QFT!quote:
verstandigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, maar met mijn vermoeide ogen die ik op het moment heb is dit wel erg lekkerEn het is de laptop van m'n broertje, dus ik ga ook niet in de instellingen zitten klooien
Zeker omdat hij de anti-held van de computer isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
verstandigdoe ik ook nooit met andermans pc's/laptops
whehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeker omdat hij de anti-held van de computer is
Dat vind ik iets heel anders idd, dat is ook met 1 minuut teruggezet en de veiligheid gaat dan wel voor iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whehehe
met auto's vind ik dat wat anders trouwens, dan wil ik de spiegels wel eens wijzigingen als ik in een andere auto rij. misschien wel irritant voor de eigenaar, maar ik vind mijn eigen veiligheid op dat moment iets belangrijker
Zit niks voor me bij, sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:32 schreef Soempie het volgende:
[TK] Heul veul spul voor weinig (moet snel weg!!)
"moet snel weg!!", want vriendin: [ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schapen en hamsters staan ook niet echt bekend om hun perfecte symbiose natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik plug net de laptop weer aan de netstroom, gelijk een stuk scherper beeld
dat vraagt om foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
B. even tussen ons, die bestekset wil je niet.![]()
Het is een bij elkaar geraapt zooitje bestek, wat toevallig in een koffer is beland.quote:
Kringloop is soms verrassend duur: een tafel daar was niet veel goedkoper dan een nieuwe van Ikea maar wel veel lelijkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben laatst weer naar de kringloopwinkel hier geweest, dat vind ik altijd zo smullen
De meest hilarische ouwe troep, en soms ook echt heel mooie dingen..... er stond nu een servieskast, heel mooi houtsnijwerkalleen 250 euro
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Soempie het volgende:
B. even tussen ons, die bestekset wil je niet.![]()
de prijzen vallen me daar soms ook heel erg tegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben laatst weer naar de kringloopwinkel hier geweest, dat vind ik altijd zo smullen
De meest hilarische ouwe troep, en soms ook echt heel mooie dingen..... er stond nu een servieskast, heel mooi houtsnijwerkalleen 250 euro
Ja dat is cool!! Mijn huisgenootje had het op haar kamerdeur, met een huuuuuuge to-do-list eropquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik vandaag wat tofs gekocht: een spuitbus schoolbordverf
Nu nog even uitzoeken waar ik die op ga gebruiken
Gaan jullie samenwonen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, vind je het gezellig als ik op de koffie kom?
Alleen als dat ding met de trein mee te nemen is natuurlijk.
En als Sheepie ook geïnteresseerd is
Tuurlijk vind ik dat gezellig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, vind je het gezellig als ik op de koffie kom?
Alleen als dat ding met de trein mee te nemen is natuurlijk.
En als Sheepie ook geïnteresseerd is
ik ben niet zo rijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hee B., heb je ook belang bij een autootje dan?ik heb nog een leuk polo'tje in de aanbieding
Wanneer kwam IARL ook alweer terug? Die was eventueel ook geïnteresseerd....
oh, ik ben neit zo sterkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat gezellig.![]()
Maar in de trein meenemen is volgens Sven te zwaar... Hij kan natuurlijk uit elkaar, maar het is wel een groot gewicht.
dat kan heel veel energie vreten hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nee nee en nee
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik het afscheid nemen zat ben... gisteravond mn beste vriend, morgenochtend mn beste vriendin....
Wat moet je met 6 lattenbodems?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef B.ertha het volgende:
de prijzen vallen me daar soms ook heel erg tegen
Maar wel 6 lattenbodems voor 60 euro
Nee bedankt, misschien neem ik zo eerst nog een glas rum maar anders ga ik lekker slapenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh zo...ja, nee, niet heel grappig dus.
Iemand kopje thee?
Jij moet wel heel veel afscheid nemen deze weken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net mn beste vriendin/huisgenootje op de trein gezet met dr levensgrote koffer. Heb staan huilen op het perron toen ze wegreed![]()
Arme LB, het zit wel dicht op elkaar nu he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net mn beste vriendin/huisgenootje op de trein gezet met dr levensgrote koffer. Heb staan huilen op het perron toen ze wegreed![]()
Same here dus.quote:
Ja ik zal haar gelukkig nog wel eens zien! Maar het komend halfjaar niet, en het is voor het eerst dat ze op reis gaat en niet meer terugkomt naar Groningen daarna... En dat maakt het zo 'definitief'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet wel heel veel afscheid nemen deze weken.
Maar je zal haar toch nog wel eens zien?
Wauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:49 schreef MadMaster het volgende:
Gisteravond naar de HMH geweest vanwege 50 Jaar Nederpop.
Bijna 5 uur non-stop optredens van Andy Tielman, Peter Koelewijn, Boudewijn de Groot, Cuby & The Blizzards, George Baker, Jan Akkerman, The Scene, De Dijk, Blof, Krezip, Armand, Het Goede Doel, Gruppo Sportivo, Spinvis, Johan, Voicst, CCC Inc., Alquin, Kayak, Peter te Bos van Claw Boys Claw, Extince en vele anderen.
Was gebroken na afloop, zo lang trekt opa het niet meer...
Vanmiddag voor de afwissling een whiskyproeverij in IJmuiden en morgen eerst naar de Dutch Dakota Association op Schiphol (thema 50's/60's met veel oldtimers, o.a. de auto die we laatst gehuurd hadden voor m'n schoonvader) en daarna naar de Efteling.
Ik verveel me dus niet en jullie zijn weer op de hoogte...
Dierendag? Is het dierendag? Of is het dierenkijkdag?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Same here dus.
Vanwege dierendag moest mw. MM vanmorgen om 8.00 uur bij het asiel in Amsterdam zijn, waar ze vrijwilliger is en waar vandaag een open dag is. Moest haar wegbrengen en vanwege ons drukke weekend daarna boodschappen ,dus ik heb mijn bed ook niet echt lang gezien.
Heb nu barstende koppijn en met de whisky vanmiddag in het vooruitzicht is dat geen goede combinatie...
Dat klinkt als een zware taakquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik zal haar gelukkig nog wel eens zien! Maar het komend halfjaar niet, en het is voor het eerst dat ze op reis gaat en niet meer terugkomt naar Groningen daarna... En dat maakt het zo 'definitief'.
Overigens was wel het laatste afscheid de komende tijd. Save the best for last zeg maar
Nu ga ik de komst van mijn vriend hier voorbereiden
4 Oktober = dierendag...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dierendag? Is het dierendag? Of is het dierenkijkdag?
Het concert was geweldig, het podium was in tweeën verdeeld, dus dan weer rechts en dan weer links trad een band/artiest op. De podiumopbouwers die alle instrumenten e.d. steeds weer na 2 à 3 songs moesten wisselen maakten overuren, omdat iedereen z'n eiegen apparatuur/instrumenten mee had genomen...quote:Dat 50 Jaar Nederpop klinkt trouwens wel heel cool. Ze hebben een paar jaar geleden op Lowlands ook ziets gehad toen Johnny Hoes 75 werd. Werd dan gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers(?)
en de bands gingen dan nummers van elkaar doen en een paar van zichzelf(eigenlijk zoals Vrienden van Amstal, wat ook heel erg tof is).
5 uur lang zou ik zo voor tekenen
Ik zal het zien straks, als ik het kastje met dozen vol troep ga openenquote:
He wat, ga je samen wonen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal het zien straks, als ik het kastje met dozen vol troep ga openenvolgens mij verhuis ik die dozen al 4 jaar mee
Verder valt het wel mee hoor, de spullen vanmoeten erbij, maar dat zijn er niet zoveel, en we moeten wat kledingkasten verslepen.
Nu ga ik de stad in, lunchen met een andere vriendin
P.S. en ja, het is vandaag dierendag, én st. FranciscusdagDierendag wordt op st. Franciscus gehouden omdat hij zo'n liefde voor de schepping/de natuur had dat hij zelfs voor vogels preekte
En, heb je je doelstellingen gisteren nog gehaald?quote:
Like all the timequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, hier ook last van?
[ afbeelding ]
Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En, heb je je doelstellingen gisteren nog gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |