Zag ze er maar zo uit. Dan viel er nog wat van te maken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:52 schreef Herald het volgende:
TS heeft haar al op Marktplaats gezet
[ afbeelding ]
Zeg gewoon tegen dat wijf dat je het alleen doet, ze durft er toch niet tegenin te gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Juhnino het volgende:
Alleen dergelijke 'loners' als gothic-meisje en mensen die moeite hebben om zelf contact te maken hebben hier voordeel bij. Dwing mensen niet om met elkaar om te gaan, zeker niet als er met diegene nauwelijks om te gaan valt.
Dat kan dus niet, je moet onder andere een kort interview bij elkaar afnemen (back to de middelbare school, oleeej) waarbij je een verslag maakt van iemands luistergedrag, houding etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:00 schreef Hyperdude het volgende:
Laat haar al het werk doen.
Boeien...
En we hebben onze eerste contactgestoorde naar metaluisterende alto gevonden in dit topicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:43 schreef SP het volgende:
jij hebt last van dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
kijk eens wat verder dan je eigen beperkte wereldje, niet iedereen is zoals jij en acceptatie van dit is een eerste stap richting begrip en een betere omgang met andere bewoners van deze aarde.
succes knul, jij komt er wel!
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:13 schreef frame31 het volgende:
Je hebt zeker een goeie leraar! Je ziet het alleen zelf nog niet. Alles waar je je aan ergert of waar je niet mee kan omgaan zegt iets over jezelf.
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.quote:Probeer eens heel eerlijk naar je eigen weerstand te kijken. Waarom erger je je aan haar?
Ja, vast.quote:Als je dat goed en eerlijk voor ogen hebt, probeer dan eens bij jezelf te kijken wat dat over jou zegt. Tis niet makkelijk om eerlijk te zijn, je kunt natuurlijk veel gemakkelijker een oordeel over iemand hebben zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken maar met die instelling redt je het uiteindelijk niet.
Je zou er zomaar achter kunnen komen dat je bv jaloers bent omdat ze zich niet aanpast en dat dat iets is hoe jij eigenlijk wat meer zou willen zijn maar niet durft.. Zomaar een voorbeeld hoor.. Zoek het vooral zelf uit... of niet...
Nee, dat is ze niet. Ik hou van wat spontanere en extravertere mensen, waar ik wat mee te bespreken heb. Van mij hoeft ze dat niet te worden, maar ze zou zichzelf op z'n minst kunnen aanpassen omdat ze met haar huidige gedrag andere mensen tot last is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Uit je verhaal op te maken is ze gewoon heel erg verlegen. Je kent haar verder niet en weet niet hoe ze in elkaar steekt. Want misschien is ze wel net zo leuk als je 50.000 andere vrienden als ze uit haar schulpt kruipt.
Het is duidelijk dat je nog niet zover bent. Puber nog gewoon lekker door zou ik zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:20 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Vet gelul dit. Ik kan professioneel en zakelijk met mensen samenwerken, maar dan moet er wel mee samen te werken zijn.
[..]
Dat vertelde ik toch al? Ze zegt nauwelijks wat, heeft geen gespreksonderwerpen, reageert vreemd als je iets zegt of vraagt en ze kleedt zich aanstellerig en kinderachtig aan. Dat laatste is haar eigen keuze natuurlijk maar als je daar bij de andere dingen optelt dan kom je op een persoon uit waar ik niets mee heb en waar ook moeilijk iets mee te bereiken valt. Ik heb geen weerstand tegen haar, ik groet haar vriendelijk als ik d'r tegenkom maar ik het kost me simpelweg teveel tijd en moeite om met haar samen te werken.
[..]
Ja, vast.Ik ben jaloers op gestoorde vleermuizen die met niemand om kunnen gaan.
Duidelijk dat je totaal geen weerstand hebt hoor.. Eerlijk zijn is moeilijk....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
En nou word net ik ingedeeld met het meest ranzige trol uit de klas, nog net geen echte gothic maar wel altijd bijna volledig in het zwart. Ze zegt nooit wat tegen iemand, luistert naar vage hardrock ofzo en een gesprek aanknopen lukt nauwelijks, dan begint ze verlegen en kortaf iets te mompelen. Ze begrijpt het verschil tussen een grapje en een serieuze opmerking nauwelijks en is volgens mij nog nooit uit geweest.
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Laton het volgende:
zeg haar na 2 weken dat je gevoelens voor haar begint te krijgen, dan wordt het pas echt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |