Dat ik geen smaak heb weet ik ook al lang, en daarom kan ik me soms inhoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat laatste had MM al vastgesteld vandaag
een jongen die bij mij in de straat heeft gewoond heeft een (volgens mij) Dodge Charger, paars/groen gespoten, 2 dikke uitlaatpijpen eronder. Wát een bakjammer van de lak though, ik had het mooi (mat)zwart gedaan denk ik. Komt wel een waanzinnig goed geluid uit
* Etcetera starts droolingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Een maat van mijn krijgt binnen een paar weken deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ik geen smaak heb weet ik ook al lang, en daarom kan ik me soms inhouden. Maar als ik veel te veel geld heb wil ik wel een huis in Addams family stijl met daarin een aparte kamer voor allemaal kitsch, waaronder een houten indiaan
Chargers in paars met groen kúnnen mooi zijn, maar dan moeten het wel van die felle en shiny kleuren zijn
De standaard-Mustang of een echte Shelby?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
De grap is dat ik er geen flikker van snap?quote:
Een Shelby GT als het goed is. Eén of andere "collectors" edition.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De standaard-Mustang of een echte Shelby?
briefje met toestemming om vreemd te gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grap is dat ik er geen flikker van snap?
Haast elke Amerikaanse auto is een collectors edition omdat ze na een jaar een overbodige facelift gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een Shelby GT als het goed is. Eén of andere "collectors" edition.
Tjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haast elke Amerikaanse auto is een collectors edition omdat ze na een jaar een overbodige facelift geven
Nice, dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja
Als hij terug is en hem heeft dan geef ik wel weer een update.
Ze klinken allerminst droevigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die nieuwe Mustangs "kijken" allemaal wel een beetje droevig
V8 ftw! Al zou ik geen nee zeggen tegen een V12quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze klinken allerminst droevig![]()
Ik vind ze trouwens heel vet. Beetje jammer dat ze weer in allerlei kutfilms gebruikt worden als "de coole car"
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die dingen lelijk. Alsof je zo'n sjonnie bent die aan straatraces meedoet.
Daar staan hier schitterende kostuums voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat is carnaval, Tim.
Maar dat komt dus door de films. Daarom heb ik er zo'n hekel aan dat zo'n vette bak wordt gebruikt in suffe films.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die dingen lelijk. Alsof je zo'n sjonnie bent die aan straatraces meedoet.
Nee, het komt door die streep.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat komt dus door de films. Daarom heb ik er zo'n hekel aan dat zo'n vette bak wordt gebruikt in suffe films.
Je zit er 2x naast. Jammerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar het blijven Amerikaanse auto's. Net als Amerikaans bier en Bourbon niet veel bijzonders
Goedenavond
en welterusten
Oh zo...ja die streep ben ik ook geen echte fan van.quote:
Hmz.. toevallig vandaag eerste episode gekeken vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
over het dak/motorkap? die vind ik juist tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo...ja die streep ben ik ook geen echte fan van.
Ik heb de eerste episode pas geleden gezien en het is echt gruwelijk bagger. Transformaties?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz.. toevallig vandaag eerste episode gekeken van
Maar jij drinkt sowieso geen bierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik deel je mening v.w.b. Amerikaans bier en bourbon dus de stand is nu 2-1.
Hoezo subjectief?
de pilot aflevering was wel aardig, maar ook al ontzettend over the topquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de eerste episode pas geleden gezien en het is echt gruwelijk bagger. Transformaties?
Ja ik heb begrepen dat er een preview en een pilot waren ofzo. En dan vorige week deel 1 van de serie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de pilot aflevering was wel aardig, maar ook al ontzettend over the top
tja, dat is KITT he, onvernietigbaar. Maar je gaat me inderdaad niet vertellen dat 'ie zo zwaar is dat een aanrijdende bus plostklaps stil staatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
in de pilot werd op een gegeven moment de volgende stunt gedaan:
Kitt stond midden op de weg om een busje te stoppen. De bus ramt hem in de zijkant, de achterkant van de bus komt omhoog, dondert weer omlaag, bus total loss en Kitt had: Niks. geen schrammetje, krasje of deukje
Gunstig toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:52 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging vet goedWist best wel alles
Ook niet zo gek na het college van gisteren, hij stelde inderdaad dezelfde vragen
Ja wel maar dat wordt ten minste overal gebruikt. Chemisch goedje? --> groen.quote:
Een week?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Net eindelijk tijd gehad om een artikel te tikken voor 3voor12een week na het concert
had ik al gezegd dat ik vanavond naar het filmgala ga?
8 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een week?
Dat is wel wat laat
Nee. Dat is hobnobben met de acteurs toch?
hobnobquote:
Dat is best wel vetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk gewoon ter plekkequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is best wel vet
Weet je al wie je aan gaat spreken of gewoon iedereen die maar in de buurt komt?
* urenbriefjes inleverenquote:
Ik wilde je het nog vragen nu je je helemaal in de film business en we er een Renate Mioch bij hebben gekregen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaJo het volgende:
Ik loop liever in de regen door de Efteling dan een avond naar The Sound of Musicquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Zondag en maandag naar de Efteling (incl. bezoek aan de musical 'The Sound Of Music'), weersvoorspellingen zijn geweldig...
Ook dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Zondag = diner + musical en vooraf mag je het park inquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet twee keer achter elkaar naar de Efteling gaan.
Computer of Sven er dus uit...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Godver, ik wil een ladenkast inruimen met computerstuff van Sven, zit het hele ding al vol computerzooi![]()
![]()
Ik wil een net huis.![]()
Ik overweeg nog.quote:
veel plezierquote:Ik ga weekenden...
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik overweeg nog.![]()
![]()
Ik ben gaan samenwonen met een hamster.En dan ook nog topics openen in V&A om méér computerspullen.
!!!
[..]
veel plezier
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een hamster in huis haalt moet je ook z'n hokje af en toe schoon maken. Al het zaagsel eruit. Dus in dit geval ook
Daar zijn die draaimolentjes dan weer voor uitgevondenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan raakt alleen wel de hamster over z'n toeren.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hamster meldt zich...
Die quoot ik even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij zitten hier weinig geen-masters
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die quoot ik even.
Ik ben al wel Master.![]()
MadMaster natuurlijk ook. En IARL toch ook?
Als we een huis hadden met een extra kamer, dan had ik inderdaad daar al z'n zooi gezet. Deur achter me dicht en nooit meer binnen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hamster
Maar wel vervelend dat je er nu zo tegenaan loopt bij Sven.... Duidelijke afspraken lijkt me de gouden oplossing: een vriendin van mij heeft een vriend die halve veilingen opkoopthij mag alleen maar zoveel meenemen als in één kamer past
Dan..beginnen bij het slechtste, dan moet je dan gaan verwerken in de andere kroegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:43 schreef Soempie het volgende:
Kun je het niet beter andersom doen? Tegen de tijd dat je dronken bent heb je toch niet meer door hoe goor de kroeg is.
Belangrijkste post in dat topic: "Wat doet Tokio Hotel in dat rijtje?"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:47 schreef wyccie het volgende:
Rick Astley genomineerd voor een MTV Award!
Hihi, geweldig klaagbaaktopic. Ik zou bijna zelf ook gaan stemmen.
Als je dat nou verkeerd leestquote:De rechtbank in Rotterdam achtte Brian R. (34) niet alleen schuldig aan de moord op de 25-jarige Rotterdammer Elvin del Carmen in januari vorig jaar, maar ook aan een verkrachting enkele weken later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |