quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem op BarraCupraCuda als burgemeester.
Omdat hij ook op me stemde toen ik mod wou worden.
hey hara... geef toe wie zou dit beter kunnen dan ik? buiten jezelf om dan? want zo ben je ook wel weerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
Eerst Barra willen afknallen en nu gelijk op hem stemmen
Denk niet dat ik veel stemmen krijgquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, hara! stel jij je verkiesbaar? zo ja, dan trek ik mijn kandidatuur in en stem ik op jou!
Nou, speciaal voor jou stel ik me zelf verkiesbaar! Met jouw verhaaltje als waaromquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Die van mij dus wel, vorige keer deed je het goed met de hints oplossen, en je bent ook vaak actief (hoewel niet zo vaak als ik, verschil moet er blijven) en de maffia vond je zelfs belangrijker dan de nachtwaker, dan moet je het wel goed doen! maar als je er geen vertrouwen in hebt, moet je het niet doen!
Hoewel je vast meer stemmen krijgt dan ik
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou stel ik me zelf verkiesbaar! Met jouw verhaaltje als waarom
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
tussenstand
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
Harajuku (1) timmmmm
Edit: maar nu je zo makkelijk over te halen bent, verdenk ik je wel![]()
Als je maffia bent, wil je een maffiaburgemeester! en nu vraag ik je je kandidaat te stellen, dus word je er zelf niet door verdacht, ik stem nog steeds op jou, maaaaaar ik laat mijn eigen kandidatuur toch staan!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zal verdomme nog eens iets voor jou doen. Als ik mafia was had ik wel op Barra gestemd
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik zal verdomme nog eens iets voor jou doen. Als ik mafia was had ik wel op Barra gestemd
Jij valt me ook steeds afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef lynda het volgende:
![]()
Ik bemoei me er gewoon weer niet mee en lees morgen wel wie de burgemeester is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |