Echt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kandidaat was, maar mijn stem heb je. Overigens was ik er vorige ronde verantwoordelijk voor dat je langer bleef leven, andere maffia wilden je al een of twee dagen eerder ombrengen
!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt?Dat vind ik wel sympathiek van je
Jammer dat Ladi jullie taak overnam, ik moet kennelijk altijd dood. Maar dat ging ik niet toen ik burgemeester was, dus ik heb goeie hoop!
Jawel, op -SG- maar die doet niet meer meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh wacht, je had sowieso nog niet gestemd
Ohja, ik had ook op -SG- gestemdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, op -SG- maar die doet niet meer mee
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het FOK! Maffia-spel, deel 10! Waar we opnieuw beginnen!
denk dat je MEN bedoeltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit. Waarom staat het niet in NEM?
Jep. doen, lijkt me leuk. Kost het veel tijdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
denk dat je MEN bedoeltOmdat het vanaf het begin eigenlijk al in GC staat. Er heeft deze keer wel een aankondiging in MEN gestaan, overigens. Waarschuwen je wel bij de volgende ronde
Als je de ruzies en zo negeert nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jep. doen, lijkt me leuk. Kost het veel tijd
Het gaat hier niet om een zorgverzekeraarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien moet je de vergadering van Nem afwachten en dan zijn verzekeraar vragen, als dat goed uitpakt?
Ik ga weer naar de hel school
Je chiropractor weet vast wel welke verzekeraars hem vergoeden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net echt heerlijk gekraakt door de chiropractorkrak krak krak
![]()
weet nu alleen zeker dat de stomme schijt Cz niets vergoediemand een goede tip voor een andere verzekering? Ik wil er een die dingen als fysio, tandarts en psycholoog goed vergoed. Wil er best wat extra voor betalen
Cz is best goed maar die lijers krijgen geen cent meer van me
Damn, dat is nog eens scherp op de vroege middag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je chiropractor weet vast wel welke verzekeraars hem vergoeden.
Bij Zilveren Kruis heb ik nog nooit iets niet vergoed gekregen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net echt heerlijk gekraakt door de chiropractorkrak krak krak
![]()
weet nu alleen zeker dat de stomme schijt Cz niets vergoediemand een goede tip voor een andere verzekering? Ik wil er een die dingen als fysio, tandarts en psycholoog goed vergoed. Wil er best wat extra voor betalen
Cz is best goed maar die lijers krijgen geen cent meer van me
Vroege middag? Het is al bijna avondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dat is nog eens scherp op de vroege middag.
Ligt eraan hoe lang je op bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vroege middag? Het is al bijna avond
Wat was nou de oorzaak eigenlijk, of is dat niet bekend ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:59 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Vandaag een grote dag. De verzekering, aannemer en contra-expertise zitten nu om de tafel te bekvechten over hoeveel de verzekering gaat vergoeden
Spannend
Allang. Kortsluiting aldus de experts.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat was nou de oorzaak eigenlijk, of is dat niet bekend ?
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Zilveren Kruis heb ik nog nooit iets niet vergoed gekregen.
Mijn fysio-behandelingen die nu al een jaar duren, worden ook nog steeds vergoed.
Alleen van bepaalde tandartsbehandelingen krijg ik maar 75% vergoed, maar dat valt eventueel ook nog op te krikken als je iets meer premie betaald.
Ik betaal voor deze verzekering zo'n 122 Euro per maand.
En je bent al zo energiekquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nou het is officieel, ik heb ADDblijf nog wel sceptisch hoor, als de medicatie aanslaat weet ik het zeker. Als ik geen ADD heb word ik daar helemaal hyper van
vind het wel gek, voel me een beetje raar nu. Aan de ene kant lijkt het helemaal te kloppen maar aan de andere kant zegt iets me dat het niet klopt. Volgen jullie me nog?
![]()
Jezus nem dat zuigtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens lekkage bij de buren ontdekt dat dus bij ons vandaan komt(dak is afgedekt maar blijkbaar niet goed dus).
Echt lullig. Ze waren bijna klaar met klussen, ontstaat er brand en kunnen ze opnieuw beginnen.
Zijn ze weer zo goed als klaar, krijgen ze waterschade
Dat is onze zorg nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus nem dat zuigtkrijgen ze het wel vergoedt denk je?
Dat zou dus zomaar door ADD kunnen komenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je bent al zo energiek
Tazmanian Devil
Duimen dan maar dat die medicijnen aanslaan want dan weet je A wat je mankeert en B is er wat aan te doen
Hebben die trouwens ook geen inwerktijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou dus zomaar door ADD kunnen komenen anders inderdaad turbo majo in het kwadraat
ik wacht inderdaad de medicijnen maar af, dan merk ik het gauw genoeg
Test:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
Nou het is officieel, ik heb ADDblijf nog wel sceptisch hoor, als de medicatie aanslaat weet ik het zeker. Als ik geen ADD heb word ik daar helemaal hyper van
vind het wel gek, voel me een beetje raar nu. Aan de ene kant lijkt het helemaal te kloppen maar aan de andere kant zegt iets me dat het niet klopt. Volgen jullie me nog?
![]()
Een paar dagenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben die trouwens ook geen inwerktijd?
Ik had (heb geloof ik zelfs) een collectieve verzekering voor studenten, scheelt toch weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedga het eens checken
bestaan er eigenlijk ook studentenverzekeringen? Betaal altijd het volle pond maar misschien kan het ook wel goedkoper?
Dit is de klassieker "ja antwoorden op 2 vragen"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:Komen de gedragingen in meerdere situaties voor of enkel op een aantal specifieke plaatsen (zoals op het werk)?
Oh verkeerd gelezenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is de klassieker "ja antwoorden op 2 vragen"
Wil je een grijze of een groene?
- Ja
Eensquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:09 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik denk dat het goed is dat je sceptisch blijft.
Nou, dat opfokken is 'm goed geluktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net echt te kakken gezet door mn scriptiebegeleider
Hij zat de examencommissie voor bij het afstuderen van een vriendin van mij, vanochtend. Helemaal aan het eind had ie twee mededelingen: of we ivm de tijd de felicitaties op de gang wilden doen, en als er nog mensen in de zaal waren (blik naar mij) die nog moesten afstuderen, of die dat dan binnenkort eens wilden gaan doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu meteen een mailtje sturen met alle zooi die ik tot nu toe geschreven heb. Hij vroeg om een volledig hoofdstuk, maar nu zal ie maar gewoon moeten lezen wat ik heb, als ie zo'n haast heeft
Ik volg je, en snap het ook welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
![]()
Heb je de 100 vragen test ook al gedaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:
Zijn de gedragingen buitensporig? Was het afwijkend gedrag al aanwezig in de kindertijd?
Blijkbaar wel maar ik heb dat onderdruktKomen de gedragingen bij de persoon meer voor dan bij andere mensen van dezelfde leeftijd? Veroorzaakte het gedrag een serieuze handicap in ten minste twee levensfasen?
valt meeVormen de gedragingen een continu probleem, en zijn ze niet te wijten aan een tijdelijke situatie?
dat vraag ik me dus ook afKomen de gedragingen in meerdere situaties voor of enkel op een aantal specifieke plaatsen (zoals op het werk)?
Nogal ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat opfokken is 'm goed gelukt
Ik denk ook dat je snel dingen herkent als ze er vragen over stellen. Dat je te snel denkt: ja! Dat heb ik, typisch ADD.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat je *hoopt* dat het ADD is, hoe gek het ook klinkt
Dat laatste is dan weer niet handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, de tekst van 2 hoofdstukken opgestuurd, met een redelijk cynisch briefje erbij
En dat is precies waarom ze vragen of het echt een belemmering vormt in je levenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je snel dingen herkent als ze er vragen over stellen. Dat je te snel denkt: ja! Dat heb ik, typisch ADD.Ik moet bij kinderen tests afnemen en als ik sommige vragen lees dan kan ik bij mezelf zo allemaal stoornissen herkennen.
![]()
![]()
Ik kan me alleen herinneren dat je zei dat je het wilde gaan doen maar toch eigenlijk ook niet. En toen iedereen riep "nee joh, veels te vroeg" zei je "oh, ik dacht dat ik erg was, wat een stimulans!".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef wyccie het volgende:
Ik had toch gezegd dat ik mee zou doen met een ontbijtonderzoek? Het is nog niet begonnen, maar vanochtend vervloekte ik mezelf omdat ik me heb aangemeld, ik weet dat ik het hééééél zwaar ga krijgen.
Dat is het ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik dacht dat het wel goed voor me zou zijn om eens een braaf elke dag om tien uur naar bed te gaan en om zes uur weer op te staan.
LaBla, die opmerking werkt wel, hè. Hij deed het om je te motiveren, niet om je af te zeiken, denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, de tekst van 2 hoofdstukken opgestuurd, met een redelijk cynisch briefje erbij
Hee, kop op. Je hebt toch net twee hoofdstukken ingeleverd. Hartstikke goed. Ik vind het heel knap van jullie om een scriptie te schrijven. Ik zou het zeker niet kunnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om mijn moeder te bellen om eens flink te klagen over mn scriptiebegeleider...... uitbrander van haar eroverheen![]()
Motivatie voor vandaag is nu echt ver te zoeken
Ik weet het even niet meer, ben down. Het helpt ook niet echt mee dat niemand het sowieso geloofd. Nu weet ik het ook niet zeker maar reacties als dat het een mode ding is en dat iedereen het opgeplakt krijgt helpen even niet mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef wyccie het volgende:
MaJo, grappig dat je nu toch wat terughoudender bent nu je de uitslag hebt gekregen. Twijfel je zelf nu aan de uitslag? Kijk eerst maar hoe het uitpakt met de medicijnen. Hopelijk werken ze, dan heb je in ieder geval weer een zorg minder.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer, ben down. Het helpt ook niet echt mee dat niemand het sowieso geloofd. Nu weet ik het ook niet zeker maar reacties als dat het een mode ding is en dat iedereen het opgeplakt krijgt helpen even niet mee.
Ik zie niemand hier die het niet gelooft eerlijk gezegd. Dat kan ook niet want niemand kent je. IARL, Irien en ik wel en ik zeg dat het best eens zou kunnen. Maar ik ben geen dokter dus ik ga niet heel hard roepen dat het zeker klopt. Maar ik hóóp wel voor je dat het klopt want als het geen ADD is, wat is het dan wel he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer, ben down. Het helpt ook niet echt mee dat niemand het sowieso geloofd. Nu weet ik het ook niet zeker maar reacties als dat het een mode ding is en dat iedereen het opgeplakt krijgt helpen even niet mee.
Wie is 'niemand'?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen alleen maar willen zeggen dat het ook kan zijn dat het aan iets anders ligt. Het is niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat je met zulke dingen wel kritisch moet blijven en dat doe je ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is best begrijpelijk dat je dat denkt. Sowieso is het raar om ineens te horen te krijgen wat je hebt, zeker als dat niet 100% klopt voor je gevoel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:43 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:53 schreef wyccie het volgende:
Ik had toch gezegd dat ik mee zou doen met een ontbijtonderzoek? Het is nog niet begonnen, maar vanochtend vervloekte ik mezelf omdat ik me heb aangemeld, ik weet dat ik het hééééél zwaar ga krijgen.
no offence, maar jij als journaliste moet toch vrij veel schrijven? Jij maakt echt heel vaak d/t fouten..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd een boekje mee te nemen ergens heen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik moet wachten op iets waar ik absoluut geen zin in heb en om het erger te maken verveel ik me ook nog eens het schompes
Dat laatste heb ik vooral als ik zin heb in heel veel dingen, dan kan ik niet kiezen en begin ik uiteindelijk nergens aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd een boekje mee te nemen ergens heen.
Wat pas écht vervelend is, is als je je rot verveelt maar je weet niet wat je moet gaan doen. Dan ga je heen en weer lopen tussen niets en niets maar je wil wel wat gaan doen maar wat? En dat kan dan een dag duren
Sweetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
http://www.eizo.nl/monitoren/widescreen-lcd/24-inch/HD2441W.html
Sven z'n nieuwe beeldscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |