Maxxieh heeft er twee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.
http://www.bloodandglitter.com/
te hoog Otto-gehaltequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.
http://www.bloodandglitter.com/
Die is wel vetquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze ook besteld, weer eens wat anders dan 2 zakken aan de achterkant.
Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's wel kenkergoedkoop![]()
Hoe is de kwaliteit?
Ik denk dat ik binnenkort 1 van m'n BlueBlood broeken ga verkopen, dus mocht er eventueel interesse zijn, hoor ik het graag. Foto's volgen snel.
Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zo
Aah, gewoon een prewash dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen.
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef bear87 het volgende:
[..]
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.
Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig![]()
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
Chasin vind ik ook mooi ook inderdaad. Hoop mensen hebben nu meteen vooroordelen als ze Chasin lezen, maar wat jij zegt is wel waar ja; ze zien er wel mooi afgewerkt uit altijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.
Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
Die zijn inderdaad gewoon hetzelfde, qua jeansmaten wel te verstaan aangezien de normale maten weer totaal anders zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!
Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
Is j&j zo duur dan met broeken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
tja, blijkbaar..en zowieso t is nog een outlet ook, dus waarschijnlijk een ouder modelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is j&j zo duur dan met broeken?
Goede tipquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef KlaasBaas het volgende:
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
Nou.. Hangt echt af van het paar jeans zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:49 schreef bear87 het volgende:
[..]
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.
Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
Ligt eraan welke maat...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef unioz het volgende:
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef francis997 het volgende:
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.
Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
Ruilen in een andere zaak kan meestal wel, bij alle andere ketens iig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.
Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Vraag bij de M@W in Den-Haag naar Joey, die helpt je wel goed verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.
Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef unioz het volgende:
Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?quote:
Nike Air Tech Challenge II Hot Lavaquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
Mooi broekje. Die hebben ook een hele vette schoen gemaakt met adidas voor de 35th anniversary edition van de superstar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:
Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al een Cheap Monday met exact dezelfde fit en kleur. Verder gewoon een nette jeans, niets mis mee voor de prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef Maxxieh het volgende:
Waarom doe je die bay icon weg piet?
CM valt wat ruimer volgens mij. De CM die op deze Bay Icon lijkt heb ik in een 30/36.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
netjes. Toch maar een bay icon bestellen dan..quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef Maxxieh het volgende:
Dit is de fit van de rechterbroek, andere broek heeft tevens dezelfde fit aan de onderkant.
[ afbeelding ]
10 oktober 08:00 uur, ik ben benieuwdquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef bear87 het volgende:
Voor Diesel liefhebbers:
10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellenWatvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.
bron: http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9
Hoorde dit ook van een collega. De dieselstore in heel europa hebben ook die actie.Voor mensen die dan in Amsterdam zijn misschien wel wat om te gaan kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef bear87 het volgende:
Voor Diesel liefhebbers:
10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellenWatvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.
Moet je je dan registreren voor hun 'cult' om te reserveren oid? Of moet je gewoon om 10 uur voor de winkel staan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef bear87 het volgende:
Voor Diesel liefhebbers:
amsterdam:quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef bear87 het volgende:
Hm volgens de site doet Amsterdam niet mee, dus je moet zorgen dat je op tijd online bent
Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.
ik moet zeggen ze zijn moooi, alleen dat grote logo op de kontzakken van de 1e pic vind ik minder...maar toch mooie broeken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat ik net aangeschaft heb:
Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]
SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]
Heeft me weer een klap in de portemonnee gekost maar fuck it.
De Evisu heb ik echt voor jack shit erbij gekregen.
Die broek wil ik ook hebben die jij beschrijftquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef francis997 het volgende:
[..]
Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.
En als ik er met de MAW telefonish niet uitkom, begin ik vrijdag gewoon om half 9 op t werk en dan kan ik om 5 uur weg, en kan ik rond half 6 bij MAW Rotterdam zijn.
Ow en Bear87 het is als ik me niet vergis de office boy..kwa kleur. Het is een donkerblauwe, van redelijk soepele/dunne stof, en kwa zakken volgens redelijk normale zakken...
maar ik post wel ff een foto later.
zeker niet mis...vooral als je bedenkt dat je als je kijkt naar normale prijzen van de broeken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Zoek al heel lang naar een simpele Evisu met enkel de Gulls op de achterzakken. Hele tijd gestopt met Evisu's kopen omdat er zo ontiegelijk veel mensen met fakes rondliepen.
SugarCane Okinawa hoefde ik niet perse (heb nog 2 andere Sugarcanes liggen) maar kon ik voor die prijs niet laten gaan.
totaal was inclusief shipping 240dollar = 180 Euro.
Mooie koop dus als je nagaat dat de Okinawa voor minimaal 290 euro over de toonbank gaat en de Evisu voor zo'n 180 euro.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef francis997 het volgende:
wel wat schade..maar het niet teveel worden...en hangt er ook vanaf wat voor schade...
ik heb ongeveer 6 a 7 maanden een gast leren kennen..die kocht een Levi broek(wel alles in CHili) waar ze belachelijk duur zijn voor de middeninkomens..en heeft er redelijk grote gaten in gemaakt..en bewust...
dat vind ik dus niks..
maar je eigen "patroon" er in laten merken is ok, bijvoorbeeld, op de kniiën wat meer laten slijten..en onder de pijp een beetje...enzo..moet kunnen..maar dan niet van die standaard fabrieks schade..maar echt de persoonlijke schade..is wel ok.
Nog een vraagje..krimpen de levi jeans veel...of valt het wel mee??
Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat ik net aangeschaft heb:
Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]
SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]
Heeft me weer een klap in de portemonnee gekost maar fuck it.
De Evisu heb ik echt voor jack shit erbij gekregen.
Nee maar een Red Tab is een classic sybool en werd als kwaliteits en authenticiteits symbool slechts op 1 van de 100 jeans geproduceerd. Zijn daarom veel gezocht door jeans liefhebbers.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.
Die SugarCane, dat rode logotje lijkt erg veel op dat van Levi's. Hebben die twee merken iets met elkaar te maken (behalve dat het gewoon jeansmerken zijn)?
Sja ik doe er maar een riem in..ik zie geen andere oplossing. Een broek waarvan je de knoop niet dicht krijgt schiet niet op namelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's valt belachelijk klein en raar altijd.
501 the only jeans no one fits.
..............eikel.........quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:54 schreef unioz het volgende:
sammies verkocht...
in december naar japan
koop ik waarschijnlijk nog wel een paartje evisu 2000 no 1's handpainted jeans ^^
Misschien neemt hij er wel eentje voor je meequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen dan als je in japan was?
Dan heb ik wel interessequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb nog is wat dingen nagemeten hoop dat ik die Evisu pas.
Is een 34, nou is dat officieel 86cm maarja Levi's zegt 88cm en mijn 36 Levi's meet 98cm-100cm.
De inseam en tigh zijn weer even groot als mijn 36 sugarcane.
En mijn 34 Dickies pas ik goed. Valt weer geen pijl op te trekken.
Beter valt de Evisu dus een beetje groot uit, anders heb ik een Evisu te koop.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?
Weinig exclusiefs aan verder.
Iemand al enig idee hoe het model eruit ziet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).
Edwin kon je eerst bij Score kopen (maar volgens mij ook alleen online). Die standaard modelletjes zijn vast wel ergens te krijgen maar die echte raw zijn wel zeldzaam hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Stansfield het volgende:
Waar in nederland kan je eigenlijk broeken van edwin kopen? Die ik op de site van caliroots zie zijn best erg ok. Maar wil ze wel eerst ff een keer in nederland zien eigenlijk.
Ik ga morgenvroeg trouwens wel ff kijken naar die dieselbroek. Voor 30 euro kan je onmogelijk een miskoop doen.
Ik hoop stiekem dat het vanaf vanacht 12 uur al te regelen isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef SunBoom het volgende:
Als ie morgen online komt zul je wel betere foto's te zien krijgen, ja.
http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9quote:Because it's our 30th Birthday, silly!
We are offering unrivalled, limited-edition Diesel denim jeans around the World for a give-away price of EUR 30,00.
For One Day Only, on the 10th of October, you can have a chance of buying these exclusive Diesel "Dirty Thirty" jeans (stocks strictly limited).
This marks a unique moment in the history of mankind, and the World, and everything else!
