je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kildequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
oke dan stel ik mijzelf ook verkiesbaar
de vorige ronde had ik (zolang dat ik leefde) wel de juiste maffioso gevonden 1e kill stemde ik op robier, die toch ook maffia bleek te zijn
dus dorpsgenoten stem op mij!
foutje moet kunnen.... ik werd op het verkeerde been gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kilde
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kilde
Foutje moet kunnen, je werd toevallig op het goeie been gebrachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
de vorige ronde had ik (zolang dat ik leefde) wel de juiste maffioso gevonden 1e kill stemde ik op robier, die toch ook maffia bleek te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nou, wie weet!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik voor jou
We hebben tot morgen 19.00? Dan denk ik nog even na
[..]
? Is hij maffia denk je dan? Als jij dat weet, dan ben jij het ook
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef tripack het volgende:
[..]
foutje moet kunnen.... ik werd op het verkeerde been gezet
Dan stem ik niet op jou, want de eerste ronde stonden er nog geen tips over mij inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
jahwel de 1e kill gingen de tips over jouw... alleen de dorpelingen stemde toevallig een andere maffioso eruitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Robier het volgende:
[..]
Dan stem ik niet op jou, want de eerste ronde stonden er nog geen tips over mij in.
Toen jij dood ging stonden er toch ook nog hints open?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jahwel de 1e kill gingen de tips over jouw... alleen de dorpelingen stemde toevallig een andere maffioso eruit
en als ik de vorige ronde langer had geleefd had ik een betere keuze kunnen maken over wie ik het graf mee nam
Hij haalde me overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom van SG naar Timmmm
je speelde het spel erg goed... als de dorpsidoot niet zo snel was gedood door de maffia had jij doe rol makkelijk over kunnen nemenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Haha, degenen die vorige keer maffia waren weten wèl dat ik goed ben in het spel
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze rondequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil trouwens toch geen burgemeester meer worden
Toen hadden we haar overgehaalt, en nu ik voor burgemeesterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze ronde![]()
![]()
of wil je het dit keer echt niet
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze ronde![]()
![]()
of wil je het dit keer echt niet
zo jij haalt mensen overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen hadden we haar overgehaalt, en nu ik voor burgemeester
Edit: ik had vooral pech dat jij doodging, ik wilde eigelijk als zombie overkomen
Haha lekker overzichtelijk zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem op ## -SG- omdat hij als ex-spelleider nu ook heel goed doorheeft hoe alles werkt enzo. Maar als het had gekund had ik op Hara gestemdBarraCupraCuda (1) De_boswachter
timmmmm (2) lordmagic, Robier
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (1) SG
ssstquote:
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem op Tripack, komt op mij het minst maffioso over, maar misschien kan hij gewoon goed acteren.![]()
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
timmmmm (3) lordmagic, Robier, Harajuku. ?
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (2) SG, Sheepcidus
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?
Jij en Barra dan, 2 maffia die samen maar eens een poging wagen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wel erg veel stemmen op Timmmm. Kliekjesvorming? Verdacht hoor!
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Yup. Wij maken gelijk duidelijk wie de 5 mafia zijn, dat leek ons het verstandigst
Oh, het ging over dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:
timmmmm
Barra
de_boswachter
jezelf
en wie is de laatste dan
Beter geven ze het meteen opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:16 schreef Lordmagic het volgende:
zo zo,, zo te zien zijn we ver in het voordeel hara
helemaal mee eensquote:
Geeft niks, is Harajuku's schuld, zij doet het altijd expres verkeerd.quote:
Ik heb jou niet in het stemlijstje gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks, is Harajuku's schuld, zij doet het altijd expres verkeerd.
Toen je me hier aanmeldde alquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou niet in het stemlijstje gezet
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef -SG- het volgende:
Ik trek me terug voor de burgermeester verkiezingen.
Bedankt iniedergeval voor de mensen die op me stemde.
Als je jezelf niet verdacht wil maken (wat nu al te laat isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:08 schreef -SG- het volgende:
Nee maar ik ben gewoon dorpsbewoner. Maar om bepaalde redenen heb ik me teruggetrokken.
Je moet nou niet denken dat ik maffia ben...
In ieder geval iemand met meer dan één stem, en die ene nog door een onzinreden ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:zo te zien gaat er iemand burgemeester wordend ie zich eerst al had teruggetrokken
fijn dat we nu een besluitvaste meeloper hebben
Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vind het wel beetje verdacht dat heen en weer geschuif van die burgemeesterskandidaten.
truequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?![]()
Aha. Dus jij zit bij de Maffia ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef Lordmagic het volgende:
momenteel zijn niet alleen de burgemeesterskandidaten verdacht bij mij maar is iedereen verdacht
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
En daarom is iedereen verdacht maar tegelijk niemand,, iedereen kan momenteel maffia zijn maar ook iedereen kan dorpsbewoner zijn, dat was wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Was er vorige keer eigelijk een kandidaat die uiteindelijk mob was?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Dan wil ik ook wel kandidaat zijn!! (leuk, wat doe je eigelijk als burgermeester:o)
handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Onze burgemeester heeft een 48 uurs ban
Snakey(Forum Admin)(14) - donderdag 2 oktober 2008 @ 11:32
timmmmm, heeft 48 uur om na te denken over zijn postgedrag en het negeren van waarschuwingen.
I won't take no prisoners won't spare no lives
dan krijg je mijn stemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaah... die 0 staat wel heel triest
Jeej!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dan krijg je mijn stem
##PS
dat de beste burgemeester mag worden
Tripack (2) -SG-, Sheepcidus
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
Puntenslijpsel (1) tripack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |