abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62049270
Godverdomme die stem bij dat wikipedia artikel
Mrrrr.
pi_62049273
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:
TS heeft haar al op Marktplaats gezet

[ afbeelding ]
Zag ze er maar zo uit. Dan viel er nog wat van te maken...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:57:44 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62049277
trek je batman pak aan... misschien brengt dat jullie wat dichter bij elkaar
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62049296
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Zeg gewoon tegen dat wijf dat je het alleen doet, ze durft er toch niet tegenin te gaan .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:00:29 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049355
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62049509
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.

Ze had geen eens hobby's of dingen die ze leuk vond, behalve 'muziek'.
pi_62049559
TS kan niet met mensen omgaan.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:10:17 #33
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62049580
Er is hier ergens op Fok! vast een topic te vinden van een gothic-meisje dat een opdracht moet maken met een arrogante gehaktbal...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_62049590
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie

kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.

succes knul, jij komt er wel!
En we hebben onze eerste contactgestoorde naar metaluisterende alto gevonden in dit topic
Wat is dat toch altijd voor waardeloos cliché argument. Ik-ben-lekker-anders-en-ze-accepteren-me-maar-zoals-ik ben-boehoefuckingboe

Jij draait het nu om, die klasgenoot van TS is juist diegene die in een eigen wereldje leeft.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62049613
Met welke helft moet je eigenlijk samenwerken, de bovenste of de onderste?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_62049617
Ik steun je TS!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62049645
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
mislukte vleermuis
pi_62049650
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf. Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar? Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
pi_62049662
Gewoon xtje in de borstjes knijpe kan nog best gezellig worde
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62049664
Nu kreeg ik ook al smsjes met opmerkingen of onze relatie al vooruitgang boekte. Alsof ik nog niet genoeg moet lijden.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:14:54 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62049687
Beroep je op incompatibilité des humeurs en dreig met een rechtzaak tegen de school!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:16:29 #42
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_62049722
vleermeisjes r0x0r!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_62049813
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef frame31 het volgende:
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf.
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
quote:
Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar?
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
quote:
Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.

Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
pi_62049858
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
pi_62049921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.
pi_62049929
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
underground forever baby
pi_62049973
Waarom hou je je zo bezig met wat voor kleren iemand anders draagt? Zolang jij het niet aan hoeft, moet je gewoon niet zeiken. Dat ze niet prettig is om mee samen te werken is vervelend, maar daar heeft haar uiterlijk of muziekkeuze m.i. niks mee te maken.

Waarschijnlijk is ze gewoon heel onzeker. Kun je of het project jouw kant op trekken en gewoon zorgen dat je een goed cijfer krijgt en je er verder maar overheen zetten, of je kan gewoon tegen haar zeggen dat je haar houding heel vervelend vindt en dat je geen zin hebt om met haar samen te werken als ze zo doet. Maar goed, waarom zou je zaken ook direct aanpakken als je ook gewoon lekker makkelijk iemand achter haar rug om af kan gaan zitten zeiken op internet? Dat is tenslotte veel constructiever.
Sanity is (not) statistical
pi_62049977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
[..]

Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
[..]

Ja, vast. Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
Het is duidelijk dat je nog niet zover bent. Puber nog gewoon lekker door zou ik zeggen.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.

Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Duidelijk dat je totaal geen weerstand hebt hoor.. Eerlijk zijn is moeilijk....
pi_62050022
lol waarom heb je een kloon hiervoor aangemaakt ? ? bang dat haar gothicvrienden dit bericht onderscheppen ?
underground forever baby
pi_62050034
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')