kom op wat is je echte account ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Laton het volgende:
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar dat is juist wat ik wil. Snel en zakelijk dit vak afronden. Ik heb d'r maar een e-mail gestuurd, misschien dat er zo wel met haar te communiceren valt, en geprobeerd dingen zoveel mogelijk te verdelen zodat we allebei zoveel mogelijk dingen individueel kunnen afmaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Paramnesia het volgende:
TS zit niet op de middelbare school.....![]()
Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Ja, dat verklaart ook dat zij altijd in d'r eentje rond dwaalt met d'r MP3-speler op, in de klas en op school totaal geen contact probeert te maken met anderen, en ze nauwelijks inhoudelijk ingaat als je een vraag stelt terwijl ik vrijwel nooit moeite heb in de omgang met mensen. Of ik ze nou mag of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.quote:Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?
niet zeiken en werken.
Nou dan.. Wat is haar VF= (Vampirefreaks.com)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
Jammer... bijna...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef frame31 het volgende:
[..]
Jammer... bijna...
En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
Als je volgens dat principe zou redeneren zou je dit forum wel op kunnen heffen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen
Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Heathen. het volgende:
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
Triotjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef frame31 het volgende:
[..]
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?quote:Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
Adolf alert..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:26 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.
Skihut?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef DeX090 het volgende:
Stuur d'r hier maar langs dan als niemand d'r hoeft. Gothic chicks.
EDIT: Vergeet natuurlijk te melden dat TS autist is en niet om kan gaan met mensen die niet zoals hij elke vrijdagavond in de skihut naar ultravette () happy hardcore luisteren.
Ja hoor. Je hebt me helemaal door.Zoals je al hebt gezien vind ik het erg moeilijk om inhoudelijk te reageren en niet te gaan schelden en oordelen.. Oh nee, dat was jij..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:28 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.
[..]
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?
Jongen welkom op fok en dit is klaagbaak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
[..]
Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Je hebt de persoon in kwestie niet eens gezien. En als je al moeite hebt met 'lelijk' dan zou ik je maar aanmelden bij het GGZ en in therapie gaan als dat soort dingen je al van het stuk brengen.
En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:33 schreef frame31 het volgende:
Ik hoop dat er iemand bij je is die om je geeft als je wereldbeeld in elkaar stort.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
jouw wereldbeeld maakt niemand wat uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:38 schreef Juhnino het volgende:
[..]
En zelf zit hij mooi te oordelen over mijn wereldbeeld. Wat is mijn wereldbeeld volgens jou?
Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
het leren kennen van iemand die niet meteen je vriend(in) zou worden is een heel wijze les. iets waar de ouders van ts blijkbaar niet in geslaagd zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
Sowieso doe normaal en raak over je xenofobie heen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.
Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.
Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen? Volgens mij zijn de ouders van die gotische klasgenoot daar ook niet in geslaagd
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef keesjeislief het volgende:
Tijd om volwassen te worden kiddo. [ afbeelding ].
jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
Dat vind ik juist van haar. Kleed je eens volwassen in plaats van dat "kijk mij me eens afzetten tegen de menigte"-vleermuizenpak.quote:
Wat is er xenofobisch aan je storen aan afwezige en vage extreem introverte figuren? Onder mijn vrienden zitten ontzettend veel mensen die ontzettend 'anders' zijn dan mij. Volgens jou redenering zou ik daar dus niet mee om kunnen gaan? Nieuws voor jou trouwens: die meid zal in het bedrijfsleven ook nooit ver komen als ze zich niet eens een keer aanpast.quote:en raak over je xenofobie heen?
Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vond dat vleermuis wel erg grappig he? leer nou eerst maar eens met mensen om te gaan die misschien veel meer in hun mars hebben dan jouw enge visie.
Wie de neuk ben jij om jouw maatstaven aan haar op te leggen? Nou? Waar baseer je die valse superieuriteitsgevoelens nu eigenlijk op? Nogmaals, tijd om volwassen te worden knul en in te gaan zien dat de wereld héél wat diverser is dan jouw groepje matties. Kleuter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:43 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je doelt op miss Vleermuis hoop ik? Zij is eerder degene die eens over haar fase heen moet raken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik heb het topic gelezen. ga jij maar lekker in de hoek staan. eigenlijk best kut dat jij de naam van de beste voetbalclub zo bedoezelt.
ja ik lees de posts van ts. maar neemt niet weg dat ik deze bevooroordeelde loser niet serieus neem. gast!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, want je volledig in goth-kleding hijsen en je afzijdig van mensen houden wil zeggen dat je ver gaat komen in het leven!![]()
Lees jij het topic en de posts van de TS eigenlijk wel?
Ik heb geen bandshirtje en ben geen gothic of metal liefhebber :p. Het punt is dat je een behoorlijke autist moet zijn als dit soort dingen je al van slag brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dus eigenlijk is die gothic de socialheid zelfde die met iedereen contacten wil leggen en TS de persoon die bang is voor onbekende mensen?Ik beweer niet dat TS vrijuit gaat, maar als ik zijn verhaal moet geloven probeert ts afspraken enzo te maken en komt de gothic nogal schuw over enzulks
Misschien krijgt ze ook wel kanker omdat ze gothic is... en gaan kinderen dood in de buurt waar ze woont.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.
Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.
Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
Motiveer je antwoord eensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[quote]
hij kan gewoon niet omgaan met een gothic/andersdenkende en denkt dat het wel gaaf/modern/hip/meeloperig is om iemand die in het zwart gekleed gaat en waar hij een opdracht mee moet doen af te schilderen als volstrekt kansloos persoon. jammer. maar ik snap je bloedhondgedrag wel.
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...quote:ts probeert het niet eens en dat neem ik hem kwalijk.
quote:
gezien je op neem ik je niet serieus idd en lul je maar wat om je domme gedrag goed te praten. eigenlijk geloof ik je al niet meer sinds je op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
[..]
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:
Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken.
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he. Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik ken je moeder.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Maar jij bent wel zo'n mongool die beweerd een ander te kennenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Omdat ik pissig op dat kind ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer op hem ingaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Doe ik toch bij dezequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he.
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.quote:Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten..
als je dat knap vindt dan snap ik wel waarom je vmbo doet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kentquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |