Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet een pinroll.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
thanks for the info..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Stansfield het volgende:
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge
VIKER 71J, VIKER 8RM
Aantallen zou ik niet weten.
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
thanks for the info..weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?
oh ok.. hoe lang duren de Redical Red Days ongeveer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
wacht..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
Bovenste outfitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef bear87 het volgende:
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.
Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan goede broeken in de prijscatagorie 130-200 euro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
Eens even een keer kijken naar wat moois van die merken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
Op caliroots staan 2 soorten win RV'squote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Bij welke concrete sta jij altijd? Moet nieuw broekiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |