quote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik nu doen ? Ik schiet BarraCupra neer.
Joah, ach. Ik wou zo vast rollen verdelen en dan kan men zich verkiesbaar stellen als men wil. Tot morgen 19:00, lijkt me goed. Dan hebben we morgen om 19:00 een burgemeester en kan het feest losbarsten!quote:
Lees de OPquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Nouja, oke. Is goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Joah, ach. Ik wou zo vast rollen verdelen en dan kan men zich verkiesbaar stellen als men wil. Tot morgen 19:00, lijkt me goed. Dan hebben we morgen om 19:00 een burgemeester en kan het feest losbarsten!
Misschien moet je de OP is lezen.......quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
5 en dan mogen de 3 kills maken? Met een beetje pech heeft de maffia na 3 rondes al gewonnen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Ja, daar hebben we het nog niet over gehadIk dacht aan 5? Op 19 deelnemers?
jah lijkt mij ook wel goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Ja, daar hebben we het nog niet over gehadIk dacht aan 5? Op 19 deelnemers?
Ja ik had iemand 2 pms gestuurtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lijkt mij ook wel goedde vorige keer waren het er per ongeluk 6 op 20
![]()
ik doe het voor 5 maffia... en dan krijgen ze 2 of 3 kills?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ja eigenlijk was jij gewoon een dorpsbewoner maar aangezien jij al een pm had met alle andere maffia kon ik niet zeggen dat jij geen maffia wasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef timmmmm het volgende:
@ lynda, is goed, ik zal er op proberen te letten
@SG ik had inderdaad 2 PMs van je
OT: 3 kills lijkt me ook goed, vorige keer hadden we alleen maar 2 gedaan omdat er een mob teveel was
Is het al je eerste keer, snap je het nog niet echt, krijg je ook nog eens 2 rollenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was jij gewoon een dorpsbewoner maar aangezien jij al een pm had met alle andere maffia kon ik niet zeggen dat jij geen maffia was.
Als je binnen nu en 10 minuten niet reageert ben je inactiefquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Krijgen we ze nu binnen 10 minuten of kan ik nog wat anders gaan doen ?
Oh oke, dan wacht ik wel even nog. Tien minuten was ook wat overdrevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben bezig met rollen verdelen, alleen dat is nogal een werkje. Daarna moet ik ook nog iedereen apart PM-en, dus binnen 10 minuten gaat niet lukken
dan mag het!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was de enige naam die in me opkwam toen ik dit topic opende
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem op BarraCupraCuda als burgemeester.
Omdat hij ook op me stemde toen ik mod wou worden.
hey hara... geef toe wie zou dit beter kunnen dan ik? buiten jezelf om dan? want zo ben je ook wel weerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Eerst Barra willen afknallen en nu gelijk op hem stemmen
Denk niet dat ik veel stemmen krijgquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, hara! stel jij je verkiesbaar? zo ja, dan trek ik mijn kandidatuur in en stem ik op jou!
Nou, speciaal voor jou stel ik me zelf verkiesbaar! Met jouw verhaaltje als waaromquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Die van mij dus wel, vorige keer deed je het goed met de hints oplossen, en je bent ook vaak actief (hoewel niet zo vaak als ik, verschil moet er blijven) en de maffia vond je zelfs belangrijker dan de nachtwaker, dan moet je het wel goed doen! maar als je er geen vertrouwen in hebt, moet je het niet doen!
Hoewel je vast meer stemmen krijgt dan ik
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou stel ik me zelf verkiesbaar! Met jouw verhaaltje als waarom
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
tussenstand
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
Harajuku (1) timmmmm
Edit: maar nu je zo makkelijk over te halen bent, verdenk ik je wel![]()
Als je maffia bent, wil je een maffiaburgemeester! en nu vraag ik je je kandidaat te stellen, dus word je er zelf niet door verdacht, ik stem nog steeds op jou, maaaaaar ik laat mijn eigen kandidatuur toch staan!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zal verdomme nog eens iets voor jou doen. Als ik mafia was had ik wel op Barra gestemd
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zal verdomme nog eens iets voor jou doen. Als ik mafia was had ik wel op Barra gestemd
Jij valt me ook steeds afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
![]()
Ik bemoei me er gewoon weer niet mee en lees morgen wel wie de burgemeester is geworden
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik wacht nog ff wie mijn stem krijgt. Alle burgemeesterkandidaten zijn maffia tot ze het tegendeel bewijzen.
Ja, dat is het.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik sta gewoon achter!!!!!
hmmm waarom stemmen al die mensen op hara.... mobsters maybe?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik sta gewoon achter!!!!!
hmmm waarom stemmen al die mensen op hara.... mobsters maybe?
quote:
Nu ben jij ook mafiaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]hara, ik heb op jou gestemd, zijn we nou partners in crime?
Als jij of ik maar burgemeester word joh, dan is ie iig mafiaquote:
Ik zal op jou stemmen als jij je verkiesbaar stelt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef tripack het volgende:
ik wou me nog opgeven voor het burgemeesterschap...maar denk niet dat het nog veel nut heeft
uhmz.... 4 mensen....moet er toch 1 maffia zijn, want het is nutteloos om met 2 maffioso daarvoor te gaan...
duss 75% kans dat ik een dorpeling kies als burgemeester....
ik wacht nog heeeel even met stemmen
Oh, dan ga ik voor jouquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben de SMULROL!
[ afbeelding ]
? Is hij maffia denk je dan? Als jij dat weet, dan ben jij het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
oke dan stel ik mijzelf ook verkiesbaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zal op jou stemmen als jij je verkiesbaar stelt.
je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kildequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
oke dan stel ik mijzelf ook verkiesbaar
de vorige ronde had ik (zolang dat ik leefde) wel de juiste maffioso gevonden 1e kill stemde ik op robier, die toch ook maffia bleek te zijn
dus dorpsgenoten stem op mij!
foutje moet kunnen.... ik werd op het verkeerde been gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kilde
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet alleen te zeggen dat je daarna vanuit je zombie rol een onschuldig persoon kilde
Foutje moet kunnen, je werd toevallig op het goeie been gebrachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
de vorige ronde had ik (zolang dat ik leefde) wel de juiste maffioso gevonden 1e kill stemde ik op robier, die toch ook maffia bleek te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nou, wie weet!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik voor jou
We hebben tot morgen 19.00? Dan denk ik nog even na
[..]
? Is hij maffia denk je dan? Als jij dat weet, dan ben jij het ook
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef tripack het volgende:
[..]
foutje moet kunnen.... ik werd op het verkeerde been gezet
Dan stem ik niet op jou, want de eerste ronde stonden er nog geen tips over mij inquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef tripack het volgende:
[..]
jahwel de 1e kill gingen de tips over jouw... alleen de dorpelingen stemde toevallig een andere maffioso eruitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Robier het volgende:
[..]
Dan stem ik niet op jou, want de eerste ronde stonden er nog geen tips over mij in.
Toen jij dood ging stonden er toch ook nog hints open?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jahwel de 1e kill gingen de tips over jouw... alleen de dorpelingen stemde toevallig een andere maffioso eruit
en als ik de vorige ronde langer had geleefd had ik een betere keuze kunnen maken over wie ik het graf mee nam
Hij haalde me overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:02 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom van SG naar Timmmm
je speelde het spel erg goed... als de dorpsidoot niet zo snel was gedood door de maffia had jij doe rol makkelijk over kunnen nemenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Haha, degenen die vorige keer maffia waren weten wèl dat ik goed ben in het spel
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze rondequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil trouwens toch geen burgemeester meer worden
Toen hadden we haar overgehaalt, en nu ik voor burgemeesterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze ronde![]()
![]()
of wil je het dit keer echt niet
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze ronde![]()
![]()
of wil je het dit keer echt niet
zo jij haalt mensen overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen hadden we haar overgehaalt, en nu ik voor burgemeester
Edit: ik had vooral pech dat jij doodging, ik wilde eigelijk als zombie overkomen
Haha lekker overzichtelijk zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem op ## -SG- omdat hij als ex-spelleider nu ook heel goed doorheeft hoe alles werkt enzo. Maar als het had gekund had ik op Hara gestemdBarraCupraCuda (1) De_boswachter
timmmmm (2) lordmagic, Robier
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (1) SG
ssstquote:
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem op Tripack, komt op mij het minst maffioso over, maar misschien kan hij gewoon goed acteren.![]()
timmmmm (3) lordmagic, Robier, Harajuku. ?
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (2) SG, Sheepcidus
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?
Jij en Barra dan, 2 maffia die samen maar eens een poging wagen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wel erg veel stemmen op Timmmm. Kliekjesvorming? Verdacht hoor!
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Yup. Wij maken gelijk duidelijk wie de 5 mafia zijn, dat leek ons het verstandigst
Oh, het ging over dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:
timmmmm
Barra
de_boswachter
jezelf
en wie is de laatste dan
Beter geven ze het meteen opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:16 schreef Lordmagic het volgende:
zo zo,, zo te zien zijn we ver in het voordeel hara
helemaal mee eensquote:
Geeft niks, is Harajuku's schuld, zij doet het altijd expres verkeerd.quote:
Ik heb jou niet in het stemlijstje gezetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Geeft niks, is Harajuku's schuld, zij doet het altijd expres verkeerd.
Toen je me hier aanmeldde alquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou niet in het stemlijstje gezet
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef -SG- het volgende:
Ik trek me terug voor de burgermeester verkiezingen.
Bedankt iniedergeval voor de mensen die op me stemde.
Als je jezelf niet verdacht wil maken (wat nu al te laat isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:08 schreef -SG- het volgende:
Nee maar ik ben gewoon dorpsbewoner. Maar om bepaalde redenen heb ik me teruggetrokken.
Je moet nou niet denken dat ik maffia ben...
In ieder geval iemand met meer dan één stem, en die ene nog door een onzinreden ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:zo te zien gaat er iemand burgemeester wordend ie zich eerst al had teruggetrokken
fijn dat we nu een besluitvaste meeloper hebben
Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vind het wel beetje verdacht dat heen en weer geschuif van die burgemeesterskandidaten.
truequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?![]()
Aha. Dus jij zit bij de Maffia ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef Lordmagic het volgende:
momenteel zijn niet alleen de burgemeesterskandidaten verdacht bij mij maar is iedereen verdacht
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
En daarom is iedereen verdacht maar tegelijk niemand,, iedereen kan momenteel maffia zijn maar ook iedereen kan dorpsbewoner zijn, dat was wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Was er vorige keer eigelijk een kandidaat die uiteindelijk mob was?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Dan wil ik ook wel kandidaat zijn!! (leuk, wat doe je eigelijk als burgermeester:o)
handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Onze burgemeester heeft een 48 uurs ban
Snakey(Forum Admin)(14) - donderdag 2 oktober 2008 @ 11:32
timmmmm, heeft 48 uur om na te denken over zijn postgedrag en het negeren van waarschuwingen.
I won't take no prisoners won't spare no lives
dan krijg je mijn stemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaah... die 0 staat wel heel triest
Jeej!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dan krijg je mijn stem
##PS
dat de beste burgemeester mag worden
Tripack (2) -SG-, Sheepcidus
Puntenslijpsel (1) tripack
dan gelden toch dezelfde regels als met de lynchquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef Lordmagic het volgende:
valt het niemand op dat op het moment der 1 geen burgemeester kan worden iemand anders zich gelijk aanmeld,, nieuwe maffia kandidaat?
verdacht hoor dit gedrag !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou mensen zijn we klaar met mensen verdenken en speculeren over wie er maffia is?
Ik ben van plan hier korte metten mee te maken.
we handelen naar feiten en niet moddergooien. we moeten een team vormen!
Hoezo ben ik verdacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je jezelf niet verdacht wil maken (wat nu al te laat is) kan je maar beter specificeren wélke redenen precies.
en dat iedereen elkaar verdacht vind zonder dat ze het ergens op kunnen funderenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Lordmagic het volgende:
boswachter,, weet je wat pas verdacht is? dat jij iedereen verdacht probeert te maken,,
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdachtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Lordmagic het volgende:
boswachter,, weet je wat pas verdacht is? dat jij iedereen verdacht probeert te maken,,
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdacht
zo weinig maar?quote:
Er zijn maar 5 maffia dus meer kan nietquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah, dan stem ik op Barra en dan wordt het spannend
## Barra
ikkequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop niet dat iemand mij op het verdachtenlijstje heeft staan
dan kan je alsnog 14 verdachten hebbenquote:[..]
Er zijn maar 5 maffia dus meer kan niet.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben iig voor een keer niet verdacht
quote:
Jij zelf om mee te beginnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Was er vorige keer eigelijk een kandidaat die uiteindelijk mob was?
wie zegt je gevoel nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Rimas het volgende:
[..]
En toch had ik de vorige keer door dat jij mafia was!
Bewijs maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Rimas het volgende:
[..]
En toch had ik de vorige keer door dat jij mafia was!
Whe, fail!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Robier het volgende:
Grappig trouwens dat alle namen in de OP naar Thieske doorlinken.
Watte? Ik begrijp niks van die zinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als dat over die ban van Timmm waar is gaan Barra en Boswachter er als eerste aan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als dat over die ban van Timmm waar is gaan Barra en Boswachter er als eerste aan
Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:46 schreef Rimas het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken
Je weet dat het zo is!
Al op je gestemdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?
Geweldig, maak je geen zorgen, ik ben zo dorp als het maar kanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:48 schreef Rimas het volgende:
## Robier
Owee als je weer mafia bent!![]()
Tripack (3) -SG-, Sheepcidus, timmmmm
Puntenslijpsel (2) tripack, Hawaii_Tim
BarraCupraCuda (2) De_boswachter, Puntenslijpsel
Robier (3) Harajuku., Susi, Rimas
Kulargument.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?
Sssssstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Kulargument.
Volgens mij gaat het at random.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Onze burgemeester heeft een 48 uurs ban
Snakey(Forum Admin)(14) - donderdag 2 oktober 2008 @ 11:32
timmmmm, heeft 48 uur om na te denken over zijn postgedrag en het negeren van waarschuwingen.
I won't take no prisoners won't spare no lives
Zal ik nummer 4 zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ondertussen al 3 velddokters in mijn PM
Fucktards
Laten we proberen ook 3 nachtwakers te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Robier het volgende:![]()
![]()
Bier en borrelhapjes voor iedereen die op Robier gestemd heeft!
Als het goed is, is dit nu ook geregeld dus vanaf het volgende topic zijn de links in de OP aanklikbaar en gaan ze óók nog eens naar de juiste persoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Robier het volgende:
Grappig trouwens dat alle namen in de OP naar Thieske doorlinken.
Gepmedquote:Dames en heren, de nacht is begonnen.. Speciale rollen hebben tot 22:00 om te PM-en.
Willen die mij nu even PMen bittequote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ondertussen al 3 velddokters in mijn PM
Fucktards
Hara verwacht over een paar uurtjes dood te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |