dan gelden toch dezelfde regels als met de lynchquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef Lordmagic het volgende:
valt het niemand op dat op het moment der 1 geen burgemeester kan worden iemand anders zich gelijk aanmeld,, nieuwe maffia kandidaat?
verdacht hoor dit gedrag !quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou mensen zijn we klaar met mensen verdenken en speculeren over wie er maffia is?
Ik ben van plan hier korte metten mee te maken.
we handelen naar feiten en niet moddergooien. we moeten een team vormen!
Hoezo ben ik verdacht?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je jezelf niet verdacht wil maken (wat nu al te laat is) kan je maar beter specificeren wélke redenen precies.
en dat iedereen elkaar verdacht vind zonder dat ze het ergens op kunnen funderenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Lordmagic het volgende:
boswachter,, weet je wat pas verdacht is? dat jij iedereen verdacht probeert te maken,,
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdachtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Lordmagic het volgende:
boswachter,, weet je wat pas verdacht is? dat jij iedereen verdacht probeert te maken,,
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdacht
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Dus vind alles verdacht
zo weinig maar?quote:
Er zijn maar 5 maffia dus meer kan nietquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah, dan stem ik op Barra en dan wordt het spannend
## Barra
ikkequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:30 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop niet dat iemand mij op het verdachtenlijstje heeft staan
dan kan je alsnog 14 verdachten hebbenquote:[..]
Er zijn maar 5 maffia dus meer kan niet.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben iig voor een keer niet verdacht
quote:
Jij zelf om mee te beginnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Was er vorige keer eigelijk een kandidaat die uiteindelijk mob was?
wie zegt je gevoel nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Rimas het volgende:
[..]
En toch had ik de vorige keer door dat jij mafia was!
Bewijs maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:11 schreef Rimas het volgende:
[..]
En toch had ik de vorige keer door dat jij mafia was!
Whe, fail!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:18 schreef Robier het volgende:
Grappig trouwens dat alle namen in de OP naar Thieske doorlinken.
Watte? Ik begrijp niks van die zinquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als dat over die ban van Timmm waar is gaan Barra en Boswachter er als eerste aan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Als dat over die ban van Timmm waar is gaan Barra en Boswachter er als eerste aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |