abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62055785
Het kan me geen fuck schelen dat ze verlegen is, ze hoeft alleen maar 'ja' of 'nee' te antwoorden als ik haar vraag of ze om 2 uur tijd heeft.
pi_62055873
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:42 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Sure, alleen jij en de jouwen zullen het schoppen tot de functies waar jij zometeen ook terecht komt. . Dream on.
En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:48:58 #228
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62055877
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef Juhnino het volgende:
Het kan me geen fuck schelen dat ze verlegen is, ze hoeft alleen maar 'ja' of 'nee' te antwoorden als ik haar vraag of ze om 2 uur tijd heeft.
Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter. Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_62055995
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Niet alleen het huilgedrag maar ook nog het geduld en inlevingsvermogen van een kleuter.
Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.
quote:
Nee, ik begrijp opeens veel beter waarom jouw eigenschappen zo uitmuntend zullen passen in het bedrijfsleven. .
Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:54:14 #230
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056001
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:

[..]

En weer leg je me woorden in de mond, het gaat er helemaal niet om hoe ik ben of wat ik vind. Het gaat erom dat als je niet kunt samenwerken of daar geen initiatief toe toont, je in de meeste functies niet ver komt.
Weet wat nou de grap is? Dat je te dom bent om de diversiteit te zien. Ik werk bijv. op een afdeling met behoorlijk wat rasechte econometristen, natuurkundigen en wiskundigen. En daar zitten best wat mensen tussen die volgens jouw maatstaven minder makkelijk communiceren to say the least. Maar, en het is bijna niet te geloven maar toch is het écht waar, ze functioneren erg goed, vangen een erg goed salaris en leveren een hele belangrijke bijdrage. Weet je wat het grote geheim is? Gewoon een beetje op elkaars eigenschappen inspelen en wat geduld hebben! Je houdt het niet voor mogelijk he. .
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:55:10 #231
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_62056022
Heeft Dr.Crane deze topic al gespot?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:58:02 #232
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056085
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:53 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hou eens op met de hele tijd alles bij mij te leggen. Ik ga en wil geen tijd maken omdat iemand anders onaangepast is.
[..]

Hoppa, en weer doe je het. Misschien bereik ik wel nooit wat in het bedrijfsleven, maar dat zal in elk geval niet liggen aan mijn vermogen om te functioneren in teamverband. Dat is heel mijn leven al prima gegaan, in tegenstelling tot bij gothic-meisje dat al een keer eerder uit een groep gezet is.
Je maakt dat 'onaangepast' tot een veel te absolute en belangrijke waarde. Verschillende mensen hebben verschillende sterke en zwakke kanten, communicatief vermogen is er daar slechts één van. Dat jij niet bereid bent te investeren in samenwerking met iemand die niet in je straatje past is misschien wel een grotere zwakte, begrijp je dat nou echt niet?!?
Fotoboek
pi_62056107
Zo, een allerlaatste mail naar haar.
quote:
Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.

Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:59:25 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056121
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Juhnino het volgende:

[..]

denk nou nog eens goed na. als jij moet samenwerken met iemand die zuchtend en steunend en zeer negatief tegenover jou staat, zou jij dan nog zin hebben?

jij bent de aanstichter, de actie van de reactie. probeer nou eens volwassen naar haar toe te treden en zonder vooroordelen haar te zeggen dat je denkt dat jullie opdracht goed zal verlopen. bel haar nogmaals en zeg dat het je spijt dat je haar het gevoel hebt gegeven dat jij een negatieve hokjesdenker bent.

je wilt niet weten hoeveel prijzen ik heb gewonnen met reclames die ik bedacht heb met mensen waar ik in het begin echt niet van gecharmeerd was.

mijn verschil, ik ben positief opportunistisch en laat niet merken dat ik iemand niet mag, want dat verzet bergen en zorgt voor enorme synergie.

succes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62056132
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:55 schreef servus_universitas het volgende:
Heeft Dr.Crane deze topic al gespot?
Allang ingecheckt.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:00:21 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056142
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
[..]

Netjes en duidelijk toch? Weer zo'n kutantwoord en ik mail de docent vanavond nog.
afgezien van je snedige en agressieve toon
pi_62056186

doet me hieraan denken
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:03:34 #238
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056205
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

afgezien van je snedige en agressieve toon
Yep, te neerbuigend en paternalistisch, TS heeft echt de levenservaring van een donut. .
Fotoboek
pi_62056220
Foto van de dame in kwestie:

Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62056250
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:58 schreef Juhnino het volgende:
[..]

de doodsteek

je kunt een hoop leren van dit topic TS

plus het is fijn leesvoer.
underground forever baby
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:07:48 #241
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056289
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:

[ afbeelding ]
Nou. Waar haal je de goddelijke inspiratie vandaan, echt waar.
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:10:52 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056354
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:04 schreef afcajos het volgende:

[ afbeelding ]
als ze dat al is, wat is dan het probleem? je hoeft niet met haar te neuken. je hoeft alleen maar een opdracht met goed gevolg af te leveren.
pi_62056376
quote:
Beste , ok het kan gebeuren dat je geen Word hebt (ook al lijkt me dat onhandig gezien het aantal teksten/portfolio's dat we voor school moeten maken maar dat terzijde) dus bij deze even de tekst gewoon in de mail zelf dan maar.

Als ik eerlijk mag zijn kom je niet echt over alsof je graag samen met mij deze opdracht tot een goed einde wilt brengen. Ik wil er het beste van maken zoals ik altijd met opdrachten en projecten doe, ik hoop dat jij dit ook wilt en ook laat zien, ok? Groeten,
echt deze zin.. wie denk je wel niet dat je bent. lol

"er het beste van maken" is voor direct en eens te meer duidelijk dat je niet met haar samen wil/wilde werken.

"en ook laat zien" OR ELSE !!

vergeet deze opdracht en enige normale omgang met haar. je hebt eigenhandig deze opdracht om zeep geholpen.
underground forever baby
pi_62056393
fok ik haat de meeste mensen ook en ik wil ook met rust gelaten en ik ben niet eens een goth
pi_62056435
Het is wel zo dat samenwerken met mensen die niet gemotiveerd zijn sowieso enorm kut is. Ik heb het zelf bij mijn vorige opleiding meegemaakt. Één klasgenoot die nooit naar school kwam, één klasgenoot die halverwege het project met school stopte en een klasgenoot die voor een groot deel stoned op school liep.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:15:39 #246
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62056451
Verdomme TS, over het algemeen zijn Gothictopics altijd een garantie op succes. Je doet misschien toch iets niet helemaal goed. .
Fotoboek
pi_62056476
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef keesjeislief het volgende:
Verdomme TS, over het algemeen zijn Gothictopics altijd een garantie op succes. Je doet misschien toch iets niet helemaal goed. .
topic zelf is wel geslaagd
underground forever baby
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:17:59 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056497
ts. ik hoop echt voor jou dat je deze opdracht met haar afmaakt. zie de kritiek niet als persoonlijk, maar als leerzaam.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:18:55 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62056515
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:15 schreef Morrigan het volgende:
Het is wel zo dat samenwerken met mensen die niet gemotiveerd zijn sowieso enorm kut is. Ik heb het zelf bij mijn vorige opleiding meegemaakt. Één klasgenoot die nooit naar school kwam, één klasgenoot die halverwege het project met school stopte en een klasgenoot die voor een groot deel stoned op school liep.
ja. dan doe je zelf iets verkeerd. je zult je hele leven meemaken dat mensen niet denken of doen zoals jij bent of doet.
pi_62056561
Wat ben jij een zeikerd zeg.. jezus =/
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')