Je hebt een PM.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:04 schreef Maaike_20 het volgende:
¤40 inclusief op de bay icon
Waist = 83cmquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:55 schreef SunBoom het volgende:
Kan je die taille ff opmeten van die Bay Icon?
En eigenlijk ook wel de lengte.
1 keer gepast (dat zal 30 seconden zijn geweest) en toen zag ik al meteen dat ik precies een zelfde model en kleur jeans van Cheap Monday heb. Wat je krijgt is dus gewoon een splinternieuwe jeans, gekocht bij Caliroots.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef SunBoom het volgende:
Kan je de waist aub zeg maar plat meten (dus niet rondom)? ik weet het ik ben moeilijk
En is echt 0x gedragen en geen water of iets op gekomen?
Er is namelijk wel een stikseltje los op die zak.
Ja, inderdaad. Een geluk bij een ongeluk dat je deze te koop hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
1 keer gepast (dat zal 30 seconden zijn geweest) en toen zag ik al meteen dat ik precies een zelfde model en kleur jeans van Cheap Monday heb. Wat je krijgt is dus gewoon een splinternieuwe jeans, gekocht bij Caliroots.
Dat losse stikseltje is een pluisje. Ik moest ff goed kijken, maar die blaas ik er net vanaf.
Achterkant is een centimetertje of 42,5 cm.
Als een 33/34 "veel te wijd" is voor je, lijkt me dit een prima maatje.
Ik pas 2 keer in een 33/34, dus dat gaat 'm niet worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een geluk bij een ongeluk dat je deze te koop hebt.
Ik neem hem![]()
PM me je gegevens dan maak ik 46,20 over (verstuur hem wel aub in een pakket, anders wordt ie misschien gejat).
Of je moet willen ruilen (met mijn maatje 33/34)?
PM terug!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:05 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik pas 2 keer in een 33/34, dus dat gaat 'm niet worden.
PM is onderweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |