Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef bear87 het volgende:
Voor welke figuren zijn bootcut jeans eigenlijk geschikt?:)
Elk merk heeft wel een bootcut jeans, en bij Diesel is het zelfs een van de meest succesvolle broeken ( Zathan, nu Zatiny ) maar misschien weet iemand hier voor welke gelegenheden je dan zo'n bootcut neemt? Ja hij valt wijder bij je schoen, maar wat is het voordeel?Wat maakt een Zathan / Zatiny zo populair?
Rotterdam lijnbaan had ook erg veel, maar de oude binnenweg had minder. Maar ze hadden beide ook verschillende modellen liggen....wel bij beide dezelfde nudie, maar bij de oude binnenweg hadden ze zo'n 4 verschillende G-Star damesmodelen, en bij de lijnbaan zag ik weinig kwa damesmoddelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef SperZii het volgende:
Bij de M@W in Maastricht lag er volop in de sale.. Nudie Jeans, Levi's, G-Star, Diesel.. alles.
Lagen een paar mooie broeken tussen maar heb toch voor een andere broek gekozen
Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:27 schreef bear87 het volgende:
Hmm ben wel erg benieuwd welke Levi's en Diesels er liggen. Toevallig de Paddom 88z? ( Oud model dat ik bij de MAW nogsteeds te koop zie, moet tijd worden voor sale prijsje toc)
En voor vrouwen met brede heupen, zoals ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Bootcut is zoals de naam al zegt als je laarzen draagt. Maar je kan ook prima ander schoeisel eronder aan. Ik heb een Nudie Regular (R)alf in bootcut, maar merk niet echt verschil super veel verschil. Het is meer dat je broek over je schoenen heen valt meer, alsware meer bedekt. Als je dus grote voeten hebt is een bootcut-model een voordeel.
Lekker broekje de paddom.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die Paddom lag er in Maastricht inderdaad bij...
Hier nog een vrouw met aardig brede heupen..maar ik ben niet echt een fan van de bootcut modellen, een hele kleine is wel ok, maar niet van die hele grote..waarbij het zowat de halve schoen bedekt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef Chav het volgende:
[..]
En voor vrouwen met brede heupen, zoals ik![]()
![]()
Maar jullie zijn allemaal mannen neem ik aan
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef Cloud_SB het volgende:
Droger fuck je sowieso alles mee op.
Beter even in laten nemen bij de naaiturk. En anders je gewoon heel urban gedragen en hangen met je neger matties op de hoek.
Soaken hept niet, loopt ie vanzelf wel weer uit. Alleen Shirnk To Fit van Levi's en enkele andere jeans krimpen echt 2/3 maten na een soakbeurt.
Wtf, apart. Waar gekocht, en hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef niewies het volgende:
vorige week een limited edition dry blueblood gekocht, met blank label waarop ik zelf het logo in de kleur die ik wilde mocht zetten dmv stempel en aan binnekant een cijfercode, in mijn geval aankoopdatum. Paarse selfedge heeft ie. Iemand hem al eens tegengekomen?
maar waar had je die broek gekocht, en wat heb je ervoor betaald.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef niewies het volgende:
jep die ja, de deep purple. mooi broekie
had er zelf nog niets over gevonden op inet dus thnx voor de info
ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:08 schreef denimfanatism het volgende:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
ja dat was ie, vind het wel beter dat de donkere toon is gebleven. ook maar 1x op 30 graden gewassenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet veel mee gebeurd. Of was hij niet raw?
ligt aan jou, het is meer voor mensen die geinterreseerd zijn in dat model. Of hij 10x gedragen is of niet, maakt niet veel uit bij 21oz denim .quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:49 schreef niewies het volgende:
[..]
ligt misschien aan mij, maar ik ga echt geen dry denim kopen 2e hands.
Dat hoort hier niet thuis + kijk maar eens in het sneakertopic naar mijn reactie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:51 schreef lullo_de_bullo het volgende:
Kan iemand mij vertellen, welke schoenen er op de foto in de OP staan? Ik zou ze super graag willen!!
Link naar de site http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=12332&ref=order&sheetid=451173
de desbetreffende foto:
[ afbeelding ]
Ik zoek dus de bruine moccasin achtige schoen!
Alvast bedankt
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second sonquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Nergens, lelijke zooi.
Beter haal je een echt merk.
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Echte merken als wat? Dure SugarCane die eruit zien als scapinobroeken? Doe mij dan maar zo'n lelijke second son
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
lol, epic fail. Zeker nog nooit in aan gehad laat staan in je handen gehad.
Liever een Scapino broek dan een broek met een wolkje op een mijn reet.
Levi's Vintage Clothing, Studio D'Artisan, SugarCane. Meer heeft een mens niet nodig.
Dat is het hele punt, goede (dure) kleding is juist altijd met zo min mogelijk poespas en branding erop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Idd nog nooit in mn handen gehad. Ik vind 200eu de absolute max voor een broek. Ik vind die broeken van sugarcane er zo standaard uitzien, al zal jij wel je redenen hebben waarom je ze koopt.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.
En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
bedoel je zoiets als dit:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef Maxxieh het volgende:
Ik wacht op de denim demon aaija japan denim. Schijnt echt goede kwaliteit te zijn.
En btw op die studio d'artisans, komen daar na verloop van tijd ook die stiksels te zien op de kontzak? Of blijft het gewoon de 'standaard' broek?
Ja, Evisu had ook zo'n model, maar dan met ijzeren buttons in de zak. Hoe langer je ze draagt, hoe beter het teken eruit komt zeg maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:44 schreef unioz het volgende:
[..]
bedoel je zoiets als dit:
http://item.rakuten.co.jp/2nd/sj-s0510xx-10sp/
?
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Jeuj! net nog even snel een Levi's X Atmos 507 geregeld.
Eerste Levi's X Atmos collab, Atmos exclusive.
Retail was 185 euro. Heb hem voor 75 euro shipped.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heet een pinroll.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zijn de uiteinden tapered of heb je hem in je schoen gepropt?
thanks for the info..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Stansfield het volgende:
LARKEE 73H, LARKEE 88Z, LARKEE 8AT, LARKEE 8RQ, larkee 08fa 01, larkee c06q 08ge
VIKER 71J, VIKER 8RM
Aantallen zou ik niet weten.
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:02 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
thanks for the info..weet je misschien ook wanneer ze in de uitverkoop gaan met name de Larkee modellen?
oh ok.. hoe lang duren de Redical Red Days ongeveer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. 8 novermber beginnen de Redical Red Days. 2 broeken voor 130 euro. Ik weet eigenlijk niet of die daar tussen zit.
wacht..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Is niet mijn foto. Is 1 of andere yank die hem ook had.
Mijn broek hangt denk ik 2cm hoger en ik doe er geen pinrolls in. Al was ik wel die OG pinroller in Nederland maar dat was meer omdat ik het zo lelijk vond dat ik het voor de grap ging doen.
Dat shirt heb ik ook maar meteen gekocht, kon hem voor 80dollar shipped erbij krijgen alleen dan in het grijs.
Bovenste outfitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:37 schreef bear87 het volgende:
Zijn broeken van Atelier la Durace eigenlijk de moeite waard? Ik zag een hoop plaatjes van hun model Prescott en dat ziet er erg goed uit, allang niet meer die one size fits all broeken van vroeger.
Vooral een Prescott Darktone vind ik er erg mooi uitzien. Kost je dan wel 198 euro. Pics gejat van mynudies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind jij dan goede broeken in de prijscatagorie 130-200 euro?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Voor 190 euro kan je wel iets mooiers krijgen als Atelier vooral betreft kwaliteit.
Maar het zijn geen slechte broeken nee.
Eens even een keer kijken naar wat moois van die merken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Blue
Levi's Vintage Collection
Lee Gold label / Originals
Edwin
Op caliroots staan 2 soorten win RV'squote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Bij welke concrete sta jij altijd? Moet nieuw broekiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Moet je vooral LVC checken en Edwin.
LVC heeft vaak hele toffe modellen met bijvoorbeeld 1 backpocket of hele mooie wassingen omdat ze Vintage Levi's reconstrueren en naproduceren en Edwin heeft een super fit en de Win RV is 1 van de mooiste wassingen ooit wat mij betreft.
Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn bij caliroots?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:55 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, onderste is ook mijn favoriet. Is er nog niet van gekomen hem te kopen. Komt steeds een andere broek tussen.
Noel, Den-Haag. Maar daar hebben we vooral Levi's Blue liggen. In Amsterdam ook SugarCane, Levi's Red en Levi's Vintage. Stuk intressanter dus.
Die is niet donker wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:21 schreef Maxxieh het volgende:
Oke beter, zoek zelf ook gewoon een normale broek i.p.v. al die raw dingen. Elke dag een donkere broek gaat ook vervelen..Daarom is zo'n edwin wel een mooi alternatief!
Ik snapte je welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Maxxieh het volgende:
Ik bedoel meer, gewoon weer een broek zonder nog maar een enkele slijtage erop..
hele vette broek, hoeveel gaat deze kosten bij jullie en hebben jullie deze in 34x32?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:38 schreef Cloud_SB het volgende:
O ja en de nieuwe Levi's Red is binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof broekje als je hem aan hebt, iets wijder model ook.
De 511 is volgens mij skinny.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heeft Levi trouwens ook Skinny Jeans?
de 511 is een slim fit, ik weet niet welke de skinny isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De 511 is volgens mij skinny.
hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik heb een slim jim en een 511 en ik vind ze qua fit eigenlijk precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:04 schreef bear87 het volgende:
Maar ga ervanuit dat de 511 ook érg slim valt hoor. Niet te vergelijken met een Slim Jim van Nudie bijvoorbeeld, echt behoorlijk skinny is hij voor een slim fit.
Ik woon zelf in Rotterdam(dichtbij centrum) en zelf heb ik er nog nooit een gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:31 schreef MrShakes het volgende:
weten jullie of er in een Rotterdam een Diesel Store is?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
En er zijn zat winkels die wel Diesel verkopen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:39 schreef MrShakes het volgende:
[..]
Zou je er misschien een aantal op kunnen noemen?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |