abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62048866
Voor een opdracht op school moesten we een onderzoek doen en daarvoor werd de klas werd verdeeld in duo's. Door de docent welteverstaan! Die vond namelijk dat er teveel "kliekjes" in de klas waren en dat het geen kwaad kon als je eens een ander een beetje leerde kennen. Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.

En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.

Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:40:11 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62048885
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62048908
ach man, maak haar open, ze is vast ook een beest in bed en als ze zich een beetje wast is ze vast te doen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:41:10 #4
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_62048911
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.

Je overleeft het wel.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_62048912
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Zijn bilmaatje moest ook met een ander
pi_62048915
als jij dan zo goed kan communiceren, dan is er toch geen probleem? neem de leiding!
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_62048922
TS heeft een kloon aangemaakt omdat hij bang is voor represailles van de gothic .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:42:00 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62048923
quote:
Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.
Je leraar heeft gelijk, goed voor je sociale ontwikkeling. Al je later gaat werken krijg je je collega's ook niet voor het uitkiezen. Moet je het ook maar mee doen wat je krijgt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62048948
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Ik had dus wel kunnen kiezen als die docent gewoon iedereen zelf had laten kiezen. Op het werk over een paar jaar wordt het lastig inderdaad, maar dan ga ik er vanuit dat dergelijke types zichzelf of opgehangen hebben, of over hun 'donkere fase' heen zijn of dat ze niet eens m'n collega worden aangezien het bedrijf meteen al zag dat zo iemand niet in teamverband kon functioneren.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:43:01 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_62048950
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:41 schreef Nemain het volgende:

[..]

Je overleeft het wel.
In sommige landen denken ze daar na anders over leerlingen die nauwelijks iets zeggen en zich in het zwart kleden..

sterkte!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:43:01 #11
17729 SP
I hate my interests
pi_62048951
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie

kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.

succes knul, jij komt er wel!
pi_62048977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:

kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.

Donald Duck held woensdag 1 oktober 2008 @ 13:45:10 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62048995
Goed idee van die docent juist. In klassen heb je inderdaad altijd dezelfde personen die naar elkaar toe trekken, het is goed als dat patroon eens doorbroken wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62049069
quote:

Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.

Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.

Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
pi_62049070
Je moet die docent dankbaar zijn dat je eindelijk eens met andere mensen gaat samenwerken/communiceren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62049075
Je zult wel iets helemaal fout hebben gedaan en voor straf met die persoon moeten samenwerken.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:49:44 #17
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62049109
je hebt een goede docent!
pi_62049112
pics or it didnt happen
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_62049166
quote:

Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare. En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
pi_62049171
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.

Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.

Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
Mja.. mensen die "anders" zijn hebben vast geen hobby's nee
Je gaat hier echt niet dood aan hoor aanstellert.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:52:40 #21
3767 Herald
Come get some
pi_62049174
TS heeft haar al op Marktplaats gezet

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:53:49 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62049201
- Je kunt haar wat extra aandacht en liefde geven, en dan ligt ze binnen een week in je bed.
- Je kunt haar kut behandelen, zoals de rest van de wereld, en dan snijdt ze binnen 1 week haar polsen door en kun je lekker in je eentje die opdracht maken. (niet vergeten om ook de schuld bij die leraar te leggen ( "tja... ik denk dat ze ongelukkig was omdat ze met MIJ moest samenwerken van U!", dan doet ie dat volgende keer niet meer.

Ach, misschien is het best een leuk meisje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:54:31 #23
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_62049210
Je hebt schijnbaar nog nooit met haar gesproken of kent haar verder helemaal niet. Wel heb jij je vooroordelen al gemaakt.
Zegt meer over jou dan over haar. Jij komt er wel, not!
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_62049221
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
pi_62049258
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare.
Waarom? Waarschijnlijk vind zij haar eigen leven leuker en dat mag ze van mij, maar val mij er niet mee lastig.
quote:
En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
Ik heb een vriendin (die me hierover hard moest uitlachen trouwens) en bovendien is ze mollig.
pi_62049270
Godverdomme die stem bij dat wikipedia artikel
Mrrrr.
pi_62049273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:
TS heeft haar al op Marktplaats gezet

[ afbeelding ]
Zag ze er maar zo uit. Dan viel er nog wat van te maken...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:57:44 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62049277
trek je batman pak aan... misschien brengt dat jullie wat dichter bij elkaar
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62049296
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Zeg gewoon tegen dat wijf dat je het alleen doet, ze durft er toch niet tegenin te gaan .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:00:29 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049355
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62049509
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.

Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
pi_62049559
TS kan niet met mensen omgaan.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:10:17 #33
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62049580
Er is hier ergens op Fok! vast een topic te vinden van een gothic-meisje dat een opdracht moet maken met een arrogante gehaktbal...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_62049590
quote:

En we hebben onze eerste contactgestoorde naar metaluisterende alto gevonden in dit topic
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe

Jij draait het nu om, die klasgenoot van TS is juist diegene die in een eigen wereldje leeft.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62049613
Met welke helft moet je eigenlijk samenwerken, de bovenste of de onderste?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_62049617
Ik steun je TS!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62049645
quote:
mislukte vleermuis
pi_62049650
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf. Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar? Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
pi_62049662
Gewoon xtje in de borstjes knijpe kan nog best gezellig worde
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62049664
Nu kreeg ik ook al smsjes met opmerkingen of onze relatie al vooruitgang boekte. Alsof ik nog niet genoeg moet lijden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:14:54 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049687
Beroep je op incompatibilité des humeurs en dreig met een rechtzaak tegen de school!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:16:29 #42
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_62049722
vleermeisjes r0x0r!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_62049813
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef frame31 het volgende:
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf.
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
quote:
Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar?
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
quote:
Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
pi_62049858
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
pi_62049921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
pi_62049929
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
underground forever baby
pi_62049973
Waarom hou je je zo bezig met wat voor kleren iemand anders draagt? Zolang jij het niet aan hoeft, moet je gewoon niet zeiken. Dat ze niet prettig is om mee samen te werken is vervelend, maar daar heeft haar uiterlijk of muziekkeuze m.i. niks mee te maken.

Waarschijnlijk is ze gewoon heel onzeker. Kun je of het project jouw kant op trekken en gewoon zorgen dat je een goed cijfer krijgt en je er verder maar overheen zetten, of je kan gewoon tegen haar zeggen dat je haar houding heel vervelend vindt en dat je geen zin hebt om met haar samen te werken als ze zo doet. Maar goed, waarom zou je zaken ook direct aanpakken als je ook gewoon lekker makkelijk iemand achter haar rug om af kan gaan zitten zeiken op internet? Dat is tenslotte veel constructiever.
Sanity is (not) statistical
pi_62049977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
[..]

Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
[..]

Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
Het is duidelijk dat je nog niet zover bent. Puber nog gewoon lekker door zou ik zeggen.
quote:
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Duidelijk dat je totaal geen weerstand hebt hoor.. Eerlijk zijn is moeilijk....
pi_62050022
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
underground forever baby
pi_62050034
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')