Ik koop sowieso wel een als ik op tijd benquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9
morgen dus Diesel Jeans voor 30e. ik ga in ieder geval even kijken wat ze precies aanbieden
Ik krijg hem ook niet aan de gang. Klote natuurlijk want het is wel een leuke aanbieding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef Stansfield het volgende:
Schiet lekker op met die site. Bij mij werkt het voor geen meter.
daar gaat t wel op lijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:13 schreef stijn_ het volgende:
uiteindelijk verkoopt Diesel geeneen broek omdat alles vastzit haha
ik ook, maar ja, ik had het wel zo verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb me gister al geregistreerd, maar zo erg had ik het niet verwacht
voor 60 euro doe ik het.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:39 schreef shiftsix het volgende:
de site doet het nu perfect bij mij
maar ik heb geen CREDITCARD AAAAARGH
als iemand ff waist 28 koopt
koop ik m gelijk over
betaal dan aan de deur. jammer idd, dat het niet met dat banken ding kanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:39 schreef shiftsix het volgende:
de site doet het nu perfect bij mij
maar ik heb geen CREDITCARD AAAAARGH
als iemand ff waist 28 koopt
koop ik m gelijk over
hoe moet dat danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
betaal dan aan de deur. jammer idd, dat het niet met dat banken ding kan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Stansfield het volgende:
bij mij werkt het nog steeds niet echt lekker.
In geen enkele breedte maat meer??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef hmmmz het volgende:
ik kom er nu heel makkelijk doorheen
Alleen geen lengte 34 (meer), dus voor mij houdt het op
godver ik wil em. hoe kom jij er zo snel doorheen schatjequote:
nope, geen lengtemaat 34quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In geen enkele breedte maat meer??
http://www.diesel.com en dan op online store klikkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
godver ik wil em. hoe kom jij er zo snel doorheen schatje
Bij mij is standard shipping anders 10 euro.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef WeMan het volgende:
ik kan je melden dat het op is.. er was alleen nog de 30 waist/ 32 length, dus ik shopping bag, maar bij afrekenen no longer available.. dus alles is op.. wel vet dat je op de site van diesel ook kan kiezen voor payment bij delivery dus geen creditcard hoeft te hebben er komt alleen maar 5 euro extra bij + er is free standard shipping. ik ga denk ik vaker bij diesel store bestellen, ze hebben vaak ook kortingen enzo..
Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Loekje het volgende:
Weten jullie of er een verschil is tussen amerikaanse jeansmaat en nederlandse maat van diesel?
M'n vriendin had in de winkel een 32W aan zodat ze die later via internet kon bestellen, zoals bij velen deed die site het niet. Nu woon ik in de VS en zit op de amerikaanse dieselstore site, maar bij de voruwen staat helemaal geen maat 32W. Kan het zijn dat er een verschil is in de maten?
Ok, thanks...helaas.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, dan is ie gewoon uitverkocht.
just livin' the american dream, babyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Loekje het volgende:
[..]
Ok, thanks...helaas.
Wel vreemd eigenlijk, want toen die store opende was ik in 10sec al binnen.
Tevens beginnen de broeken hier bij maatje 24W
Grrot gelijk..ik heb al wat gevonden...zal later nog ff fotos van de levi en Gstar plaatsen..beide zijn wel iets te lang..maar over ong. 4 weken kan ik ze voor bijna 3¤ "profesioneel" inkorten aangezien dan in het buitenland ben..waar deze dingen veel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef bear87 het volgende:
Morgen zelf maar even kijken, je weet nooit of je voor die prijs wat leuks vindt!
in haar profiel staat vrouwquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef SunBoom het volgende:
@Chav:
Je bent toch wel een meisje he mag ik hopen?
welke kutyank? Ellen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:20 schreef Cloud_SB het volgende:
Tering die kut yank heeft eindelijk mijn Sugarcane en Evisu op de post gedaan.
Nog een weekje wachten dus.
Heb ook weer een Visvim Fluxus op het oog die deal ook maar rondmaken eind van de maand.
Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef bear87 het volgende:
Voor welke figuren zijn bootcut jeans eigenlijk geschikt?:)
Elk merk heeft wel een bootcut jeans, en bij Diesel is het zelfs een van de meest succesvolle broeken ( Zathan, nu Zatiny ) maar misschien weet iemand hier voor welke gelegenheden je dan zo'n bootcut neemt? Ja hij valt wijder bij je schoen, maar wat is het voordeel?Wat maakt een Zathan / Zatiny zo populair?
Rotterdam lijnbaan had ook erg veel, maar de oude binnenweg had minder. Maar ze hadden beide ook verschillende modellen liggen....wel bij beide dezelfde nudie, maar bij de oude binnenweg hadden ze zo'n 4 verschillende G-Star damesmodelen, en bij de lijnbaan zag ik weinig kwa damesmoddelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef SperZii het volgende:
Bij de M@W in Maastricht lag er volop in de sale.. Nudie Jeans, Levi's, G-Star, Diesel.. alles.
Lagen een paar mooie broeken tussen maar heb toch voor een andere broek gekozen
Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:27 schreef bear87 het volgende:
Hmm ben wel erg benieuwd welke Levi's en Diesels er liggen. Toevallig de Paddom 88z? ( Oud model dat ik bij de MAW nogsteeds te koop zie, moet tijd worden voor sale prijsje toc)
En voor vrouwen met brede heupen, zoals ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.
Lekker broekje de paddom.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...
Hier nog een vrouw met aardig brede heupen..maar ik ben niet echt een fan van de bootcut modellen, een hele kleine is wel ok, maar niet van die hele grote..waarbij het zowat de halve schoen bedekt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Chav het volgende:
[..]
En voor vrouwen met brede heupen, zoals ik![]()
![]()
Maar jullie zijn allemaal mannen neem ik aan
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef Cloud_SB het volgende:
Droger fuck je sowieso alles mee op.
Beter even in laten nemen bij de naaiturk. En anders je gewoon heel urban gedragen en hangen met je neger matties op de hoek.
Soaken hept niet, loopt ie vanzelf wel weer uit. Alleen Shirnk To Fit van Levi's en enkele andere jeans krimpen echt 2/3 maten na een soakbeurt.
Wtf, apart. Waar gekocht, en hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef niewies het volgende:
vorige week een limited edition dry blueblood gekocht, met blank label waarop ik zelf het logo in de kleur die ik wilde mocht zetten dmv stempel en aan binnekant een cijfercode, in mijn geval aankoopdatum. Paarse selfedge heeft ie. Iemand hem al eens tegengekomen?
maar waar had je die broek gekocht, en wat heb je ervoor betaald.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef niewies het volgende:
jep die ja, de deep purple. mooi broekie
had er zelf nog niets over gevonden op inet dus thnx voor de info
ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef denimfanatism het volgende:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
ja dat was ie, vind het wel beter dat de donkere toon is gebleven. ook maar 1x op 30 graden gewassenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?
ligt aan jou, het is meer voor mensen die geinterreseerd zijn in dat model. Of hij 10x gedragen is of niet, maakt niet veel uit bij 21oz denim .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:49 schreef niewies het volgende:
[..]
ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.
Dat hoort hier niet thuis + kijk maar eens in het sneakertopic naar mijn reactie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:51 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!
Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173
de desbetreffende foto:
[ afbeelding ]
Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!
Alvast bedankt
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second sonquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.
Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
Dat is het hele punt, goede (dure) kleding is juist altijd met zo min mogelijk poespas en branding erop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.
En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
bedoel je zoiets als dit:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.
En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
Ja, Evisu had ook zo'n model, maar dan met ijzeren buttons in de zak. Hoe langer je ze draagt, hoe beter het teken eruit komt zeg maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef unioz het volgende:
[..]
bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet een pinroll.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
thanks for the info..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Stansfield het volgende:
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge
VIKER 71J, VIKER 8RM
Aantallen zou ik niet weten.
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
thanks for the info..weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?
oh ok.. hoe lang duren de Redical Red Days ongeveer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
wacht..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
Bovenste outfitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef bear87 het volgende:
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.
Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan goede broeken in de prijscatagorie 130-200 euro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
Eens even een keer kijken naar wat moois van die merken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
Op caliroots staan 2 soorten win RV'squote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Bij welke concrete sta jij altijd? Moet nieuw broekiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn bij caliroots?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.
Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
Die is niet donker wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Maxxieh het volgende:
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen..Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
Ik snapte je welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Maxxieh het volgende:
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
hele vette broek, hoeveel gaat deze kosten bij jullie en hebben jullie deze in 34x32?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef Cloud_SB het volgende:
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
De 511 is volgens mij skinny.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
de 511 is een slim fit, ik weet niet welke de skinny isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De 511 is volgens mij skinny.
hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik heb een slim jim en een 511 en ik vind ze qua fit eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:04 schreef bear87 het volgende:
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
Ik woon zelf in Rotterdam(dichtbij centrum) en zelf heb ik er nog nooit een gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef MrShakes het volgende:
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef MrShakes het volgende:
[..]
Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |