Aah, gewoon een prewash dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maak snel even een foto, maar het is een lichte jeans, beetje destroyed effect, baggy, met zwarte logo op de kontzak, maat is 32/34 volgens mij. Is niet supervaak gedragen trouwens, ziet er ook nog goed uit. Ben zuinig op m'n jeans, namelijk
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Maxxieh het volgende:
Cheap te krijgen op caliroots.
Gewoon leuke selvage denim.
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De modellen enzulks van de laatste tijd vallen tegen.
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:18 schreef bear87 het volgende:
[..]
De spijkert op zijn kop zeg! Rare modellen en extreme wassingen, voor het eerst sinds tijden dat ik niks leuks kan vinden bij Diesel..normaal hebben die altijd wel wat voor me.
Trouwens, ik vind dat Replay juist weer veel leuke modellen en wassingen heeft..ze lijken een mooie comeback te maken, vind de jeans er veel beter uitzien tegenwoordig![]()
Mooi de model naam in de broek gezet zoals Diesel ook heeft, mooiere patch achterop, metalen driehoekje aan de rechter broekzak, kwaliteit lijkt steviger ook...Al met al lijken Replay broeken nu een stuk mooier en hoogwaardiger dan wat de de laatste jaren zagen. Is jullie dat ook opgevallen?
Chasin vind ik ook mooi ook inderdaad. Hoop mensen hebben nu meteen vooroordelen als ze Chasin lezen, maar wat jij zegt is wel waar ja; ze zien er wel mooi afgewerkt uit altijd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, ik vond Replay altijd al wel goed. Maar Replay's vond ik over het algemeen als sowieso mooier (met de tekens op de broekzak, de rode "R", etc.).
Maar wil je jeans uit hetzelfde segment, die nog ietsje goedkoper zijn, ga dan voor Chasin'. Daar zitten echt mooie modellen tussen en de afwerking vind ik heel goed. Met een Chasin' heb ik tot nu toe meer plezier mee gehad dan met een Diesel of Replay.
Chasin' heeft nu ook een selvage model. Ik heb hem nog niet irl gezien, maar aan de plaatjes te zien ziet het er goed uit.
Aanrader qua model van Chasin' is de Buccaneer of de Guador (die heb ik zelf ook in de wassing Dare).
Die zijn inderdaad gewoon hetzelfde, qua jeansmaten wel te verstaan aangezien de normale maten weer totaal anders zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Laat ik dit topic eens vereren met een vraag!
Goed, ik heb de ballen verstand van jeans, als ik er maar niet uitbarst of in verzuip en het kan dus een hele stomme vraag zijn!
Maar zijn de lengte- en breedtematen van jeans voor mannen en vrouwen hetzelfde? Dat als ik een broek voor mannen pak in de maat die ik normaal gesproken heb, dat ik die dan ook pas?
Is j&j zo duur dan met broeken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:01 schreef francis997 het volgende:
ff een vraagje
Ik heb in de buurt in een outlet waar ze jack&jones broeken verkopen met de duurste rond de 80¤, is dit wel de moeite waard, of is het beter om van een ander merk te kopen voor dezelfde prijs, zoasl Levi..enzo..want die hebben ook broeken voor die prijs???
tja, blijkbaar..en zowieso t is nog een outlet ook, dus waarschijnlijk een ouder modelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is j&j zo duur dan met broeken?
Goede tipquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:08 schreef KlaasBaas het volgende:
Vorige week heb ik een Nudie jeans (Average Joe double dip indigo) besteld bij hipperfashion.com. Afgelopen voorjaar hadden ze een actie waarbij je 15% korting krijgt op alle jeans als je het woord jeans intypte bij kortingscode als je gaat betalen en deze werkte tot mijn verbazing nog steeds! Een paar dagen later kreeg ik m'n nudie gewoon binnen dus wie weet hoe lang ie nog werkt...
Nou.. Hangt echt af van het paar jeans zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:49 schreef bear87 het volgende:
[..]
Zeker niet de moeite waard in mijn ogen. De lol van Jack & Jones was en moet zijn dat het een stuk goedkoper is dan al die andere merken. Een JJ broek van 80 euro laat ik liggen, met die prijs is het zijn doel voorbij geschoten vind ik. 60 euro voor een JJ broek vind ik normaal, 80 komt te dichtbij de prijs van "A" merken.
Ik heb zojuist een prachtige Levi's gezien uit de nieuwe collectie die ik morgen ga kopen ( geen pinpas bij me net) en die kost 89,95...ook nog een model gepast van 80 en 85 euro, je kan voor die prijs dus net zo goed Levi's halen...( Zitten ook wel wat broeken tussen die net wat duurder zin hoor, die zijn dan 95-99 euro ofzo, maargoed dat is ook nog geen wereldbedrag vergeleken met JJ )
Ligt eraan welke maat...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:09 schreef unioz het volgende:
Mijn samurais zitten me toch net iets te strak.. Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |