quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Zijn bilmaatje moest ook met een anderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Je leraar heeft gelijk, goed voor je sociale ontwikkeling. Al je later gaat werken krijg je je collega's ook niet voor het uitkiezen. Moet je het ook maar mee doen wat je krijgt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.
Ik had dus wel kunnen kiezen als die docent gewoon iedereen zelf had laten kiezen. Op het werk over een paar jaar wordt het lastig inderdaad, maar dan ga ik er vanuit dat dergelijke types zichzelf of opgehangen hebben, of over hun 'donkere fase' heen zijn of dat ze niet eens m'n collega worden aangezien het bedrijf meteen al zag dat zo iemand niet in teamverband kon functioneren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
In sommige landen denken ze daar na anders over leerlingen die nauwelijks iets zeggen en zich in het zwart kleden..quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.
succes knul, jij komt er wel!
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare. En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Mja.. mensen die "anders" zijn hebben vast geen hobby's neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.
Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.
Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
Waarom? Waarschijnlijk vind zij haar eigen leven leuker en dat mag ze van mij, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare.
quote:En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
Zag ze er maar zo uit. Dan viel er nog wat van te maken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:
TS heeft haar al op Marktplaats gezet
[ afbeelding ]
Zeg gewoon tegen dat wijf dat je het alleen doet, ze durft er toch niet tegenin te gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
En we hebben onze eerste contactgestoorde naar metaluisterende alto gevonden in dit topicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef frame31 het volgende:
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf.
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.quote:Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar?
Ja, vast.quote:Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.
Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
Het is duidelijk dat je nog niet zover bent. Puber nog gewoon lekker door zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
[..]
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
[..]
Ja, vast.Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
Duidelijk dat je totaal geen weerstand hebt hoor.. Eerlijk zijn is moeilijk....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Ten eerste is samenwerken met iemand die je niet mag voor niemand leuk, ook niet als je een loner of een gothic bent. Ten tweede, ik ben sowieso tegen groepswerk, maar als je dan toch in een groep moet werken, zou ik niet weten waarom dat per se met je vriendjes moet zijn. Je komt op school om te leren, niet voor je sociale contacten. Je dient gewoon het werk te doen dat je opgedragen wordt, leuk of niet leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
WTF, je wilt zeggen dat je al van de middelbare school af bent?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.
Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef MAY-be het volgende:
Misschien heeft ze al jaren een dikke crush op je en durft ze daarom zo weinig te zeggen?
Nee, je zegt dat jij van spontane, extraverte mensen houdt. Dat betekent niet dat zij niet verlegen is en daarnaast, hoe weet jij nou of ze verlegen is als je nooit met haar praat?quote:
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
tja jongen je moet er maar het beste van maken en niet op een of ander forum als een 15 jarig blaag zitten zeiken.
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.quote:Het is omdat je de opmerking maakte "back to the middelbare school" want anders had ik idd gedacht dat je gewoon een eikelige puber bent.
Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?quote:Je kan hoogstens het bij haar aangeven dat je echt wat meer input nodig hebt wil het project slagen.
Wie weet durft ze daardoor wat meer "normaal" te doen en minder verlegen te zijn en heb je zowaar voor het eerst een mens geholpen in je leven naast jezelf.
Jij zegt het...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.
Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe![]()
Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.quote:
Het kan me niet schelen wat het zijn, als er maar samen mee te werken valt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
ik ben uniek !! net als iedereenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:39 schreef Herald het volgende:
[..]
Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan mode mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan hyveshypes mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet tot de grijze massa te behoren?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren uniek te zijn en zich niet aanpassen aan andere mensen?
Oh en je hebt al je klasgenoten gesproken over deze zaak en die denken er precies hetzelfde over? Dat moeten we dan aannemen van iemand die zo bevooroordeeld is dat het niemand zou verbazen als hij dat gewoon roept om z'n eigen zaak te sterken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.
Nou en dan kun je toch gewoon een topic openen op fok en lekker anoniem die collega afzeiken en roepen dat al je collega's dat ook helemaal met je eens zijn en dat die toch echt allemaal al boven de 25 zijn en dus geen pubers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!
Mag ik even in m'n broek zeiken van het lachen? Als jij HBO doet en je klasgenoten zijn net zo dom, hoop ik dat er binnenkort een troep Duitsers nog even zo vriendelijk wil zijn om een bom op jullie lokaal te flikkeren. Over achteruitgang van het onderwijs gesproken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
Voor haar ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Fugie het volgende:
het is wel eng eh, samenwerken met mensen die anders zijn dan je directe omgeving
kom op wat is je echte account ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Laton het volgende:
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar dat is juist wat ik wil. Snel en zakelijk dit vak afronden. Ik heb d'r maar een e-mail gestuurd, misschien dat er zo wel met haar te communiceren valt, en geprobeerd dingen zoveel mogelijk te verdelen zodat we allebei zoveel mogelijk dingen individueel kunnen afmaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Paramnesia het volgende:
TS zit niet op de middelbare school.....![]()
Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Ja, dat verklaart ook dat zij altijd in d'r eentje rond dwaalt met d'r MP3-speler op, in de klas en op school totaal geen contact probeert te maken met anderen, en ze nauwelijks inhoudelijk ingaat als je een vraag stelt terwijl ik vrijwel nooit moeite heb in de omgang met mensen. Of ik ze nou mag of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.quote:Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?
niet zeiken en werken.
Nou dan.. Wat is haar VF= (Vampirefreaks.com)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
Jammer... bijna...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef frame31 het volgende:
[..]
Jammer... bijna...
En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
Als je volgens dat principe zou redeneren zou je dit forum wel op kunnen heffen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen
Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Heathen. het volgende:
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
Triotjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef frame31 het volgende:
[..]
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?quote:Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
Adolf alert..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Skihut?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef DeX090 het volgende:
Stuur d'r hier maar langs dan als niemand d'r hoeft. Gothic chicks.
EDIT: Vergeet natuurlijk te melden dat TS autist is en niet om kan gaan met mensen die niet zoals hij elke vrijdagavond in de skihut naar ultravette () happy hardcore luisteren.
Ja hoor. Je hebt me helemaal door.Zoals je al hebt gezien vind ik het erg moeilijk om inhoudelijk te reageren en niet te gaan schelden en oordelen.. Oh nee, dat was jij..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.
[..]
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?
Jongen welkom op fok en dit is klaagbaak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
[..]
Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.
En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef frame31 het volgende:
Ik hoop dat er iemand bij je is die om je geeft als je wereldbeeld in elkaar stort.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
jouw wereldbeeld maakt niemand wat uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef Juhnino het volgende:
[..]
En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?
Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
het leren kennen van iemand die niet meteen je vriend(in) zou worden is een heel wijze les. iets waar de ouders van ts blijkbaar niet in geslaagd zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
Sowieso doe normaal en raak over je xenofobie heen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.
Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.
Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagd
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef keesjeislief het volgende:
Tijd om volwassen te worden kiddo. [ afbeelding ].
jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
Dat vind ik juist van haar. Kleed je eens volwassen in plaats van dat "kijk mij me eens afzetten tegen de menigte"-vleermuizenpak.quote:
Wat is er xenofobisch aan je storen aan afwezige en vage extreem introverte figuren? Onder mijn vrienden zitten ontzettend veel mensen die ontzettend 'anders' zijn dan mij. Volgens jou redenering zou ik daar dus niet mee om kunnen gaan? Nieuws voor jou trouwens: die meid zal in het bedrijfsleven ook nooit ver komen als ze zich niet eens een keer aanpast.quote:en raak over je xenofobie heen?
Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.
Wie de neuk ben jij om jouw maatstaven aan haar op te leggen? Nou? Waar baseer je die valse superieuriteitsgevoelens nu eigenlijk op? Nogmaals, tijd om volwassen te worden knul en in te gaan zien dat de wereld héél wat diverser is dan jouw groepje matties. Kleuter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.
ja ik lees de posts van ts. maar neemt niet weg dat ik deze bevooroordeelde loser niet serieus neem. gast!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!![]()
Lees jij het topic en de posts van de TS eigenlijk wel?
Ik heb geen bandshirtje en ben geen gothic of metal liefhebber :p. Het punt is dat je een behoorlijke autist moet zijn als dit soort dingen je al van slag brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dus eigenlijk is die gothic de socialheid zelfde die met iedereen contacten wil leggen en TS de persoon die bang is voor onbekende mensen?Ik beweer niet dat TS vrijuit gaat, maar als ik zijn verhaal moet geloven probeert ts afspraken enzo te maken en komt de gothic nogal schuw over enzulks
Misschien krijgt ze ook wel kanker omdat ze gothic is... en gaan kinderen dood in de buurt waar ze woont.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.
Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.
Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
Motiveer je antwoord eensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[quote]
hij kan gewoon niet omgaan met een gothic/andersdenkende en denkt dat het wel gaaf/modern/hip/meeloperig is om iemand die in het zwart gekleed gaat en waar hij een opdracht mee moet doen af te schilderen als volstrekt kansloos persoon. jammer. maar ik snap je bloedhondgedrag wel.
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...quote:ts probeert het niet eens en dat neem ik hem kwalijk.
quote:
gezien je op neem ik je niet serieus idd en lul je maar wat om je domme gedrag goed te praten. eigenlijk geloof ik je al niet meer sinds je op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
[..]
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:
Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken.
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he. Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik ken je moeder.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Maar jij bent wel zo'n mongool die beweerd een ander te kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Omdat ik pissig op dat kind ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer op hem ingaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Doe ik toch bij dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he.
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.quote:Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten..
als je dat knap vindt dan snap ik wel waarom je vmbo doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kentquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kent![]()
Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
Jouw discussievermogenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.
en weer 5 minuten van je levenstijd af.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw discussievermogenJe zit alleen maar te flamen zonder argumenten.
Klasse man
Het is inderdaad echt een teringmongool.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw discussievermogenJe zit alleen maar te flamen zonder argumenten.
Klasse man
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en weer 5 minuten van je levenstijd af.
Staat boven je post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen?Vertel eens, wat voor mannetje ben ik? Met welke mensen ga ik om? Hoe ziet mijn wereldbeeld eruit?
vind je? ik vond dat ik hout snee. ts is gewoon een kansloze meeloper die zich schaamt om een opdracht te doen met iemand die niet populair is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef Crane het volgende:
zoalshetis, kun je niet gewoon weggaan ofzo? Je hele gelul raakt echt kant nog wal.
Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:19 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?
[..]
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Laten we hem gewoon negeren.
Het verbaast mij niets dat dat je standaardinstelling is van dingen die te eng voor je zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen.. Misschien zul je het ook wel nooit gaan begrijpen, gezien je akelig smalle wereldbeeld en gebrek aan elke diepgang.
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Hoe raad ik het ook hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als geloofwaardig te betitelen. reupen jullie elkaar of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?
Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Stiekem moest ik hier wel om lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als gelkoofwaardig te betitelen. reupen jullie elkar of zo?
Daar heb je een punt, maar zolang die gothic zich hier niet aanmeldt zullen wij daar nooit achter komen hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.
Gelukkig nog iemand hier die het snapt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?
Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.
Het mag dan wel KLB zijn maar op steevast alles wat een TS zegt als een leugen te beschouwen is ook sadness.
Het verschil tussen TS en het meisje is in ieder geval dat TS hier een huiltopic opent waarin hij haar wat minder flatterende kwalificatiesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
en maar weer steun zoeken bij een haast nog kanslozer persoon. het gaat je niet helpen pikkie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand hier die het snapt.
Ach ja ieder zijn mening dan maar. We zullen afwachten wat de samenwerking zal opleveren!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.
wat dat betreft dus een briljante stap van de leraar.
Gelukkig ben je ook al oud en wijs genoeg om te beseffen dat je in de grote mensenwereld ook niet altijd zult samenwerken met mensen die je mag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Juhnino het volgende:
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef ruud.nl het volgende:
Juhnino zal wel een kloon van afcajos zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Juhnino het volgende:
Heel erg makkelijk, om alles op 'beperkte wereldvisie', leeftijd, diepgang etc te gooien. Een gothic zou direct per definitie 'diepzinnig' zijn, en ik moet maar moeite doen om me in iemand met een afstotende houding richting mij en anderen te verdiepen?
Ondanks dat ik d'r kleding niets vind, en bovendien nogal puberaal (waarom moet ze zo in het zwart??), dwing ik haar toch niet om er anders uit te gaan zien? Als ik haar nou bewust opzocht, haar pestteen haar dwong om haar stijl te veranderen, dan was het een andere zaak geweest en hadden jullie een punt gehad.
Ik vind het belachelijk en ik stoor me aan haar omdat ze me teveel tijd en inspanning kost en ik wil even stoom afblazen dus ik zeik haar hier op d'r afwijkende stijl af ja.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
is dit serieus een hbo-leerling die dit topic heeft geopend? geez wat zal ts het moeilijk krijgen later.
ik draai helemaal niks om. als een gothic dit topic had geopend met hetzelfde zielige peutergejammer had ik dezelfde kanttekeningen gezet bij zijn of haar op en de rest van de posts.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Crane het volgende:
[..]Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.
Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
het zou ts sieren als hij de opdracht afmaakt en het beste cijfer ontvangt. dan pas kan hij terugkeren naar zijn vrienden en met opgeheven hoofd kuddo's ontvangen.
Ik geef d'r nog één kans.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Latz het volgende:
Of je legt gewoon uit aan je docent dat je absoluut niet kunt samenwerken met diegene.
Als hij daar geen begrip voor heeft kun je jezelf altijd nog ophangen.
Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.
Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.
overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.
Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.
Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken.
Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?quote:maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven.
Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.quote:verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Ja, jij praat tegen je docent of baas ook altijd op dezelfde manier als tegen je klasgenoten/collega's en vrienden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:02 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.
Goed verwoord.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Ze heeft] nooit een kans gehad bij je, geef dat nou eens toe. Schijnheilig groeten en vriendelijk doen zijn niet positief maar denigrerend. Vermoedelijk is de dame in kwestie gevoelig genoeg om te voelen wat je over haar denkt en misschien is dat wat jou zo dwars zit. Ze trapt niet in jouw spelletje en masker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
[..]
Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?
[..]
Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
Welke belachelijke eisen bedoel je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:05 schreef frame31 het volgende:
Te jong om met persoonlijkheid bezig te kunnen zijn en vooral bezig met overleven en te voldoen aan de belachelijke eisen die ons schoolsysteem en maatschappij vragen.
jij denkt dat door het gegniffel (op een hbo notabenequote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
[..]
Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?
[..]
Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
Ah, iemand die wat verlegener is en andere kleding draagt de huid volschelden kwalificeer jij als 'normaal'? God damn, nog zo'n geestelijk wat beperkte HBO-er.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Crane het volgende:
[..]Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.
Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
Nee, ze had idd de schijn tegen. Ook omdat ze vorig jaar ook al uit een groepje is getrapt wegens het niet nakomen van afspraken. Die twijfels had ze weg kunnen halen toen ik haar benaderde om afspraken te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef frame31 het volgende:
[..]
Ze heeft] nooit een kans gehad bij je, geef dat nou eens toe.
Het is ook niet zo snel goed he? Moet ik met iedereen beste vrienden worden en me in iedereen verdiepen? Flikker toch een eind op. Dat zou ten koste gaan van de tijd die ik in vrienden en mensen die ik wel mag steek.quote:Schijnheilig groeten en vriendelijk doen zijn niet positief maar denigrerend.
Woah, je bent wel een held zeg. Je weet echt alles. Hoe ik denk, hoe ik ben en je kunt me ook nog eens haar gevoelens vertellen.quote:Vermoedelijk is de dame in kwestie gevoelig genoeg om te voelen wat je over haar denkt en misschien is dat wat jou zo dwars zit. Ze trapt niet in jouw spelletje en masker.
Ooh jij was erbij! Zeg dat dan meteen! Ze was notabene niet eens aanwezig aangezien ze te laat was in die les.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij denkt dat door het gegniffel (op een hbo notabene) dat ontstond toen jij met die nog-net-geen-gothic-meid moest samenwerken, je diepe zucht en wellicht weerbarstige uitdrukking zij niet doorhad dat je geen negatieve signalen gaf?
Over welke anderen heb je het nou? Ik werd slechts een beetje vriendschappelijk geplaagd, het is niet zo dat heel de klas bulderend van het lachen riep wat ik nou met die kut-gothic moest ofzo. En ik wou er meteen het beste van maken, zij heeft ook wel door dat we nooit vrienden zullen worden, maar dat kan toch?quote:kom op man. maak iets moois van die opdracht. laat anderen zien dat je beter bent dan hen. doe meer moeite om met haar samen tot een goed resultaat te komen.
Het is erg makkelijk om mensen waar je het niet mee eens bent direct bekrompen te noemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef frame31 het volgende:
Sarcasme is een veelgebruikte overlevingsstrategie tegenwoordig.
Je laat in ieder geval genoeg van jezelf zien in dit topic om te weten dat je nog een behoorlijk bekrompen blik hebt.
kijk, kijk, gezien je reactie kan ik afleiden dat ik 100% goed zit. had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:19 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ooh jij was erbij! Zeg dat dan meteen! Ze was notabene niet eens aanwezig aangezien ze te laat was in die les.
[..]
Over welke anderen heb je het nou? Ik werd slechts een beetje vriendschappelijk geplaagd, het is niet zo dat heel de klas bulderend van het lachen riep wat ik nou met die kut-gothic moest ofzo. En ik wou er meteen het beste van maken, zij heeft ook wel door dat we nooit vrienden zullen worden, maar dat kan toch?
Iemand constant bekrompen noemen en niet inhoudelijk ingaan op posts is nog een betere strategie blijkbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef frame31 het volgende:
Sarcasme is een veelgebruikte overlevingsstrategie tegenwoordig.
Jaaa, issie weer!quote:Je laat in ieder geval genoeg van jezelf zien in dit topic om te weten dat je nog een behoorlijk bekrompen blik hebt.
Imago.quote:Maar zoals ik al eerder zei ben ook jij slachtoffer hierin. Vooral bezig met carrierre en imago zoals dat van iedereen wordt verwacht in onze maatschappij.
Helemaal mee eens. Tuurlijk, look outside the box once in a while, maar het is nu eenmaal niet prettig als je vastzit aan iemand die jou totaal niet ligt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach je hoeft geen onderzoek te doen om te snappen dat gothics vaak de neiging hebben om zich een beetje af te zetten tegen anderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zal het kort houden:
Snap alleen niet wat dat met andere levensstijlen te maken heeft..? Punt is goed, argumenten bar slecht.
Dat is niet prettig idd, maar er valt mee te leven zolang diegene gewoon z'n best doet om de samenwerking goed te laten verlopen. Ik heb in de vorige projecten met mensen samengewerkt die ik vreselijk vond, maar in de samenwerking en inhoudelijk over de stof waren ze geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Tuurlijk, look outside the box once in a while, maar het is nu eenmaal niet prettig als je vastzit aan iemand die jou totaal niet ligt.
Haha en vervolgens ging de pester lekker de stad in en kon de gepeste al het werk doen. Echt nutteloos idd.quote:Bij mij deden docenten dat ook altijd. Vreselijke onzin vond ik het.
Bijv. wat ze dan deden: pester bij gepeste zetten. En ook nog denken dat dat echt iets oplevert
nu wens ik je nog veel meer sterkte met je verdere leven, zeker als je een keer moet samenwerken met andere mensen die je zo graag in een hokje stopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ach je hoeft geen onderzoek te doen om te snappen dat gothics vaak de neiging hebben om zich een beetje af te zetten tegen anderen.
Desondanks had ze ook geen gothic kunnen zijn, maar, ik noem maar wat, een 'hockeymeisje'. Als die zich zo opstelde, was waarschijnlijk de titel van dit topic iets in de trand van: "met een domme hockeytrut/kakwijf samen moeten werken". Als je je aan mensen ergert ga je vaak opvallende eigenschappen gebruiken om diegene uit te schelden, gewoon een soort van afreageren.
En als je verder las zag je dat, ondanks dat ik het belachelijk vind, ik niet vind dat ze aan de hand van mijn mening zich anders moet gaan kleden. Ik vind wel dat ze zich qua samenwerking anders moet gaan gedragen aangezien IK er last van heb.
En dat is nou net het punt waar de "meerderheid" zich hier aan ergert. Gewoon voortaan even je ongezouten mening voor je houden en naar je leidinggevende/leraar of whatever stappen met de vraag of het misschien anders kan. Werkt die niet mee dan heeft hij/zij natuurlijk ook altijd nog zijn/haar baas. Of is politiek te ingewikkeld voor je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ach je hoeft geen onderzoek te doen om te snappen dat gothics vaak de neiging hebben om zich een beetje af te zetten tegen anderen.
Desondanks had ze ook geen gothic kunnen zijn, maar, ik noem maar wat, een 'hockeymeisje'. Als die zich zo opstelde, was waarschijnlijk de titel van dit topic iets in de trand van: "met een domme hockeytrut/kakwijf samen moeten werken". Als je je aan mensen ergert ga je vaak opvallende eigenschappen gebruiken om diegene uit te schelden, gewoon een soort van afreageren.
En als je verder las zag je dat, ondanks dat ik het belachelijk vind, ik niet vind dat ze aan de hand van mijn mening zich anders moet gaan kleden. Ik vind wel dat ze zich qua samenwerking anders moet gaan gedragen aangezien IK er last van heb.
Krijg ik net terug:quote:Hey [naam], we moeten voor TCO komend week een aantal dingen afhebben zoals je weet.
Ik heb even in het meegestuurde Word-document een overzichtje en planning gezet, graag hoor ik van je of je het er mee eens bent. Tot vrijdag. Groetjes
Ja wat heb ik daar godverdomme nou aan.quote:Hoi ik heb geen word dus kan het niet lezen.
Ja hallo, dit is de Klaagbaak en niet een politieke bijeenkomst ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En dat is nou net het punt waar de "meerderheid" zich hier aan ergert. Gewoon voortaan even je ongezouten mening voor je houden en naar je leidinggevende/leraar of whatever stappen met de vraag of het misschien anders kan. Werkt die niet mee dan heeft hij/zij natuurlijk ook altijd nog zijn/haar baas. Of is politiek te ingewikkeld voor je?
En wat als ZIJ nu gewoon verlegener is? Waarom maak je daar zo'n fucking drama van? Zoals al eerder door een aantal anderen is gezegd, je zult op school en bij je werk nog veel vaker mensen tegenkomen die je niet zo goed liggen. Bijvoorbeeld verlegener zijn. Het grote probleem is jouw huilgedrag, stel je niet aan alsof je een klein kind bent dat een blauw i.p.v. rood snoepje krijgt en blijf gewoon je best er iets van te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Juhnino het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben in de omgang met anderen lopen wel op tijd tegen de lamp aan hoor. Die komen de sollicitatieprocedure niet eens door, en anders worden ze er later wel uitgegooid omdat ze in geen enkel team kunnen functioneren.
Dan blijf je lekker klagen i.p.v. je inzetten voor je eigen toekomst. Laat vooral niet over je heen lopen hoor. Sluit je straks lekker aan bij je favoriete (lees: waar de meeste vriendjes inzitten) dispuut en praat daar achter gesloten deuren verder over de "zwakkeren" in onze maatschappij.quote:Ja hallo, dit is de Klaagbaak en niet een politieke bijeenkomst ofzo.
dit is ook wel een hele schijnheilige en sneaky manier om het vermijden van lastige dingen in je leven aan te prijzen. mensen moeten juist dingen confronteren waar ze absoluut bij moeten afzien. overwinning van problemen maakt je sterk. anders blijf je je leven lang een wezel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
En dat is nou net het punt waar de "meerderheid" zich hier aan ergert. Gewoon voortaan even je ongezouten mening voor je houden en naar je leidinggevende/leraar of whatever stappen met de vraag of het misschien anders kan. Werkt die niet mee dan heeft hij/zij natuurlijk ook altijd nog zijn/haar baas. Of is politiek te ingewikkeld voor je?
Sure, alleen jij en de jouwen zullen het schoppen tot de functies waar jij zometeen ook terecht komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Mensen die moeite hebben in de omgang met anderen lopen wel op tijd tegen de lamp hoor. Die komen de sollicitatieprocedure niet eens door, en anders worden ze er later wel uitgegooid omdat ze in geen enkel team kunnen functioneren.
Ben het met je eens, maar als het project niet opschiet omdat de andere persoon een iets andere toekomstvisie heeft dan jij (desinteresse) en je daar dus in meegesleurd wordt, vindt ik het wel geoorloofd om op deze manier tot een oplossing te komen. Voorkeur is natuurlijk direct de persoon confronteren, maar volgens mij werd al eerder gezegd dat het meisje daar geen oren naar had.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is ook wel een hele schijnheilige en sneaky manier om het vermijden van lastige dingen in je leven aan te prijzen. mensen moeten juist dingen confronteren waar ze absoluut bij moeten afzien. overwinning van problemen maakt je sterk. anders blijf je je leven lang een wezel.
En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:42 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Sure, alleen jij en de jouwen zullen het schoppen tot de functies waar jij zometeen ook terecht komt.. Dream on.
Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter. Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef Juhnino het volgende:
Het kan me geen fuck schelen dat ze verlegen is, ze hoeft alleen maar 'ja' of 'nee' te antwoorden als ik haar vraag of ze om 2 uur tijd heeft.
Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter.
Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.quote:Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven..
Weet wat nou de grap is? Dat je te dom bent om de diversiteit te zien. Ik werk bijv. op een afdeling met behoorlijk wat rasechte econometristen, natuurkundigen en wiskundigen. En daar zitten best wat mensen tussen die volgens jouw maatstaven minder makkelijk communiceren to say the least. Maar, en het is bijna niet te geloven maar toch is het écht waar, ze functioneren erg goed, vangen een erg goed salaris en leveren een hele belangrijke bijdrage. Weet je wat het grote geheim is? Gewoon een beetje op elkaars eigenschappen inspelen en wat geduld hebben! Je houdt het niet voor mogelijk he.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:
[..]
En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
Je maakt dat 'onaangepast' tot een veel te absolute en belangrijke waarde. Verschillende mensen hebben verschillende sterke en zwakke kanten, communicatief vermogen is er daar slechts één van. Dat jij niet bereid bent te investeren in samenwerking met iemand die niet in je straatje past is misschien wel een grotere zwakte, begrijp je dat nou echt niet?!?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:53 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.
[..]
Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.
Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.quote:Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.
Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
denk nou nog eens goed na. als jij moet samenwerken met iemand die zuchtend en steunend en zeer negatief tegenover jou staat, zou jij dan nog zin hebben?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:
[..]
En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
Allang ingecheckt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef servus_universitas het volgende:
Heeft Dr.Crane deze topic al gespot?
afgezien van je snedige en agressieve toonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
Zo, een allerlaatste mail naar haar.
[..]
Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
Yep, te neerbuigend en paternalistisch, TS heeft echt de levenservaring van een donut.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien van je snedige en agressieve toon
de doodsteekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
Zo, een allerlaatste mail naar haar.
[..]
Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
Nou. Waar haal je de goddelijke inspiratie vandaan, echt waar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:
Foto van de dame in kwestie:
[ afbeelding ]
als ze dat al is, wat is dan het probleem? je hoeft niet met haar te neuken. je hoeft alleen maar een opdracht met goed gevolg af te leveren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:
Foto van de dame in kwestie:
[ afbeelding ]
echt deze zin..quote:Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.
Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
topic zelf is wel geslaagdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
Verdomme TS, over het algemeen zijn Gothictopics altijd een garantie op succes. Je doet misschien toch iets niet helemaal goed..
ja. dan doe je zelf iets verkeerd. je zult je hele leven meemaken dat mensen niet denken of doen zoals jij bent of doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Morrigan het volgende:
Het is wel zo dat samenwerken met mensen die niet gemotiveerd zijn sowieso enorm kut is. Ik heb het zelf bij mijn vorige opleiding meegemaakt. Één klasgenoot die nooit naar school kwam, één klasgenoot die halverwege het project met school stopte en een klasgenoot die voor een groot deel stoned op school liep.
Hebben we hier de eerste kloon?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:13 schreef hoplateef het volgende:
fok ik haat de meeste mensen ook en ik wil ook met rust gelaten en ik ben niet eens een goth
inderdaad, net als je verkracht wordt als je een kort rokje draagtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ja. dan doe je zelf iets verkeerd.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zal het kort houden:
Ben het eens met het punt dat TS zich ergert aan iemand waarmee hij iets moet doen en de ander geen motivatie toont. Snap alleen niet wat dat met andere levensstijlen te maken heeft..? Punt is goed, argumenten bar slecht.
*mompelt iets over scheren en 1 kam*
Nou ja, een verband tussen beide is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, net als je verkracht wordt als je een kort rokje draagt
wat een intens trieste vergelijking zeg. jij wilt toch je opdracht goed beoordeeld krijgen? desnoods zonder hen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, net als je verkracht wordt als je een kort rokje draagt
nee, onder een rokje dragen de meeste Nederlandse vrouwen een lekker dikke panty en daar -zo beweren mannen zelf- krijgt elke vent een slappe vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Nou ja, een verband tussen beide is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.
ché-cliché is ook aanwezigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Gia het volgende:
Ik haat mensen die andere mensen beoordelen op hun kleding. Laat mensen toch eens in hun waarde en leer die persoon eerst eens goed kennen voordat je een oordeel velt.
er is een reden waarom je die opdracht met meer personen moet doen en het werkt heel demotiverend om voor andere mensen hun werk te gaan doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
wat een intens trieste vergelijking zeg. jij wilt toch je opdracht goed beoordeeld krijgen? desnoods zonder hen.
ik heb jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie anders ook nog niet gelezenquote:
dan moet je leren je leiderscapaciteiten te ontplooien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Herald het volgende:
[..]
er is een reden waarom je die opdracht met meer personen moet doen en het werkt heel demotiverend om voor andere mensen hun werk te gaan doen.
rot eens op sukkel.quote:
Welke? ik heb niet alles teruggelezenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:58 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie anders ook nog niet gelezen
Met een vieze halve gothic moeten samenwerkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef afcajos het volgende:
Welke? ik heb niet alles teruggelezen
Het is toch verdomme ook een cliché zin 1e klas of niet dan?quote:
Ik bedoel gewoon mensen die altijd lopen te klagen dat ze geaccepteerd willen worden door de maatschappij maar er als een malloot bijlopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef Herald het volgende:
[..]
Met een vieze halve gothic moeten samenwerken
Dat is ook iets heel anders. Je hoeft met deze persoon geen vrienden te worden, je hoeft niet met haar op stap. Je hoeft er alleen maar een werkstuk mee te maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch verdomme ook een cliché zin 1e klas of niet dan?
Als jij in je zwarte jurk op een sollicitatiegesprek komt wordt je bij voorbaat al niet aangenomen. (tenzij je solliciteert voor envelope-vouwer of iets dergelijks). Maar solliciteer je voor een baan waar je veelvuldig onder de mensen komt en je dus toch een beetje representatief eruit moet zien zal je je gewoon degelijk moeten kleden.
Een werkgever gaat zich heus niet eerst verdiepen in de persoonlijkheid van de sollicitant als die zich als een zwerver meldt op het gesprek.
Dat klopt, (owja dit topic gaat niet over mij, juninho is de ts) Verder heb ik IK er ook geen problemen mee hoe iemand eruit ziet, ik zeg alleen dat het in de toekomst nog wel eens problemen kan gaan opleveren. Maar het is dan ook maar net wat voor doelstellingen je in je leven hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is ook iets heel anders. Je hoeft met deze persoon geen vrienden te worden, je hoeft niet met haar op stap. Je hoeft er alleen maar een werkstuk mee te maken.
Je zult in je leven nog weleens vaker moeten samenwerken met mensen die je niet liggen. Je kunt over het algemeen niet zelf je collega´s uitzoeken, bijvoorbeeld.
Ik ga dat ook proberen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
ts. ik hoop echt voor jou dat je deze opdracht met haar afmaakt. zie de kritiek niet als persoonlijk, maar als leerzaam.
en ik bedoel dat eigenschappen die 'normale' mensen zich toekennen als positief juist bij gothics als negatief worden gezien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
Ik bedoel gewoon mensen die altijd lopen te klagen dat ze geaccepteerd willen worden door de maatschappij maar er als een malloot bijlopen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar over het algemeen zul je van de meeste mensen van begin 20 toch niet de reactie "tof man!" krijgen als je zegt dat je 'niet aan mode doet' of 'top 40-muziek haat'. Eerder iets als "maak je ff lekker druk joh".quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef Herald het volgende:
[..]
en ik bedoel dat eigenschappen die 'normale' mensen zich toekennen als positief juist bij gothics als negatief worden gezien.
Als een 'normaal' persoon zegt "ik doe niet aan mode" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, mode is voor losers die niet na kunnen denken.
Draagt een gothic geen g-star en gucci dan is het een enge freak die alleen zwart draagt.
Als een 'normaal' persoon zegt "top40 muziek is te commercieel" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, top40 muziek is voor mensen zonder muzieksmaak.
Luistert een gothic niet naar Britney en Madonna dan is het een enge freak die satanische muziek luistert.
Als een 'normaal' persoon zegt "ik ben geen meeloper en doe mijn eigen ding" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, iedereen is immers uniek met dezelfde spijkerbroek
De enige gothic in de klas is echter een meeloper iemand die zich conformeert aan de massa.
Ze wil maar 1 dingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
Gemiddeld gesprek met haar:
Ik: "Dinsdagmiddag hebben we 2 tussenuren, dan kunnen we dat interview doen, is dat goed?"
Zij: "Misschien, we moeten even kijken dan".
Ik: "2 uur doen?"
Zij: "Uhm... ja maar uhm..."
[Stilte...]
Ik: "We moeten wel even duidelijk een tijd afspreken, dat is wel zo handig. Welke tijd heb je het liefst?".
Zij: "Ja uhh."
Ik: "kwart over 2 dan?"
Zij: "ja even kijken, *mompel*
Ik: "SMS me maar ff als je het weet"
Zij: "ik heb je nummer niet"
Ik: 'Jawel die heb ik je gisteren gegeven"
Zij: "Ow.."
Godverdomme
wees eens concreet, doos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze wil maar 1 dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zijn bilmaatje moest ook met een ander
Zij dus niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Oh jawel Zonder die makeup en vleermuispak is het best een leuk meisje
Volgens mij ben jij zelf een op z'n teentjes getrapte gothic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Heathen. het volgende:
TS is niet echt bijster intelligent dat is wel duidelijk.
En weer een opmerking waaruit blijkt dat je grote moeite hebt met verbanden trekken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:00 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf een op z'n teentjes getrapte gothic.
Komt door jouw slechte posts. Die vragen gewoon om slechte reacties.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En weer een opmerking waaruit blijkt dat je grote moeite hebt met verbanden trekken.
met FOK!kersquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen.Ik had d'r allang een hak kunnen zetten maar dat laat ik.
Jij bent duidelijk nog lang niet klaar voor de maatschappij. Ga eerst maar weer eens terug naar de kleuterklasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Komt door jouw slechte posts. Die vragen gewoon om slechte reacties.
als ik lees hoe kinderachtig het hbo nu is, dan is de kleuterklas niet nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog lang niet klaar voor de maatschappij. Ga eerst maar weer eens terug naar de kleuterklas
Nee, iemand die er als een kras-panda bij loopt en niet normaal kan communiceren is idd wel geheel klaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog lang niet klaar voor de maatschappij. Ga eerst maar weer eens terug naar de kleuterklas
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, iemand die er als een kras-panda bij loopt en niet normaal kan communiceren is idd wel geheel klaar.
diepgaand is niet nodig voor een schoolopdracht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef Maurari het volgende:
TS heeft gewoon gelijk hoor. Al die pussy-alto reacties hier weer... tjonge jonge
Alsof die gothic thuis pas los komt en stiekem een heel diepgaand persoon is.
Heb je dat nou al eens gewoon direct tegen haar gezegd? En dan mag je dat onder invloed-gedeelte eruit laten, maar dat het niet opschiet en dat je iets meer samenwerking verwacht mag je best zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ja, want je kleren zitten vastgeplakt aan je lijf en als je gaat solliciteren of ergens werken, dan moet je dus in dezelfde kleren als die je altijd aan hebt. Dan kun je geen nette kleding aan doen of zo. En al die mensen die netjes in pak of een rokje met een kanten blouse naar het werk gaan, die lopen er altijd zo bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is toch verdomme ook een cliché zin 1e klas of niet dan?
Als jij in je zwarte jurk op een sollicitatiegesprek komt wordt je bij voorbaat al niet aangenomen. (tenzij je solliciteert voor envelope-vouwer of iets dergelijks). Maar solliciteer je voor een baan waar je veelvuldig onder de mensen komt en je dus toch een beetje representatief eruit moet zien zal je je gewoon degelijk moeten kleden.
Een werkgever gaat zich heus niet eerst verdiepen in de persoonlijkheid van de sollicitant als die zich als een zwerver meldt op het gesprek.
jij hebt geen vrienden? school gaat ook voor een (heul) groot deel om je sociale ontwikkeling, en dat is sowieso misschien wel het belangrijkste in het leven (ja zelfs op school)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ten eerste is samenwerken met iemand die je niet mag voor niemand leuk, ook niet als je een loner of een gothic bent. Ten tweede, ik ben sowieso tegen groepswerk, maar als je dan toch in een groep moet werken, zou ik niet weten waarom dat per se met je vriendjes moet zijn. Je komt op school om te leren, niet voor je sociale contacten. Je dient gewoon het werk te doen dat je opgedragen wordt, leuk of niet leuk.
Overigens zijn het volgens mij juist de mensen die altijd met hun kliekje willen werken die heel onzeker zijn, anders zou je ook wel gewoon zelfstandig kunnen werken of goed en zakelijk samen kunnen werken met iemand die je niet goed kent. Juist dat kliekje is 'veiligheid' zoeken, lekker in je eigen groepje zodat je vooral maar geen moeite hoeft te doen om te overleggen met iemand die er anders over denkt.
Sociale ontwikkeling betreft ook omgaan met mensen die andersgezind zijn of mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan. Dat de TS liever met z'n vrienden zou zitten is te begrijpen, maar dit hoort er ook gewoon bij. Denkt hij dat hij later op kantoor (of waar dan ook) alleen maar vriendjes heeft?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
jij hebt geen vrienden? school gaat ook voor een (heul) groot deel om je sociale ontwikkeling, en dat is sowieso misschien wel het belangrijkste in het leven (ja zelfs op school)
Ik had meer vrienden buiten school, maar dan nog. Ik ging naar school voor m'n diploma, niet voor m'n vrienden, en ik ging niet in een hoekje zitten huilen als ik met iemand anders moest werken dan een vriend(in). En zeker later tijdens m'n studie interesseerde het me echt geen fuck wie er om me heen zat. Toevallig ben ik tijdens m'n studie een paar keer buitengesloten door 'kliekjes', bijv. toevallig met een werkgroepje als enige terecht gekomen in een groepje waar de rest elkaar al kende. Die zaten dan lullige opmerkingen te maken of maakten achter mijn rug om afspraken met de docent, zodat ik als enige niet bij een bespreking was (en dat was niet mijn schuld denk ik - ik maakte tijd vrij voor de bijeenkomsten, was altijd aanwezig en op tijd, had m'n werk op tijd af en had gewoon goede beoordelingen). Dus ja, ik heb niet echt respect voor dat soort mensen en vind het best wel droevig als je per se je school- of studietijd aan je vriendjes geplakt wilt zitten. Zeker op HBO of WO moet je gezien je leeftijd gewoon zelfstandig genoeg zijn om in vrijwel iedere willekeurige groep goed te kunnen meedraaien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
jij hebt geen vrienden? school gaat ook voor een (heul) groot deel om je sociale ontwikkeling, en dat is sowieso misschien wel het belangrijkste in het leven (ja zelfs op school)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk erover na.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:
TS heeft haar al op Marktplaats gezet
[ afbeelding ]
Ga es dood jijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Voor een opdracht op school moesten we een onderzoek doen en daarvoor werd de klas werd verdeeld in duo's. Door de docent welteverstaan! Die vond namelijk dat er teveel "kliekjes" in de klas waren en dat het geen kwaad kon als je eens een ander een beetje leerde kennen. Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.
Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |