Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:46 schreef Rimas het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken
Je weet dat het zo is!
Al op je gestemdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?
Geweldig, maak je geen zorgen, ik ben zo dorp als het maar kanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:48 schreef Rimas het volgende:
## Robier
Owee als je weer mafia bent!![]()
Tripack (3) -SG-, Sheepcidus, timmmmm
Puntenslijpsel (2) tripack, Hawaii_Tim
BarraCupraCuda (2) De_boswachter, Puntenslijpsel
Robier (3) Harajuku., Susi, Rimas
Kulargument.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, je weet dat ik geen 2x achter elkaar maffia ben, dus lijkt het je niet wat om mij als burgemeester te hebben?
Sssssstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Kulargument.
Volgens mij gaat het at random.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Onze burgemeester heeft een 48 uurs ban
Snakey(Forum Admin)(14) - donderdag 2 oktober 2008 @ 11:32
timmmmm, heeft 48 uur om na te denken over zijn postgedrag en het negeren van waarschuwingen.
I won't take no prisoners won't spare no lives
Zal ik nummer 4 zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ondertussen al 3 velddokters in mijn PM
Fucktards
Laten we proberen ook 3 nachtwakers te krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |