abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62015079
vervolg van:
Jeans #4
Jeans #3
Jeans #2
Jeans

linkjes:
ilovejeans.com
denim care by indigofan
denim terminology by styleforum
getting the vintage look
superdenim encyclopedia by superfuture
the denim design lab™ kit

merken:
australië
justjeans.com.au
denemarken
jackjones.dk
frankrijk
a.p.c.
atelierladurance.com
bluecult.com
letempsdescerisesjeans.com
italië
alqudsjeans.com
diesel.com
energie.it
indianrose.it
misssixty.com
replay.it
take-two.it
japan
45rpm.jp
dartisan.co.jp
edwin.co.jp
evisu.com
in-net.gr.jp
ironheart.co.uk
samurai-j.com
sugarcane.jp
yanuk.jp
yenjeans.net
nederland
carsjeans.nl
chasin.com
g-star.com
g-sus.com
kuyichi.com
turkije
ltbjeans.tr
verenigd koninkrijk
pepejeans.com
verenigde staten
7forallmankind.com
antikdenim.com
chipandpepper.com
bluebloodbrand.com
citizensofhumanity.com
guess.com
jandcompany.com
julianredjeans.com
leejeans.com
levi.com
loisjeans.com
luckybrandjeans.com
mustang-jeans.com
redenginejeans.com
rockandrepublic.com
rogannyc.com
truereligionbrandjeans.com
zweden
acnejeans.com
bayicon.se
cheapmonday.com
denimbirds.com
drdenimjeans.com
nudiejeans.com
wesc.com

online shopping:
acnejeans.com
apc.fr
blueingreensoho.com
caliroots.com
shokuninn.com
chucksvintage.com
contextclothing.com
cultizm.com
denimbaronline.com
drytillyoudie.nl
energie.it
eu.levi.com
europe.zoovillage.com
fabfour.co.jp
hipperfashion.com
ironheart.co.uk
jeansonline.nl
mientus.com
misssixty.com
revolveclothing.com
selfedge.com
store.diesel.com
take5jeans.net
vintagedenim.de
rakuten (online japans winkelcentrum), leden (die internationaal verzenden):
2nd.ne.jp
b-boogie.co.jp
cpoint.co.jp
more-net.ne.jp
rebirth.ne.jp
super-rag.co.jp
takeoff-c.ne.jp
vari.ne.jp
uitleg bestellen
uitleg bestellen

Mooie broek voor weinig doek.

leef je uit in Jeans #5

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 21-10-2008 19:50:44 ]
pi_62016755
tvp
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_62017181
tvp
pi_62020244
> www.bayicon.se kan nog bij de OP.
pi_62020858
http://www.bayicon.se/about.htm

Veel fouten voor een merk dat zijn naam hoog wilt houden.

Bee
pi_62021364
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.

http://www.bloodandglitter.com/
pi_62021391
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.

Maxxieh heeft er twee.
pi_62021596
Pff, al die ''hippe'' jeansmerken die als paddestoelen uit de grond schieten .
pi_62021871
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:

te hoog Otto-gehalte
pi_62022053
Heb er 3 jaar geleden 2 broeken van gekocht (Blood&Glitter). Geen selvage denim enzo, maar erg prima broeken. Had er 1 gekocht voor 120 euro en de ander voor 25 (sale vd sale). Die van 120 heb ik niet heel veel meer aan, die van 25 heb ik 2 jaar echt veel gedragen. Is ook wel te merken, model raakt er uit en denim wordt wat dunner enzo. Maar ik zou het nu niet meer kopen iig.
pi_62023330
tvp
pi_62023399
Bay Icons zijn onderweg!
pi_62023413
Wat is er zo bijzonder of boeiends aan Bay Icons?
pi_62023441
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
pi_62023442
Bij Nederland bij ''merken'' mag Blue Blood ook wel staan, fleurt het imago van Nederlandse jeansmerken nog een beetje op

edit: Oh, staat al bij VS.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2008 14:19:18 ]
pi_62023449
niks, het is gewoon een mooie broek
pi_62023504

Heb deze ook besteld, weer eens wat anders dan 2 zakken aan de achterkant.
pi_62023537
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
[ afbeelding ]

Heb deze ook besteld, weer eens wat anders dan 2 zakken aan de achterkant.
Die is wel vet

Kost dat?
pi_62023583
53 euri. Vandaar dat er nu een bayicon "hype" is.
pi_62023641
Da's wel kenkergoedkoop

Hoe is de kwaliteit?

Ik denk dat ik binnenkort 1 van m'n BlueBlood broeken ga verkopen , dus mocht er eventueel interesse zijn, hoor ik het graag. Foto's volgen snel.
pi_62023791
Volgens Cloud is het goede kwaliteit, weet het zelf nog niet. En anders.. 50 euro.
M'n cheap mondays houden het ook 2 jaar uit.
pi_62024131
vandaag mn samurai s0500xx binnengekregen
pi_62024220
Heeft iemand tips op het gebied van goedkope jeans die wel tof zijn (a la cheap monday) die in nederlandse winkels verkrijgbaar zijn? liever geen h&m-kwaliteit
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62024264
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's wel kenkergoedkoop

Hoe is de kwaliteit?

Ik denk dat ik binnenkort 1 van m'n BlueBlood broeken ga verkopen , dus mocht er eventueel interesse zijn, hoor ik het graag. Foto's volgen snel.
Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62024744
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zo
Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
pi_62025363
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
Aah, gewoon een prewash dus.
pi_62025477
Ja, geen dry iig.
pi_62040630
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!

Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
pi_62050456
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
wat houdt dat selvage nou precies in, ik heb dat nooit gesnapt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:20:03 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62056540
Diesel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62057420
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:20 schreef One_conundrum het volgende:
Diesel
De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:25:09 #32
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62058112
Klopt. Maar ik heb aan een mooi model en wassing genoeg
pi_62059046
tvp
pi_62059499
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen .
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.

Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
pi_62061767
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef bear87 het volgende:

[..]

De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.

Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.

Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
pi_62062313
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.

Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
Chasin vind ik ook mooi ook inderdaad. Hoop mensen hebben nu meteen vooroordelen als ze Chasin lezen, maar wat jij zegt is wel waar ja; ze zien er wel mooi afgewerkt uit altijd.

Alleen jij vind ze wat goedkoper, ik vind ze soms juist net wat te duur. Vaak lijken ze net zo duur als alle andere merken als Levi's, Nudie, Boss, G-star, Replay en Diesel. En dat vind ik net teveel van het goede, gevoelsmatig geef ik eerder 120 euro uit aan een Diesel dan aan een Chasin

[ Bericht 17% gewijzigd door bear87 op 01-10-2008 22:01:16 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:32:10 #37
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62063879
tvp
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_62076334
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:12:39 #39
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62076622
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!

Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
Die zijn inderdaad gewoon hetzelfde, qua jeansmaten wel te verstaan aangezien de normale maten weer totaal anders zijn.
pi_62077518
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
Is j&j zo duur dan met broeken?
pi_62077665
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.

Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net ) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
pi_62077980
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Is j&j zo duur dan met broeken?
tja, blijkbaar..en zowieso t is nog een outlet ook, dus waarschijnlijk een ouder model
pi_62110593
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
pi_62120233
weet iemand waar ik broeken van RocknRepublic (omgeving Amsterdam) kan aanschaffen, en hoe duur zijn ze ongeveer..
pi_62124631
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef KlaasBaas het volgende:
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
Goede tip Dus voor 110 euro een AJ double dip indigo
pi_62126781
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:03:35 #47
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62127702
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:49 schreef bear87 het volgende:

[..]

Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.

Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net ) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
Nou.. Hangt echt af van het paar jeans zelf.

De 59,99 euro broeken zijn wel okay, maar ik had ooit eentje gekocht dat in de aanbieding was voor 40 euro geloof ik, maar het was en is nog steeds een superlekker zittende spijkerbroek met een fijner aanvoelende stof en qua kleur en pasvorm (licht bootcut).
Een van mijn favoriete paar jeans, samen met een paar 501's waar ik 90 euro voor heb moeten uitgeven. Wat mij betreft, als dat J&J model opnieuw wordt uitgebracht betaal ik er grif 90 euro voor.
The Internets, I needs it..
pi_62128058
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:

Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):

Levi's X Kaws:

Levi's X Andy Warhol:

Levi's Engineered:

Visvim Fluxus:

Futura Labs.:

Levi's Fenom (Japan Only):

pi_62129226
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef unioz het volgende:
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
Ligt eraan welke maat...
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:28:44 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62130016
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
pi_62130173
weinig tot niks. Alleen raw loopt altijd echt uit.
pi_62131836
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef francis997 het volgende:
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.

Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
pi_62132353
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:

[..]

Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam ...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.

Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
pi_62134641
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:

[..]

hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam ...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.

Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Ruilen in een andere zaak kan meestal wel, bij alle andere ketens iig wel

Maar hoe je kan weten welke het is, is hij puur donkerblauw met extra diepe achter zakken? Of heeft hij normale zakken en is hij wat doffer blauw? eu.levi.com en dan online shop kan je plaatjes kijken

Of je moet de prijs weten..89,95 of 119,95?
pi_62135372
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:

[..]

Vraag bij de M@W in Den-Haag naar Joey, die helpt je wel goed verder.
pi_62138782
is goed...k weet alleen wanneer ik ga...maar tnx voor de tip
pi_62139002
Die 1e neighbourhood is vet cloud!
pi_62141529
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:25 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Ligt eraan welke maat...
30x36
pi_62141536
trouwens jammer dat de meeste japanse levis maar een 32" inseam hebben
pi_62144557
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:40 schreef unioz het volgende:

[..]

30x36
En dat is true-size? Geef anders even de maten in cm's aub.
pi_62145252
84cm/33 inch breed (kan weer krimpen met een soak)
26cm/10 inch front rise
35 cm/14 inch back rise
94 cm/ 37 inch inseam
20 cm/ 8 inch beenopening aan de onderkant
21 cm/ 8,5 inch knieopening

Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.

Meer info: http://supertalk.superfuture.com/showthread.php?t=61458

[ Bericht 21% gewijzigd door unioz op 05-10-2008 13:29:49 ]
pi_62146492
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef unioz het volgende:
Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.
Laat dan maar zitten
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:58:11 #64
6290 Dr_Crouton
pi_62147614
Moet weer nieuwe spijkerbroeken halen, sommige kleuren blauw passen niet met mijn nieuwe herfst/winterjas..
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:05 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Laat dan maar zitten
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
pi_62147873
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
Nike Air Tech Challenge II Hot Lava

pi_62150884
Interesse in wat mooie jeans jongens?

[TK] Verschillende soorten selvage & dry denim (oa Levi's)
pi_62162077
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:

Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi broekje. Die hebben ook een hele vette schoen gemaakt met adidas voor de 35th anniversary edition van de superstar.
pi_62163045
Waarom doe je die bay icon weg piet?
pi_62167318
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef Maxxieh het volgende:
Waarom doe je die bay icon weg piet?
Ik heb al een Cheap Monday met exact dezelfde fit en kleur. Verder gewoon een nette jeans, niets mis mee voor de prijs.
pi_62169107
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
pi_62170660
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
CM valt wat ruimer volgens mij. De CM die op deze Bay Icon lijkt heb ik in een 30/36.
pi_62174193
Heb ze binnen en ze zitten echt perfect.

pi_62174435
hoe staat het met je schoen dan?
pi_62174471
Ze zijn wat smaller aan de onderkant, zal dalijk ff 1 van de broeken aantrekken en een pic maken.
pi_62175656
Dit is de fit van de rechterbroek, andere broek heeft tevens dezelfde fit aan de onderkant.

pi_62177262
Voor Diesel liefhebbers:

10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellen Watvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.

bron: http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9
pi_62178280
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef Maxxieh het volgende:
Dit is de fit van de rechterbroek, andere broek heeft tevens dezelfde fit aan de onderkant.

[ afbeelding ]
netjes. Toch maar een bay icon bestellen dan..

zijn ze true to size?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:52:13 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62178988
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef bear87 het volgende:
Voor Diesel liefhebbers:

10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellen Watvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.

10 oktober 08:00 uur, ik ben benieuwd
pi_62180211
quote:
Voor Diesel liefhebbers:

Hoorde dit ook van een collega. De dieselstore in heel europa hebben ook die actie.Voor mensen die dan in Amsterdam zijn misschien wel wat om te gaan kijken.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:48:35 #80
6290 Dr_Crouton
pi_62180334
quote:
Voor Diesel liefhebbers:

Moet je je dan registreren voor hun 'cult' om te reserveren oid? Of moet je gewoon om 10 uur voor de winkel staan?
pi_62180494
Hm volgens de site doet Amsterdam niet mee, dus je moet zorgen dat je op tijd online bent
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:08:28 #82
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62180913
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef bear87 het volgende:
Hm volgens de site doet Amsterdam niet mee, dus je moet zorgen dat je op tijd online bent
amsterdam:
http://www.diesel.com/dirtythirtystores/#benelux
pi_62181303
Ja, Amsterdam doet gewoon mee en je kan ook de broek online bestellen. Vraag me af hoeveel erbij komt qua verzenden en administratie enzo.

Mooi hoor, Maxxieh, nu die van mij nog!
pi_62182240
Sorry, niet gezien inderdaad, ik zocht naar Holland of Netherlands
pi_62183479
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:

[..]

Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.
En als ik er met de MAW telefonish niet uitkom, begin ik vrijdag gewoon om half 9 op t werk en dan kan ik om 5 uur weg, en kan ik rond half 6 bij MAW Rotterdam zijn.

Ow en Bear87 het is als ik me niet vergis de office boy..kwa kleur. Het is een donkerblauwe, van redelijk soepele/dunne stof, en kwa zakken volgens redelijk normale zakken...
maar ik post wel ff een foto later.
pi_62183961
Wat ik net aangeschaft heb:

Evisu EU Edition:

SugarCane Okinawa:

Heeft me weer een klap in de portemonnee gekost maar fuck it.
De Evisu heb ik echt voor jack shit erbij gekregen.
pi_62184361
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:

Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]

SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]

ik moet zeggen ze zijn moooi, alleen dat grote logo op de kontzakken van de 1e pic vind ik minder...maar toch mooie broeken.
En hoeveel heeft het gekost??
pi_62184664
Zoek al heel lang naar een simpele Evisu met enkel de Gulls op de achterzakken. Hele tijd gestopt met Evisu's kopen omdat er zo ontiegelijk veel mensen met fakes rondliepen.
SugarCane Okinawa hoefde ik niet perse (heb nog 2 andere Sugarcanes liggen) maar kon ik voor die prijs niet laten gaan.

totaal was inclusief shipping 240dollar = 180 Euro.

Mooie koop dus als je nagaat dat de Okinawa voor minimaal 290 euro over de toonbank gaat en de Evisu voor zo'n 180 euro.
pi_62184792
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef francis997 het volgende:

[..]

Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.
En als ik er met de MAW telefonish niet uitkom, begin ik vrijdag gewoon om half 9 op t werk en dan kan ik om 5 uur weg, en kan ik rond half 6 bij MAW Rotterdam zijn.

Ow en Bear87 het is als ik me niet vergis de office boy..kwa kleur. Het is een donkerblauwe, van redelijk soepele/dunne stof, en kwa zakken volgens redelijk normale zakken...
maar ik post wel ff een foto later.
Die broek wil ik ook hebben die jij beschrijft Vond hem erg mooi, moet hem nog steeds even ophalen van de week, is er vorige week niet van gekomen.
Wat me wel opviel bij die levi's broek was dat ik maat 29 echt niet pas, ik krijg de broek niet eens dicht, terwijl ik in een 30 best wat ruimte over hou..normaal zijn de verschillen tussen 1 maat niet zo groot dacht ik.

Ps. in je profiel staat dat je een vrouw bent, heb je een herenbroek gekocht of klopt je profiel niet?
pi_62184895
Levi's valt belachelijk klein en raar altijd.
501 the only jeans no one fits.
pi_62185030
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Zoek al heel lang naar een simpele Evisu met enkel de Gulls op de achterzakken. Hele tijd gestopt met Evisu's kopen omdat er zo ontiegelijk veel mensen met fakes rondliepen.
SugarCane Okinawa hoefde ik niet perse (heb nog 2 andere Sugarcanes liggen) maar kon ik voor die prijs niet laten gaan.

totaal was inclusief shipping 240dollar = 180 Euro.

Mooie koop dus als je nagaat dat de Okinawa voor minimaal 290 euro over de toonbank gaat en de Evisu voor zo'n 180 euro.
zeker niet mis...vooral als je bedenkt dat je als je kijkt naar normale prijzen van de broeken.
persoonlijk koop ik deze merken niet omdat ik ze toch iets te duur vindt...maar ja was tot 5 maanden geleden en student..nu arbeider en ga over 2 maandjes weer naar student..dus dan daalt het budget ook, dus heb maar ff 2 nieuwe jeans gekocht..waaronde de beruchte Levi's.
En een andere broek van 30¤ om te dragen op het werk..aangezien ik bij mn werk soms nogal moet zitten/kruipen onder bureau's.Vind ik het zonde om de levi daarvoor te gebruiken..
Ik ga binnekort ff pics plaatsen..maar een moet nog ff ingekort worden...heb namelijk niet al te lange beentjes
pi_62185630
Tja, ik verkoop broeken met een minimum prijs van 150 euro oplopend tot 400. Dus dan raak je er wel aan gewend.
Heb ook een belachelijk grote kledingkast, lijkt wel sex and the city hier.
Moet misschien toch maar is wat broeken in de verkoop gooien, heb zelfs nog shit met het kaartje eraan liggen.

Levi's blijven wel altijd heel goed, dus af en toe is werken erin kan geen kwaad. Vind wat schade ook wel een mooie charme eraan geven. (vorige topic kan je een foto vinden van een zwaar misbruikte Levi's vintage die ik heb gekocht)
pi_62185903
wel wat schade..maar het niet teveel worden...en hangt er ook vanaf wat voor schade...
ik heb ongeveer 6 a 7 maanden een gast leren kennen..die kocht een Levi broek(wel alles in CHili) waar ze belachelijk duur zijn voor de middeninkomens..en heeft er redelijk grote gaten in gemaakt..en bewust...
dat vind ik dus niks..
maar je eigen "patroon" er in laten merken is ok, bijvoorbeeld, op de kniiën wat meer laten slijten..en onder de pijp een beetje...enzo..moet kunnen..maar dan niet van die standaard fabrieks schade..maar echt de persoonlijke schade..is wel ok.
pi_62186007
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef francis997 het volgende:
wel wat schade..maar het niet teveel worden...en hangt er ook vanaf wat voor schade...
ik heb ongeveer 6 a 7 maanden een gast leren kennen..die kocht een Levi broek(wel alles in CHili) waar ze belachelijk duur zijn voor de middeninkomens..en heeft er redelijk grote gaten in gemaakt..en bewust...
dat vind ik dus niks..
maar je eigen "patroon" er in laten merken is ok, bijvoorbeeld, op de kniiën wat meer laten slijten..en onder de pijp een beetje...enzo..moet kunnen..maar dan niet van die standaard fabrieks schade..maar echt de persoonlijke schade..is wel ok.

Nog een vraagje..krimpen de levi jeans veel...of valt het wel mee??
pi_62186063
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:

Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]

SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]

Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.
Die SugarCane, dat rode logotje lijkt erg veel op dat van Levi's. Hebben die twee merken iets met elkaar te maken (behalve dat het gewoon jeansmerken zijn)?
pi_62186138
Normale gewassen jeans krimpen niet, lopen ook niet uit.

Raw jeans lopen meestal een inch hoogstens 2 uit en na de eerste wasbeurt krimpen ze weer.
Om uitlopen te voorkomen kunnen raw jeans van te voren worden gesoaked door ze in een bad te leggen met flassen shampoo erop om de jeans op de bodem te houden en dan vol laten lopen met water. Minimaal indigo verlies maximale shrink.
pi_62186285
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.
Die SugarCane, dat rode logotje lijkt erg veel op dat van Levi's. Hebben die twee merken iets met elkaar te maken (behalve dat het gewoon jeansmerken zijn)?
Nee maar een Red Tab is een classic sybool en werd als kwaliteits en authenticiteits symbool slechts op 1 van de 100 jeans geproduceerd. Zijn daarom veel gezocht door jeans liefhebbers.
pi_62187858
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's valt belachelijk klein en raar altijd.
501 the only jeans no one fits.
Sja ik doe er maar een riem in..ik zie geen andere oplossing. Een broek waarvan je de knoop niet dicht krijgt schiet niet op namelijk En als ie wat losser zit loopt ie als het goed is minimaal uit omdat er weinig druk op staat.
pi_62188929
Jammer hoor Cloud, dat die Evisu EU is....maar die zijn goedkoper dan 180 te krijgen.

Enfin, geef me dan een van je SugarCanes dan. Rock ik hem wel ff een jaar en dan krijg je hem terug.
pi_62190566
Cloud, hot soak of gewoon koud water?

Eigenlijk word ik ook helemaal gek van dat bleeden.. Al je papiertjes worden blauw, banken worden blauw etc etc..
pi_62190670
sammies verkocht...
in december naar japan
koop ik waarschijnlijk nog wel een paartje evisu 2000 no 1's handpainted jeans ^^
pi_62194301
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:54 schreef unioz het volgende:
sammies verkocht...
in december naar japan
koop ik waarschijnlijk nog wel een paartje evisu 2000 no 1's handpainted jeans ^^
..............eikel.........
pi_62194563
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:15 schreef Cloud_SB het volgende:

[..]

..............eikel.........
Misschien neemt hij er wel eentje voor je mee

edit: lastig ironie in getikte tekst begrijpen

[ Bericht 30% gewijzigd door Stansfield op 07-10-2008 10:10:27 ]
pi_62195034
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Wat zou jij kopen dan als je in japan was?
pi_62197789
Ik heb nog is wat dingen nagemeten hoop dat ik die Evisu pas.

Is een 34, nou is dat officieel 86cm maarja Levi's zegt 88cm en mijn 36 Levi's meet 98cm-100cm.
De inseam en tigh zijn weer even groot als mijn 36 sugarcane.
En mijn 34 Dickies pas ik goed. Valt weer geen pijl op te trekken.
Beter valt de Evisu dus een beetje groot uit, anders heb ik een Evisu te koop.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cloud_SB op 07-10-2008 11:55:53 ]
pi_62198449
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb nog is wat dingen nagemeten hoop dat ik die Evisu pas.

Is een 34, nou is dat officieel 86cm maarja Levi's zegt 88cm en mijn 36 Levi's meet 98cm-100cm.
De inseam en tigh zijn weer even groot als mijn 36 sugarcane.
En mijn 34 Dickies pas ik goed. Valt weer geen pijl op te trekken.
Beter valt de Evisu dus een beetje groot uit, anders heb ik een Evisu te koop.
Dan heb ik wel interesse
pi_62201798
Maat van me heeft contacten bij Evisu London. Dude heeft nog nooit een klein vallende Evisu gehad, dat wordt dus hopen dat ik niet de eerste ben haha
pi_62217299
gvd, heb ik me net geregistreerd bij caliroots. is MIJN Bay Icon in maat 33/34 weg
pi_62223251
Koop je een LVC of een Edwin. Zijn ook goedkoop daar.
pi_62225056
EDWIN heeft maar 1 die ik mooi vind, LVC geen naja ik denk er nog even over na
pi_62235777
Edwin Rainbow
pi_62235967
Ik tel 6 mooi Edwins en 3 mooie LVC's
pi_62247200
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
Fight Till The Last Second
pi_62250430
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
yeah right...

oke, 2 mooie EDWINS dan:

Edwin Regular Organic / Edwin SEN Selvage Skinny nogwat

De rest vind ik poep qua model en kleur, helemaal LVC
Als vind ik dat 'rope'-gebeuren die je laatst hebt aangeschaft overigens wel mooi
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:44:18 #115
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62252296
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?
Weinig exclusiefs aan verder.
pi_62252613
Heb gisteravond al wat op de diesel site gekeken, maar niet veel kunnen vinden..
Op zich logisch want het is pas vanaf morgen.
Nu maar hopen dat er wat leuks tussen zit
En vanavond of morgen weer op de MAW...in Rotterdam..om te ruilen..heb een ander model gezien iets duurder..maar de lagere/langere achterzakken vind ik best mooi...ik ga straks maar ff model zoeken...
pi_62253100
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?
Weinig exclusiefs aan verder.
Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).
pi_62256325
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:30 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).
Iemand al enig idee hoe het model eruit ziet?
Want het hangt er natuurlijk vanaf welke broek het is, als het die is die gisteren in de pers stond en op de website te zien is, dan ga ik er geen 30¤ voor betalen.
Dan betaal ik liever wat meer voor 1 die meer mijn smaak is.
pi_62256691
Het is waarschijnlijk die broek die op de website staat ja, die foto zie je overal nu. Ik koop hem gewoon, zie wel wat het is. Als ie echt niet bevalt kan je em altjd nog op marktplaats dumpen
pi_62263241
Als ie morgen online komt zul je wel betere foto's te zien krijgen, ja.
pi_62263411
Waar in nederland kan je eigenlijk broeken van edwin kopen? Die ik op de site van caliroots zie zijn best erg ok. Maar wil ze wel eerst ff een keer in nederland zien eigenlijk.

Ik ga morgenvroeg trouwens wel ff kijken naar die dieselbroek. Voor 30 euro kan je onmogelijk een miskoop doen.
pi_62263756
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Stansfield het volgende:
Waar in nederland kan je eigenlijk broeken van edwin kopen? Die ik op de site van caliroots zie zijn best erg ok. Maar wil ze wel eerst ff een keer in nederland zien eigenlijk.

Ik ga morgenvroeg trouwens wel ff kijken naar die dieselbroek. Voor 30 euro kan je onmogelijk een miskoop doen.
Edwin kon je eerst bij Score kopen (maar volgens mij ook alleen online). Die standaard modelletjes zijn vast wel ergens te krijgen maar die echte raw zijn wel zeldzaam hier.
Dieselbroek hoef je de deur niet voor uit hoor, kan je ook gewoon online bestellen.
pi_62264002
O.a. Daily Rush in Rotterdam verkoopt Edwin.
Check http://www.edwin-europe.com/ voor de andere winkels.
pi_62266225
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef SunBoom het volgende:
Als ie morgen online komt zul je wel betere foto's te zien krijgen, ja.
Ik hoop stiekem dat het vanaf vanacht 12 uur al te regelen is

Edit: niet dus, nog 15 uur en 18 minuten vanaf nu..dat betekent dat het vanaf 10 uur online te regelen zal zijn. Kutzooi, dan ben ik niet thuis

Hehe: zie dat je ook kan betalen aan de deur voor 5,50 extra. Dan bestel ik hem wel in mijn pauze om 10 uur

[ Bericht 11% gewijzigd door bear87 op 09-10-2008 18:45:49 ]
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:10:04 #125
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62270332
quote:
Because it's our 30th Birthday, silly!
We are offering unrivalled, limited-edition Diesel denim jeans around the World for a give-away price of EUR 30,00.
For One Day Only, on the 10th of October, you can have a chance of buying these exclusive Diesel "Dirty Thirty" jeans (stocks strictly limited).

This marks a unique moment in the history of mankind, and the World, and everything else!
http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9

morgen dus Diesel Jeans voor 30e. ik ga in ieder geval even kijken wat ze precies aanbieden
pi_62276321
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9

morgen dus Diesel Jeans voor 30e. ik ga in ieder geval even kijken wat ze precies aanbieden
Ik koop sowieso wel een als ik op tijd ben en als ik het niet leuk vind reselleee

nee, ik geloof niet dat een broek voor ¤30 een miskoop kan zien, no matter how ugly...
pi_62279601
Schiet lekker op met die site. Bij mij werkt het voor geen meter.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:51:51 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_62280380
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef Stansfield het volgende:
Schiet lekker op met die site. Bij mij werkt het voor geen meter.
Ik krijg hem ook niet aan de gang. Klote natuurlijk want het is wel een leuke aanbieding.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:59:59 #129
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62280570
kut site van diesel
pi_62280703
Ik heb het vanmorgen rond 8.00 geprobeerd..maar moest nog 2 uur wachten..
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:10:02 #131
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62280754
Nu staat er bij mij: Service Unavailable

pi_62280761
nu doet ie t helemaal niet meer geloof ik
pi_62280776
Was te verwachten natuurlijk, hier doet 'ie t ook niet.
pi_62280817
de homepage van diesel kom ik wel bij, maar bij die andere krijg ik een network error als ik naar de online shop ga.
pi_62280830
uiteindelijk verkoopt Diesel geeneen broek omdat alles vastzit haha
pi_62280866
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef stijn_ het volgende:
uiteindelijk verkoopt Diesel geeneen broek omdat alles vastzit haha
daar gaat t wel op lijken.
pi_62281088
ik ben tot PRODUCT INFO MAN gekomen, toen ik daar op klikte kon ik weer opnieuw beginnen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:26:49 #138
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62281094
ik heb me gister al geregistreerd, maar zo erg had ik het niet verwacht
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:27:22 #139
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62281109
na op 'product page man' te hebben geklikt wacht ik al 5 minuten
pi_62281156
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb me gister al geregistreerd, maar zo erg had ik het niet verwacht
ik ook, maar ja, ik had het wel zo verwacht eigenlijk
pi_62281360
de site doet het nu perfect bij mij

maar ik heb geen CREDITCARD AAAAARGH

als iemand ff waist 28 koopt
koop ik m gelijk over
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:40:10 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62281378
staan de eersten al op Ebay ?
pi_62281379
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:39 schreef shiftsix het volgende:

koop ik m gelijk over
voor 60 euro doe ik het.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:40:50 #144
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62281396
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:39 schreef shiftsix het volgende:

koop ik m gelijk over
betaal dan aan de deur. jammer idd, dat het niet met dat banken ding kan
pi_62281408
incl. verzendkosten?
dan wil ik wel
pi_62281438
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

betaal dan aan de deur. jammer idd, dat het niet met dat banken ding kan
hoe moet dat dan
ik zag alleen creditcard
en intussen doet de site het ook al niet meer :p
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:44:07 #147
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62281456
ik kom de online store nog geeneens in

heeft iemand een direct linkje naar waar die broeken staan ?
pi_62281502
ik kan hem nu voor je kopen. mijn maat is op
pi_62281594
ja laatmaar joh
want dan istie niet meer 40 euro (incl)
dan moet ik m wel passen op zn minst

maar bedankt
pi_62281673
bij mij werkt het nog steeds niet echt lekker.
pi_62281719
ok
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:59:26 #153
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62281820
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Stansfield het volgende:
bij mij werkt het nog steeds niet echt lekker.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:10:00 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282091
jij bent al in de winkel geweest stijn? Wat bieden ze aan? 1 model toch?
pi_62282198
1 die 30 euro is ja
diesel dirty thirty

en dan 10 euro verzending
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:16:49 #156
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282269
zouden er nog size 30's zijn

Hopeloze zaak dit
pi_62282371
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:20:47 #158
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62282382
ik kom er nu heel makkelijk doorheen
Alleen geen lengte 34 (meer), dus voor mij houdt het op
pi_62282416
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef hmmmz het volgende:
ik kom er nu heel makkelijk doorheen
Alleen geen lengte 34 (meer), dus voor mij houdt het op
In geen enkele breedte maat meer??
pi_62282474
pff die 30/32 moet ik hebben, maar kom er met geen mogelijkheid doorheen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:24:28 #161
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282476
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
godver ik wil em. hoe kom jij er zo snel doorheen schatje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:25:20 #162
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62282498
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Stansfield het volgende:

[..]

In geen enkele breedte maat meer??
nope, geen lengtemaat 34

ik kom er nu zooo gemakkelijk doorheen, niet normaaaal gewoon
pi_62282512
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

godver ik wil em. hoe kom jij er zo snel doorheen schatje
http://www.diesel.com en dan op online store klikken
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:27:00 #164
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282542
haha. misschien moet ik dat es proberen
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:30:07 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282614
diesel.com gaat gaat. store.diesel totaaaaaal niet
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:31:48 #166
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62282655
ik heb een hekel aan dagen waarin ik F5 blind kan vinden
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:34:44 #167
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62282740
Ben nu ook weer uit de online store gegooit, maarja ze hebben toch geen lengtemaat 34
pi_62282867
Bespaar je de moeite, volgens mij zijn ze allemaal uitverkocht.

29/32 en 30/32 iig wel.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:42:51 #169
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62282965
Vriend van me was de 30/32 aan het bestellen, ding zit al in winkelmandje en al. Toen drukte ie op de definitieve bestelknop en toen kwam er te staan:
"We are sorry, but the product you selected is no longer available and has been removed from your Shopping Bag."
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:46:08 #170
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62283051
haha, dat is wel heel zuahr. de Heeven is ook niet een heel mooi model trouwens

Ik duik mijn boek maar in. Corporate finance
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:48:01 #171
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62283097
achja, dat 'gat' in die broek vind ik niet echt mooi, maar had 'm voor 30 euri graag meegepakt

succes met studeren, ik heb lekker vakantie
pi_62283167
Ik geef het ook op. De revick die ik nu aan heb vind ik een stuk mooier.
pi_62284435
moet je een creditcard hebben om die jeans te bestellen?
pi_62284789
ik kan je melden dat het op is.. er was alleen nog de 30 waist/ 32 length, dus ik shopping bag, maar bij afrekenen no longer available.. dus alles is op.. wel vet dat je op de site van diesel ook kan kiezen voor payment bij delivery dus geen creditcard hoeft te hebben er komt alleen maar 5 euro extra bij + er is free standard shipping. ik ga denk ik vaker bij diesel store bestellen, ze hebben vaak ook kortingen enzo..
pi_62284868
Yeeee...ik ben op de site gekomen, ik moet zeggen ik vindt het model niet zo spectaculair...en mijn maat is er niet meer.
Dus het houdt op voor mij. Iig van de nieuwsgierigheid van hoe hij eruit ziet ben ik af.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:00:46 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62284976
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef WeMan het volgende:
ik kan je melden dat het op is.. er was alleen nog de 30 waist/ 32 length, dus ik shopping bag, maar bij afrekenen no longer available.. dus alles is op.. wel vet dat je op de site van diesel ook kan kiezen voor payment bij delivery dus geen creditcard hoeft te hebben er komt alleen maar 5 euro extra bij + er is free standard shipping. ik ga denk ik vaker bij diesel store bestellen, ze hebben vaak ook kortingen enzo..
Bij mij is standard shipping anders 10 euro.

edit: zie nu dat het sinds vandaag free standard shipping is.

[ Bericht 4% gewijzigd door hmmmz op 10-10-2008 13:09:51 ]
pi_62285349
en wie heeft em allemaal gekocht?.. feauteaus graag, als je em eenmaal thuis hebt.
pi_62287846
erg teleurstellend dit, ik heb dagen de website in de gaten gehouden en was vanaf half 10 vanmorgen tot 1 uur op de site om het te proberne, maar wegens allerlei foutmeldingen op de site is het me niet gelukt. Echt heel jammer dit.

Daarna nog naar de winkel geweest in Amsterdam, limited tshirt gehaald, broek was net op..
pi_62288370
Zo bijzonder was de broek ook niet, ook niet voor 30 euro.
pi_62288722
Absoluut waar, die broek viel erg mee hoe mooi die was. De teleurstelling komt ook meer vanwege het feit dat ik er dagen op gewacht heb, er gewoon op tijd bijben en dan toch niks heb

Maargoed, zal mezelf van de week trakteren op een andere broek dan hehe
pi_62290026
Denim Demon is zeker een speler die jullie interessant zullen vinden. Het is een betrekkelijk nieuw label dat zich richt op de 'core' van de denim en vintage cuts. Ik neem aan dat jullie vaak het geniale blog 'repeat to fade' checken? Daar staan een paar hele mooie voorbeelden van Denim Demon op!!! Zie bijvoorbeeld hun AW08 collectie
menno van meurs
www,tenuedenimes.com
www.tenuedenimes.blogspot.com
pi_62291752
Weten jullie of er een verschil is tussen amerikaanse jeansmaat en nederlandse maat van diesel?

M'n vriendin had in de winkel een 32W aan zodat ze die later via internet kon bestellen, zoals bij velen deed die site het niet. Nu woon ik in de VS en zit op de amerikaanse dieselstore site, maar bij de voruwen staat helemaal geen maat 32W. Kan het zijn dat er een verschil is in de maten?
pi_62292077
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Loekje het volgende:
Weten jullie of er een verschil is tussen amerikaanse jeansmaat en nederlandse maat van diesel?

M'n vriendin had in de winkel een 32W aan zodat ze die later via internet kon bestellen, zoals bij velen deed die site het niet. Nu woon ik in de VS en zit op de amerikaanse dieselstore site, maar bij de voruwen staat helemaal geen maat 32W. Kan het zijn dat er een verschil is in de maten?
Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.
pi_62292192
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.
Ok, thanks...helaas.

Wel vreemd eigenlijk, want toen die store opende was ik in 10sec al binnen.
Tevens beginnen de broeken hier bij maatje 24W

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekje op 10-10-2008 17:31:24 ]
pi_62293316
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Loekje het volgende:

[..]

Ok, thanks...helaas.

Wel vreemd eigenlijk, want toen die store opende was ik in 10sec al binnen.
Tevens beginnen de broeken hier bij maatje 24W
just livin' the american dream, baby
pi_62295926
ik heb vandaag weer geld uitgegeven..die ik eigenlijk wilde opspare, maar was bij de MAW in Rotterdam om mn Levi 504 te ruilen en ze hadden weer van die Healthy Denim dagen..dus heb ook gelijk een G star gevonden.. voor maar 50 eurotjes..dus voor een 150 eurotjes heb ik een nieuwe levi en en G star erbij..
pi_62296654
Toevallig iemand die weet welke Diesel's ze in de aanbieding hebben bij de M@W ?
pi_62296977
Ik ben er vandaag geweest..maar heb niet veel Diesel gezien...ik zag o.a. Nudie, G star, Levi, Tommy. En zelf heb ik geen Diesel gezien..maar ik heb ook heel erg gericht gezocht...en gekeken...dus het kan makkelijk dat ik ze over het hoofd heb gezien.
pi_62297244
Morgen zelf maar even kijken, je weet nooit of je voor die prijs wat leuks vindt!
pi_62297551
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef bear87 het volgende:
Morgen zelf maar even kijken, je weet nooit of je voor die prijs wat leuks vindt!
Grrot gelijk..ik heb al wat gevonden...zal later nog ff fotos van de levi en Gstar plaatsen..beide zijn wel iets te lang..maar over ong. 4 weken kan ik ze voor bijna 3¤ "profesioneel" inkorten aangezien dan in het buitenland ben..waar deze dingen veel goedkoper zijn.
Dus voorlopig moet ik ff kijken hoe ik ze ga dragen...en hoe het beter staat.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:41:49 #191
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62313213
Gisteren een Indian Rose gehaald voor 65 euro. Wat zijn ze toch heerlijk lang . Het enige vervelende vind ik dat broeken haast altijd gaan lubberen aan de achterkant, mn levi`s doet het nog het minste (maar die is met lengtemaat 34 weer net kiele kiele...).

Jeans, ik heb er een haat-liefde verhouding mee!
In me Burberry......
pi_62316475
@Chav:

Je bent toch wel een meisje he mag ik hopen?
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:34:44 #193
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62320732
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef SunBoom het volgende:
@Chav:

Je bent toch wel een meisje he mag ik hopen?
in haar profiel staat vrouw
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:38:47 #194
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62324002
Gelukkig wel ja
In me Burberry......
pi_62324642
Tering die kut yank heeft eindelijk mijn Sugarcane en Evisu op de post gedaan.
Nog een weekje wachten dus.
Heb ook weer een Visvim Fluxus op het oog die deal ook maar rondmaken eind van de maand.
pi_62327325
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:20 schreef Cloud_SB het volgende:
Tering die kut yank heeft eindelijk mijn Sugarcane en Evisu op de post gedaan.
Nog een weekje wachten dus.
Heb ook weer een Visvim Fluxus op het oog die deal ook maar rondmaken eind van de maand.
welke kutyank? Ellen?
pi_62330167
Nee John Lau.
pi_62330419
Voor welke figuren zijn bootcut jeans eigenlijk geschikt?:)

Elk merk heeft wel een bootcut jeans, en bij Diesel is het zelfs een van de meest succesvolle broeken ( Zathan, nu Zatiny ) maar misschien weet iemand hier voor welke gelegenheden je dan zo'n bootcut neemt? Ja hij valt wijder bij je schoen, maar wat is het voordeel? Wat maakt een Zathan / Zatiny zo populair?
pi_62330425
Bij de M@W in Maastricht lag er volop in de sale.. Nudie Jeans, Levi's, G-Star, Diesel.. alles.
Lagen een paar mooie broeken tussen maar heb toch voor een andere broek gekozen
pi_62330534
Hmm ben wel erg benieuwd welke Levi's en Diesels er liggen. Toevallig de Paddom 88z? ( Oud model dat ik bij de MAW nogsteeds te koop zie, moet tijd worden voor sale prijsje toc )
pi_62330590
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef bear87 het volgende:
Voor welke figuren zijn bootcut jeans eigenlijk geschikt?:)

Elk merk heeft wel een bootcut jeans, en bij Diesel is het zelfs een van de meest succesvolle broeken ( Zathan, nu Zatiny ) maar misschien weet iemand hier voor welke gelegenheden je dan zo'n bootcut neemt? Ja hij valt wijder bij je schoen, maar wat is het voordeel? Wat maakt een Zathan / Zatiny zo populair?
Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.
pi_62330594
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef SperZii het volgende:
Bij de M@W in Maastricht lag er volop in de sale.. Nudie Jeans, Levi's, G-Star, Diesel.. alles.
Lagen een paar mooie broeken tussen maar heb toch voor een andere broek gekozen
Rotterdam lijnbaan had ook erg veel, maar de oude binnenweg had minder. Maar ze hadden beide ook verschillende modellen liggen....wel bij beide dezelfde nudie, maar bij de oude binnenweg hadden ze zo'n 4 verschillende G-Star damesmodelen, en bij de lijnbaan zag ik weinig kwa damesmoddelen.
pi_62330712
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:27 schreef bear87 het volgende:
Hmm ben wel erg benieuwd welke Levi's en Diesels er liggen. Toevallig de Paddom 88z? ( Oud model dat ik bij de MAW nogsteeds te koop zie, moet tijd worden voor sale prijsje toc )
Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:16:10 #204
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62331392
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.
En voor vrouwen met brede heupen, zoals ik

Maar jullie zijn allemaal mannen neem ik aan
In me Burberry......
pi_62331873
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...
Lekker broekje de paddom.
pi_62334152
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Chav het volgende:

[..]

En voor vrouwen met brede heupen, zoals ik

Maar jullie zijn allemaal mannen neem ik aan
Hier nog een vrouw met aardig brede heupen..maar ik ben niet echt een fan van de bootcut modellen, een hele kleine is wel ok, maar niet van die hele grote..waarbij het zowat de halve schoen bedekt.
Wat ik zelf minder vindt is dat de damesmoddelen meestal redelijk klein/strak zijn.
pi_62354603
Eindelijke mijn Bay Icon binnen, wel iets te groot in de taille.

Edit: Kan hem eigenlijk zonder de knopen los te maken uitdoen. Lengte is goed, wat nu te doen? FF soaken? Of toch in de droger

[ Bericht 65% gewijzigd door SunBoom op 13-10-2008 17:01:35 ]
pi_62359567
Droger fuck je sowieso alles mee op.
Beter even in laten nemen bij de naaiturk. En anders je gewoon heel urban gedragen en hangen met je neger matties op de hoek.
Soaken hept niet, loopt ie vanzelf wel weer uit. Alleen Shirnk To Fit van Levi's en enkele andere jeans krimpen echt 2/3 maten na een soakbeurt.
pi_62360693
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef Cloud_SB het volgende:
Droger fuck je sowieso alles mee op.
Beter even in laten nemen bij de naaiturk. En anders je gewoon heel urban gedragen en hangen met je neger matties op de hoek.
Soaken hept niet, loopt ie vanzelf wel weer uit. Alleen Shirnk To Fit van Levi's en enkele andere jeans krimpen echt 2/3 maten na een soakbeurt.
Daar was ik al bang voor.

Staat nu dus helaas op LaceBag
pi_62402435
vorige week een limited edition dry blueblood gekocht, met blank label waarop ik zelf het logo in de kleur die ik wilde mocht zetten dmv stempel en aan binnekant een cijfercode, in mijn geval aankoopdatum. Paarse selfedge heeft ie. Iemand hem al eens tegengekomen?
pi_62402696
heeft iemand die Diesel van 30 euro nog binnen gekregen?
pi_62402700
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef niewies het volgende:
vorige week een limited edition dry blueblood gekocht, met blank label waarop ik zelf het logo in de kleur die ik wilde mocht zetten dmv stempel en aan binnekant een cijfercode, in mijn geval aankoopdatum. Paarse selfedge heeft ie. Iemand hem al eens tegengekomen?
Wtf, apart. Waar gekocht, en hoeveel was je kwijt?
pi_62407617
Deze ofzo?
pi_62407699
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef SunBoom het volgende:
Deze ofzo?
Mwah, vind het meer een beetje extra marketing en hoop onzin, maargoed.
pi_62409478
jep die ja, de deep purple. mooi broekie
had er zelf nog niets over gevonden op inet dus thnx voor de info
pi_62422036
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef niewies het volgende:
jep die ja, de deep purple. mooi broekie
had er zelf nog niets over gevonden op inet dus thnx voor de info
maar waar had je die broek gekocht, en wat heb je ervoor betaald.
pi_62425359
de Tempel in Nijmegen, 179 euro
pi_62432675
Blue Blood is toch een NLse merk?
pi_62432898
Klopt
pi_62434348
koop mijn studio d'artisans voor goedkoop!
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:35:59 #221
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62436116
V&A? link?
pi_62437151
Oké.

Ik heb trouwens nu wel de goede Bay Icon (in 31x36). Zit nu goed. Kan er weinig over zeggen (weet niet echt hoe ie gaat faden enzo).
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:08:59 #224
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62438709
Heb vandaag weer een Indian Rose gehaald
In me Burberry......
pi_62449898
quote:
ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.
pi_62455898
foto dan maar van een oude bb
pi_62456145
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?

Mijn Sugarcane Okinawa en Evisu EU liggen eindelijk bij de duane.
Zullen dus dinsdag wel binnenkomen.
pi_62457172
Heb een levi 504 in de verkoop gezet, was toch te groot, en andere maat te strak. EN heb geen tijd meer om hem te gaan ruilen en moet vandaag gaan.
En ga later kijken voor een andere broek.
pi_62457639
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!

Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173

de desbetreffende foto:

Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!

Alvast bedankt
pi_62457766
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?
ja dat was ie, vind het wel beter dat de donkere toon is gebleven. ook maar 1x op 30 graden gewassen
pi_62458428
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:49 schreef niewies het volgende:

[..]

ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.
ligt aan jou, het is meer voor mensen die geinterreseerd zijn in dat model. Of hij 10x gedragen is of niet, maakt niet veel uit bij 21oz denim .
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_62463601
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:51 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!

Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173

de desbetreffende foto:
[ afbeelding ]

Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!

Alvast bedankt
Dat hoort hier niet thuis + kijk maar eens in het sneakertopic naar mijn reactie.
pi_62529386
Pick-up: te lui om betere foto's te maken:

pi_62531811
waar kan ik Second Son jeans halen? FC heeft ze niet op dit moment.
pi_62532626
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
pi_62534811
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
pi_62538877
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.

Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
pi_62544429
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:

[..]

lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.

Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
pi_62544566
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.

En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?

[ Bericht 48% gewijzigd door Maxxieh op 21-10-2008 00:33:55 ]
pi_62548059
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
Dat is het hele punt, goede (dure) kleding is juist altijd met zo min mogelijk poespas en branding erop.
Waarom denk je dat alle straathoekgangsters levensgroot G-Star, D&G en Armani op het shirt hebben staan omdat dat de goedkoopste en lelijkste lijn is. De dure en mooie lijnen zijn zo clean mogelijk en mag je blij zijn als het merk in het label staat.
Daarnaast is er niks mis met een standaard jeans, geen zin om bij een semi-formele gelegenheid met een keigrote patch of overdone stikselwerk te gaan lopen.

En in het echt zie je de structuur van SugarCane pas goed. Hij is namelijk nogal pluizig en dat zie je niet op de foto. Alleen aan de structuur zien mensen al dat het geen standaard jeans is. Merkje is dus overbodig.
En als je echt wilt pimpen laat je gewoon je broek zakken en de patch van hertenleer, koeienhuid of paardenhaar zien.
pi_62548140
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.

En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
Hoe bedoel je precies?
Als je hem draagt zoals bedoelt gaan de stiksels op je kontzak er waarschijnlijk half zo niet helemaal uit komen. Maar dat duurt wel een tijdje.
pi_62549880
Bij denim demon heb je bijv. dat ze stiksels achter de kontzak hebben gemaakt, zodat na verloop van tijd je die contouren van de stiksel in de kontzak ziet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:42:12 #243
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62550027
Ik was laatst in de winkel ( men@work ) zegt zo'n jongen die er werkt. Ja mooie broek heb ik ook, ik heb hem nu 2 maand maar nog niet gewassen. Wil hem mooi houden namelijk...

Jezus.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62550059
Daarom moet je ook niet naar de Man@Work
Als hij hem mooi wil houden kan hij beter meteen wassen+azijn erbij.

Maxxieh, nee. Wel een leuke gimmick van ze though alleen gaat dat je backpocket fading zwaar opfucken.
En die contouren gaan niet mooie zichtbaar worden daar zijn de stiksel te klein en dun voor.

Heb mijn SugarCane Union Star vandaag voor het eerst aan.
Tering ik was vergeten hoe stijf ze zijn de eerste keer. Lijkt ook net of ik een staart heb omdat mijn broek een beetje laag hangt
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:45:44 #245
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62550095
Hehe ja ok dat verhaal vertelde hij er ook nog bij. Even in azijn leggen. Maar dat had hij nog niet gedaan.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_62551608
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:

bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
pi_62552275
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef unioz het volgende:

[..]

bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
Ja, Evisu had ook zo'n model, maar dan met ijzeren buttons in de zak. Hoe langer je ze draagt, hoe beter het teken eruit komt zeg maar.
pi_62568509
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:01:02 #249
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62568942
Ik snap die beschadigde look niet zo. Begrijp me niet verkeerd, een spijkerbroek mag best versleten en beschadigd zijn. Maar wel omdat het jouw broek geweest is en door jouw afgedragen is. Een kunstmatig beschadigde broek kopen is alsof je een volgeschreven dagboek koopt. Het bespaart je een hoop werk en tijd ja.
I am a black hole shitting into the void
pi_62569529
Mijn kast ligt vol met raw broeken van Sugarcane en Levi's Vintage. Heb ook genoeg met eigen fading en schade dus.
Alleen wil Levi's nog wel is pre-washed jeans produceren (eigenlijk vooral de LVC's en Collabo's) die een verdomd mooie look hebben die je zelf pas na minimaal 2 jaar erin krijgt.

Elke dag raw broeken dragen gaat ook vervelen. Zeker als je dat een jaar lang moet doen voor je er enkele met een mooie fading hebt.
pi_62569955
Nice hoor Cloud.

Is idd wat ik bedoel unioz! Heeft alleen samurai dat, of ook nog meerdere merken waar makkelijker aan te komen is?
pi_62570650
Cloud heeft een goede smaak.
pi_62572045
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
pi_62575228
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 01:42 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
Dat heet een pinroll.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:54:54 #255
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62576318
Maar zo lijkt het toch alsof je hele grote voeten, hele kleine benen en een hele lange torso hebt? Zo creëer je dus kunstmatig het postuur van een gemiddelde dwerg.

(Een dwerg is een term voor een mens met dwerggroei. Doorgaans wordt daarmee iedereen bedoeld die als volwassene een hoogte van minder dan 1,50 meter heeft.
Hoewel de term "dwerggroei" een neutrale medische term is, wordt het woord 'dwerg' doorgaans als een belediging beschouwd, evenals het meer gangbare lilliputter)
pi_62576805
Stansfield welke Diesel Viker en Diesel Larkee washingmodellen hebben jullie in de Rode winkel allemaal?
pi_62578191
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge

VIKER 71J, VIKER 8RM

Aantallen zou ik niet weten.
pi_62578233
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Stansfield het volgende:
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge

VIKER 71J, VIKER 8RM

Aantallen zou ik niet weten.
thanks for the info.. weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?

[ Bericht 2% gewijzigd door LincolnGS op 22-10-2008 12:08:22 ]
pi_62578597
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
pi_62578744
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef LincolnGS het volgende:

[..]

thanks for the info.. weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
pi_62578911
Vandaag maar weer mijn SugarCane Union Star aangedaan. Moet vanaf morgen gaan roteren tussen 3 Sugarcanes anders komt er nooit wat van.

pi_62578983
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
oh ok.. hoe lang duren de Redical Red Days ongeveer.
pi_62579302
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:

Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
pi_62582685
vette broeken heb je man
pi_62583656
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
wacht..

Supreme Kate Moss voor 80$ shipped???!
pi_62584083
Jup, dude needs money en had al een broek van hem gekocht.
Daarnaast nog steeds een belachelijke prijs aangezien de retail een dollar of 50 was volgens mij, als het niet minder is geweest.
Gewoon goed zoeken en geduld hebben en dan kom je vaak shit voor cheap tegen. Scheelt weer kan ik misschien volgende week nog een Maharishi vest halen, ook weer verdomd duur.
pi_62588010
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.

Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:

pi_62589455
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef bear87 het volgende:
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.

Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste outfit

Broeken zijn wel mooi, maar zijn volgens mij Franse maten en bij mij zat het verschrikkelijk kut, maar die ALD op die foto's ziet er goed uit, ook qua pasvorm.
pi_62589799
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
pi_62590282
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
Wat vind jij dan goede broeken in de prijscatagorie 130-200 euro?
pi_62591308
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
pi_62591369
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
Eens even een keer kijken naar wat moois van die merken.
pi_62591457
Moet je vooral LVC checken en Edwin.

LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
pi_62591584
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:

LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Op caliroots staan 2 soorten win RV's

http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=15651

http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=15650

Die onderste vind ik wel heel erg mooi.
pi_62591676
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:

Bij welke concrete sta jij altijd? Moet nieuw broekie
pi_62591768
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.

Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
pi_62591986
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.

Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn bij caliroots?
pi_62592288
euhmm goede vraag ja. Volgens mij is dat best wat.
Meen 20 euro ofzo? Moet je anders even Warhead een pm sturen. Of wachten tot er weer iemand een gezamelijke inkoop actie op Lacebag organiseert zodat de verzendkosten worden gedeeld.
Voordeel is wel dat ze in Europa zitten en dus geen kans op douane.
pi_62594132
Die onderste edwin is idd nice! Maar zal die nog meer slijten, of blijft die washing zo?
pi_62594767
Ik denk dat de onderkant nog wel meer slijt.

Heb trouwens net een paar adidasjes besteld op caliroots.
pi_62595301
Slijtage is minimaal. Tenzij je hem dag in, dag uit een jaar lang rocked natuurlijk.
Maar hij is zo hard bewerkt en gewassen in de fabriek dat er nog maar weinig aan zal gebeuren.
pi_62597304
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen.. Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
pi_62600525
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Maxxieh het volgende:
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen.. Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
Die is niet donker wou je zeggen? Ik heb nog niet één raw-broek, wordt maar eens tijd
pi_62600786
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
pi_62600894
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Maxxieh het volgende:
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
Ik snapte je wel Maar deze EDWIN is idd ook supermooi. Komt prijs van Cali overeen met hier in NL?
pi_62601490
Ik ga binnenkort even kijken bij daily rush,die verkopen namelijk edwin broeken.
pi_62604459
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef Cloud_SB het volgende:
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
hele vette broek, hoeveel gaat deze kosten bij jullie en hebben jullie deze in 34x32?
pi_62607140
34/32 is aanwezig. Prijs weet ik nog niet precies maar ga uit van minimaal 300 euro.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:19:38 #289
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_62609586
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_62610127
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
De 511 is volgens mij skinny.
pi_62610306
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef Stansfield het volgende:

[..]

De 511 is volgens mij skinny.
de 511 is een slim fit, ik weet niet welke de skinny is
pi_62617201
De 513 is skinny.
pi_62617303
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
pi_62617485
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:04 schreef bear87 het volgende:
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik heb een slim jim en een 511 en ik vind ze qua fit eigenlijk precies hetzelfde
pi_62642313
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
pi_62642467
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef MrShakes het volgende:
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
Ik woon zelf in Rotterdam(dichtbij centrum) en zelf heb ik er nog nooit een gezien.
Kan wel zijn dat ze ergens anders zitten. En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.
pi_62642593
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef francis997 het volgende:

[..]
En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.

Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
pi_62643870
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef MrShakes het volgende:

[..]

Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
pi_62644012
weet iemand hoe die winkel heet tegenover Setpoint in dat lagere gedeelte, volgens mij noemen ze dat Koopgoot ofzo.. wel het buitengedeelte...
pi_62644248
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')