Ten eerste is samenwerken met iemand die je niet mag voor niemand leuk, ook niet als je een loner of een gothic bent. Ten tweede, ik ben sowieso tegen groepswerk, maar als je dan toch in een groep moet werken, zou ik niet weten waarom dat per se met je vriendjes moet zijn. Je komt op school om te leren, niet voor je sociale contacten. Je dient gewoon het werk te doen dat je opgedragen wordt, leuk of niet leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
WTF, je wilt zeggen dat je al van de middelbare school af bent?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:07 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.
Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef MAY-be het volgende:
Misschien heeft ze al jaren een dikke crush op je en durft ze daarom zo weinig te zeggen?
Nee, je zegt dat jij van spontane, extraverte mensen houdt. Dat betekent niet dat zij niet verlegen is en daarnaast, hoe weet jij nou of ze verlegen is als je nooit met haar praat?quote:
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
tja jongen je moet er maar het beste van maken en niet op een of ander forum als een 15 jarig blaag zitten zeiken.
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.quote:Het is omdat je de opmerking maakte "back to the middelbare school" want anders had ik idd gedacht dat je gewoon een eikelige puber bent.
Dat ga ik sowieso aangeven, dat was ik al van plan. En hou verder je mond over mensen helpen, je kent me niet eens. En dan roepen dat ik niet zo kortzichtig moet zijn?quote:Je kan hoogstens het bij haar aangeven dat je echt wat meer input nodig hebt wil het project slagen.
Wie weet durft ze daardoor wat meer "normaal" te doen en minder verlegen te zijn en heb je zowaar voor het eerst een mens geholpen in je leven naast jezelf.
Jij zegt het...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze mij iemand met een grote mond die zich kleedt en gedraagt naar de massa, dus daar ga ik gelukkig niet van uit.
Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe![]()
Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.quote:
Het kan me niet schelen wat het zijn, als er maar samen mee te werken valt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
ik ben uniek !! net als iedereenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:39 schreef Herald het volgende:
[..]
Je bedoelt als FOK!kers dat zeggen als ze klagen over werkkleding?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan mode mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet aan hyveshypes mee te doen?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren niet tot de grijze massa te behoren?
Of bedoel je als FOK!kers dat zeggen als ze beweren uniek te zijn en zich niet aanpassen aan andere mensen?
Oh en je hebt al je klasgenoten gesproken over deze zaak en die denken er precies hetzelfde over? Dat moeten we dan aannemen van iemand die zo bevooroordeeld is dat het niemand zou verbazen als hij dat gewoon roept om z'n eigen zaak te sterken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik probeer er het beste van te maken. Het kost me alleen veels te veel tijd en moeite dit. Ik heb geen tijd om rekening te houden met haar depressies.
[..]
Ik heb geen idee hoe oud je zelf bent, maar de rest van m'n klas denkt er zo ongeveer hetzelfde over, en die zijn allemaal boven de 18 dus zeker geen pubers meer.
Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als je hierna na het HBO gaat kom je ook in groepjes terecht die je niet kent verder. Veel succes ermee als je in een groepje nerds of gothics terecht komt. Ook op de uni heb je dat soms als ik mn vriendin mag geloven.
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het klinkt eerder als middelbare school of mbo. Aangezien je op het HBO wel gewend moet zijn aan elk kwartaal een andere groep.
Nou en dan kun je toch gewoon een topic openen op fok en lekker anoniem die collega afzeiken en roepen dat al je collega's dat ook helemaal met je eens zijn en dat die toch echt allemaal al boven de 25 zijn en dus geen pubers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal je nog een geheimpje verklappen. Als je vervolgens gaat solliciteren en aan de slag gaat na je opleiding, dan mag je ook niet eens al je collega's uitkiezen!
Mag ik even in m'n broek zeiken van het lachen? Als jij HBO doet en je klasgenoten zijn net zo dom, hoop ik dat er binnenkort een troep Duitsers nog even zo vriendelijk wil zijn om een bom op jullie lokaal te flikkeren. Over achteruitgang van het onderwijs gesproken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
Voor haar ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Fugie het volgende:
het is wel eng eh, samenwerken met mensen die anders zijn dan je directe omgeving
kom op wat is je echte account ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Laton het volgende:
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
Dat ben ik helemaal met je eens hoor, maar dat is juist wat ik wil. Snel en zakelijk dit vak afronden. Ik heb d'r maar een e-mail gestuurd, misschien dat er zo wel met haar te communiceren valt, en geprobeerd dingen zoveel mogelijk te verdelen zodat we allebei zoveel mogelijk dingen individueel kunnen afmaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:43 schreef Paramnesia het volgende:
TS zit niet op de middelbare school.....![]()
Ik heb bij het studeren in de meest foute groepjes gezeten, zelfs met mensen die ik compleet niet mocht of omgekeerd. Op zo een moment telt maar een doel nl: een goed cijfer halen. Dit is ook de test voor het bedrijfsleven waar je ook met mensen bij elkaar zit die niet elkaars homies zijn maar toch samen een goed resultaat moeten neerzetten.
Ja, dat verklaart ook dat zij altijd in d'r eentje rond dwaalt met d'r MP3-speler op, in de klas en op school totaal geen contact probeert te maken met anderen, en ze nauwelijks inhoudelijk ingaat als je een vraag stelt terwijl ik vrijwel nooit moeite heb in de omgang met mensen. Of ik ze nou mag of niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.quote:Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Fugie het volgende:
waarom wil je haar steeds met je o zo geweldige zelf vergelijken ?
niet zeiken en werken.
Nou dan.. Wat is haar VF= (Vampirefreaks.com)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Nee, Hyves is voor de massa, jeweettoggg.
Jammer... bijna...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:52 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik heb het moeilijk met haar, dat klopt. Maar dat komt omdat zij vaag en afwezig is.
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:55 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Waarom niet mijn topic eens beter lezen? Ik wil juist dit hele gedoe snel afhebben, zij blijft echter overal omheen dwalen.
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef frame31 het volgende:
[..]
Jammer... bijna...
En zo is het altijd de schuld van de ander. Overlevingsstrategieen zijn krachtig.. De meeste oorlogen beginnen om het niet begrijpen of anders zijn van "de vijand".
Als je volgens dat principe zou redeneren zou je dit forum wel op kunnen heffen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
communiceer dat dan lekker met haar of je docent, alsof wij kunnen helpen
Wij kunnen je toch niet helpen want je bent al zo fantastich, dus hier lopen klagen gaat je echt niet helpen.
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Ik zie haar niet als vijand. Ik pest haar niet, ik gun d'r een hartstikke gelukkig leven maar ik heb verder geen interesse in haar.
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:48 schreef frame31 het volgende:
Geef nou eerst eens toe dat JIJ een probleem hebt MET haar. Nu doe je net alsof ZIJ het probleem IS.
Subtiel verschil in taal, wereld van verschil in inzicht. Als jij kunt toegeven dat jij het moeilijk hebt met haar is dat de eerste stap naar een grotere wereld.
Er is een verschil tussen niet leuk, en niet leuk en lelijk. Alsof zo'n ranzig vette foefer ooit een fatsoenlijke functie zou krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:56 schreef Heathen. het volgende:
Welkom in de echte wereld, waar je ook vaak moet werken met mensen die je niet leuk vind.
Triotjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Gothic chicks zijn geil. Behalve als het van die enorme walrus nymfo's zijn.
Die roept ze vooral op omdat ze me teveel tijd en moeite kost, zoals ik al vertelde. Ik vind dat ze er belachelijk bijloopt, maar ik vind niet dat ze dat moet veranderen omdat ik het vind. Maar ik gebruik het tot die tijd wel tegen haar in bijvoorbeeld dit topic.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef frame31 het volgende:
[..]
Lees je topictitel en start nog eens na. ze roept heel wat emoties en weerstand bij je op en zelfs dat kun je niet toegeven. Of noem je je ouders en familie ook altijd vieze halve gothics?
Waarschijnlijk ben je dan zelf ook iemand geweest die moeite had met praten en omgaan met mensen en kun je je goed inleven in gothic-meisje?quote:Voor nu heb ik haar in ieder geval hoger staan dan jou. Zo makkelijk om iemand af te zeiken en om medestanders te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |