..............eikel.........quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:54 schreef unioz het volgende:
sammies verkocht...
in december naar japan
koop ik waarschijnlijk nog wel een paartje evisu 2000 no 1's handpainted jeans ^^
Misschien neemt hij er wel eentje voor je meequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen dan als je in japan was?
Dan heb ik wel interessequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb nog is wat dingen nagemeten hoop dat ik die Evisu pas.
Is een 34, nou is dat officieel 86cm maarja Levi's zegt 88cm en mijn 36 Levi's meet 98cm-100cm.
De inseam en tigh zijn weer even groot als mijn 36 sugarcane.
En mijn 34 Dickies pas ik goed. Valt weer geen pijl op te trekken.
Beter valt de Evisu dus een beetje groot uit, anders heb ik een Evisu te koop.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:57 schreef FatihTerim het volgende:
TIP: 10 oktober aanstaande kan je een exclusieve jeans van DIESEL bestellen via de website van DIESEL voor maar 30 Euro, vanwege het dertig jarig bestaan van DIESEL.
Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alle jeans werden toch 30 euro had ik vernomen uit een van de gratis dagbladen?
Weinig exclusiefs aan verder.
Iemand al enig idee hoe het model eruit ziet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:30 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nee, er komt voor 1 dag een limited edition van de broek online voor 30 euro. Je hebt een mannen- en vrouwenmodel. De rest blijft gewoon dezelfde prijs. Ik vermoed dat de jeans hard gaan, de stock laag is en dat ze dus binnen no-time uitverkocht zijn. Daardoor kun je ze dik resellen (maar dan ben je een vieze reseller).
Edwin kon je eerst bij Score kopen (maar volgens mij ook alleen online). Die standaard modelletjes zijn vast wel ergens te krijgen maar die echte raw zijn wel zeldzaam hier.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Stansfield het volgende:
Waar in nederland kan je eigenlijk broeken van edwin kopen? Die ik op de site van caliroots zie zijn best erg ok. Maar wil ze wel eerst ff een keer in nederland zien eigenlijk.
Ik ga morgenvroeg trouwens wel ff kijken naar die dieselbroek. Voor 30 euro kan je onmogelijk een miskoop doen.
Ik hoop stiekem dat het vanaf vanacht 12 uur al te regelen isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef SunBoom het volgende:
Als ie morgen online komt zul je wel betere foto's te zien krijgen, ja.
http://store.diesel.com/dirtyXXX.asp?tskay=2A5DD3A9quote:Because it's our 30th Birthday, silly!
We are offering unrivalled, limited-edition Diesel denim jeans around the World for a give-away price of EUR 30,00.
For One Day Only, on the 10th of October, you can have a chance of buying these exclusive Diesel "Dirty Thirty" jeans (stocks strictly limited).
This marks a unique moment in the history of mankind, and the World, and everything else!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |