abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:00:26 #126
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62052698
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:37 schreef B.Honderd het volgende:

[..]

Houd gewoon je muil. TS heeft moeite met iemand op basis van gothic gedrag en uiterlijk. Jij denkt zeker ook dat schoonheid van binnen in je bandshirtje zit .
Ik heb geen bandshirtje en ben geen gothic of metal liefhebber :p. Het punt is dat je een behoorlijke autist moet zijn als dit soort dingen je al van slag brengen.
pi_62052825
Vleermuizen die metal luisteren!
pi_62052852
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is die gothic de socialheid zelfde die met iedereen contacten wil leggen en TS de persoon die bang is voor onbekende mensen? Ik beweer niet dat TS vrijuit gaat, maar als ik zijn verhaal moet geloven probeert ts afspraken enzo te maken en komt de gothic nogal schuw over enzulks
Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.

Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:07:09 #129
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62052915
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:05 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Het wordt mooi omgedraait hier ja. Ik toonde goede wil om het projectje snel en zakelijk tot een goed eind te brengen, maar zij stelt zich op een manier op waardoor de samenwerking stug verloopt door niet duidelijk te zijn. Ik heb direct haar e-mail en nummer gevraagd en heb direct geprobeerd een afspraak met d'r te maken, zonder ook maar een beetje vervelend richting haar te doen. Omdat zij zich opstelt alsof ze constant onder invloed is, schiet het gewoon niet op nu.

Ik ga geen rekening houden met haar rare karakter/houding, ik wil gewoon zo snel mogelijk de boel goed afronden en dit kost me teveel tijd. Het feit dat ze 'anders' is moet ze zelf weten, maar ik wil er geen last van hebben.
Misschien krijgt ze ook wel kanker omdat ze gothic is... en gaan kinderen dood in de buurt waar ze woont.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:08:08 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62052953
quote:

[..]

ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62052981
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je gewoon een schuw menneke bent dat bang is voor mensen die niet precies in jouw straatje passen. zielig dat je ouders je zo opgevoed hebben. echt heel zielig.
Motiveer je antwoord eens
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:09:37 #132
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62052991
Hoax. Vleermuizen kunnen heul niet praten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62053034
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[quote]
hij kan gewoon niet omgaan met een gothic/andersdenkende en denkt dat het wel gaaf/modern/hip/meeloperig is om iemand die in het zwart gekleed gaat en waar hij een opdracht mee moet doen af te schilderen als volstrekt kansloos persoon. jammer. maar ik snap je bloedhondgedrag wel.
Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
quote:
ts probeert het niet eens en dat neem ik hem kwalijk.
Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:12:01 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053073
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:09 schreef afcajos het volgende:

[..]

Motiveer je antwoord eens

ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:22 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053114
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Waar haal jij in godsnaam je kennis vandaan? Lees m'n post hierboven eens. Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken. Ze is vorig jaar ook al uit een projectgroep getrapt omdat ze d'r afspraken niet nakwam. En dat terwijl ze 'vrijwillig' in dat groepje opgenomen was toen. Ik heb alleen maar projecten succesvol afgerond met verschillende mensen. Wie is hier nu het probleem dan?
[..]

Bij deze ga ik geen eens meer op je posts in, je leest gewoon niet. Tenzij je m'n post hierboven nog even leest. En lees ook dat 'gemiddelde gesprek met haar' eens...
gezien je op neem ik je niet serieus idd en lul je maar wat om je domme gedrag goed te praten. eigenlijk geloof ik je al niet meer sinds je op.
pi_62053120
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal je even motiveren over een uurtje in het sarphatiepark. je kan me vinden op het hondenveldje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:52 #137
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62053128
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef Juhnino het volgende:

Het boeit me geen fuck of iemand nou een 'nerd', 'gothic' of wat dan ook is, als diegene zich maar op een manier opstelt waardoor mensen normaal met diegene kunnen samen werken.

Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
pi_62053131
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:14:02 #139
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62053134
quote:

[..]

Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he. Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:14:28 #140
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62053152
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Kun jij je grote muil niet eens dichthouden? Je kent mij niet, m'n ouders al helemaal niet, en je weet verder helemaal niets over mensen waarmee ik omga en hoe ik over ze denk. Triest kutventje.
Ik ken je moeder.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:15:12 #141
196697 Heathen.
Its No Game
pi_62053179
quote:

[..]

Maar jij bent wel zo'n mongool die beweerd een ander te kennen , nee dat snijdt hout.
pi_62053184
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Waarom staat er vieze halve gothic in je TT dan?
Omdat ik pissig op dat kind ben.
pi_62053226
quote:

[..]

Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
pi_62053240
quote:

[..]

Je zou toch niet meer op hem ingaan?
pi_62053245
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
Dat is knap na 33 posts van die user. Je moet wat met je gave doen!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:17:46 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053249
quote:

[..]

zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
pi_62053289
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:

[..]

Doe ik toch bij deze
pi_62053298
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nou, je zou toch eens stilstaan bij en kennismaken met dingen die niet zoveel te maken hebben met snel, zakelijk en carrière he.
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?
quote:
Potverdomme zeg. Dat ze überhaupt aan zo'n opleiding durft te beginnen, de trut, ze doet het ongetwijfeld enkel om Jou & Jouw snelle Matties dwars te zitten. .
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:19:40 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62053308
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:

[..]

als je dat knap vindt dan snap ik wel waarom je vmbo doet.
pi_62053319
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je nu hoe lastig het is als mensen kritiek hebben op iets dat ze helemaal niet kunnen weten en alleen maar uitgaan van indrukken?
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')