Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet een pinroll.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
thanks for the info..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Stansfield het volgende:
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge
VIKER 71J, VIKER 8RM
Aantallen zou ik niet weten.
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
thanks for the info..weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?
oh ok.. hoe lang duren de Redical Red Days ongeveer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
wacht..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
Bovenste outfitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef bear87 het volgende:
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.
Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan goede broeken in de prijscatagorie 130-200 euro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
Eens even een keer kijken naar wat moois van die merken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
Op caliroots staan 2 soorten win RV'squote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Bij welke concrete sta jij altijd? Moet nieuw broekiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn bij caliroots?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.
Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
Die is niet donker wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Maxxieh het volgende:
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen..Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
Ik snapte je welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Maxxieh het volgende:
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
hele vette broek, hoeveel gaat deze kosten bij jullie en hebben jullie deze in 34x32?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef Cloud_SB het volgende:
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
De 511 is volgens mij skinny.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
de 511 is een slim fit, ik weet niet welke de skinny isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De 511 is volgens mij skinny.
hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik heb een slim jim en een 511 en ik vind ze qua fit eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:04 schreef bear87 het volgende:
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
Ik woon zelf in Rotterdam(dichtbij centrum) en zelf heb ik er nog nooit een gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef MrShakes het volgende:
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef MrShakes het volgende:
[..]
Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |