Een week?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Net eindelijk tijd gehad om een artikel te tikken voor 3voor12een week na het concert
had ik al gezegd dat ik vanavond naar het filmgala ga?
8 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een week?
Dat is wel wat laat
Nee. Dat is hobnobben met de acteurs toch?
hobnobquote:
Dat is best wel vetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk gewoon ter plekkequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is best wel vet
Weet je al wie je aan gaat spreken of gewoon iedereen die maar in de buurt komt?
* urenbriefjes inleverenquote:
Ik wilde je het nog vragen nu je je helemaal in de film business en we er een Renate Mioch bij hebben gekregen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik loop liever in de regen door de Efteling dan een avond naar The Sound of Musicquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zondag en maandag naar de Efteling (incl. bezoek aan de musical 'The Sound Of Music'), weersvoorspellingen zijn geweldig...
Ook dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Zondag = diner + musical en vooraf mag je het park inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Computer of Sven er dus uit...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik wil een ladenkast inruimen met computerstuff van Sven, zit het hele ding al vol computerzooi![]()
![]()
Ik wil een net huis.![]()
Ik overweeg nog.quote:
veel plezierquote:Ik ga weekenden...
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog.![]()
![]()
Ik ben gaan samenwonen met een hamster.En dan ook nog topics openen in V&A om méér computerspullen.
!!!
[..]
veel plezier
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ook
Daar zijn die draaimolentjes dan weer voor uitgevondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hamster meldt zich...
Die quoot ik even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij zitten hier weinig geen-masters
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die quoot ik even.
Ik ben al wel Master.![]()
MadMaster natuurlijk ook. En IARL toch ook?
Als we een huis hadden met een extra kamer, dan had ik inderdaad daar al z'n zooi gezet. Deur achter me dicht en nooit meer binnen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hamster
Maar wel vervelend dat je er nu zo tegenaan loopt bij Sven.... Duidelijke afspraken lijkt me de gouden oplossing: een vriendin van mij heeft een vriend die halve veilingen opkoopthij mag alleen maar zoveel meenemen als in één kamer past
Dan..beginnen bij het slechtste, dan moet je dan gaan verwerken in de andere kroegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:43 schreef Soempie het volgende:
Kun je het niet beter andersom doen? Tegen de tijd dat je dronken bent heb je toch niet meer door hoe goor de kroeg is.
Belangrijkste post in dat topic: "Wat doet Tokio Hotel in dat rijtje?"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:47 schreef wyccie het volgende:
Rick Astley genomineerd voor een MTV Award!
Hihi, geweldig klaagbaaktopic. Ik zou bijna zelf ook gaan stemmen.
Als je dat nou verkeerd leestquote:De rechtbank in Rotterdam achtte Brian R. (34) niet alleen schuldig aan de moord op de 25-jarige Rotterdammer Elvin del Carmen in januari vorig jaar, maar ook aan een verkrachting enkele weken later.
Necrofilie to the max, maar is het dan nog wel verkrachting?quote:
Wellicht valt het onder grafschennis?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Necrofilie to the max, maar is het dan nog wel verkrachting?
En zit daar heel toevallig nog een snoer voor een HP laptop bij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft in elk geval net beloofd het uit te zoeken en weg te geven of te gooien wat hij niet meer nodig heeft. Volgens mij heeft hij uit die berg helemaal niks meer nodig, dus das mooi.![]()
Beetje een dooddoener ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht valt het onder grafschennis?
Dat dan weer niet, terwijl er drie dozen vol snoeren staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En zit daar heel toevallig nog een snoer voor een HP laptop bij?
Ik besterf het bijnaquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog.![]()
![]()
Ik ben gaan samenwonen met een hamster.En dan ook nog topics openen in V&A om méér computerspullen.
!!!
[..]
veel plezier
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn die draaimolentjes dan weer voor uitgevonden
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik gooi altijd heel makkelijk dingen weg. Hup, weg met die zooi. Als het opgeruimd is voelt het altijd heel fijn.![]()
Hoe zijn de SC-ers dan? Zitten hier nog meer hamsters?
Oh maar dan moet je gewoon bij de thuiszorg gaan werken, je verandert vanzelf in een poetsmiepquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinig
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:08 schreef Etcetera het volgende:
oh ik krijg net commentaar dat hij geen hamster is, maar dat hij dingen verzamelt.
nee nee nee dat is iets heel anders. zegt hijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daarom noemen ze het toch hamsteren?
ja dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:19 schreef Soempie het volgende:
Zonde van de jas Etcie. Hopelijk hebben ze dezelfde nog hangen.
Sheep boft echt wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt geen hamster. Hoe leger, hoe beter. Opruimen doe ik te vaak, schoonmaken dan weer te weinig
Schapen en hamsters staan ook niet echt bekend om hun perfecte symbiose natuurlijkquote:
is misschien een instelling die stroom bespaard als je op accu draait?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik plug net de laptop weer aan de netstroom, gelijk een stuk scherper beeld
Ja, denk ik ook, maar met mijn vermoeide ogen die ik op het moment heb is dit wel erg lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is misschien een instelling die stroom bespaard als je op accu draait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |