkeursmaken...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg opeens megazin in een Pizza Hut-pizza! Nadeel: de dichtstbijzijnde is in Rotterdam
Pizza... een van de weinige soorten voedsel wat over het algemeen thuisbezorgd kan worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend he
Weet je wat ik vervelend vind? Dat ze niet bezorgen.
In het buitenland doen ze dat wel.
We hebben het over de Pizzahut-pizza. Niet gewone pizzas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pizza... een van de weinige soorten voedsel wat over het algemeen thuisbezorgd kan worden.
want als je er de deur voor uit moet kan je beter wat anders halen
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een gore voorkeursmaken...![]()
Mcdonalds had de mcrib niet af moeten schaffen... de schurken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?
Overigens zit ik nu salade te eten, geen pizza
Waarom kan je dat niet dan? Praktisch onmogelijk of gewoon niet lekker?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wou dat ík salades kon eten
En vis.
In Duitsland verkoopt de Mac ook bierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mcdonalds had de mcrib niet af moeten schaffen... de schurken.
En in Duitsland hebben ze die nog wel
Gewoon heel vies. En ben ik natuurlijk best bereid dingen te eten die ik niet lekker vind maar niet als het een gevecht moet gaan worden met jezelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet dan? Praktisch onmogelijk of gewoon niet lekker?
Zo, dat was geweldig op schoolreis naar Hongarije destijdsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Duitsland verkoopt de Mac ook bier
Hmm.. als ik dat geweten had...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Duitsland verkoopt de Mac ook bier
Dank jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met tim wat betreft de pizza hut pizza's! Die zijn niet te versmaden![]()
I know, maar ik vind die Amerikaanse dingen zo smerig en afbreuk doen aan de authentieke pizza...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het over de Pizzahut-pizza. Niet gewone pizzas.
Trouwens, ik snap MM maar ik zou willen zeggen: vergelijk ze niet met elkaar. Het zijn gewoon 2 totaal verschillende producten.
Espresso (wel een dubbele anders heb je een vingerhoedje vol...) van Starbucks isquote:Ik ben gek op Starbucks maar een goeie bak Hollands Plutonium zou ik toch niet willen missen.
MacDonalds is voor mij eenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?
Viespeuk...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met tim wat betreft de pizza hut pizza's! Die zijn niet te versmadenIn londen liet ik altijd bezorgen, terwijl ik op geen 5 minuten er vandaan woonde
![]()
Ook niet te vreten, één pot nat met de PizzaHut...quote:en MM, als we het over gore pizza's hebben denk ik aan domino'slaat die nou net wel bij me in de straat zitten
Jupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik had vanmiddag zin in burger king, maar ik kom er nooit
nog aanradersmisschien heb ik morgen tijd
quote:
Ja om te compenseren de meest absurde burger bestellen die je kan krijgen. Dat zal dus een triple whopper zijn met dubbel kaas en bacon, eventueel zonder groentequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik had vanmiddag zin in burger king, maar ik kom er nooit
nog aanradersmisschien heb ik morgen tijd
Kijk, dat kan ik dan wel weer wel pruimen.quote:
Zo te zien op de website kan je kortingsbonnen printen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja om te compenseren de meest absurde burger bestellen die je kan krijgen. Dat zal dus een triple whopper zijn met dubbel kaas en bacon, eventueel zonder groente
1019,5 kcal per broodje, een triple Whopper komt op 1069,3quote:
In de USA zat ik vlakbij een quiznos.. dat is ook prima te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat kan ik dan wel weer wel pruimen.
In de USA:
Ik bestel een broodje roast beef daar.
Miep achter de counter: 'What kind of supplements do you want on your sandwich?'
Ik: 'Salt & pepper only please.'
Miep:, no peppers, mayonaise, tomatoes, cucumber etc. etc?'
Ik: 'No, thank you, just the roastbeef with a little salt and pepper.'
Miep:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. dus 1 zo'n bonnetje inleveren.. 2 van die broodjes, patat, en een frisdrank.. zou je de hele dag mee door moeten kunnen komenquote:
Ik vind de Quiznos een stuk beter dan de Subway. Subway belegt heeeeeeel gierig en bij de Quiznos hebben ze vaak lekkerdere varianten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In de USA zat ik vlakbij een quiznos.. dat is ook prima te doen.
[..]
Hmm.. dus 1 zo'n bonnetje inleveren.. 2 van die broodjes, patat, en een frisdrank.. zou je de hele dag mee door moeten kunnen komen
Ik weet wat jij binnenkort gaat doen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Broodje hamburger zonder broodje of bestek eten wordt wel messy... Ben wel benieuwd hoe het personeel reageert als je een whopper zonder broodje bestelt
Een maat had gisteren een pizza besteld die vernoemd is naar een wijk in Leeuwarden (pizzeria heeft voor bijna elke wijk een pizza). Maar op dat moment was hij niet in de wijk waar hij woonde, toen is hij telefonisch een beetje gaan dollenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet wat jij binnenkort gaat doen...
Telefoongrappen, toch wel erg leuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een maat had gisteren een pizza besteld die vernoemd is naar een wijk in Leeuwarden (pizzeria heeft voor bijna elke wijk een pizza). Maar op dat moment was hij niet in de wijk waar hij woonde, toen is hij telefonisch een beetje gaan dollen. Vragen of hij in die wijk wel elke pizza kon krijgen of alleen die van de wijk waar hij was, of het een probleem was dat hij in een andere wijk woonde dan hij bestelde enzovoorts
. Enorm mee vermaakt ^^
Die heb ik in oostenrjk dus een keer gekregen terwijl ik een dubbele bestelde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja om te compenseren de meest absurde burger bestellen die je kan krijgen. Dat zal dus een triple whopper zijn met dubbel kaas en bacon, eventueel zonder groente
Dat zijn de betere grappenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefoongrappen, toch wel erg leuk.
Ooit vanuit een andere ruimte op het werk via de buitenlijn een collega gebeld waarvan ik wist dat ze met een bepaalde zaak rondom een Hagenees bezig was. Gedaan of ik degene van die zaak was met een Haags accent en de hele boel op stang gejaagd.
Ik zou wel even langs komen als niet snel gedaan werd wat ik wilde en anders zou ze het wel merken.
En zei de boel maar rechtpraten.
Op een gegeven moment opgehangen en terug naar mijn plek gegaan. Hele afdeling in rep en roer, Mirjam was bedreigd door een Hagenees en of ze nu de politie moesten inschakelen.
Om te laten merken dat ik de boosdoener was met dezelfde Haagse stem 'Sorry' tegen Mirjam gezegd.
Waarop ze helemaal over de rooie vroeg: 'Heeft 'ie jou ook gebeld?'
Heeft me uiteindelijk wel een waarschuwing opgeleverd...
Jaquote:
Ach, daar moet ze de humor maar van inzien horquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jamaar wel een beetje zielig voor Mirjam
Achja, ik wilde ook wel weer es anders binnenkomen hierquote:
Dit heeft zich afgespeeld toen jij nog niet geboren was, dus Mirjam zal vast niet meer boos op me zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jamaar wel een beetje zielig voor Mirjam
Wat schattigquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, telefoongrap. Ik hou graag van dubbele twists dus hier gaat 'ie
...
Maar als ik nu wel eens terugdenk ben ik van mening dat ik het niet had moeten doen. Het had natuurlijk best de liefde van zijn leven kunnen zijn en dat zou ik dan verpest hebben. Gelukkig is 'ie nu al jaren voorzien
ja goed, druk maar gezelligquote:
Oh nou sorry hoor. Ik vind het heel vervelend voor haar, maar mag ze dan geen commentaar meer krijgen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]laat dat meiske nou... zoveel mensen maken d/t fouten en ze heeft wel even wat anders aan dr hoofd dan spelling
Dat begrijp ik best. Alleen, als je zoveel schrijft, verwacht ik eigenljik dat je het automatisch goed doet. Net als ikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef MaJo het volgende:net 3 uur liggen tukken. Begonnen met studeren maar was erg moe
nu ga ik als de wiederweerga weer verder.
oh en B., als ik op fok zit schrijf ik snel en heb ik even geen zin om na te denken over spelling. Als het een artikel is dan kijk ik het na en zie ik de fouten wel. Ik schrijf gewoon heel snel en dan gaat er wel eens wat mis. Maar zoals LB ook zei heb ik op dit moment andere dingen aan mijn hoofd en dan staat spelling behoorlijk onderaan
En ben je er al achter wat je wil dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als ik in engelands wil studeren moet ik mijn plannen over twee weken al ingevoerd hebben...
IK WORD ECHT GEK!
sorry![]()
quote:
Hoi B.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja goed, druk maar gezellig
alleen gezeik met internet
Nee ik weet het allemaal nog niet precies, alleen dat ik heel graag weg wil van deze omgeving en het liefst naar engeland.... Ik heb verder geen ideaal ofzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ben je er al achter wat je wil dan?
Hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt om alsnog je plannen in te voeren. En daardoor zou je misschien wel eens kunnen afzien van Engeland omdat "het toch niet meer gaat passen". En misschien had je juist voor Engeland moeten kiezen.
Dus ga nou eerst eens goed nadenken. Ik zou zeggen: een ervaring als in het buitenland studeren(en nog dicht bij huis) is een wereldervaring die je altijd meeneemt
PS ik heb ook een keer gehad dat ik niet was uitgenodigd voor een verjaardag en dat ik echt geen idee had waarom niet. Vrienden waren er wel... verder niet meer over gehad en elke keer daarna wél uitgenodigd. Misschien valt het dus allemaal wel mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik weet het allemaal nog niet precies, alleen dat ik heel graag weg wil van deze omgeving en het liefst naar engeland.... Ik heb verder geen ideaal ofzoniet dat ik al sinds mn tiende weet dat ik advocaat wil worden.
Ja, ze zei vandaag iets dat ze mn 'boze' smsje had gehad (boos? wtf?) en dat ze vanavond zou bellen. Onze telefoon lag er tot kwart over negen uit, en ze zou rond half negen bellen. Mijn moebiel heeft ze niet geprobeerd, noch later weer de huistelefoon. Maar het scheen iets van een 'ongeplande en onbedoelde' verjaardag te zijn hoorde ik weer van een ander. Ik ben nog vrij sceptisch, maar het maakt me ook allemaal niet meer zo uit [/deprimode]
Dat weet ik ook niet zo precies, wat ik daarmee bedoel. Vooral deze mensen, geloof ik. En Nederland en Amsterdam ook, maar dan wel om daarna snel weer terug te komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS ik heb ook een keer gehad dat ik niet was uitgenodigd voor een verjaardag en dat ik echt geen idee had waarom niet. Vrienden waren er wel... verder niet meer over gehad en elke keer daarna wél uitgenodigd. Misschien valt het dus allemaal wel mee.
Enne, met "deze omgeving", bedoel je dan Amsterdam, Nederland of iets anders?
Dan zou je op zich ten oosten van Utrecht ook al goed zitten, kan je op kamers gaan en tot op zekere hoogte zelf bepalen hoe vaak je je familie nog zietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet zo precies, wat ik daarmee bedoel. Vooral deze mensen, geloof ik. En Nederland en Amsterdam ook, maar dan wel om daarna snel weer terug te komen
Hmmja, met mijn familie heb ik verder weinig problemen, behalve dat mijn ouders op het moment echt onwijs ongeïnteresseerd zijn, vooral mijn papa, juist nu ik het nodig heb...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zou je op zich ten oosten van Utrecht ook al goed zitten, kan je op kamers gaan en tot op zekere hoogte zelf bepalen hoe vaak je je familie nog ziet
ik ben voorzichtig optimistischquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi B.! Is de aanpassing gelukt?
Ah, bij "deze mensen" nam ik gelijk aan dat het om familie ging, die kan je niet kiezenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmja, met mijn familie heb ik verder weinig problemen, behalve dat mijn ouders op het moment echt onwijs ongeïnteresseerd zijn, vooral mijn papa, juist nu ik het nodig heb...
Da's mooi, en in het maffiaspel leef je ook nogquote:
Jawelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's mooi, en in het maffiaspel leef je ook nog
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Wat pas écht vervelend is, is als je je rot verveelt maar je weet niet wat je moet gaan doen. Dan ga je heen en weer lopen tussen niets en niets maar je wil wel wat gaan doen maar wat? En dat kan dan een dag duren
Ik dacht dat ik de enige was die zo ongelooflijk inefficiënt haar tijd kon verdoen! Ik heb lotgenoten gevonden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste heb ik vooral als ik zin heb in heel veel dingen, dan kan ik niet kiezen en begin ik uiteindelijk nergens aan.
Ja, want hij loopt inkomsten mis doordat jij niet bent komen opdagen en hij in die korte tijd geen andere patiënt meer had kunnen inplannen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Even terug haken op gister kan een tandarts eigenlijk wel een 'boete' geven omdat je telaat/niet gekomen bent?
Meisje, laat het allemaal van je afglijden, zo goed als het gaat. Wacht maar gewoon af, ga er niet te veel over nadenken. Door erover te piekeren verander je er niks aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de reactiesZit gewoon even in een negatieve spiraal, ben natuurlijk ook nog steeds (stiekem) depressief
Ik zit nu even heel goed te studeren en die afleiding helpt wel
Ik ga jullie dus even verlaten, studie gaat voor
Vraag eens aan je vader of je eens serieus met hem kan praten. Zeg dat het je dwars zit en je niet weet wat je moet doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmja, met mijn familie heb ik verder weinig problemen, behalve dat mijn ouders op het moment echt onwijs ongeïnteresseerd zijn, vooral mijn papa, juist nu ik het nodig heb...
Zelfs als je er een kick van zou krijgen een eend in te smeren met pindakaas geloof ik dat je niet de enige bent in de wereldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die zo ongelooflijk inefficiënt haar tijd kon verdoen! Ik heb lotgenoten gevonden.![]()
* Hawaii_Tim gaat googlenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs als je er een kick van zou krijgen een eend in te smeren met pindakaas geloof ik dat je niet de enige bent in de wereld
Ik kwam aldaar wel deze grap tegen:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het internet
Resultaten 1 - 10 van circa 24.500 voor rub a duck in peanut butter (0,13 seconden)
Ik kwam een topic tegen met daarin "Is it ok to spread peanut butter on your nuts and let your dog lick it off?"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam aldaar wel deze grap tegen:
"What do you get when you cross six ducks and peanut butter? a pack of peanut butter and quackers."
En die is eigenlijk best grappig
dat laatste had MM al vastgesteld vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ooit wil ik in een echt walgelijke auto rijden. Zo'n Flodder-mobiel met pluchen dobbelstenen
Ik heb echt geen smaak
"Find me a duck, quick!" ?quote:
Dat ik geen smaak heb weet ik ook al lang, en daarom kan ik me soms inhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat laatste had MM al vastgesteld vandaag
een jongen die bij mij in de straat heeft gewoond heeft een (volgens mij) Dodge Charger, paars/groen gespoten, 2 dikke uitlaatpijpen eronder. Wát een bakjammer van de lak though, ik had het mooi (mat)zwart gedaan denk ik. Komt wel een waanzinnig goed geluid uit
* Etcetera starts droolingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van mijn krijgt binnen een paar weken deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ik geen smaak heb weet ik ook al lang, en daarom kan ik me soms inhouden. Maar als ik veel te veel geld heb wil ik wel een huis in Addams family stijl met daarin een aparte kamer voor allemaal kitsch, waaronder een houten indiaan
Chargers in paars met groen kúnnen mooi zijn, maar dan moeten het wel van die felle en shiny kleuren zijn
De standaard-Mustang of een echte Shelby?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
De grap is dat ik er geen flikker van snap?quote:
Een Shelby GT als het goed is. Eén of andere "collectors" edition.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De standaard-Mustang of een echte Shelby?
briefje met toestemming om vreemd te gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grap is dat ik er geen flikker van snap?
Haast elke Amerikaanse auto is een collectors edition omdat ze na een jaar een overbodige facelift gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Shelby GT als het goed is. Eén of andere "collectors" edition.
Tjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haast elke Amerikaanse auto is een collectors edition omdat ze na een jaar een overbodige facelift geven
Nice, dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja
Als hij terug is en hem heeft dan geef ik wel weer een update.
Ze klinken allerminst droevigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die nieuwe Mustangs "kijken" allemaal wel een beetje droevig
V8 ftw! Al zou ik geen nee zeggen tegen een V12quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze klinken allerminst droevig![]()
Ik vind ze trouwens heel vet. Beetje jammer dat ze weer in allerlei kutfilms gebruikt worden als "de coole car"
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die dingen lelijk. Alsof je zo'n sjonnie bent die aan straatraces meedoet.
Daar staan hier schitterende kostuums voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is carnaval, Tim.
Maar dat komt dus door de films. Daarom heb ik er zo'n hekel aan dat zo'n vette bak wordt gebruikt in suffe films.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die dingen lelijk. Alsof je zo'n sjonnie bent die aan straatraces meedoet.
Nee, het komt door die streep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat komt dus door de films. Daarom heb ik er zo'n hekel aan dat zo'n vette bak wordt gebruikt in suffe films.
Je zit er 2x naast. Jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar het blijven Amerikaanse auto's. Net als Amerikaans bier en Bourbon niet veel bijzonders
Goedenavond
en welterusten
Oh zo...ja die streep ben ik ook geen echte fan van.quote:
Hmz.. toevallig vandaag eerste episode gekeken vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
over het dak/motorkap? die vind ik juist tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo...ja die streep ben ik ook geen echte fan van.
Ik heb de eerste episode pas geleden gezien en het is echt gruwelijk bagger. Transformaties?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. toevallig vandaag eerste episode gekeken van
Maar jij drinkt sowieso geen bierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik deel je mening v.w.b. Amerikaans bier en bourbon dus de stand is nu 2-1.
Hoezo subjectief?
de pilot aflevering was wel aardig, maar ook al ontzettend over the topquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de eerste episode pas geleden gezien en het is echt gruwelijk bagger. Transformaties?
Ja ik heb begrepen dat er een preview en een pilot waren ofzo. En dan vorige week deel 1 van de serie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de pilot aflevering was wel aardig, maar ook al ontzettend over the top
tja, dat is KITT he, onvernietigbaar. Maar je gaat me inderdaad niet vertellen dat 'ie zo zwaar is dat een aanrijdende bus plostklaps stil staatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
in de pilot werd op een gegeven moment de volgende stunt gedaan:
Kitt stond midden op de weg om een busje te stoppen. De bus ramt hem in de zijkant, de achterkant van de bus komt omhoog, dondert weer omlaag, bus total loss en Kitt had: Niks. geen schrammetje, krasje of deukje
Gunstig toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:52 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging vet goedWist best wel alles
Ook niet zo gek na het college van gisteren, hij stelde inderdaad dezelfde vragen
Ja wel maar dat wordt ten minste overal gebruikt. Chemisch goedje? --> groen.quote:
Een week?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Net eindelijk tijd gehad om een artikel te tikken voor 3voor12een week na het concert
had ik al gezegd dat ik vanavond naar het filmgala ga?
8 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een week?
Dat is wel wat laat
Nee. Dat is hobnobben met de acteurs toch?
hobnobquote:
Dat is best wel vetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk gewoon ter plekkequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is best wel vet
Weet je al wie je aan gaat spreken of gewoon iedereen die maar in de buurt komt?
* urenbriefjes inleverenquote:
Ik wilde je het nog vragen nu je je helemaal in de film business en we er een Renate Mioch bij hebben gekregen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik loop liever in de regen door de Efteling dan een avond naar The Sound of Musicquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zondag en maandag naar de Efteling (incl. bezoek aan de musical 'The Sound Of Music'), weersvoorspellingen zijn geweldig...
Ook dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Zondag = diner + musical en vooraf mag je het park inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Computer of Sven er dus uit...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik wil een ladenkast inruimen met computerstuff van Sven, zit het hele ding al vol computerzooi![]()
![]()
Ik wil een net huis.![]()
Ik overweeg nog.quote:
veel plezierquote:Ik ga weekenden...
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog.![]()
![]()
Ik ben gaan samenwonen met een hamster.En dan ook nog topics openen in V&A om méér computerspullen.
!!!
[..]
veel plezier
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ook
Daar zijn die draaimolentjes dan weer voor uitgevondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hamster meldt zich...
Die quoot ik even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij zitten hier weinig geen-masters
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die quoot ik even.
Ik ben al wel Master.![]()
MadMaster natuurlijk ook. En IARL toch ook?
Als we een huis hadden met een extra kamer, dan had ik inderdaad daar al z'n zooi gezet. Deur achter me dicht en nooit meer binnen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hamster
Maar wel vervelend dat je er nu zo tegenaan loopt bij Sven.... Duidelijke afspraken lijkt me de gouden oplossing: een vriendin van mij heeft een vriend die halve veilingen opkoopthij mag alleen maar zoveel meenemen als in één kamer past
Dan..beginnen bij het slechtste, dan moet je dan gaan verwerken in de andere kroegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:43 schreef Soempie het volgende:
Kun je het niet beter andersom doen? Tegen de tijd dat je dronken bent heb je toch niet meer door hoe goor de kroeg is.
Belangrijkste post in dat topic: "Wat doet Tokio Hotel in dat rijtje?"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:47 schreef wyccie het volgende:
Rick Astley genomineerd voor een MTV Award!
Hihi, geweldig klaagbaaktopic. Ik zou bijna zelf ook gaan stemmen.
Als je dat nou verkeerd leestquote:De rechtbank in Rotterdam achtte Brian R. (34) niet alleen schuldig aan de moord op de 25-jarige Rotterdammer Elvin del Carmen in januari vorig jaar, maar ook aan een verkrachting enkele weken later.
Necrofilie to the max, maar is het dan nog wel verkrachting?quote:
Wellicht valt het onder grafschennis?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Necrofilie to the max, maar is het dan nog wel verkrachting?
En zit daar heel toevallig nog een snoer voor een HP laptop bij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft in elk geval net beloofd het uit te zoeken en weg te geven of te gooien wat hij niet meer nodig heeft. Volgens mij heeft hij uit die berg helemaal niks meer nodig, dus das mooi.![]()
Beetje een dooddoener ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht valt het onder grafschennis?
Dat dan weer niet, terwijl er drie dozen vol snoeren staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En zit daar heel toevallig nog een snoer voor een HP laptop bij?
Ik besterf het bijnaquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog.![]()
![]()
Ik ben gaan samenwonen met een hamster.En dan ook nog topics openen in V&A om méér computerspullen.
!!!
[..]
veel plezier
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn die draaimolentjes dan weer voor uitgevonden
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik gooi altijd heel makkelijk dingen weg. Hup, weg met die zooi. Als het opgeruimd is voelt het altijd heel fijn.![]()
Hoe zijn de SC-ers dan? Zitten hier nog meer hamsters?
Oh maar dan moet je gewoon bij de thuiszorg gaan werken, je verandert vanzelf in een poetsmiepquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinig
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef Etcetera het volgende:
oh ik krijg net commentaar dat hij geen hamster is, maar dat hij dingen verzamelt.
nee nee nee dat is iets heel anders. zegt hijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom noemen ze het toch hamsteren?
ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:19 schreef Soempie het volgende:
Zonde van de jas Etcie. Hopelijk hebben ze dezelfde nog hangen.
Sheep boft echt wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinig
Schapen en hamsters staan ook niet echt bekend om hun perfecte symbiose natuurlijkquote:
is misschien een instelling die stroom bespaard als je op accu draait?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik plug net de laptop weer aan de netstroom, gelijk een stuk scherper beeld
Ja, denk ik ook, maar met mijn vermoeide ogen die ik op het moment heb is dit wel erg lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is misschien een instelling die stroom bespaard als je op accu draait?
QFT!quote:
verstandigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, maar met mijn vermoeide ogen die ik op het moment heb is dit wel erg lekkerEn het is de laptop van m'n broertje, dus ik ga ook niet in de instellingen zitten klooien
Zeker omdat hij de anti-held van de computer isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
verstandigdoe ik ook nooit met andermans pc's/laptops
whehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker omdat hij de anti-held van de computer is
Dat vind ik iets heel anders idd, dat is ook met 1 minuut teruggezet en de veiligheid gaat dan wel voor iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whehehe
met auto's vind ik dat wat anders trouwens, dan wil ik de spiegels wel eens wijzigingen als ik in een andere auto rij. misschien wel irritant voor de eigenaar, maar ik vind mijn eigen veiligheid op dat moment iets belangrijker
Zit niks voor me bij, sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:32 schreef Soempie het volgende:
[TK] Heul veul spul voor weinig (moet snel weg!!)
"moet snel weg!!", want vriendin: [ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schapen en hamsters staan ook niet echt bekend om hun perfecte symbiose natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik plug net de laptop weer aan de netstroom, gelijk een stuk scherper beeld
dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
B. even tussen ons, die bestekset wil je niet.![]()
Het is een bij elkaar geraapt zooitje bestek, wat toevallig in een koffer is beland.quote:
Kringloop is soms verrassend duur: een tafel daar was niet veel goedkoper dan een nieuwe van Ikea maar wel veel lelijkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben laatst weer naar de kringloopwinkel hier geweest, dat vind ik altijd zo smullen
De meest hilarische ouwe troep, en soms ook echt heel mooie dingen..... er stond nu een servieskast, heel mooi houtsnijwerkalleen 250 euro
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
B. even tussen ons, die bestekset wil je niet.![]()
de prijzen vallen me daar soms ook heel erg tegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben laatst weer naar de kringloopwinkel hier geweest, dat vind ik altijd zo smullen
De meest hilarische ouwe troep, en soms ook echt heel mooie dingen..... er stond nu een servieskast, heel mooi houtsnijwerkalleen 250 euro
Ja dat is cool!! Mijn huisgenootje had het op haar kamerdeur, met een huuuuuuge to-do-list eropquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik vandaag wat tofs gekocht: een spuitbus schoolbordverf
Nu nog even uitzoeken waar ik die op ga gebruiken
Gaan jullie samenwonen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, vind je het gezellig als ik op de koffie kom?
Alleen als dat ding met de trein mee te nemen is natuurlijk.
En als Sheepie ook geïnteresseerd is
Tuurlijk vind ik dat gezellig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, vind je het gezellig als ik op de koffie kom?
Alleen als dat ding met de trein mee te nemen is natuurlijk.
En als Sheepie ook geïnteresseerd is
ik ben niet zo rijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hee B., heb je ook belang bij een autootje dan?ik heb nog een leuk polo'tje in de aanbieding
Wanneer kwam IARL ook alweer terug? Die was eventueel ook geïnteresseerd....
oh, ik ben neit zo sterkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat gezellig.![]()
Maar in de trein meenemen is volgens Sven te zwaar... Hij kan natuurlijk uit elkaar, maar het is wel een groot gewicht.
dat kan heel veel energie vreten hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee en nee
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik het afscheid nemen zat ben... gisteravond mn beste vriend, morgenochtend mn beste vriendin....
Wat moet je met 6 lattenbodems?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef B.ertha het volgende:
de prijzen vallen me daar soms ook heel erg tegen
Maar wel 6 lattenbodems voor 60 euro
Nee bedankt, misschien neem ik zo eerst nog een glas rum maar anders ga ik lekker slapenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh zo...ja, nee, niet heel grappig dus.
Iemand kopje thee?
Jij moet wel heel veel afscheid nemen deze weken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net mn beste vriendin/huisgenootje op de trein gezet met dr levensgrote koffer. Heb staan huilen op het perron toen ze wegreed![]()
Arme LB, het zit wel dicht op elkaar nu he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net mn beste vriendin/huisgenootje op de trein gezet met dr levensgrote koffer. Heb staan huilen op het perron toen ze wegreed![]()
Same here dus.quote:
Ja ik zal haar gelukkig nog wel eens zien! Maar het komend halfjaar niet, en het is voor het eerst dat ze op reis gaat en niet meer terugkomt naar Groningen daarna... En dat maakt het zo 'definitief'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet wel heel veel afscheid nemen deze weken.
Maar je zal haar toch nog wel eens zien?
Wauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Gisteravond naar de HMH geweest vanwege 50 Jaar Nederpop.
Bijna 5 uur non-stop optredens van Andy Tielman, Peter Koelewijn, Boudewijn de Groot, Cuby & The Blizzards, George Baker, Jan Akkerman, The Scene, De Dijk, Blof, Krezip, Armand, Het Goede Doel, Gruppo Sportivo, Spinvis, Johan, Voicst, CCC Inc., Alquin, Kayak, Peter te Bos van Claw Boys Claw, Extince en vele anderen.
Was gebroken na afloop, zo lang trekt opa het niet meer...
Vanmiddag voor de afwissling een whiskyproeverij in IJmuiden en morgen eerst naar de Dutch Dakota Association op Schiphol (thema 50's/60's met veel oldtimers, o.a. de auto die we laatst gehuurd hadden voor m'n schoonvader) en daarna naar de Efteling.
Ik verveel me dus niet en jullie zijn weer op de hoogte...
Dierendag? Is het dierendag? Of is het dierenkijkdag?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Same here dus.
Vanwege dierendag moest mw. MM vanmorgen om 8.00 uur bij het asiel in Amsterdam zijn, waar ze vrijwilliger is en waar vandaag een open dag is. Moest haar wegbrengen en vanwege ons drukke weekend daarna boodschappen ,dus ik heb mijn bed ook niet echt lang gezien.
Heb nu barstende koppijn en met de whisky vanmiddag in het vooruitzicht is dat geen goede combinatie...
Dat klinkt als een zware taakquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zal haar gelukkig nog wel eens zien! Maar het komend halfjaar niet, en het is voor het eerst dat ze op reis gaat en niet meer terugkomt naar Groningen daarna... En dat maakt het zo 'definitief'.
Overigens was wel het laatste afscheid de komende tijd. Save the best for last zeg maar
Nu ga ik de komst van mijn vriend hier voorbereiden
4 Oktober = dierendag...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dierendag? Is het dierendag? Of is het dierenkijkdag?
Het concert was geweldig, het podium was in tweeën verdeeld, dus dan weer rechts en dan weer links trad een band/artiest op. De podiumopbouwers die alle instrumenten e.d. steeds weer na 2 à 3 songs moesten wisselen maakten overuren, omdat iedereen z'n eiegen apparatuur/instrumenten mee had genomen...quote:Dat 50 Jaar Nederpop klinkt trouwens wel heel cool. Ze hebben een paar jaar geleden op Lowlands ook ziets gehad toen Johnny Hoes 75 werd. Werd dan gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers(?)
en de bands gingen dan nummers van elkaar doen en een paar van zichzelf(eigenlijk zoals Vrienden van Amstal, wat ook heel erg tof is).
5 uur lang zou ik zo voor tekenen
Ik zal het zien straks, als ik het kastje met dozen vol troep ga openenquote:
He wat, ga je samen wonen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal het zien straks, als ik het kastje met dozen vol troep ga openenvolgens mij verhuis ik die dozen al 4 jaar mee
Verder valt het wel mee hoor, de spullen vanmoeten erbij, maar dat zijn er niet zoveel, en we moeten wat kledingkasten verslepen.
Nu ga ik de stad in, lunchen met een andere vriendin
P.S. en ja, het is vandaag dierendag, én st. FranciscusdagDierendag wordt op st. Franciscus gehouden omdat hij zo'n liefde voor de schepping/de natuur had dat hij zelfs voor vogels preekte
En, heb je je doelstellingen gisteren nog gehaald?quote:
Like all the timequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, hier ook last van?
[ afbeelding ]
Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En, heb je je doelstellingen gisteren nog gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |