Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat net zoiets als toen je niet mee wou doen deze ronde![]()
![]()
of wil je het dit keer echt niet
zo jij haalt mensen overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen hadden we haar overgehaalt, en nu ik voor burgemeester
Edit: ik had vooral pech dat jij doodging, ik wilde eigelijk als zombie overkomen
Haha lekker overzichtelijk zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik stem op ## -SG- omdat hij als ex-spelleider nu ook heel goed doorheeft hoe alles werkt enzo. Maar als het had gekund had ik op Hara gestemdBarraCupraCuda (1) De_boswachter
timmmmm (2) lordmagic, Robier
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (1) SG
ssstquote:
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik stem op Tripack, komt op mij het minst maffioso over, maar misschien kan hij gewoon goed acteren.![]()
BarraCupraCuda (1) De_boswachter
timmmmm (3) lordmagic, Robier, Harajuku. ?
-SG- (3) Rimas, Hawaii_Tim, -SG-
Tripack (2) SG, Sheepcidus
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Rimas het volgende:
[..]
Je lijstje klopt niet helemaal volgens mij. En SG staat er 2 keer in?
Jij en Barra dan, 2 maffia die samen maar eens een poging wagen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wel erg veel stemmen op Timmmm. Kliekjesvorming? Verdacht hoor!
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Yup. Wij maken gelijk duidelijk wie de 5 mafia zijn, dat leek ons het verstandigst
Oh, het ging over dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef tripack het volgende:
[..]
degene die jij maffia hebt genoemt zijn:
timmmmm
Barra
de_boswachter
jezelf
en wie is de laatste dan
Beter geven ze het meteen opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:16 schreef Lordmagic het volgende:
zo zo,, zo te zien zijn we ver in het voordeel hara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |