abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62054059
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?

Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Gelukkig nog iemand hier die het snapt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:47:26 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054094
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef afcajos het volgende:

[..]

Tja, ik ga er voor het gemak maar van uit dat hij hier geen leugens loopt te verkondigen. Ik moet mijn argumenten toch ergens op baseren? Tevens heb ik een soortgelijk geval ook meegemaakt (paar blz terug) dus vandaar dat ik dit herken.

Het mag dan wel KLB zijn maar op steevast alles wat een TS zegt als een leugen te beschouwen is ook sadness.
joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.

wat dat betreft dus een briljante stap van de leraar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:48:14 #178
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62054120
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:

[..]

Goed, stel dat TS inderdaad een beperkt wereldbeeld heeft en bang is voor contacten met "vreemde" mensen. Maakt dit de gotische klasgenoot van de TS opeens beter? Is zij nu opeens diegene die toenadering zoekt tot een goed samenwerkingsverband? Is zij nu diegene met een grote wereldvisie?

Het frappeert mij dat alles hier opeens wordt omgedraaid. Het is gewoon een feit dat zij geen enkele moeite doet om goed samen te werken met TS. Dat ligt dan aan het meisje en niet aan de TS.
Het verschil tussen TS en het meisje is in ieder geval dat TS hier een huiltopic opent waarin hij haar wat minder flatterende kwalificaties toevoegt. Van het niveau wat je verder vooral op de kleuterschool tegenkomt, zeg maar. TS is een dommige skihutflapuit en meisje is een introverter type. TS begint ogenblikkelijk, ongetwijfeld met de nodige walging in zijn houding, te blaten over snel en zakelijk afronden, afspraken maken etc. Meisje weet hier niet goed op te reageren. TS rent meteen huilend naar z'n matties. Meisje moet zich aanpassen?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:48:16 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054123
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Gelukkig nog iemand hier die het snapt.
en maar weer steun zoeken bij een haast nog kanslozer persoon. het gaat je niet helpen pikkie.
pi_62054151
Juhnino zal wel een kloon van afcajos zijn.
pi_62054163
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

joh. gezien de op en de rest van zijn 'onderbouwde' geneuzel vind ik het persoonlijk makkelijker om aan te nemen dat ts een bang persoon is en vooral in zijn broek schijt dat hij dadelijk geen vrienden meer overhoudt door de indeling van de leraar. hij is bang dat hij straks ook gezien wordt als de 'loser' waarmee hij samen een opdracht moet zien te voltooien.

wat dat betreft dus een briljante stap van de leraar.
Ach ja ieder zijn mening dan maar. We zullen afwachten wat de samenwerking zal opleveren!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62054174
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef Juhnino het volgende:
Dat had ik op de middelbare school misschien gedaan, voor zulk gedrag voel ik mezelf net iets te oud.
Gelukkig ben je ook al oud en wijs genoeg om te beseffen dat je in de grote mensenwereld ook niet altijd zult samenwerken met mensen die je mag. Je hebt het nou eenmaal niet altijd voor het kiezen, dus maak er het beste van. Als je geluk hebt blijken mensen nog best mee te vallen als je ze een kans geeft.
pi_62054177
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:49 schreef ruud.nl het volgende:
Juhnino zal wel een kloon van afcajos zijn.
Je hebt me door
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:51:07 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054202
het zou ts sieren als hij de opdracht afmaakt en het beste cijfer ontvangt. dan pas kan hij terugkeren naar zijn vrienden en met opgeheven hoofd kuddo's ontvangen.
pi_62054204
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Juhnino het volgende:
Heel erg makkelijk, om alles op 'beperkte wereldvisie', leeftijd, diepgang etc te gooien. Een gothic zou direct per definitie 'diepzinnig' zijn, en ik moet maar moeite doen om me in iemand met een afstotende houding richting mij en anderen te verdiepen?

Ondanks dat ik d'r kleding niets vind, en bovendien nogal puberaal (waarom moet ze zo in het zwart??), dwing ik haar toch niet om er anders uit te gaan zien? Als ik haar nou bewust opzocht, haar pestte en haar dwong om haar stijl te veranderen, dan was het een andere zaak geweest en hadden jullie een punt gehad.

Ik vind het belachelijk en ik stoor me aan haar omdat ze me teveel tijd en inspanning kost en ik wil even stoom afblazen dus ik zeik haar hier op d'r afwijkende stijl af ja.
pi_62054208
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
is dit serieus een hbo-leerling die dit topic heeft geopend? geez wat zal ts het moeilijk krijgen later.
Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.

Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:54:30 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054322
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Haha nu draai je het wel heel mooi om, waarom zou TS het moeilijk krijgen en dat kind niet? In het echt zijn die goth-pubers tegen de tijd dat ze klaar met hun opleiding zijn allang dood door zelfmoord, over hun zichzelf overal tegen afzettende gedrag heen of hebben ze een baantje op een plek waar ze weinig met mensen te maken krijgen.

Anti-sociale mensen dienen zich aan te passen, en niet de mensen die wel normaal met anderen kunnen communiceren. En als ik de posts van de TS zo lees, lijkt hij me in elk geval makkelijker om mee samen te werken dan die klasgenote.
ik draai helemaal niks om. als een gothic dit topic had geopend met hetzelfde zielige peutergejammer had ik dezelfde kanttekeningen gezet bij zijn of haar op en de rest van de posts.

jij draait de zaken om door te stellen dat ik de zaken omdraai.
pi_62054365
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
het zou ts sieren als hij de opdracht afmaakt en het beste cijfer ontvangt. dan pas kan hij terugkeren naar zijn vrienden en met opgeheven hoofd kuddo's ontvangen.
Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.

Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
pi_62054386
Of je legt gewoon uit aan je docent dat je absoluut niet kunt samenwerken met diegene.
Als hij daar geen begrip voor heeft kun je jezelf altijd nog ophangen.
pi_62054417
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Latz het volgende:
Of je legt gewoon uit aan je docent dat je absoluut niet kunt samenwerken met diegene.
Als hij daar geen begrip voor heeft kun je jezelf altijd nog ophangen.
Ik geef d'r nog één kans.
pi_62054434
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Wat kan mij schelen wat die vrienden/klasgenoten vinden van het cijfer dat ik behaald heb met haar? Je begrijpt het hele punt niet hé? Als zij nou direct duidelijk was als ik iets zei of vroeg dan had ik dit hele topic niet eens hoeven openen.

Zo, net een mailtje naar d'r gestuurd + een SMS. Morgenmiddag nog geen fatsoenlijke reactie van d'r en dan ga ik de docent toch maar even mailen of ik met iemand anders samen mag werken voor de opdracht en hem de reden uitleggen waarom.
Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.
pi_62054482
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Stuur je docent ook even een link naar dit topic, kan hij zien wat voor goede argumenten je aangedragen hebt.
Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:00:29 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62054513
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef Juhnino het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
pi_62054577
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Hier laat ik nog enigszins m'n emoties gelden door haar uit te schelden, richting een docent praat ik natuurlijk wel wat netter.
Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:03:17 #195
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_62054590
Misschien vindt ze jou ook wel vies?
pi_62054623
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken.
Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
quote:
maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven.
Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?
quote:
verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
pi_62054643
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:02 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, dat maakt je nog schijnheiliger.
Ja, jij praat tegen je docent of baas ook altijd op dezelfde manier als tegen je klasgenoten/collega's en vrienden?
pi_62054652
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

overwinning van angsten en individuele vooroordelen is hetgeen je persoonlijkheid sterk kan maken. maar jij je zin. gooi de handdoek maar half in de ring en trek je vooraal niks aan van de negatieve signalen die je iemand hebt gegeven. verwacht ook niet meer van haar dat ze nog zin heeft om met een bekrompen persoon samen te werken.
Goed verwoord.

Als je nog iets verder kijkt zie je natuurlijk dat ook TS slachtoffer is hierin. Te jong om met persoonlijkheid bezig te kunnen zijn en vooral bezig met overleven en te voldoen aan de belachelijke eisen die ons schoolsysteem en maatschappij vragen.
pi_62054732
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Juhnino het volgende:

[..]

Welke vooroordelen heb ik dan? Zeg ik ergens dat ik per definitie niet zou samenwerken met mensen die 'anders' dan mij zijn? Ik heb haar een kans gegeven, en ik geef haar dat nog steeds 1 dag.
[..]

Ja, en zij straalt positiviteit en motivatie uit om met mij samen te werken?
[..]

Op basis waarvan zou ze mij bekrompen vinden? Ik heb d'r nooit uitgescholden, heb me nooit met d'r bezig gehouden (dat kan toch?), heb d'r nooit genegeerd of wat dan ook.
Ze heeft] nooit een kans gehad bij je, geef dat nou eens toe. Schijnheilig groeten en vriendelijk doen zijn niet positief maar denigrerend. Vermoedelijk is de dame in kwestie gevoelig genoeg om te voelen wat je over haar denkt en misschien is dat wat jou zo dwars zit. Ze trapt niet in jouw spelletje en masker.
pi_62054738
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:05 schreef frame31 het volgende:
Te jong om met persoonlijkheid bezig te kunnen zijn en vooral bezig met overleven en te voldoen aan de belachelijke eisen die ons schoolsysteem en maatschappij vragen.
Welke belachelijke eisen bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')