kom op wat is je echte account ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Laton het volgende:
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar dat is juist wat ik wil. Snel en zakelijk dit vak afronden. Ik heb d'r maar een e-mail gestuurd, misschien dat er zo wel met haar te communiceren valt, en geprobeerd dingen zoveel mogelijk te verdelen zodat we allebei zoveel mogelijk dingen individueel kunnen afmaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Paramnesia het volgende:
TS zit niet op de middelbare school.....![]()
Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Ja, dat verklaart ook dat zij altijd in d'r eentje rond dwaalt met d'r MP3-speler op, in de klas en op school totaal geen contact probeert te maken met anderen, en ze nauwelijks inhoudelijk ingaat als je een vraag stelt terwijl ik vrijwel nooit moeite heb in de omgang met mensen. Of ik ze nou mag of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.quote:Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?
niet zeiken en werken.
Nou dan.. Wat is haar VF= (Vampirefreaks.com)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
Jammer... bijna...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef frame31 het volgende:
[..]
Jammer... bijna...
En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
Als je volgens dat principe zou redeneren zou je dit forum wel op kunnen heffen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen
Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Heathen. het volgende:
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
Triotjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef frame31 het volgende:
[..]
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?quote:Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |