Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vind het wel beetje verdacht dat heen en weer geschuif van die burgemeesterskandidaten.
truequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Burgemeesterkandidaten zijn toch altyd verdacht?![]()
Aha. Dus jij zit bij de Maffia ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:48 schreef Lordmagic het volgende:
momenteel zijn niet alleen de burgemeesterskandidaten verdacht bij mij maar is iedereen verdacht
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
En daarom is iedereen verdacht maar tegelijk niemand,, iedereen kan momenteel maffia zijn maar ook iedereen kan dorpsbewoner zijn, dat was wat ik bedoeldequote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef timmmmm het volgende:
momenteel is het onzin al over verdachten te gaan spreken, wacht daar maar mee tot na de eerste hints! Je kan nu al denken, nou die en die vertrouw ik niet, maar je moet hier niet al gaan speculeren! Je moet geen mensen verdenken zonder dat het ergens op gefundeert is. tenminste, dat vind ik
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ! Verdachte nummer 1 ! Ontkenning !
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Was er vorige keer eigelijk een kandidaat die uiteindelijk mob was?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Dan wil ik ook wel kandidaat zijn!! (leuk, wat doe je eigelijk als burgermeester:o)
handigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Onze burgemeester heeft een 48 uurs ban
Snakey(Forum Admin)(14) - donderdag 2 oktober 2008 @ 11:32
timmmmm, heeft 48 uur om na te denken over zijn postgedrag en het negeren van waarschuwingen.
I won't take no prisoners won't spare no lives
dan krijg je mijn stemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaah... die 0 staat wel heel triest
Jeej!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dan krijg je mijn stem
##PS
dat de beste burgemeester mag worden
Tripack (2) -SG-, Sheepcidus
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
Puntenslijpsel (1) tripack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |