quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Zijn bilmaatje moest ook met een anderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
Je leraar heeft gelijk, goed voor je sociale ontwikkeling. Al je later gaat werken krijg je je collega's ook niet voor het uitkiezen. Moet je het ook maar mee doen wat je krijgt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Daar snap ik het nut sowieso al niet van, je kiest zelf de mensen uit waar je fijn mee omgaat en samenwerkt en mensen die je liever ontwijkt daar werk je niet voor niets liever niet mee samen.
Ik had dus wel kunnen kiezen als die docent gewoon iedereen zelf had laten kiezen. Op het werk over een paar jaar wordt het lastig inderdaad, maar dan ga ik er vanuit dat dergelijke types zichzelf of opgehangen hebben, of over hun 'donkere fase' heen zijn of dat ze niet eens m'n collega worden aangezien het bedrijf meteen al zag dat zo iemand niet in teamverband kon functioneren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef Megumi het volgende:
Tja op school of werk kan je niet altijd kiezen met wie je moet samen werken TS. Zet je er maar snel over heen.
In sommige landen denken ze daar na anders over leerlingen die nauwelijks iets zeggen en zich in het zwart kleden..quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.
succes knul, jij komt er wel!
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.
succes knul, jij komt er wel!
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare. En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Klacht: docenten die groepjes indelen. Ik heb genoeg mensen waar ik mee omga, ik hoef mensen die me op het eerste gezicht al niet boeien niet te leren kennen. Ik steek liever m'n tijd en energie in mensen die ik wel mag.
Mja.. mensen die "anders" zijn hebben vast geen hobby's neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:48 schreef Juhnino het volgende:
Waarom leef ik in een beperkt wereldje? Ik kan me 9 van de 10 mensen prima samenwerken, zij met niemand. Ze heeft nauwelijks gespreksonderwerpen, haar wereldje bestaat uit vage muziek en verder heeft ze volgens mij ook geen interesses of hobby's.
Ik zei al eerder: waarom zou ik tijd en moeite steken in mensen die me niet boeien? Ik besteed die tijd liever aan leuke klasgenoten en vrienden.
Sowieso doe normaal en raak over die vleermuis-fase heen.
Waarom? Waarschijnlijk vind zij haar eigen leven leuker en dat mag ze van mij, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nou voor jou dus een geweldige uitdaging om er iets van te maken de komende 3 weken. Probeer haar een beetje te laten inzien dat jouw leven veel leuker is dan het hare.
quote:En als je dat goed doet is de beloning na drie weken misschien wel neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |