Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef francis997 het volgende:
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.
Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
Ruilen in een andere zaak kan meestal wel, bij alle andere ketens iig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.
Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Vraag bij de M@W in Den-Haag naar Joey, die helpt je wel goed verder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.
Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Laat dan maar zittenquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef unioz het volgende:
Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?quote:
Nike Air Tech Challenge II Hot Lavaquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
Mooi broekje. Die hebben ook een hele vette schoen gemaakt met adidas voor de 35th anniversary edition van de superstar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:
Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al een Cheap Monday met exact dezelfde fit en kleur. Verder gewoon een nette jeans, niets mis mee voor de prijs.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef Maxxieh het volgende:
Waarom doe je die bay icon weg piet?
CM valt wat ruimer volgens mij. De CM die op deze Bay Icon lijkt heb ik in een 30/36.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |