abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62015079
vervolg van:
Jeans #4
Jeans #3
Jeans #2
Jeans

linkjes:
ilovejeans.com
denim care by indigofan
denim terminology by styleforum
getting the vintage look
superdenim encyclopedia by superfuture
the denim design lab™ kit

merken:
australië
justjeans.com.au
denemarken
jackjones.dk
frankrijk
a.p.c.
atelierladurance.com
bluecult.com
letempsdescerisesjeans.com
italië
alqudsjeans.com
diesel.com
energie.it
indianrose.it
misssixty.com
replay.it
take-two.it
japan
45rpm.jp
dartisan.co.jp
edwin.co.jp
evisu.com
in-net.gr.jp
ironheart.co.uk
samurai-j.com
sugarcane.jp
yanuk.jp
yenjeans.net
nederland
carsjeans.nl
chasin.com
g-star.com
g-sus.com
kuyichi.com
turkije
ltbjeans.tr
verenigd koninkrijk
pepejeans.com
verenigde staten
7forallmankind.com
antikdenim.com
chipandpepper.com
bluebloodbrand.com
citizensofhumanity.com
guess.com
jandcompany.com
julianredjeans.com
leejeans.com
levi.com
loisjeans.com
luckybrandjeans.com
mustang-jeans.com
redenginejeans.com
rockandrepublic.com
rogannyc.com
truereligionbrandjeans.com
zweden
acnejeans.com
bayicon.se
cheapmonday.com
denimbirds.com
drdenimjeans.com
nudiejeans.com
wesc.com

online shopping:
acnejeans.com
apc.fr
blueingreensoho.com
caliroots.com
shokuninn.com
chucksvintage.com
contextclothing.com
cultizm.com
denimbaronline.com
drytillyoudie.nl
energie.it
eu.levi.com
europe.zoovillage.com
fabfour.co.jp
hipperfashion.com
ironheart.co.uk
jeansonline.nl
mientus.com
misssixty.com
revolveclothing.com
selfedge.com
store.diesel.com
take5jeans.net
vintagedenim.de
rakuten (online japans winkelcentrum), leden (die internationaal verzenden):
2nd.ne.jp
b-boogie.co.jp
cpoint.co.jp
more-net.ne.jp
rebirth.ne.jp
super-rag.co.jp
takeoff-c.ne.jp
vari.ne.jp
uitleg bestellen
uitleg bestellen

Mooie broek voor weinig doek.

leef je uit in Jeans #5

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 21-10-2008 19:50:44 ]
pi_62016755
tvp
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_62017181
tvp
pi_62020244
> www.bayicon.se kan nog bij de OP.
pi_62020858
http://www.bayicon.se/about.htm

Veel fouten voor een merk dat zijn naam hoog wilt houden.

Bee
pi_62021364
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.

http://www.bloodandglitter.com/
pi_62021391
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:
Kent iemand Blood & Glitter? Ik zie het merk niet in de lijst staan. Daar heb ik vorig jaar nog een hele aardige broek van gekocht bij de Bijenkorf. Tenminste niet zo'n merk dat je elke dag ziet. Mooie diepblauwe wassing, stevige stof.

Maxxieh heeft er twee.
pi_62021596
Pff, al die ''hippe'' jeansmerken die als paddestoelen uit de grond schieten .
pi_62021871
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef cap het volgende:

te hoog Otto-gehalte
pi_62022053
Heb er 3 jaar geleden 2 broeken van gekocht (Blood&Glitter). Geen selvage denim enzo, maar erg prima broeken. Had er 1 gekocht voor 120 euro en de ander voor 25 (sale vd sale). Die van 120 heb ik niet heel veel meer aan, die van 25 heb ik 2 jaar echt veel gedragen. Is ook wel te merken, model raakt er uit en denim wordt wat dunner enzo. Maar ik zou het nu niet meer kopen iig.
pi_62023330
tvp
pi_62023399
Bay Icons zijn onderweg!
pi_62023413
Wat is er zo bijzonder of boeiends aan Bay Icons?
pi_62023441
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
pi_62023442
Bij Nederland bij ''merken'' mag Blue Blood ook wel staan, fleurt het imago van Nederlandse jeansmerken nog een beetje op

edit: Oh, staat al bij VS.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2008 14:19:18 ]
pi_62023449
niks, het is gewoon een mooie broek
pi_62023504

Heb deze ook besteld, weer eens wat anders dan 2 zakken aan de achterkant.
pi_62023537
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef Maxxieh het volgende:
[ afbeelding ]

Heb deze ook besteld, weer eens wat anders dan 2 zakken aan de achterkant.
Die is wel vet

Kost dat?
pi_62023583
53 euri. Vandaar dat er nu een bayicon "hype" is.
pi_62023641
Da's wel kenkergoedkoop

Hoe is de kwaliteit?

Ik denk dat ik binnenkort 1 van m'n BlueBlood broeken ga verkopen , dus mocht er eventueel interesse zijn, hoor ik het graag. Foto's volgen snel.
pi_62023791
Volgens Cloud is het goede kwaliteit, weet het zelf nog niet. En anders.. 50 euro.
M'n cheap mondays houden het ook 2 jaar uit.
pi_62024131
vandaag mn samurai s0500xx binnengekregen
pi_62024220
Heeft iemand tips op het gebied van goedkope jeans die wel tof zijn (a la cheap monday) die in nederlandse winkels verkrijgbaar zijn? liever geen h&m-kwaliteit
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62024264
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Da's wel kenkergoedkoop

Hoe is de kwaliteit?

Ik denk dat ik binnenkort 1 van m'n BlueBlood broeken ga verkopen , dus mocht er eventueel interesse zijn, hoor ik het graag. Foto's volgen snel.
Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62024744
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan de maat, hoe vaak ie gedragen is, het model en zo
Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
pi_62025363
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
Aah, gewoon een prewash dus.
pi_62025477
Ja, geen dry iig.
pi_62040630
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!

Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
pi_62050456
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
wat houdt dat selvage nou precies in, ik heb dat nooit gesnapt.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:20:03 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62056540
Diesel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62057420
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:20 schreef One_conundrum het volgende:
Diesel
De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:25:09 #32
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62058112
Klopt. Maar ik heb aan een mooi model en wassing genoeg
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62059046
tvp
pi_62059499
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen .
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.

Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
pi_62061767
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef bear87 het volgende:

[..]

De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.

Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.

Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
pi_62062313
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.

Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
Chasin vind ik ook mooi ook inderdaad. Hoop mensen hebben nu meteen vooroordelen als ze Chasin lezen, maar wat jij zegt is wel waar ja; ze zien er wel mooi afgewerkt uit altijd.

Alleen jij vind ze wat goedkoper, ik vind ze soms juist net wat te duur. Vaak lijken ze net zo duur als alle andere merken als Levi's, Nudie, Boss, G-star, Replay en Diesel. En dat vind ik net teveel van het goede, gevoelsmatig geef ik eerder 120 euro uit aan een Diesel dan aan een Chasin

[ Bericht 17% gewijzigd door bear87 op 01-10-2008 22:01:16 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:32:10 #37
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62063879
tvp
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_62076334
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:12:39 #39
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62076622
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!

Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
Die zijn inderdaad gewoon hetzelfde, qua jeansmaten wel te verstaan aangezien de normale maten weer totaal anders zijn.
pi_62077518
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
Is j&j zo duur dan met broeken?
pi_62077665
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.

Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net ) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
pi_62077980
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Is j&j zo duur dan met broeken?
tja, blijkbaar..en zowieso t is nog een outlet ook, dus waarschijnlijk een ouder model
pi_62110593
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
pi_62120233
weet iemand waar ik broeken van RocknRepublic (omgeving Amsterdam) kan aanschaffen, en hoe duur zijn ze ongeveer..
pi_62124631
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef KlaasBaas het volgende:
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
Goede tip Dus voor 110 euro een AJ double dip indigo
pi_62126781
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:03:35 #47
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_62127702
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:49 schreef bear87 het volgende:

[..]

Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.

Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net ) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
Nou.. Hangt echt af van het paar jeans zelf.

De 59,99 euro broeken zijn wel okay, maar ik had ooit eentje gekocht dat in de aanbieding was voor 40 euro geloof ik, maar het was en is nog steeds een superlekker zittende spijkerbroek met een fijner aanvoelende stof en qua kleur en pasvorm (licht bootcut).
Een van mijn favoriete paar jeans, samen met een paar 501's waar ik 90 euro voor heb moeten uitgeven. Wat mij betreft, als dat J&J model opnieuw wordt uitgebracht betaal ik er grif 90 euro voor.
The Internets, I needs it..
pi_62128058
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:

Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):

Levi's X Kaws:

Levi's X Andy Warhol:

Levi's Engineered:

Visvim Fluxus:

Futura Labs.:

Levi's Fenom (Japan Only):

pi_62129226
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef unioz het volgende:
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
Ligt eraan welke maat...
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:28:44 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62130016
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
pi_62130173
weinig tot niks. Alleen raw loopt altijd echt uit.
pi_62131836
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef francis997 het volgende:
aangezien ik een levi broek(jeaak een 504 model) heb aangeschaft maar hij toch redelijk strak zit, vroeg ik me af of iemand die zo'n model heeft weet of deze veel of weinig uitlopen....
Welke 504 is het? Ik ga van de week denk ik de 504 "office boy" kopen.

Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
pi_62132353
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:

[..]

Je kan een maatje groter proberen in de zaak. Hij moet niet van je reet afglijden natuurlijk maar hoe minder druk er op de broek staat hoe minder hij sowieso zal uitlopen..en aangezien ze volgens cloud sowieso weinig uitlopen is dat misschien wel een goede optie
hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam ...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.

Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
pi_62134641
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:

[..]

hoe kan ik zien welk type het is?? Ik weet dat 't een donkere versie is. Hij zit behoorlijk strak, maar k kan er nog wel mee bewegen.
Ik heb de broek eigenlijk cadeau gekregen was eerst een ander model, maar het was zo een met een bootcut en niet zo'n kleine.
En daar hou ik niet van dus ben ik de broek vandaag wezen ruilen..ik dacht dat de verkoper me een maatje 34 gaf, maar t bleek een 33 te zijn toen ik thuis aankwam ...dus dan ga ik maar voor de 2e keer naar de winkel.

Nu een winkelspecifieke vraag, De broek is bij de men at work in R'dam gekocht..weet iemand of ik dan ook naar de men at work in Den haag kan om hem te ruilen???
Ruilen in een andere zaak kan meestal wel, bij alle andere ketens iig wel

Maar hoe je kan weten welke het is, is hij puur donkerblauw met extra diepe achter zakken? Of heeft hij normale zakken en is hij wat doffer blauw? eu.levi.com en dan online shop kan je plaatjes kijken

Of je moet de prijs weten..89,95 of 119,95?
pi_62135372
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:54 schreef francis997 het volgende:

[..]

Vraag bij de M@W in Den-Haag naar Joey, die helpt je wel goed verder.
pi_62138782
is goed...k weet alleen wanneer ik ga...maar tnx voor de tip
pi_62139002
Die 1e neighbourhood is vet cloud!
pi_62141529
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 16:25 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Ligt eraan welke maat...
30x36
pi_62141536
trouwens jammer dat de meeste japanse levis maar een 32" inseam hebben
pi_62144557
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:40 schreef unioz het volgende:

[..]

30x36
En dat is true-size? Geef anders even de maten in cm's aub.
pi_62145252
84cm/33 inch breed (kan weer krimpen met een soak)
26cm/10 inch front rise
35 cm/14 inch back rise
94 cm/ 37 inch inseam
20 cm/ 8 inch beenopening aan de onderkant
21 cm/ 8,5 inch knieopening

Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.

Meer info: http://supertalk.superfuture.com/showthread.php?t=61458

[ Bericht 21% gewijzigd door unioz op 05-10-2008 13:29:49 ]
pi_62146492
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:57 schreef unioz het volgende:
Ahja, de arcs op de achterkant zijn verwijderd maar de red tab zit er nog op.
Laat dan maar zitten
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:58:11 #64
6290 Dr_Crouton
pi_62147614
Moet weer nieuwe spijkerbroeken halen, sommige kleuren blauw passen niet met mijn nieuwe herfst/winterjas..
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:05 schreef SunBoom het volgende:

[..]

Laat dan maar zitten
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
pi_62147873
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 14:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Just curious: welke Nike Airs zijn dat op je usericon?
Nike Air Tech Challenge II Hot Lava

pi_62150884
Interesse in wat mooie jeans jongens?

[TK] Verschillende soorten selvage & dry denim (oa Levi's)
pi_62162077
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Nou gaan we maar weer is plaatjes posten bij gebrek aan pick-ups:

Neighborhood (10 jaar lang op 1 winkel in Japan gedraaid. Nu 3 winkel japan en 1 of 2 in Europa):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi broekje. Die hebben ook een hele vette schoen gemaakt met adidas voor de 35th anniversary edition van de superstar.
pi_62163045
Waarom doe je die bay icon weg piet?
pi_62167318
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef Maxxieh het volgende:
Waarom doe je die bay icon weg piet?
Ik heb al een Cheap Monday met exact dezelfde fit en kleur. Verder gewoon een nette jeans, niets mis mee voor de prijs.
pi_62169107
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
pi_62170660
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ah vandaar. Mja ik moet die een dezer dagen binnen krijgen, heb jij dezelfde maat met Cheap Monday btw?
CM valt wat ruimer volgens mij. De CM die op deze Bay Icon lijkt heb ik in een 30/36.
pi_62174193
Heb ze binnen en ze zitten echt perfect.

pi_62174435
hoe staat het met je schoen dan?
pi_62174471
Ze zijn wat smaller aan de onderkant, zal dalijk ff 1 van de broeken aantrekken en een pic maken.
pi_62175656
Dit is de fit van de rechterbroek, andere broek heeft tevens dezelfde fit aan de onderkant.

pi_62177262
Voor Diesel liefhebbers:

10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellen Watvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.

bron: http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9
pi_62178280
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:02 schreef Maxxieh het volgende:
Dit is de fit van de rechterbroek, andere broek heeft tevens dezelfde fit aan de onderkant.

[ afbeelding ]
netjes. Toch maar een bay icon bestellen dan..

zijn ze true to size?
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:52:13 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62178988
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:50 schreef bear87 het volgende:
Voor Diesel liefhebbers:

10 oktober bestaat Diesel 30 jaar en om dat te vieren kan je via de webshop voor 30 euro een broek bestellen Watvoor jeans het zijn is nog niet bekend, maar voor dat geld wel iets om in de gaten te houden denk ik zo.

10 oktober 08:00 uur, ik ben benieuwd
pi_62180211
quote:
Voor Diesel liefhebbers:

Hoorde dit ook van een collega. De dieselstore in heel europa hebben ook die actie.Voor mensen die dan in Amsterdam zijn misschien wel wat om te gaan kijken.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:48:35 #80
6290 Dr_Crouton
pi_62180334
quote:
Voor Diesel liefhebbers:

Moet je je dan registreren voor hun 'cult' om te reserveren oid? Of moet je gewoon om 10 uur voor de winkel staan?
pi_62180494
Hm volgens de site doet Amsterdam niet mee, dus je moet zorgen dat je op tijd online bent
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:08:28 #82
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_62180913
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:54 schreef bear87 het volgende:
Hm volgens de site doet Amsterdam niet mee, dus je moet zorgen dat je op tijd online bent
amsterdam:
http://www.diesel.com/dirtythirtystores/#benelux
pi_62181303
Ja, Amsterdam doet gewoon mee en je kan ook de broek online bestellen. Vraag me af hoeveel erbij komt qua verzenden en administratie enzo.

Mooi hoor, Maxxieh, nu die van mij nog!
pi_62182240
Sorry, niet gezien inderdaad, ik zocht naar Holland of Netherlands
pi_62183479
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:27 schreef bear87 het volgende:

[..]

Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.
En als ik er met de MAW telefonish niet uitkom, begin ik vrijdag gewoon om half 9 op t werk en dan kan ik om 5 uur weg, en kan ik rond half 6 bij MAW Rotterdam zijn.

Ow en Bear87 het is als ik me niet vergis de office boy..kwa kleur. Het is een donkerblauwe, van redelijk soepele/dunne stof, en kwa zakken volgens redelijk normale zakken...
maar ik post wel ff een foto later.
pi_62183961
Wat ik net aangeschaft heb:

Evisu EU Edition:

SugarCane Okinawa:

Heeft me weer een klap in de portemonnee gekost maar fuck it.
De Evisu heb ik echt voor jack shit erbij gekregen.
pi_62184361
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:

Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]

SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]

ik moet zeggen ze zijn moooi, alleen dat grote logo op de kontzakken van de 1e pic vind ik minder...maar toch mooie broeken.
En hoeveel heeft het gekost??
pi_62184664
Zoek al heel lang naar een simpele Evisu met enkel de Gulls op de achterzakken. Hele tijd gestopt met Evisu's kopen omdat er zo ontiegelijk veel mensen met fakes rondliepen.
SugarCane Okinawa hoefde ik niet perse (heb nog 2 andere Sugarcanes liggen) maar kon ik voor die prijs niet laten gaan.

totaal was inclusief shipping 240dollar = 180 Euro.

Mooie koop dus als je nagaat dat de Okinawa voor minimaal 290 euro over de toonbank gaat en de Evisu voor zo'n 180 euro.
pi_62184792
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef francis997 het volgende:

[..]

Aangezien het me deze week niet gaat lukken om naar de MAW te gaan..gezien werktijden...ga ik morgen ff bellen..kijken of ik wat kan regelen..kennis van me is bij de MAW gaan vragen voor de maten maar mn maat hebben ze niet meer.
En als ik er met de MAW telefonish niet uitkom, begin ik vrijdag gewoon om half 9 op t werk en dan kan ik om 5 uur weg, en kan ik rond half 6 bij MAW Rotterdam zijn.

Ow en Bear87 het is als ik me niet vergis de office boy..kwa kleur. Het is een donkerblauwe, van redelijk soepele/dunne stof, en kwa zakken volgens redelijk normale zakken...
maar ik post wel ff een foto later.
Die broek wil ik ook hebben die jij beschrijft Vond hem erg mooi, moet hem nog steeds even ophalen van de week, is er vorige week niet van gekomen.
Wat me wel opviel bij die levi's broek was dat ik maat 29 echt niet pas, ik krijg de broek niet eens dicht, terwijl ik in een 30 best wat ruimte over hou..normaal zijn de verschillen tussen 1 maat niet zo groot dacht ik.

Ps. in je profiel staat dat je een vrouw bent, heb je een herenbroek gekocht of klopt je profiel niet?
pi_62184895
Levi's valt belachelijk klein en raar altijd.
501 the only jeans no one fits.
pi_62185030
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Cloud_SB het volgende:
Zoek al heel lang naar een simpele Evisu met enkel de Gulls op de achterzakken. Hele tijd gestopt met Evisu's kopen omdat er zo ontiegelijk veel mensen met fakes rondliepen.
SugarCane Okinawa hoefde ik niet perse (heb nog 2 andere Sugarcanes liggen) maar kon ik voor die prijs niet laten gaan.

totaal was inclusief shipping 240dollar = 180 Euro.

Mooie koop dus als je nagaat dat de Okinawa voor minimaal 290 euro over de toonbank gaat en de Evisu voor zo'n 180 euro.
zeker niet mis...vooral als je bedenkt dat je als je kijkt naar normale prijzen van de broeken.
persoonlijk koop ik deze merken niet omdat ik ze toch iets te duur vindt...maar ja was tot 5 maanden geleden en student..nu arbeider en ga over 2 maandjes weer naar student..dus dan daalt het budget ook, dus heb maar ff 2 nieuwe jeans gekocht..waaronde de beruchte Levi's.
En een andere broek van 30¤ om te dragen op het werk..aangezien ik bij mn werk soms nogal moet zitten/kruipen onder bureau's.Vind ik het zonde om de levi daarvoor te gebruiken..
Ik ga binnekort ff pics plaatsen..maar een moet nog ff ingekort worden...heb namelijk niet al te lange beentjes
pi_62185630
Tja, ik verkoop broeken met een minimum prijs van 150 euro oplopend tot 400. Dus dan raak je er wel aan gewend.
Heb ook een belachelijk grote kledingkast, lijkt wel sex and the city hier.
Moet misschien toch maar is wat broeken in de verkoop gooien, heb zelfs nog shit met het kaartje eraan liggen.

Levi's blijven wel altijd heel goed, dus af en toe is werken erin kan geen kwaad. Vind wat schade ook wel een mooie charme eraan geven. (vorige topic kan je een foto vinden van een zwaar misbruikte Levi's vintage die ik heb gekocht)
pi_62185903
wel wat schade..maar het niet teveel worden...en hangt er ook vanaf wat voor schade...
ik heb ongeveer 6 a 7 maanden een gast leren kennen..die kocht een Levi broek(wel alles in CHili) waar ze belachelijk duur zijn voor de middeninkomens..en heeft er redelijk grote gaten in gemaakt..en bewust...
dat vind ik dus niks..
maar je eigen "patroon" er in laten merken is ok, bijvoorbeeld, op de kniiën wat meer laten slijten..en onder de pijp een beetje...enzo..moet kunnen..maar dan niet van die standaard fabrieks schade..maar echt de persoonlijke schade..is wel ok.
pi_62186007
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef francis997 het volgende:
wel wat schade..maar het niet teveel worden...en hangt er ook vanaf wat voor schade...
ik heb ongeveer 6 a 7 maanden een gast leren kennen..die kocht een Levi broek(wel alles in CHili) waar ze belachelijk duur zijn voor de middeninkomens..en heeft er redelijk grote gaten in gemaakt..en bewust...
dat vind ik dus niks..
maar je eigen "patroon" er in laten merken is ok, bijvoorbeeld, op de kniiën wat meer laten slijten..en onder de pijp een beetje...enzo..moet kunnen..maar dan niet van die standaard fabrieks schade..maar echt de persoonlijke schade..is wel ok.

Nog een vraagje..krimpen de levi jeans veel...of valt het wel mee??
pi_62186063
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:37 schreef Cloud_SB het volgende:

Evisu EU Edition:
[ afbeelding ]

SugarCane Okinawa:
[ afbeelding ]

Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.
Die SugarCane, dat rode logotje lijkt erg veel op dat van Levi's. Hebben die twee merken iets met elkaar te maken (behalve dat het gewoon jeansmerken zijn)?
pi_62186138
Normale gewassen jeans krimpen niet, lopen ook niet uit.

Raw jeans lopen meestal een inch hoogstens 2 uit en na de eerste wasbeurt krimpen ze weer.
Om uitlopen te voorkomen kunnen raw jeans van te voren worden gesoaked door ze in een bad te leggen met flassen shampoo erop om de jeans op de bodem te houden en dan vol laten lopen met water. Minimaal indigo verlies maximale shrink.
pi_62186285
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tof, Evisu komt weer terug zie ik. Is altijd al goede jeans geweest, maar het imago grotendeels verpest door alle fakes natuurlijk.
Die SugarCane, dat rode logotje lijkt erg veel op dat van Levi's. Hebben die twee merken iets met elkaar te maken (behalve dat het gewoon jeansmerken zijn)?
Nee maar een Red Tab is een classic sybool en werd als kwaliteits en authenticiteits symbool slechts op 1 van de 100 jeans geproduceerd. Zijn daarom veel gezocht door jeans liefhebbers.
pi_62187858
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's valt belachelijk klein en raar altijd.
501 the only jeans no one fits.
Sja ik doe er maar een riem in..ik zie geen andere oplossing. Een broek waarvan je de knoop niet dicht krijgt schiet niet op namelijk En als ie wat losser zit loopt ie als het goed is minimaal uit omdat er weinig druk op staat.
pi_62188929
Jammer hoor Cloud, dat die Evisu EU is....maar die zijn goedkoper dan 180 te krijgen.

Enfin, geef me dan een van je SugarCanes dan. Rock ik hem wel ff een jaar en dan krijg je hem terug.
pi_62190566
Cloud, hot soak of gewoon koud water?

Eigenlijk word ik ook helemaal gek van dat bleeden.. Al je papiertjes worden blauw, banken worden blauw etc etc..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')