Die oudjes in FB zijn traag.quote:
Als dat in de voorwaarden van de tandarts staat wel...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Even terug haken op gister kan een tandarts eigenlijk wel een 'boete' geven omdat je telaat/niet gekomen bent?
SCH? Wat een kutuserquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De X kan ook voor chi staan, dan is het eigenlijk SCH. Goed over nagedacht Soemp!
Ik had op Dribbel_ gestemd maar dat wordt niet overgenomenquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had op Dribbel_ gestemd maar dat wordt niet overgenomen
In GC is een poll voor de grootste kutuser van Fokquote:
Hé, wat krijgen we nu???quote:Music Etcetera BV
In- en verkoop van grammofoonplaten en CDs en DVDs. Zie website.
www.recordfriend.com
Dank uquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
TT aangepast, wederom een prettige avond toegewenst van uw moderator
Die had ik ook nog even overwogen voordat ik mn nieuwe scherm kocht...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
http://www.eizo.nl/monitoren/widescreen-lcd/24-inch/HD2441W.html
Sven z'n nieuwe beeldscherm
Amaretto is altijd goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ga nu naar het etentje; ik heb drie leuke lp's en een fles amaretto voor de vriend gekocht
Hey, dat is een bekende locatiequote:
Vervelend hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg opeens megazin in een Pizza Hut-pizza! Nadeel: de dichtstbijzijnde is in Rotterdam
Wat heb jij toch een gore voorkeursmaken...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg opeens megazin in een Pizza Hut-pizza! Nadeel: de dichtstbijzijnde is in Rotterdam
Pizza... een van de weinige soorten voedsel wat over het algemeen thuisbezorgd kan worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend he
Weet je wat ik vervelend vind? Dat ze niet bezorgen.
In het buitenland doen ze dat wel.
We hebben het over de Pizzahut-pizza. Niet gewone pizzas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pizza... een van de weinige soorten voedsel wat over het algemeen thuisbezorgd kan worden.
want als je er de deur voor uit moet kan je beter wat anders halen
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een gore voorkeursmaken...![]()
Mcdonalds had de mcrib niet af moeten schaffen... de schurken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?
Overigens zit ik nu salade te eten, geen pizza
Waarom kan je dat niet dan? Praktisch onmogelijk of gewoon niet lekker?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wou dat ík salades kon eten
En vis.
In Duitsland verkoopt de Mac ook bierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mcdonalds had de mcrib niet af moeten schaffen... de schurken.
En in Duitsland hebben ze die nog wel
Gewoon heel vies. En ben ik natuurlijk best bereid dingen te eten die ik niet lekker vind maar niet als het een gevecht moet gaan worden met jezelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet dan? Praktisch onmogelijk of gewoon niet lekker?
Zo, dat was geweldig op schoolreis naar Hongarije destijdsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Duitsland verkoopt de Mac ook bier
Hmm.. als ik dat geweten had...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Duitsland verkoopt de Mac ook bier
Dank jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met tim wat betreft de pizza hut pizza's! Die zijn niet te versmaden![]()
I know, maar ik vind die Amerikaanse dingen zo smerig en afbreuk doen aan de authentieke pizza...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het over de Pizzahut-pizza. Niet gewone pizzas.
Trouwens, ik snap MM maar ik zou willen zeggen: vergelijk ze niet met elkaar. Het zijn gewoon 2 totaal verschillende producten.
Espresso (wel een dubbele anders heb je een vingerhoedje vol...) van Starbucks isquote:Ik ben gek op Starbucks maar een goeie bak Hollands Plutonium zou ik toch niet willen missen.
MacDonalds is voor mij eenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb jij nooit opeens zin in iets lekker ranzigs zoals een McDonald's hamburger of een roze koek?
Viespeuk...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Wil nog wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met tim wat betreft de pizza hut pizza's! Die zijn niet te versmadenIn londen liet ik altijd bezorgen, terwijl ik op geen 5 minuten er vandaan woonde
![]()
Ook niet te vreten, één pot nat met de PizzaHut...quote:en MM, als we het over gore pizza's hebben denk ik aan domino'slaat die nou net wel bij me in de straat zitten
Jupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik had vanmiddag zin in burger king, maar ik kom er nooit
nog aanradersmisschien heb ik morgen tijd
quote:
Ja om te compenseren de meest absurde burger bestellen die je kan krijgen. Dat zal dus een triple whopper zijn met dubbel kaas en bacon, eventueel zonder groentequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik had vanmiddag zin in burger king, maar ik kom er nooit
nog aanradersmisschien heb ik morgen tijd
Kijk, dat kan ik dan wel weer wel pruimen.quote:
Zo te zien op de website kan je kortingsbonnen printen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja om te compenseren de meest absurde burger bestellen die je kan krijgen. Dat zal dus een triple whopper zijn met dubbel kaas en bacon, eventueel zonder groente
1019,5 kcal per broodje, een triple Whopper komt op 1069,3quote:
In de USA zat ik vlakbij een quiznos.. dat is ook prima te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dat kan ik dan wel weer wel pruimen.
In de USA:
Ik bestel een broodje roast beef daar.
Miep achter de counter: 'What kind of supplements do you want on your sandwich?'
Ik: 'Salt & pepper only please.'
Miep:, no peppers, mayonaise, tomatoes, cucumber etc. etc?'
Ik: 'No, thank you, just the roastbeef with a little salt and pepper.'
Miep:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. dus 1 zo'n bonnetje inleveren.. 2 van die broodjes, patat, en een frisdrank.. zou je de hele dag mee door moeten kunnen komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |