Ja eigenlijk was jij gewoon een dorpsbewoner maar aangezien jij al een pm had met alle andere maffia kon ik niet zeggen dat jij geen maffia wasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef timmmmm het volgende:
@ lynda, is goed, ik zal er op proberen te letten
@SG ik had inderdaad 2 PMs van je
OT: 3 kills lijkt me ook goed, vorige keer hadden we alleen maar 2 gedaan omdat er een mob teveel was
Is het al je eerste keer, snap je het nog niet echt, krijg je ook nog eens 2 rollenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was jij gewoon een dorpsbewoner maar aangezien jij al een pm had met alle andere maffia kon ik niet zeggen dat jij geen maffia was.
Als je binnen nu en 10 minuten niet reageert ben je inactiefquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Krijgen we ze nu binnen 10 minuten of kan ik nog wat anders gaan doen ?
Oh oke, dan wacht ik wel even nog. Tien minuten was ook wat overdrevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben bezig met rollen verdelen, alleen dat is nogal een werkje. Daarna moet ik ook nog iedereen apart PM-en, dus binnen 10 minuten gaat niet lukken
dan mag het!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was de enige naam die in me opkwam toen ik dit topic opende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |