abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62048866
Voor een opdracht op school moesten we een onderzoek doen en daarvoor werd de klas werd verdeeld in duo's. Door de docent welteverstaan! Die vond namelijk dat er teveel "kliekjes" in de klas waren en dat het geen kwaad kon als je eens een ander een beetje leerde kennen. Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.

En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.

Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:40:11 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62048885
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62048908
ach man, maak haar open, ze is vast ook een beest in bed en als ze zich een beetje wast is ze vast te doen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:41:10 #4
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_62048911
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.

Je overleeft het wel.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_62048912
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Zijn bilmaatje moest ook met een ander
pi_62048915
als jij dan zo goed kan communiceren, dan is er toch geen probleem? neem de leiding!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_62048922
TS heeft een kloon aangemaakt omdat hij bang is voor represailles van de gothic .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:42:00 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62048923
quote:
Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.
Je leraar heeft gelijk, goed voor je sociale ontwikkeling. Al je later gaat werken krijg je je collega's ook niet voor het uitkiezen. Moet je het ook maar mee doen wat je krijgt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62048948
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Ik had dus wel kunnen kiezen als die docent gewoon iedereen zelf had laten kiezen. Op het werk over een paar jaar wordt het lastig inderdaad, maar dan ga ik er vanuit dat dergelijke types zichzelf of opgehangen hebben, of over hun 'donkere fase' heen zijn of dat ze niet eens m'n collega worden aangezien het bedrijf meteen al zag dat zo iemand niet in teamverband kon functioneren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:43:01 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_62048950
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef Nemain het volgende:

[..]

Je overleeft het wel.
In sommige landen denken ze daar na anders over leerlingen die nauwelijks iets zeggen en zich in het zwart kleden..

sterkte!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:43:01 #11
17729 SP
I hate my interests
pi_62048951
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie

kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.

succes knul, jij komt er wel!
pi_62048977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:

kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.

Donald Duck held woensdag 1 oktober 2008 @ 13:45:10 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62048995
Goed idee van die docent juist. In klassen heb je inderdaad altijd dezelfde personen die naar elkaar toe trekken, het is goed als dat patroon eens doorbroken wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62049069
quote:

Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.

Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.

Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
pi_62049070
Je moet die docent dankbaar zijn dat je eindelijk eens met andere mensen gaat samenwerken/communiceren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62049075
Je zult wel iets helemaal fout hebben gedaan en voor straf met die persoon moeten samenwerken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:49:44 #17
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62049109
je hebt een goede docent!
pi_62049112
pics or it didnt happen
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_62049166
quote:

Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare. En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
pi_62049171
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.

Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.

Mja.. mensen die "anders" zijn hebben vast geen hobby's nee
Je gaat hier echt niet dood aan hoor aanstellert.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:52:40 #21
3767 Herald
Come get some
pi_62049174
TS heeft haar al op Marktplaats gezet

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:53:49 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62049201
- Je kunt haar wat extra aandacht en liefde geven, en dan ligt ze binnen een week in je bed.
- Je kunt haar kut behandelen, zoals de rest van de wereld, en dan snijdt ze binnen 1 week haar polsen door en kun je lekker in je eentje die opdracht maken. (niet vergeten om ook de schuld bij die leraar te leggen ( "tja... ik denk dat ze ongelukkig was omdat ze met MIJ moest samenwerken van U!", dan doet ie dat volgende keer niet meer.

Ach, misschien is het best een leuk meisje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:54:31 #23
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_62049210
Je hebt schijnbaar nog nooit met haar gesproken of kent haar verder helemaal niet. Wel heb jij je vooroordelen al gemaakt.
Zegt meer over jou dan over haar. Jij komt er wel, not!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_62049221
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
pi_62049258
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare.
Waarom? Waarschijnlijk vind zij haar eigen leven leuker en dat mag ze van mij, maar val mij er niet mee lastig.
quote:
En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
Ik heb een vriendin (die me hierover hard moest uitlachen trouwens) en bovendien is ze mollig.
pi_62049270
Godverdomme die stem bij dat wikipedia artikel
Mrrrr.
pi_62049273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:

[ afbeelding ]
Zag ze er maar zo uit. Dan viel er nog wat van te maken...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:57:44 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62049277
trek je batman pak aan... misschien brengt dat jullie wat dichter bij elkaar
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62049296
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Zeg gewoon tegen dat wijf dat je het alleen doet, ze durft er toch niet tegenin te gaan .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:00:29 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049355
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62049509
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.

Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
pi_62049559
TS kan niet met mensen omgaan.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:10:17 #33
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62049580
Er is hier ergens op Fok! vast een topic te vinden van een gothic-meisje dat een opdracht moet maken met een arrogante gehaktbal...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_62049590
quote:

En we hebben onze eerste contactgestoorde naar metaluisterende alto gevonden in dit topic
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe

Jij draait het nu om, die klasgenoot van TS is juist diegene die in een eigen wereldje leeft.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62049613
Met welke helft moet je eigenlijk samenwerken, de bovenste of de onderste?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_62049617
Ik steun je TS!
pi_62049645
quote:
mislukte vleermuis
pi_62049650
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf. Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar? Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
pi_62049662
Gewoon xtje in de borstjes knijpe kan nog best gezellig worde
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62049664
Nu kreeg ik ook al smsjes met opmerkingen of onze relatie al vooruitgang boekte. Alsof ik nog niet genoeg moet lijden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:14:54 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049687
Beroep je op incompatibilité des humeurs en dreig met een rechtzaak tegen de school!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:16:29 #42
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_62049722
vleermeisjes r0x0r!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_62049813
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef frame31 het volgende:
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf.
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
quote:
Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar?
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
quote:
Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
pi_62049858
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
pi_62049921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
pi_62049929
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
underground forever baby
pi_62049973
Waarom hou je je zo bezig met wat voor kleren iemand anders draagt? Zolang jij het niet aan hoeft, moet je gewoon niet zeiken. Dat ze niet prettig is om mee samen te werken is vervelend, maar daar heeft haar uiterlijk of muziekkeuze m.i. niks mee te maken.

Waarschijnlijk is ze gewoon heel onzeker. Kun je of het project jouw kant op trekken en gewoon zorgen dat je een goed cijfer krijgt en je er verder maar overheen zetten, of je kan gewoon tegen haar zeggen dat je haar houding heel vervelend vindt en dat je geen zin hebt om met haar samen te werken als ze zo doet. Maar goed, waarom zou je zaken ook direct aanpakken als je ook gewoon lekker makkelijk iemand achter haar rug om af kan gaan zitten zeiken op internet? Dat is tenslotte veel constructiever.
Sanity is (not) statistical
pi_62049977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
[..]

Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
[..]

Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
Het is duidelijk dat je nog niet zover bent. Puber nog gewoon lekker door zou ik zeggen.
quote:
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Duidelijk dat je totaal geen weerstand hebt hoor.. Eerlijk zijn is moeilijk....
pi_62050022
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
underground forever baby
pi_62050034
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
pi_62050063
quote:
Ten eerste is samenwerken met iemand die je niet mag voor niemand leuk, ook niet als je een loner of een gothic bent. Ten tweede, ik ben sowieso tegen groepswerk, maar als je dan toch in een groep moet werken, zou ik niet weten waarom dat per se met je vriendjes moet zijn. Je komt op school om te leren, niet voor je sociale contacten. Je dient gewoon het werk te doen dat je opgedragen wordt, leuk of niet leuk.

Overigens zijn het volgens mij juist de mensen die altijd met hun kliekje willen werken die heel onzeker zijn, anders zou je ook wel gewoon zelfstandig kunnen werken of goed en zakelijk samen kunnen werken met iemand die je niet goed kent. Juist dat kliekje is 'veiligheid' zoeken, lekker in je eigen groepje zodat je vooral maar geen moeite hoeft te doen om te overleggen met iemand die er anders over denkt.
pi_62050140
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
Hoe weet jij dat nou?
pi_62050237
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou?
Dat zeg ik er toch achteraan?
pi_62050243
Misschien heeft ze al jaren een dikke crush op je en durft ze daarom zo weinig te zeggen?
pi_62050268
tja jongen je moet er maar het beste van maken en niet op een of ander forum als een 15 jarig blaag zitten zeiken.

Het is omdat je de opmerking maakte "back to the middelbare school" want anders had ik idd gedacht dat je gewoon een eikelige puber bent.

Je kan hoogstens het bij haar aangeven dat je echt wat meer input nodig hebt wil het project slagen.
Wie weet durft ze daardoor wat meer "normaal" te doen en minder verlegen te zijn en heb je zowaar voor het eerst een mens geholpen in je leven naast jezelf.
pi_62050271
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.

Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
WTF, je wilt zeggen dat je al van de middelbare school af bent? Man, ik dacht dat je een jaar of veertien was, gezien je 'probleem'.
pi_62050273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef MAY-be het volgende:
Misschien heeft ze al jaren een dikke crush op je en durft ze daarom zo weinig te zeggen?
Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.
pi_62050298
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Dat zeg ik er toch achteraan?
Nee, je zegt dat jij van spontane, extraverte mensen houdt. Dat betekent niet dat zij niet verlegen is en daarnaast, hoe weet jij nou of ze verlegen is als je nooit met haar praat?

Edit: Oh wacht, je bedoelde dat ze niet leuk is. Maar dan nog, als je nooit met haar praat, weet je toch niet hoe ze is? Maar afgezien daarvan, wat interesseert het jou wat voor hobby's iemand heeft als je gewoon bezig bent met een schoolopdracht?
pi_62050355
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62050369
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
tja jongen je moet er maar het beste van maken en niet op een of ander forum als een 15 jarig blaag zitten zeiken.
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
quote:
Het is omdat je de opmerking maakte "back to the middelbare school" want anders had ik idd gedacht dat je gewoon een eikelige puber bent.
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
quote:
Je kan hoogstens het bij haar aangeven dat je echt wat meer input nodig hebt wil het project slagen.
Wie weet durft ze daardoor wat meer "normaal" te doen en minder verlegen te zijn en heb je zowaar voor het eerst een mens geholpen in je leven naast jezelf.
Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?
pi_62050403
HBO zeker? _!
pi_62050413
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.
Jij zegt het...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:39:10 #63
3767 Herald
Come get some
pi_62050414
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe
Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan mode mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan hyveshypes mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet tot de grijze massa te behoren?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren uniek te zijn en zich niet aanpassen aan andere mensen?
pi_62050461
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:38 schreef RozeAnjer het volgende:
HBO zeker? _!
Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.
pi_62050484
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
Het kan me niet schelen wat het zijn, als er maar samen mee te werken valt.
pi_62050487
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:39 schreef Herald het volgende:

[..]

Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan mode mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan hyveshypes mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet tot de grijze massa te behoren?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren uniek te zijn en zich niet aanpassen aan andere mensen?
ik ben uniek !! net als iedereen
underground forever baby
pi_62050488
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
[..]

Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
Oh en je hebt al je klasgenoten gesproken over deze zaak en die denken er precies hetzelfde over? Dat moeten we dan aannemen van iemand die zo bevooroordeeld is dat het niemand zou verbazen als hij dat gewoon roept om z'n eigen zaak te sterken?

Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?
[/quote]
Dat is een mooie opmerking, voor iemand die iemand die hij niet kent volledig af zit te zeiken op internet, haar vies noemt, gothic, roept dat ze depressief is (ben je nu opeens dokter?), zegt dat ze geen hobby's heeft, etc.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:41:33 #68
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62050489
Maar je hebt verder wel al een plan samen met haar opgesteld hoe je het gaat aanpakken ?

Als je dit nog niet gedaan hebt, misschien zet ze zich wel goed in voor het project en heeft misschien goede ideeën verder, ze is misschien dan wel wat verlegen maar misschien werkt ze wel goed

Wie weet als je het niet gaat overleggen met haar hoe jullie dit gaan aanpakken zal je het nooit weten.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62050511
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62050517
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:43:37 #71
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_62050536
TS zit niet op de middelbare school.....

Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_62050539
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!
Nou en dan kun je toch gewoon een topic openen op fok en lekker anoniem die collega afzeiken en roepen dat al je collega's dat ook helemaal met je eens zijn en dat die toch echt allemaal al boven de 25 zijn en dus geen pubers.

Zo los je dat op, toch?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:43:52 #73
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62050541
het is wel eng eh, samenwerken met mensen die anders zijn dan je directe omgeving
pi_62050577
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
Mag ik even in m'n broek zeiken van het lachen? Als jij HBO doet en je klasgenoten zijn net zo dom, hoop ik dat er binnenkort een troep Duitsers nog even zo vriendelijk wil zijn om een bom op jullie lokaal te flikkeren. Over achteruitgang van het onderwijs gesproken.
pi_62050593
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Fugie het volgende:
het is wel eng eh, samenwerken met mensen die anders zijn dan je directe omgeving
Voor haar ja.
pi_62050609
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Laton het volgende:
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
kom op wat is je echte account ?
underground forever baby
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:46:52 #77
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62050619
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Voor haar ja.
ik zie jou klagen anders.
pi_62050668
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.

Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
pi_62050693
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Paramnesia het volgende:
TS zit niet op de middelbare school.....

Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar dat is juist wat ik wil. Snel en zakelijk dit vak afronden. Ik heb d'r maar een e-mail gestuurd, misschien dat er zo wel met haar te communiceren valt, en geprobeerd dingen zoveel mogelijk te verdelen zodat we allebei zoveel mogelijk dingen individueel kunnen afmaken.
pi_62050714
Wat is haar VF? Of hyve?
pi_62050773
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Ja, dat verklaart ook dat zij altijd in d'r eentje rond dwaalt met d'r MP3-speler op, in de klas en op school totaal geen contact probeert te maken met anderen, en ze nauwelijks inhoudelijk ingaat als je een vraag stelt terwijl ik vrijwel nooit moeite heb in de omgang met mensen. Of ik ze nou mag of niet.
quote:
Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
pi_62050807
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Wat is haar VF? Of hyve?
Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:53:58 #83
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62050810
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?

niet zeiken en werken.
pi_62050853
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?

niet zeiken en werken.
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.

Gemiddeld gesprek met haar:

Ik: "Dinsdagmiddag hebben we 2 tussenuren, dan kunnen we dat interview doen, is dat goed?"
Zij: "Misschien, we moeten even kijken dan".
Ik: "2 uur doen?"
Zij: "Uhm... ja maar uhm..."
[Stilte...]
Ik: "We moeten wel even duidelijk een tijd afspreken, dat is wel zo handig. Welke tijd heb je het liefst?".
Zij: "Ja uhh."
Ik: "kwart over 2 dan?"
Zij: "ja even kijken, *mompel*
Ik: "SMS me maar ff als je het weet"
Zij: "ik heb je nummer niet"
Ik: 'Jawel die heb ik je gisteren gegeven"
Zij: "Ow.."

Godverdomme wees eens concreet, doos.

[ Bericht 21% gewijzigd door Juhnino op 01-10-2008 15:03:52 ]
pi_62050854
Kijk trouwens maar uit TS, je weet wat er in Finland gebeurd is.
pi_62050886
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
pi_62050903
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
Nou dan.. Wat is haar VF= (Vampirefreaks.com)
pi_62050951
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
Jammer... bijna...

En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:59:52 #89
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62050971
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen

Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
pi_62051119
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef frame31 het volgende:

[..]

Jammer... bijna...

En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
pi_62051146
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Fugie het volgende:

[..]

communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen

Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
Als je volgens dat principe zou redeneren zou je dit forum wel op kunnen heffen natuurlijk.
pi_62051311
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?

Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
pi_62051390
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:

Eens.
pi_62051424
En waarom gebruik je dat interview niet om haar wat losser te krijgen? Perfecte moment daarvoor....
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:19:20 #95
17420 DeX090
bastard on parade
pi_62051503
Stuur d'r hier maar langs dan als niemand d'r hoeft. Gothic chicks.

EDIT: Vergeet natuurlijk te melden dat TS autist is en niet om kan gaan met mensen die niet zoals hij elke vrijdagavond in de skihut naar ultravette ( ) happy hardcore luisteren.

[ Bericht 46% gewijzigd door DeX090 op 01-10-2008 15:25:52 ]
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:21:57 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62051583
kinderen in afrika kunnen niet eens zelf kiezen. ze hebben vaak niet eens meer kiezen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62051702
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Heathen. het volgende:
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_62051729
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
pi_62051767
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
Triotje ?
pi_62051776
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef frame31 het volgende:

[..]

Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.
quote:
Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?
pi_62051842
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Adolf alert..

Met jou zou het leuk werken zijn wil je beweren. En zo kan iedere sukkel wat roepen en de hardste schreeuwer heeft gelijk. Kleuterschool..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:30:12 #102
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62051851
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:

[..]

Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.
pi_62051915
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Triotje ?
Graag
pi_62051925
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef DeX090 het volgende:
Stuur d'r hier maar langs dan als niemand d'r hoeft. Gothic chicks.

EDIT: Vergeet natuurlijk te melden dat TS autist is en niet om kan gaan met mensen die niet zoals hij elke vrijdagavond in de skihut naar ultravette ( ) happy hardcore luisteren.
Skihut? Daar ben ik 1 keer in m'n leven half per ongeluk geweest, happy hardcore? Dat vond ik ooit jaren geleden in groep 8 leuk. Waar heb je het over? En hoezo zou ik autistisch zijn? Ik ben niet zo in mezelf gekeerd als haar en ik kan normaal (en zakelijk) samenwerken met mensen.
pi_62051943
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.
[..]

Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?
Ja hoor. Je hebt me helemaal door.Zoals je al hebt gezien vind ik het erg moeilijk om inhoudelijk te reageren en niet te gaan schelden en oordelen.. Oh nee, dat was jij..

Ik hoop dat er iemand bij je is die om je geeft als je wereldbeeld in elkaar stort.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:33:54 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62051952
ts. jouw ouders zullen wel jaloers zijn op de leraar.
pi_62051968
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jongen welkom op fok en dit is klaagbaak.
Als ik jouw een vieze zeikerd wil noemen (en dat ben je) dan kan dat gewoon.

Huillie.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:37:00 #108
122677 B.Honderd
Tute Pommes!
pi_62052036
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:30 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_62052089
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef frame31 het volgende:
Ik hoop dat er iemand bij je is die om je geeft als je wereldbeeld in elkaar stort.
En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:39:24 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052111
het leren kennen van iemand die niet meteen je vriend(in) zou worden is een heel wijze les. iets waar de ouders van ts blijkbaar niet in geslaagd zijn.
pi_62052127
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:

[..]

Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:40:06 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052132
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef Juhnino het volgende:

[..]

En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?
jouw wereldbeeld maakt niemand wat uit.
pi_62052144
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
het leren kennen van iemand die niet meteen je vriend(in) zou worden is een heel wijze les. iets waar de ouders van ts blijkbaar niet in geslaagd zijn.
Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagd
pi_62052149
Goede klacht!
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62052158
quote:

[..]

woensdag 1 oktober 2008 @ 15:41:34 #116
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62052167
Tijd om volwassen te worden kiddo. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_62052171
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Sowieso doe normaal en raak over je xenofobie heen?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:41:48 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052174
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:

[..]

Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagd
ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.
pi_62052212
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef keesjeislief het volgende:
Tijd om volwassen te worden kiddo. [ afbeelding ].
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:44:43 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052263
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.
pi_62052313
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Sowieso doe normaal
Dat vind ik juist van haar. Kleed je eens volwassen in plaats van dat "kijk mij me eens afzetten tegen de menigte"-vleermuizenpak.
quote:
en raak over je xenofobie heen?
Wat is er xenofobisch aan je storen aan afwezige en vage extreem introverte figuren? Onder mijn vrienden zitten ontzettend veel mensen die ontzettend 'anders' zijn dan mij. Volgens jou redenering zou ik daar dus niet mee om kunnen gaan? Nieuws voor jou trouwens: die meid zal in het bedrijfsleven ook nooit ver komen als ze zich niet eens een keer aanpast.
pi_62052417
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.
Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!

Lees jij het topic en de posts van de TS eigenlijk wel?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:55:23 #123
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62052555
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Wie de neuk ben jij om jouw maatstaven aan haar op te leggen? Nou? Waar baseer je die valse superieuriteitsgevoelens nu eigenlijk op? Nogmaals, tijd om volwassen te worden knul en in te gaan zien dat de wereld héél wat diverser is dan jouw groepje matties. Kleuter.
Fotoboek
pi_62052590
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.

Dus eigenlijk is die gothic de socialheid zelfde die met iedereen contacten wil leggen en TS de persoon die bang is voor onbekende mensen? Ik beweer niet dat TS vrijuit gaat, maar als ik zijn verhaal moet geloven probeert ts afspraken enzo te maken en komt de gothic nogal schuw over enzulks

Ik zat vroeger ook bij zo'n meisje in de klas. Ze had geen vrienden in de klas en toen moest ik een keer met haar samenwerken. Ik zette mijn beste beentje voor en probeerde toch tot een goed resultaat te komen. Helaas kwam die meid haar afspraken nooit na, nam nooit haar telefoon op en als ik in de klas vroeg wanneer we verder gingen met het project wist ze het niet en vluchtte in één of ander vaag boek.

Dan is het simpel om te zeggen dat alles bij mijzelf ligt, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat de klasgenoot zich wat opener kan stellen om goed samen te werken

edit:

Nog een kleine toevoeging, deze meid droeg ook altijd zwarte kleren en volgens mij woont ze nu in één of ander kraakpand ongeschoold uiteraard.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:00:15 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052687
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!

Lees jij het topic en de posts van de TS eigenlijk wel?
ja ik lees de posts van ts. maar neemt niet weg dat ik deze bevooroordeelde loser niet serieus neem. gast!

hij kan gewoon niet omgaan met een gothic/andersdenkende en denkt dat het wel gaaf/modern/hip/meeloperig is om iemand die in het zwart gekleed gaat en waar hij een opdracht mee moet doen af te schilderen als volstrekt kansloos persoon. jammer. maar ik snap je bloedhondgedrag wel.

ts probeert het niet eens en dat neem ik hem kwalijk.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:00:26 #126
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62052698
quote:

[..]

Ik heb geen bandshirtje en ben geen gothic of metal liefhebber :p. Het punt is dat je een behoorlijke autist moet zijn als dit soort dingen je al van slag brengen.
pi_62052825
Vleermuizen die metal luisteren!
pi_62052852
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is die gothic de socialheid zelfde die met iedereen contacten wil leggen en TS de persoon die bang is voor onbekende mensen? Ik beweer niet dat TS vrijuit gaat, maar als ik zijn verhaal moet geloven probeert ts afspraken enzo te maken en komt de gothic nogal schuw over enzulks
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.

Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:07:09 #129
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62052915
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.

Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
Misschien krijgt ze ook wel kanker omdat ze gothic is... en gaan kinderen dood in de buurt waar ze woont.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:08:08 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052953
quote:

[..]

ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
pi_62052981
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Motiveer je antwoord eens
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:09:37 #132
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62052991
Hoax. Vleermuizen kunnen heul niet praten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62053034
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[quote]
hij kan gewoon niet omgaan met een gothic/andersdenkende en denkt dat het wel gaaf/modern/hip/meeloperig is om iemand die in het zwart gekleed gaat en waar hij een opdracht mee moet doen af te schilderen als volstrekt kansloos persoon. jammer. maar ik snap je bloedhondgedrag wel.
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
quote:
ts probeert het niet eens en dat neem ik hem kwalijk.
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:12:01 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053073
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:

[..]

Motiveer je antwoord eens

ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:22 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053114
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
[..]

Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
gezien je op neem ik je niet serieus idd en lul je maar wat om je domme gedrag goed te praten. eigenlijk geloof ik je al niet meer sinds je op.
pi_62053120
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:52 #137
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62053128
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:

Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken.

Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
pi_62053131
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:14:02 #139
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62053134
quote:

[..]

Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he. Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten. .
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:14:28 #140
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62053152
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Ik ken je moeder.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:15:12 #141
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62053179
quote:

[..]

Maar jij bent wel zo'n mongool die beweerd een ander te kennen , nee dat snijdt hout.
pi_62053184
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
Omdat ik pissig op dat kind ben.
pi_62053226
quote:

[..]

Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
pi_62053240
quote:

[..]

Je zou toch niet meer op hem ingaan?
pi_62053245
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:17:46 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053249
quote:

[..]

zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
pi_62053289
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:

[..]

Doe ik toch bij deze
pi_62053298
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he.
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?
quote:
Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten. .
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:19:40 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053308
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:

[..]

als je dat knap vindt dan snap ik wel waarom je vmbo doet.
pi_62053319
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kent
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:20:44 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053341
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kent
weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.
pi_62053376
TS is het gezellige extraverte type dat niet weet hoe om te gaan met introverte mensen, heeft een beperkt wereldbeeld, houdt van Ajax en houdt samenwerking op school "graag zakelijk".
pi_62053418
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen? Vertel eens, wat voor mannetje ben ik? Met welke mensen ga ik om? Hoe ziet mijn wereldbeeld eruit?
pi_62053428
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.
Jouw discussievermogen Je zit alleen maar te flamen zonder argumenten.

Klasse man
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:24:18 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053454
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:

[..]

Klasse man
en weer 5 minuten van je levenstijd af.
pi_62053470
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:

[..]

Klasse man
Het is inderdaad echt een teringmongool.
pi_62053479
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en weer 5 minuten van je levenstijd af.
pi_62053490
zoalshetis, kun je niet gewoon weggaan ofzo? Je hele gelul raakt echt kant nog wal.
pi_62053525
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen? Vertel eens, wat voor mannetje ben ik? Met welke mensen ga ik om? Hoe ziet mijn wereldbeeld eruit?
Staat boven je post.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:28:11 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053545
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef Crane het volgende:
zoalshetis, kun je niet gewoon weggaan ofzo? Je hele gelul raakt echt kant nog wal.
vind je? ik vond dat ik hout snee. ts is gewoon een kansloze meeloper die zich schaamt om een opdracht te doen met iemand die niet populair is.
pi_62053618
Laten we hem gewoon negeren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:31:01 #162
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62053631
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:19 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?
[..]

Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.
Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen. . Misschien zul je het ook wel nooit gaan begrijpen, gezien je akelig smalle wereldbeeld en gebrek aan elke diepgang.
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:31:18 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053638
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:33:11 #164
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62053692
quote:
Het verbaast mij niets dat dat je standaardinstelling is van dingen die te eng voor je zijn.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:33:53 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62053720
quote:
pi_62053793
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:31 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen. . Misschien zul je het ook wel nooit gaan begrijpen, gezien je akelig smalle wereldbeeld en gebrek aan elke diepgang.
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?

Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
pi_62053864
quote:
Dat zal hem leren!
pi_62053868
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hoe raad ik het ook he
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:40:40 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053893
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?

Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als geloofwaardig te betitelen. reupen jullie elkaar of zo?
pi_62053908
quote:
Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:42:38 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053951
is dit serieus een hbo-leerling die dit topic heeft geopend? geez wat zal ts het moeilijk krijgen later.
pi_62053953
quote:

Stiekem moest ik hier wel om lachen

Overigens vind ik het ook altijd zuur als een leraar je indeelt met iemand die waar je niet mee omgaat of totaal niet mee ligt.
pi_62053992
Heel erg makkelijk, om alles op 'beperkte wereldvisie', leeftijd, diepgang etc te gooien. Een gothic zou direct per definitie 'diepzinnig' zijn, en ik moet maar moeite doen om me in iemand met een afstotende houding richting mij en anderen te verdiepen?

Ondanks dat ik d'r kleding niets vind, en bovendien nogal puberaal (waarom moet ze zo in het zwart??), dwing ik haar toch niet om er anders uit te gaan zien? Als ik haar nou bewust opzocht, haar pestte en haar dwong om haar stijl te veranderen, dan was het een andere zaak geweest en hadden jullie een punt gehad.

Ik vind het belachelijk en ik stoor me aan haar omdat ze me teveel tijd en inspanning kost en ik wil even stoom afblazen dus ik zeik haar hier op d'r afwijkende stijl af ja.
pi_62053995
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als gelkoofwaardig te betitelen. reupen jullie elkar of zo?
Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.

Het mag dan wel KLB zijn maar op steevast alles wat een TS zegt als een leugen te beschouwen is ook sadness.
pi_62054047
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.
Daar heb je een punt, maar zolang die gothic zich hier niet aanmeldt zullen wij daar nooit achter komen he
pi_62054059
quote:

[..]

Gelukkig nog iemand hier die het snapt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:47:26 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054094
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef afcajos het volgende:

[..]

Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.

Het mag dan wel KLB zijn maar op steevast alles wat een TS zegt als een leugen te beschouwen is ook sadness.
joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.

wat dat betreft dus een briljante stap van de leraar.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:48:14 #178
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62054120
quote:

[..]

Het verschil tussen TS en het meisje is in ieder geval dat TS hier een huiltopic opent waarin hij haar wat minder flatterende kwalificaties toevoegt. Van het niveau wat je verder vooral op de kleuterschool tegenkomt, zeg maar. TS is een dommige skihutflapuit en meisje is een introverter type. TS begint ogenblikkelijk, ongetwijfeld met de nodige walging in zijn houding, te blaten over snel en zakelijk afronden, afspraken maken etc. Meisje weet hier niet goed op te reageren. TS rent meteen huilend naar z'n matties. Meisje moet zich aanpassen?
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:48:16 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054123
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Gelukkig nog iemand hier die het snapt.
en maar weer steun zoeken bij een haast nog kanslozer persoon. het gaat je niet helpen pikkie.
pi_62054151
Juhnino zal wel een kloon van afcajos zijn.
pi_62054163
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.

wat dat betreft dus een briljante stap van de leraar.
Ach ja ieder zijn mening dan maar. We zullen afwachten wat de samenwerking zal opleveren!
pi_62054174
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Juhnino het volgende:
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
Gelukkig ben je ook al oud en wijs genoeg om te beseffen dat je in de grote mensenwereld ook niet altijd zult samenwerken met mensen die je mag. Je hebt het nou eenmaal niet altijd voor het kiezen, dus maak er het beste van. Als je geluk hebt blijken mensen nog best mee te vallen als je ze een kans geeft.
pi_62054177
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef ruud.nl het volgende:
Juhnino zal wel een kloon van afcajos zijn.
Je hebt me door
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:51:07 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054202
het zou ts sieren als hij de opdracht afmaakt en het beste cijfer ontvangt. dan pas kan hij terugkeren naar zijn vrienden en met opgeheven hoofd kuddo's ontvangen.
pi_62054204
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Juhnino het volgende:
Heel erg makkelijk, om alles op 'beperkte wereldvisie', leeftijd, diepgang etc te gooien. Een gothic zou direct per definitie 'diepzinnig' zijn, en ik moet maar moeite doen om me in iemand met een afstotende houding richting mij en anderen te verdiepen?

Ondanks dat ik d'r kleding niets vind, en bovendien nogal puberaal (waarom moet ze zo in het zwart??), dwing ik haar toch niet om er anders uit te gaan zien? Als ik haar nou bewust opzocht, haar pestte en haar dwong om haar stijl te veranderen, dan was het een andere zaak geweest en hadden jullie een punt gehad.

Ik vind het belachelijk en ik stoor me aan haar omdat ze me teveel tijd en inspanning kost en ik wil even stoom afblazen dus ik zeik haar hier op d'r afwijkende stijl af ja.
pi_62054208
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
is dit serieus een hbo-leerling die dit topic heeft geopend? geez wat zal ts het moeilijk krijgen later.
Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.

Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:54:30 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054322
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.

Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
ik draai helemaal niks om. als een gothic dit topic had geopend met hetzelfde zielige peutergejammer had ik dezelfde kanttekeningen gezet bij zijn of haar op en de rest van de posts.

jij draait de zaken om door te stellen dat ik de zaken omdraai.
pi_62054365
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
het zou ts sieren als hij de opdracht afmaakt en het beste cijfer ontvangt. dan pas kan hij terugkeren naar zijn vrienden en met opgeheven hoofd kuddo's ontvangen.
Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.

Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
pi_62054386
Of je legt gewoon uit aan je docent dat je absoluut niet kunt samenwerken met diegene.
Als hij daar geen begrip voor heeft kun je jezelf altijd nog ophangen.
pi_62054417
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Latz het volgende:
Of je legt gewoon uit aan je docent dat je absoluut niet kunt samenwerken met diegene.
Als hij daar geen begrip voor heeft kun je jezelf altijd nog ophangen.
Ik geef d'r nog één kans.
pi_62054434
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.

Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.
pi_62054482
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.
Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:00:29 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054513
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
pi_62054577
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.
Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:03:17 #195
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62054590
Misschien vindt ze jou ook wel vies?
pi_62054623
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken.
Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
quote:
maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven.
Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?
quote:
verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
pi_62054643
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:02 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.
Ja, jij praat tegen je docent of baas ook altijd op dezelfde manier als tegen je klasgenoten/collega's en vrienden?
pi_62054652
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Goed verwoord.

Als je nog iets verder kijkt zie je natuurlijk dat ook TS slachtoffer is hierin. Te jong om met persoonlijkheid bezig te kunnen zijn en vooral bezig met overleven en te voldoen aan de belachelijke eisen die ons schoolsysteem en maatschappij vragen.
pi_62054732
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
[..]

[..]

Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
Ze heeft] nooit een kans gehad bij je, geef dat nou eens toe. Schijnheilig groeten en vriendelijk doen zijn niet positief maar denigrerend. Vermoedelijk is de dame in kwestie gevoelig genoeg om te voelen wat je over haar denkt en misschien is dat wat jou zo dwars zit. Ze trapt niet in jouw spelletje en masker.
pi_62054738
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:05 schreef frame31 het volgende:
Te jong om met persoonlijkheid bezig te kunnen zijn en vooral bezig met overleven en te voldoen aan de belachelijke eisen die ons schoolsysteem en maatschappij vragen.
Welke belachelijke eisen bedoel je?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:10:10 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054762
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Juhnino het volgende:

[..]

[..]

[..]

jij denkt dat door het gegniffel (op een hbo notabene ) dat ontstond toen jij met die nog-net-geen-gothic-meid moest samenwerken, je diepe zucht en wellicht weerbarstige uitdrukking zij niet doorhad dat je geen negatieve signalen gaf?

kom op man. maak iets moois van die opdracht. laat anderen zien dat je beter bent dan hen. doe meer moeite om met haar samen tot een goed resultaat te komen.

je zult me dankbaar zijn achteraf. geloof me maar.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:14:33 #202
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62054869
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Ah, iemand die wat verlegener is en andere kleding draagt de huid volschelden kwalificeer jij als 'normaal'? God damn, nog zo'n geestelijk wat beperkte HBO-er. .
Fotoboek
pi_62054872
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef frame31 het volgende:

[..]

Ze heeft] nooit een kans gehad bij je, geef dat nou eens toe.
Nee, ze had idd de schijn tegen. Ook omdat ze vorig jaar ook al uit een groepje is getrapt wegens het niet nakomen van afspraken. Die twijfels had ze weg kunnen halen toen ik haar benaderde om afspraken te maken.
quote:
Schijnheilig groeten en vriendelijk doen zijn niet positief maar denigrerend.
Het is ook niet zo snel goed he? Moet ik met iedereen beste vrienden worden en me in iedereen verdiepen? Flikker toch een eind op. Dat zou ten koste gaan van de tijd die ik in vrienden en mensen die ik wel mag steek.
quote:
Vermoedelijk is de dame in kwestie gevoelig genoeg om te voelen wat je over haar denkt en misschien is dat wat jou zo dwars zit. Ze trapt niet in jouw spelletje en masker.
Woah, je bent wel een held zeg. Je weet echt alles. Hoe ik denk, hoe ik ben en je kunt me ook nog eens haar gevoelens vertellen.
pi_62054958
Sarcasme is een veelgebruikte overlevingsstrategie tegenwoordig.

Je laat in ieder geval genoeg van jezelf zien in dit topic om te weten dat je nog een behoorlijk bekrompen blik hebt.

Maar zoals ik al eerder zei ben ook jij slachtoffer hierin. Vooral bezig met carrierre en imago zoals dat van iedereen wordt verwacht in onze maatschappij.
pi_62055000
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij denkt dat door het gegniffel (op een hbo notabene ) dat ontstond toen jij met die nog-net-geen-gothic-meid moest samenwerken, je diepe zucht en wellicht weerbarstige uitdrukking zij niet doorhad dat je geen negatieve signalen gaf?
Ooh jij was erbij! Zeg dat dan meteen! Ze was notabene niet eens aanwezig aangezien ze te laat was in die les.
quote:
kom op man. maak iets moois van die opdracht. laat anderen zien dat je beter bent dan hen. doe meer moeite om met haar samen tot een goed resultaat te komen.
Over welke anderen heb je het nou? Ik werd slechts een beetje vriendschappelijk geplaagd, het is niet zo dat heel de klas bulderend van het lachen riep wat ik nou met die kut-gothic moest ofzo. En ik wou er meteen het beste van maken, zij heeft ook wel door dat we nooit vrienden zullen worden, maar dat kan toch?
pi_62055014
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef frame31 het volgende:

Je laat in ieder geval genoeg van jezelf zien in dit topic om te weten dat je nog een behoorlijk bekrompen blik hebt.
Het is erg makkelijk om mensen waar je het niet mee eens bent direct bekrompen te noemen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:20:21 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62055029
niks.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:20:39 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62055036
niks.
pi_62055055
Zal het kort houden:
Ben het eens met het punt dat TS zich ergert aan iemand waarmee hij iets moet doen en de ander geen motivatie toont. Snap alleen niet wat dat met andere levensstijlen te maken heeft..? Punt is goed, argumenten bar slecht.

*mompelt iets over scheren en 1 kam*
Without me, it's just aweso
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:22:11 #210
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62055079
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:19 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ooh jij was erbij! Zeg dat dan meteen! Ze was notabene niet eens aanwezig aangezien ze te laat was in die les.
[..]

Over welke anderen heb je het nou? Ik werd slechts een beetje vriendschappelijk geplaagd, het is niet zo dat heel de klas bulderend van het lachen riep wat ik nou met die kut-gothic moest ofzo. En ik wou er meteen het beste van maken, zij heeft ook wel door dat we nooit vrienden zullen worden, maar dat kan toch?
kijk, kijk, gezien je reactie kan ik afleiden dat ik 100% goed zit. had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.

nou knul, raap jezelf op uit de as en doe iets moois met de synergie.
pi_62055111
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef frame31 het volgende:
Iemand constant bekrompen noemen en niet inhoudelijk ingaan op posts is nog een betere strategie blijkbaar.
quote:
Jaaa, issie weer!
quote:
Maar zoals ik al eerder zei ben ook jij slachtoffer hierin. Vooral bezig met carrierre en imago zoals dat van iedereen wordt verwacht in onze maatschappij.
Imago. Ik ben geen artiest ofzo...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:27:35 #212
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_62055260
quote:
Helemaal mee eens. Tuurlijk, look outside the box once in a while, maar het is nu eenmaal niet prettig als je vastzit aan iemand die jou totaal niet ligt.
Bij mij deden docenten dat ook altijd. Vreselijke onzin vond ik het.
Bijv. wat ze dan deden: pester bij gepeste zetten. En ook nog denken dat dat echt iets oplevert
Denk erover na.
pi_62055264
Je hebt de discussie gewonnen knul. Pak een biertje en ga je lekker voelen deze avond. k hou het voor gezien.. Have a nice life.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:27:42 #214
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62055265
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62055331
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zal het kort houden:
Snap alleen niet wat dat met andere levensstijlen te maken heeft..? Punt is goed, argumenten bar slecht.
Ach je hoeft geen onderzoek te doen om te snappen dat gothics vaak de neiging hebben om zich een beetje af te zetten tegen anderen.

Desondanks had ze ook geen gothic kunnen zijn, maar, ik noem maar wat, een 'hockeymeisje'. Als die zich zo opstelde, was waarschijnlijk de titel van dit topic iets in de trand van: "met een domme hockeytrut/kakwijf samen moeten werken". Als je je aan mensen ergert ga je vaak opvallende eigenschappen gebruiken om diegene uit te schelden, gewoon een soort van afreageren.

En als je verder las zag je dat, ondanks dat ik het belachelijk vind, ik niet vind dat ze aan de hand van mijn mening zich anders moet gaan kleden. Ik vind wel dat ze zich qua samenwerking anders moet gaan gedragen aangezien IK er last van heb.
pi_62055399
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Tuurlijk, look outside the box once in a while, maar het is nu eenmaal niet prettig als je vastzit aan iemand die jou totaal niet ligt.
Dat is niet prettig idd, maar er valt mee te leven zolang diegene gewoon z'n best doet om de samenwerking goed te laten verlopen. Ik heb in de vorige projecten met mensen samengewerkt die ik vreselijk vond, maar in de samenwerking en inhoudelijk over de stof waren ze geweldig.
quote:
Bij mij deden docenten dat ook altijd. Vreselijke onzin vond ik het.
Bijv. wat ze dan deden: pester bij gepeste zetten. En ook nog denken dat dat echt iets oplevert
Haha en vervolgens ging de pester lekker de stad in en kon de gepeste al het werk doen. Echt nutteloos idd.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:32:42 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62055408
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:29 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ach je hoeft geen onderzoek te doen om te snappen dat gothics vaak de neiging hebben om zich een beetje af te zetten tegen anderen.

Desondanks had ze ook geen gothic kunnen zijn, maar, ik noem maar wat, een 'hockeymeisje'. Als die zich zo opstelde, was waarschijnlijk de titel van dit topic iets in de trand van: "met een domme hockeytrut/kakwijf samen moeten werken". Als je je aan mensen ergert ga je vaak opvallende eigenschappen gebruiken om diegene uit te schelden, gewoon een soort van afreageren.

En als je verder las zag je dat, ondanks dat ik het belachelijk vind, ik niet vind dat ze aan de hand van mijn mening zich anders moet gaan kleden. Ik vind wel dat ze zich qua samenwerking anders moet gaan gedragen aangezien IK er last van heb.
nu wens ik je nog veel meer sterkte met je verdere leven, zeker als je een keer moet samenwerken met andere mensen die je zo graag in een hokje stopt.
pi_62055485
quote:

[..]

En dat is nou net het punt waar de "meerderheid" zich hier aan ergert. Gewoon voortaan even je ongezouten mening voor je houden en naar je leidinggevende/leraar of whatever stappen met de vraag of het misschien anders kan. Werkt die niet mee dan heeft hij/zij natuurlijk ook altijd nog zijn/haar baas. Of is politiek te ingewikkeld voor je?
pi_62055492
Pff.

Had haar een tijdje terug even gemaild:
quote:
Hey [naam], we moeten voor TCO komend week een aantal dingen afhebben zoals je weet.
Ik heb even in het meegestuurde Word-document een overzichtje en planning gezet, graag hoor ik van je of je het er mee eens bent. Tot vrijdag. Groetjes
Krijg ik net terug:
quote:
Hoi ik heb geen word dus kan het niet lezen.
Ja wat heb ik daar godverdomme nou aan.

[ Bericht 73% gewijzigd door Juhnino op 01-10-2008 17:43:12 ]
pi_62055523
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

En dat is nou net het punt waar de "meerderheid" zich hier aan ergert. Gewoon voortaan even je ongezouten mening voor je houden en naar je leidinggevende/leraar of whatever stappen met de vraag of het misschien anders kan. Werkt die niet mee dan heeft hij/zij natuurlijk ook altijd nog zijn/haar baas. Of is politiek te ingewikkeld voor je?
Ja hallo, dit is de Klaagbaak en niet een politieke bijeenkomst ofzo.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:38:02 #221
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62055568
quote:

[..]

En wat als ZIJ nu gewoon verlegener is? Waarom maak je daar zo'n fucking drama van? Zoals al eerder door een aantal anderen is gezegd, je zult op school en bij je werk nog veel vaker mensen tegenkomen die je niet zo goed liggen. Bijvoorbeeld verlegener zijn. Het grote probleem is jouw huilgedrag, stel je niet aan alsof je een klein kind bent dat een blauw i.p.v. rood snoepje krijgt en blijf gewoon je best er iets van te maken. .
Fotoboek
pi_62055608
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Mensen die moeite hebben in de omgang met anderen lopen wel op tijd tegen de lamp aan hoor. Die komen de sollicitatieprocedure niet eens door, en anders worden ze er later wel uitgegooid omdat ze in geen enkel team kunnen functioneren.
quote:
Ja hallo, dit is de Klaagbaak en niet een politieke bijeenkomst ofzo.
Dan blijf je lekker klagen i.p.v. je inzetten voor je eigen toekomst. Laat vooral niet over je heen lopen hoor. Sluit je straks lekker aan bij je favoriete (lees: waar de meeste vriendjes inzitten) dispuut en praat daar achter gesloten deuren verder over de "zwakkeren" in onze maatschappij.

Nogmaals, wat is 3 weken werken met iemand die je niet ligt (zonder er wat aan te doen) op een mensenleven. En zeker als een deel van je toekomst er vanaf hangt.

*Mompelt iets over doorbijten en een zure appel*
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:40:03 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62055627
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

dit is ook wel een hele schijnheilige en sneaky manier om het vermijden van lastige dingen in je leven aan te prijzen. mensen moeten juist dingen confronteren waar ze absoluut bij moeten afzien. overwinning van problemen maakt je sterk. anders blijf je je leven lang een wezel.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:42:24 #224
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62055703
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Mensen die moeite hebben in de omgang met anderen lopen wel op tijd tegen de lamp hoor. Die komen de sollicitatieprocedure niet eens door, en anders worden ze er later wel uitgegooid omdat ze in geen enkel team kunnen functioneren.
Sure, alleen jij en de jouwen zullen het schoppen tot de functies waar jij zometeen ook terecht komt. . Dream on.

(Het is niet ""tegen de lamp aan" maar "tegen de lamp" en bovendien betekent de uitdrukking zoiets als "betrapt worden" en is hier dus verkeerd gebruikt).
Fotoboek
pi_62055707
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit is ook wel een hele schijnheilige en sneaky manier om het vermijden van lastige dingen in je leven aan te prijzen. mensen moeten juist dingen confronteren waar ze absoluut bij moeten afzien. overwinning van problemen maakt je sterk. anders blijf je je leven lang een wezel.
Ben het met je eens, maar als het project niet opschiet omdat de andere persoon een iets andere toekomstvisie heeft dan jij (desinteresse) en je daar dus in meegesleurd wordt, vindt ik het wel geoorloofd om op deze manier tot een oplossing te komen. Voorkeur is natuurlijk direct de persoon confronteren, maar volgens mij werd al eerder gezegd dat het meisje daar geen oren naar had.

Maargoed, ik wens TS veel succes met het project. Ik vraag alleen in het algemeen wat meer begrip voor "anderen" en "andere levensstijlen". Ik geht ervantussen
pi_62055785
Het kan me geen fuck schelen dat ze verlegen is, ze hoeft alleen maar 'ja' of 'nee' te antwoorden als ik haar vraag of ze om 2 uur tijd heeft.
pi_62055873
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:42 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Sure, alleen jij en de jouwen zullen het schoppen tot de functies waar jij zometeen ook terecht komt. . Dream on.
En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:48:58 #228
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62055877
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef Juhnino het volgende:
Het kan me geen fuck schelen dat ze verlegen is, ze hoeft alleen maar 'ja' of 'nee' te antwoorden als ik haar vraag of ze om 2 uur tijd heeft.
Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter. Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven. .
Fotoboek
pi_62055995
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter.
Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.
quote:
Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven. .
Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:54:14 #230
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056001
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:

[..]

En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
Weet wat nou de grap is? Dat je te dom bent om de diversiteit te zien. Ik werk bijv. op een afdeling met behoorlijk wat rasechte econometristen, natuurkundigen en wiskundigen. En daar zitten best wat mensen tussen die volgens jouw maatstaven minder makkelijk communiceren to say the least. Maar, en het is bijna niet te geloven maar toch is het écht waar, ze functioneren erg goed, vangen een erg goed salaris en leveren een hele belangrijke bijdrage. Weet je wat het grote geheim is? Gewoon een beetje op elkaars eigenschappen inspelen en wat geduld hebben! Je houdt het niet voor mogelijk he. .
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:55:10 #231
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_62056022
Heeft Dr.Crane deze topic al gespot?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:58:02 #232
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056085
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:53 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.
[..]

Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.
Je maakt dat 'onaangepast' tot een veel te absolute en belangrijke waarde. Verschillende mensen hebben verschillende sterke en zwakke kanten, communicatief vermogen is er daar slechts één van. Dat jij niet bereid bent te investeren in samenwerking met iemand die niet in je straatje past is misschien wel een grotere zwakte, begrijp je dat nou echt niet?!?
Fotoboek
pi_62056107
Zo, een allerlaatste mail naar haar.
quote:
Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.

Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:59:25 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056121
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:

[..]

denk nou nog eens goed na. als jij moet samenwerken met iemand die zuchtend en steunend en zeer negatief tegenover jou staat, zou jij dan nog zin hebben?

jij bent de aanstichter, de actie van de reactie. probeer nou eens volwassen naar haar toe te treden en zonder vooroordelen haar te zeggen dat je denkt dat jullie opdracht goed zal verlopen. bel haar nogmaals en zeg dat het je spijt dat je haar het gevoel hebt gegeven dat jij een negatieve hokjesdenker bent.

je wilt niet weten hoeveel prijzen ik heb gewonnen met reclames die ik bedacht heb met mensen waar ik in het begin echt niet van gecharmeerd was.

mijn verschil, ik ben positief opportunistisch en laat niet merken dat ik iemand niet mag, want dat verzet bergen en zorgt voor enorme synergie.

succes.
pi_62056132
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef servus_universitas het volgende:
Heeft Dr.Crane deze topic al gespot?
Allang ingecheckt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:00:21 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056142
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
[..]

Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
afgezien van je snedige en agressieve toon
pi_62056186

doet me hieraan denken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:03:34 #238
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056205
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

afgezien van je snedige en agressieve toon
Yep, te neerbuigend en paternalistisch, TS heeft echt de levenservaring van een donut. .
Fotoboek
pi_62056220
Foto van de dame in kwestie:

pi_62056250
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
[..]

de doodsteek

je kunt een hoop leren van dit topic TS

plus het is fijn leesvoer.
underground forever baby
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:07:48 #241
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056289
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:

[ afbeelding ]
Nou. Waar haal je de goddelijke inspiratie vandaan, echt waar.
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:10:52 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056354
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:

[ afbeelding ]
als ze dat al is, wat is dan het probleem? je hoeft niet met haar te neuken. je hoeft alleen maar een opdracht met goed gevolg af te leveren.
pi_62056376
quote:
Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.

Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
echt deze zin.. wie denk je wel niet dat je bent. lol

"er het beste van maken" is voor direct en eens te meer duidelijk dat je niet met haar samen wil/wilde werken.

"en ook laat zien" OR ELSE !!

vergeet deze opdracht en enige normale omgang met haar. je hebt eigenhandig deze opdracht om zeep geholpen.
underground forever baby
pi_62056393
fok ik haat de meeste mensen ook en ik wil ook met rust gelaten en ik ben niet eens een goth
pi_62056435
Het is wel zo dat samenwerken met mensen die niet gemotiveerd zijn sowieso enorm kut is. Ik heb het zelf bij mijn vorige opleiding meegemaakt. Één klasgenoot die nooit naar school kwam, één klasgenoot die halverwege het project met school stopte en een klasgenoot die voor een groot deel stoned op school liep.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:15:39 #246
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056451
Verdomme TS, over het algemeen zijn Gothictopics altijd een garantie op succes. Je doet misschien toch iets niet helemaal goed. .
Fotoboek
pi_62056476
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
Verdomme TS, over het algemeen zijn Gothictopics altijd een garantie op succes. Je doet misschien toch iets niet helemaal goed. .
topic zelf is wel geslaagd
underground forever baby
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:17:59 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056497
ts. ik hoop echt voor jou dat je deze opdracht met haar afmaakt. zie de kritiek niet als persoonlijk, maar als leerzaam.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:18:55 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056515
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Morrigan het volgende:
Het is wel zo dat samenwerken met mensen die niet gemotiveerd zijn sowieso enorm kut is. Ik heb het zelf bij mijn vorige opleiding meegemaakt. Één klasgenoot die nooit naar school kwam, één klasgenoot die halverwege het project met school stopte en een klasgenoot die voor een groot deel stoned op school liep.
ja. dan doe je zelf iets verkeerd. je zult je hele leven meemaken dat mensen niet denken of doen zoals jij bent of doet.
pi_62056561
Wat ben jij een zeikerd zeg.. jezus =/
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:23:11 #251
148823 znarch
ondertitel
pi_62056637
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:37:15 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056983
kun je nagaan hoe ts en zijn vriendjes reageren op een hele vieze gothic.
pi_62057238
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:13 schreef hoplateef het volgende:
fok ik haat de meeste mensen ook en ik wil ook met rust gelaten en ik ben niet eens een goth
Hebben we hier de eerste kloon?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:50:53 #254
3767 Herald
Come get some
pi_62057294
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:18 schreef zoalshetis het volgende:
ja. dan doe je zelf iets verkeerd.
inderdaad, net als je verkracht wordt als je een kort rokje draagt

De meest wijze post uit dit topic nog even quoten:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef Triforce_Courage het volgende:
Zal het kort houden:
Ben het eens met het punt dat TS zich ergert aan iemand waarmee hij iets moet doen en de ander geen motivatie toont. Snap alleen niet wat dat met andere levensstijlen te maken heeft..? Punt is goed, argumenten bar slecht.

*mompelt iets over scheren en 1 kam*
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:51:57 #255
Profeta Pluriforma
pi_62057325
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Herald het volgende:

[..]

Nou ja, een verband tussen beide is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:54:28 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62057387
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Herald het volgende:

[..]

wat een intens trieste vergelijking zeg. jij wilt toch je opdracht goed beoordeeld krijgen? desnoods zonder hen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:56:22 #257
3767 Herald
Come get some
pi_62057434
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef servus_universitas het volgende:
Nou ja, een verband tussen beide is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.
nee, onder een rokje dragen de meeste Nederlandse vrouwen een lekker dikke panty en daar -zo beweren mannen zelf- krijgt elke vent een slappe van
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:57:04 #258
3542 Gia
User under construction
pi_62057450
Ik haat mensen die andere mensen beoordelen op hun kleding. Laat mensen toch eens in hun waarde en leer die persoon eerst eens goed kennen voordat je een oordeel velt.
pi_62057463
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Gia het volgende:
Ik haat mensen die andere mensen beoordelen op hun kleding. Laat mensen toch eens in hun waarde en leer die persoon eerst eens goed kennen voordat je een oordeel velt.
ché-cliché is ook aanwezig
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:57:47 #260
3767 Herald
Come get some
pi_62057464
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
wat een intens trieste vergelijking zeg. jij wilt toch je opdracht goed beoordeeld krijgen? desnoods zonder hen.
er is een reden waarom je die opdracht met meer personen moet doen en het werkt heel demotiverend om voor andere mensen hun werk te gaan doen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:58:30 #261
3767 Herald
Come get some
pi_62057485
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:
ik heb jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie anders ook nog niet gelezen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:58:51 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62057491
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Herald het volgende:

[..]

er is een reden waarom je die opdracht met meer personen moet doen en het werkt heel demotiverend om voor andere mensen hun werk te gaan doen.
dan moet je leren je leiderscapaciteiten te ontplooien.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:59:18 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62057498
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:

[..]

rot eens op sukkel.
pi_62057507
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:58 schreef Herald het volgende:

[..]

ik heb jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie anders ook nog niet gelezen
Welke? ik heb niet alles teruggelezen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:03:26 #265
3767 Herald
Come get some
pi_62057601
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef afcajos het volgende:
Welke? ik heb niet alles teruggelezen
Met een vieze halve gothic moeten samenwerken
pi_62057603
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

rot eens op sukkel.
Het is toch verdomme ook een cliché zin 1e klas of niet dan?

Als jij in je zwarte jurk op een sollicitatiegesprek komt wordt je bij voorbaat al niet aangenomen. (tenzij je solliciteert voor envelope-vouwer of iets dergelijks). Maar solliciteer je voor een baan waar je veelvuldig onder de mensen komt en je dus toch een beetje representatief eruit moet zien zal je je gewoon degelijk moeten kleden.

Een werkgever gaat zich heus niet eerst verdiepen in de persoonlijkheid van de sollicitant als die zich als een zwerver meldt op het gesprek.
pi_62057628
quote:
Ik bedoel gewoon mensen die altijd lopen te klagen dat ze geaccepteerd willen worden door de maatschappij maar er als een malloot bijlopen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:12:53 #268
3542 Gia
User under construction
pi_62057812
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:

[..]

Als jij in je zwarte jurk op een sollicitatiegesprek komt wordt je bij voorbaat al niet aangenomen. (tenzij je solliciteert voor envelope-vouwer of iets dergelijks). Maar solliciteer je voor een baan waar je veelvuldig onder de mensen komt en je dus toch een beetje representatief eruit moet zien zal je je gewoon degelijk moeten kleden.

Een werkgever gaat zich heus niet eerst verdiepen in de persoonlijkheid van de sollicitant als die zich als een zwerver meldt op het gesprek.
Dat is ook iets heel anders. Je hoeft met deze persoon geen vrienden te worden, je hoeft niet met haar op stap. Je hoeft er alleen maar een werkstuk mee te maken.

Je zult in je leven nog weleens vaker moeten samenwerken met mensen die je niet liggen. Je kunt over het algemeen niet zelf je collega´s uitzoeken, bijvoorbeeld.
pi_62057854
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is ook iets heel anders. Je hoeft met deze persoon geen vrienden te worden, je hoeft niet met haar op stap. Je hoeft er alleen maar een werkstuk mee te maken.

Je zult in je leven nog weleens vaker moeten samenwerken met mensen die je niet liggen. Je kunt over het algemeen niet zelf je collega´s uitzoeken, bijvoorbeeld.
Dat klopt, (owja dit topic gaat niet over mij, juninho is de ts) Verder heb ik IK er ook geen problemen mee hoe iemand eruit ziet, ik zeg alleen dat het in de toekomst nog wel eens problemen kan gaan opleveren. Maar het is dan ook maar net wat voor doelstellingen je in je leven hebt
pi_62058213
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
ts. ik hoop echt voor jou dat je deze opdracht met haar afmaakt. zie de kritiek niet als persoonlijk, maar als leerzaam.
Ik ga dat ook proberen. Ik had d'r allang een hak kunnen zetten maar dat laat ik.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:14:25 #271
3767 Herald
Come get some
pi_62059379
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
Ik bedoel gewoon mensen die altijd lopen te klagen dat ze geaccepteerd willen worden door de maatschappij maar er als een malloot bijlopen.
en ik bedoel dat eigenschappen die 'normale' mensen zich toekennen als positief juist bij gothics als negatief worden gezien.

Als een 'normaal' persoon zegt "ik doe niet aan mode" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, mode is voor losers die niet na kunnen denken.
Draagt een gothic geen g-star en gucci dan is het een enge freak die alleen zwart draagt.

Als een 'normaal' persoon zegt "top40 muziek is te commercieel" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, top40 muziek is voor mensen zonder muzieksmaak.
Luistert een gothic niet naar Britney en Madonna dan is het een enge freak die satanische muziek luistert.

Als een 'normaal' persoon zegt "ik ben geen meeloper en doe mijn eigen ding" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, iedereen is immers uniek met dezelfde spijkerbroek
De enige gothic in de klas is echter een meeloper iemand die zich conformeert aan de massa.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:25:15 #272
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62059680
mislukte vleermuis +3
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:37:41 #273
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62060049
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
pi_62060062
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef Herald het volgende:

[..]

en ik bedoel dat eigenschappen die 'normale' mensen zich toekennen als positief juist bij gothics als negatief worden gezien.

Als een 'normaal' persoon zegt "ik doe niet aan mode" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, mode is voor losers die niet na kunnen denken.
Draagt een gothic geen g-star en gucci dan is het een enge freak die alleen zwart draagt.

Als een 'normaal' persoon zegt "top40 muziek is te commercieel" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, top40 muziek is voor mensen zonder muzieksmaak.
Luistert een gothic niet naar Britney en Madonna dan is het een enge freak die satanische muziek luistert.

Als een 'normaal' persoon zegt "ik ben geen meeloper en doe mijn eigen ding" wordt hij toegejuicht. Iedereen is het met hem eens, iedereen is immers uniek met dezelfde spijkerbroek
De enige gothic in de klas is echter een meeloper iemand die zich conformeert aan de massa.
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar over het algemeen zul je van de meeste mensen van begin 20 toch niet de reactie "tof man!" krijgen als je zegt dat je 'niet aan mode doet' of 'top 40-muziek haat'. Eerder iets als "maak je ff lekker druk joh".

Niet dat ze dan per sé Britney Spears luisteren of Armani dragen, maar over sommige dingen maak je je niet druk, die doe je gewoon of die doe je niet. Je luistert muziek die je leuk vind, en dan ga je er niet over discusseren of het 'wel of niet in de top 40 staat' en of dat wat uitmaakt.

Maar goed, ik snap je punt. Ik vond je post feitelijk alleen niet voor 100 % kloppen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:39:36 #275
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62060116
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Gemiddeld gesprek met haar:

Ik: "Dinsdagmiddag hebben we 2 tussenuren, dan kunnen we dat interview doen, is dat goed?"
Zij: "Misschien, we moeten even kijken dan".
Ik: "2 uur doen?"
Zij: "Uhm... ja maar uhm..."
[Stilte...]
Ik: "We moeten wel even duidelijk een tijd afspreken, dat is wel zo handig. Welke tijd heb je het liefst?".
Zij: "Ja uhh."
Ik: "kwart over 2 dan?"
Zij: "ja even kijken, *mompel*
Ik: "SMS me maar ff als je het weet"
Zij: "ik heb je nummer niet"
Ik: 'Jawel die heb ik je gisteren gegeven"
Zij: "Ow.."

Godverdomme wees eens concreet, doos.
Ze wil maar 1 ding
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62060279
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ze wil maar 1 ding
SPOILER

Never.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:50:17 #277
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62060498
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Never.
Oh jawel Zonder die makeup en vleermuispak is het best een leuk meisje
pi_62060561
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zijn bilmaatje moest ook met een ander
pi_62060669
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:50 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Oh jawel Zonder die makeup en vleermuispak is het best een leuk meisje
Zij dus niet.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:57:42 #280
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_62060724
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:55 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Zij dus niet.
Post een foto dan
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:58:59 #281
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62060765
TS is niet echt bijster intelligent dat is wel duidelijk.
pi_62060811
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Heathen. het volgende:
TS is niet echt bijster intelligent dat is wel duidelijk.
Volgens mij ben jij zelf een op z'n teentjes getrapte gothic.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:03:37 #283
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62060894
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:00 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij zelf een op z'n teentjes getrapte gothic.
En weer een opmerking waaruit blijkt dat je grote moeite hebt met verbanden trekken.
pi_62061041
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:03 schreef Heathen. het volgende:

[..]

En weer een opmerking waaruit blijkt dat je grote moeite hebt met verbanden trekken.
Komt door jouw slechte posts. Die vragen gewoon om slechte reacties.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:09:21 #285
3767 Herald
Come get some
pi_62061084
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef Crane het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat
met FOK!kers
als je wat langer rondhangt zul je vanzelf zien hoe krom ze zijn
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:10:41 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62061129
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:29 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Ik ga dat ook proberen. Ik had d'r allang een hak kunnen zetten maar dat laat ik.
ik zeg niet meteen dat ik je een toffe vent vind, maar dit getuigt wel van prettige capaciteiten en volwassenheid.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:15:38 #287
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62061288
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Komt door jouw slechte posts. Die vragen gewoon om slechte reacties.
Jij bent duidelijk nog lang niet klaar voor de maatschappij. Ga eerst maar weer eens terug naar de kleuterklas
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:17:29 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62061343
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk nog lang niet klaar voor de maatschappij. Ga eerst maar weer eens terug naar de kleuterklas
als ik lees hoe kinderachtig het hbo nu is, dan is de kleuterklas niet nodig.
pi_62061358
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee, iemand die er als een kras-panda bij loopt en niet normaal kan communiceren is idd wel geheel klaar.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:20:35 #290
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62061446
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Nee, iemand die er als een kras-panda bij loopt en niet normaal kan communiceren is idd wel geheel klaar.

Ik heb het nu over jou. Niet naar anderen wijzen, durf eens te incasseren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:31:17 #291
177219 Maurari
out of our depth
pi_62061781
TS heeft gewoon gelijk hoor. Al die pussy-alto reacties hier weer... tjonge jonge

Alsof die gothic thuis pas los komt en stiekem een heel diepgaand persoon is.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:58:20 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62062617
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef Maurari het volgende:
TS heeft gewoon gelijk hoor. Al die pussy-alto reacties hier weer... tjonge jonge

Alsof die gothic thuis pas los komt en stiekem een heel diepgaand persoon is.
diepgaand is niet nodig voor een schoolopdracht.
pi_62062705
quote:

[..]

Heb je dat nou al eens gewoon direct tegen haar gezegd? En dan mag je dat onder invloed-gedeelte eruit laten, maar dat het niet opschiet en dat je iets meer samenwerking verwacht mag je best zeggen.

Ikb egrijp je klacht wel, maar je maakt er zelf een raar topic van door gelijk te beginnen met 'vieze gothic' en 'vleermuis'. Wat verwacht je dan aan reacties?
pi_62062867
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:03 schreef afcajos het volgende:

[..]

Ja, want je kleren zitten vastgeplakt aan je lijf en als je gaat solliciteren of ergens werken, dan moet je dus in dezelfde kleren als die je altijd aan hebt. Dan kun je geen nette kleding aan doen of zo. En al die mensen die netjes in pak of een rokje met een kanten blouse naar het werk gaan, die lopen er altijd zo bij.

Je praat goed dat iemand op z'n vrijetijdskleding wordt afgezeken, alleen maar omdat je diezelfde kleding niet aan kan met een sollicitatiegesprek?

[ Bericht 24% gewijzigd door Maeghan op 01-10-2008 22:13:19 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:47:02 #295
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_62064357
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ten eerste is samenwerken met iemand die je niet mag voor niemand leuk, ook niet als je een loner of een gothic bent. Ten tweede, ik ben sowieso tegen groepswerk, maar als je dan toch in een groep moet werken, zou ik niet weten waarom dat per se met je vriendjes moet zijn. Je komt op school om te leren, niet voor je sociale contacten. Je dient gewoon het werk te doen dat je opgedragen wordt, leuk of niet leuk.

Overigens zijn het volgens mij juist de mensen die altijd met hun kliekje willen werken die heel onzeker zijn, anders zou je ook wel gewoon zelfstandig kunnen werken of goed en zakelijk samen kunnen werken met iemand die je niet goed kent. Juist dat kliekje is 'veiligheid' zoeken, lekker in je eigen groepje zodat je vooral maar geen moeite hoeft te doen om te overleggen met iemand die er anders over denkt.
jij hebt geen vrienden? school gaat ook voor een (heul) groot deel om je sociale ontwikkeling, en dat is sowieso misschien wel het belangrijkste in het leven (ja zelfs op school)
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_62064455
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

jij hebt geen vrienden? school gaat ook voor een (heul) groot deel om je sociale ontwikkeling, en dat is sowieso misschien wel het belangrijkste in het leven (ja zelfs op school)
Sociale ontwikkeling betreft ook omgaan met mensen die andersgezind zijn of mensen waar je normaliter niet mee zou omgaan. Dat de TS liever met z'n vrienden zou zitten is te begrijpen, maar dit hoort er ook gewoon bij. Denkt hij dat hij later op kantoor (of waar dan ook) alleen maar vriendjes heeft?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:53:16 #297
Profeta Pluriforma
pi_62064547
TS, je zeikt als een klein kind. Man, je kunt wel een woord hebben over deze persoon waarmee je moet samenwerken, maar je laat zelf blijken haar in het geheel niet te kennen. Je zult nog veel vaker meemaken dat je moet gaan samenwerken met mensen waar je geen binding mee hebt, die je niet boeien of die je zelfs niet mag, maar that's life. En neem deze situatie dan aan als een positieve ervaring. Als je er al zo negatief in stapt, dan wordt het natuurlijk nooit wat.

Of ben je een beetje bang voor mensen die niet zijn zoals jij ?
pi_62064837
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik had meer vrienden buiten school, maar dan nog. Ik ging naar school voor m'n diploma, niet voor m'n vrienden, en ik ging niet in een hoekje zitten huilen als ik met iemand anders moest werken dan een vriend(in). En zeker later tijdens m'n studie interesseerde het me echt geen fuck wie er om me heen zat. Toevallig ben ik tijdens m'n studie een paar keer buitengesloten door 'kliekjes', bijv. toevallig met een werkgroepje als enige terecht gekomen in een groepje waar de rest elkaar al kende. Die zaten dan lullige opmerkingen te maken of maakten achter mijn rug om afspraken met de docent, zodat ik als enige niet bij een bespreking was (en dat was niet mijn schuld denk ik - ik maakte tijd vrij voor de bijeenkomsten, was altijd aanwezig en op tijd, had m'n werk op tijd af en had gewoon goede beoordelingen). Dus ja, ik heb niet echt respect voor dat soort mensen en vind het best wel droevig als je per se je school- of studietijd aan je vriendjes geplakt wilt zitten. Zeker op HBO of WO moet je gezien je leeftijd gewoon zelfstandig genoeg zijn om in vrijwel iedere willekeurige groep goed te kunnen meedraaien.

Overigens vind ik dat je sociale contacten iets overwaardeert. Om ze nou het belangrijkste in het leven te noemen... Niet iedereen heeft even veel behoefte aan sociaal contact. Jij hebt er blijkbaar veel behoefte aan, ik wat minder. Zeker op school vind ik sociale contacten van ondergeschikt belang. Je komt daar om wat te leren, dat is het doel van school. Anders konden ze er net zo goed gelijk een theekransje van maken en de lesstof achterwege laten. Qua niveau lijkt het daar bij sommige opleidingen al veel op, maar dat terzijde
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:04:17 #299
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_62064843
Gothics zijn lievv '
SPOILER
Denk erover na.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:18:56 #300
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_62065273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:

[ afbeelding ]

Daar wil ik wel mee samenwerken hoor
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:28:58 #301
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_62065584
quote:
Voor een opdracht op school moesten we een onderzoek doen en daarvoor werd de klas werd verdeeld in duo's. Door de docent welteverstaan! Die vond namelijk dat er teveel "kliekjes" in de klas waren en dat het geen kwaad kon als je eens een ander een beetje leerde kennen. Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.

Ga es dood jij
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')