weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik denk dat TS zijn klasgenootje waar ie vorig jaar al bij in de klas zat beter kent dan dat jij zijn moeder kent![]()
Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je bent anders een aardig open boek voor iedereen in dit topic. We weten precies hoe mannetjes zoals jij zijn - en de mensen waarmee ze omgaan.
Jouw discussievermogenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer zo'n vmbo uitspraak. tick tock time is running. zie je zo.
en weer 5 minuten van je levenstijd af.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw discussievermogenJe zit alleen maar te flamen zonder argumenten.
Klasse man
Het is inderdaad echt een teringmongool.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jouw discussievermogenJe zit alleen maar te flamen zonder argumenten.
Klasse man
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en weer 5 minuten van je levenstijd af.
Staat boven je post.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:23 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Mannetjes zoals mij? En dan heb ik vooroordelen?Vertel eens, wat voor mannetje ben ik? Met welke mensen ga ik om? Hoe ziet mijn wereldbeeld eruit?
vind je? ik vond dat ik hout snee. ts is gewoon een kansloze meeloper die zich schaamt om een opdracht te doen met iemand die niet populair is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef Crane het volgende:
zoalshetis, kun je niet gewoon weggaan ofzo? Je hele gelul raakt echt kant nog wal.
Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:19 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Wederom zo'n mooie aanname over mij. Waarom zou ik bij haar stil staan? Ze interesseert me normaal gesproken niet, en ik haar waarschijnlijk ook niet. Ik laat haar met rust en zij mij, mooi toch?
[..]
Ze had idd beter een thuisopleiding ofzo kunnen doen als ze zich zo opstelt, iedereen blij.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Laten we hem gewoon negeren.
Het verbaast mij niets dat dat je standaardinstelling is van dingen die te eng voor je zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen, enkel jij en je HBO-economie-doorzonwoning-matties. Dat is nu juist het punt en dat heb je blijkbaar nog stééds niet begrepen.. Misschien zul je het ook wel nooit gaan begrijpen, gezien je akelig smalle wereldbeeld en gebrek aan elke diepgang.
Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef Juhnino het volgende:
Hoe raad ik het ook hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Juhnino het volgende:
[..]
Hbo, en het gaat nu niet over een projectgroep. Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, meestal ben je dan met z'n vijfen waarvan je er minimaal 3 of 4 mag.
het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als geloofwaardig te betitelen. reupen jullie elkaar of zo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?
Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Stiekem moest ik hier wel om lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:39 schreef Juhnino het volgende:
Bedankt, docent dat je me voor 3 weken op hebt gescheept met zo'n mislukte vleermuis waar nauwelijks mee te communiceren valt.
Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het frappeert mij dat je zo simpel bent om alleen de eenzijdige visie van ts als gelkoofwaardig te betitelen. reupen jullie elkar of zo?
Daar heb je een punt, maar zolang die gothic zich hier niet aanmeldt zullen wij daar nooit achter komen hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen feit, dat is wat TS er over te melden heeft in dit topic. Gezien zijn andere uitspraken durf ik sterk te betwijfelen dat hij de situatie op "een zakelijke" manier aan ons geschetst heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |