Ooooh foeiquote:
"Van MIJN belastingcenten!" - droeftoetersquote:Op maandag 29 september 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Gaat lekker bij fortis deels genationaliseerd en ze gaan ABN-Amro alweer verkopenkost de belastings ons dan wel weer 4 miljard
![]()
![]()
Hee Etc, hoe heet jouw opleiding ook alweer?quote:
communicatie dacht ik, misschien met nog meer fancy hipheid er achterquote:Op maandag 29 september 2008 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee Etc, hoe heet jouw opleiding ook alweer?
Mijn stiefbroertje is over een studie aan het nadenken en ik wilde hem een tippen, misschien dat het wat voor hem is
zo kun je het ook noemenquote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
communicatie dacht ik, misschien met nog meer fancy hipheid er achter
dat zei ik, fancy hipheid er achterquote:Op maandag 29 september 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde een linkje plaatsen hier maar de site van de Hanze ligt eruit ofzo geloof iktopsite
Ik doe Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pcquote:
whehehequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pc
Einstein.quote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pc
Klopt alhoewel dat laatste veelal niet meer van toepassing is. Vaak zijn de clapper boards van tegenwoordig digital en draadloos gesynched met de cameras en de geluidssystemen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb hier een boek voor me liggen waarin wordt uitgelegd waar zo'n klapbord bij films goed voor is: je kan makkelijk de juiste opname terug vinden (dat staat in beeld) en het klappen zelf wordt gebruikt om het geluid en het beeld synchroon te laten lopen bij de montage
Komt toch niet door MSN he?quote:
En dat staat er dan weer niet in, tssk! Neemt niet weg dat je met het klappen een redelijk fail-safe tweede systeem hebt, als de automatische sync toevallig een keer misgaatquote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt alhoewel dat laatste veelal niet meer van toepassing is. Vaak zijn de clapper boards van tegenwoordig digital en draadloos gesynched met de cameras en de geluidssystemen.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat staat er dan weer niet in, tssk! Neemt niet weg dat je met het klappen een redelijk fail-safe tweede systeem hebt, als de automatische sync toevallig een keer misgaat
Zie je wel dat ik nog geen aandelen Fortis moest aanschaffen...quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
"Van MIJN belastingcenten!" - droeftoeters
Op tv zag ik laatst iets over de vliegtuigen bij de Red Bull Air Race. Die gebruiken hele ouderwetse methoden, bijna alles is mechanisch, om de simpele reden dat dat een stuk betrouwbaarder is. Als je met 300 km/u+ door een stad vliegt is dat belangrijker dan efficientiequote:
Prut! Ik zou vanavond een filmavond organiseren en men zorgt er echt voor dat ik er zin in heb... not...quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
prut prut
Zet vanavond gewoon de TV aan en bekijk 'Die Hard With A Vengeance'...quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prut! Ik zou vanavond een filmavond organiseren en men zorgt er echt voor dat ik er zin in heb... not...
Ja dus, net gedaan...quote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leest MM eigenlijk topics terug? In de folder van de Marskramer staat de Philips Wake Up Light voor 75 euro te koop.
Jawel, maar ik zie nu dat je de URL van de webpagina als Image hebt gepost en dat gaat niet...quote:Op maandag 29 september 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
oh plaatje doet het niet
typisch
http://pincel3d.deviantart.com/art/Wrong-Way-53096769 directe link doet het hoop ik wel
Oh, dat is jammer ja.....quote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb vorige week een hele HP laptop in de vuilnisbak gekieperd, incl. snoeren e.d.
Had hem hier al aangeboden, maar er was toen geen interesse (wat op zich niet zo vreemd is)...
Heb nu alleen de HD nog liggen...
Die laptop van mij was 10 jaar oud of zo, dus mogelijk was dat ook geen optie geweest...quote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer ja.....:{ kan me het bericht niet herinneren, maar bovendien dacht ik eigenlijk dat ik nog garantie had... niet dus
Anyone else?
I knew that!quote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie nu dat je de URL van de webpagina als Image hebt gepost en dat gaat niet...
Zo wel dus:
[ afbeelding ]
Voordat het ook maar begonnen is heb ik het alweer helemaal verpest, in elk geval dat idee krijg ik. Terwijl de vorige keer dat ik een filmavond organiseerde het best gezellig was, maar misschien niet heel erg druk (lag ook aan andere factoren).quote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef Etcetera het volgende:
hoezo dat?
Dat kan ik mij helemaal voorstellenquote:
Door diplomatiek optreden van twee mensen (me toch veel plezier wensen en zeggen dat het tof zou zijn als ik het alsnog doe) heb ik er alweer iets meer zin in, maar toch. Een filmavond op zo'n plek is volgens mij voor de mensen die een vrije avond hebben/zich een beetje vervelen, weten dat er een filmavond is en er dan heen gaan omdat het wel es leuk zou kunnen zijn. Welke film er dan wordt gedraaid vind ik van ondergeschikt belang, dat boeit bij de Sneak ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kan ik mij helemaal voorstellen![]()
![]()
Je zal nog een keer je medewerking verlenen aan zulke wijsneuzen
quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor plek is het, de kroeg van een studentenvereniging?
Volgens mij maakt het echt niets uit. Belangrijkste eis vind ik dat het ook nog goed te volgen moet zijn als er tijdens de film mensen doorheen praten, opstaan om wat te drinken te halen enz. Dat gebeurt toch en dat is bij een film als La vita e bella een stuk storender dan bij Speedquote:Dan maakt het waarschijnlijk niet veel uit nee
quote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was wel een goed moment voor boze-Duitser-muziek.
is in dat genre een van de favorietenquote:
Ga ik zometeen luisteren, ben benieuwdquote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik echt boos ergens over ben is Jagged Little Pill van Alanis Morissette al ongeveer 12 jaar de beste (muzikale) remedie
Drie dagen oud en nieuw? Doen ze goedquote:Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik post hier eenzwaai!
Vanavond begint het Joods nieuwjaar (5769 voor de geinteresseerden). Dit duurt tot en met woensdagavond. Tinuviel en ik gaan donderdagochtend heel vroeg op vakantie, anderhalve week naar Duitsland
Het betekent wel dat ik hier waarschijnlijk een tijdje niet zal posten
Toch nog even de groetjes aan allemaal, en tot over een kleine 2 weken
Kleine toevoeging nog: Asmodian is in Nederland, hij komt woensdagmiddag even langs voor de lunch
Nee hoor, maandagavond - woensdagavond = 2 dagenquote:Op maandag 29 september 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie dagen oud en nieuw? Doen ze goedChanoeka duurt ook al langer dan Kerstmis
Niet als je rekent op de reisbureau-methodequote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, maandagavond - woensdagavond = 2 dagen
In het jaar 0 denk ik zo. Kan ook 1 zijnquote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waar begint de joodse jaartelling eigenlijk?
Bronquote:De joodse jaartelling, joodse kalender of Hebreeuwse kalender rekent vanaf het jaar waarvan het jodendom aanneemt dat de schepping van de wereld heeft plaatsgevonden (de Anno Mundi).
Op grond van de Tenach wordt de schepping geacht te hebben plaatsgevonden in het jaar 3761 voor de gangbare jaartelling.
Dat is kortquote:Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik post hier eenzwaai!
Vanavond begint het Joods nieuwjaar (5769 voor de geinteresseerden). Dit duurt tot en met woensdagavond. Tinuviel en ik gaan donderdagochtend heel vroeg op vakantie, anderhalve week naar Duitsland
Het betekent wel dat ik hier waarschijnlijk een tijdje niet zal posten
Toch nog even de groetjes aan allemaal, en tot over een kleine 2 weken
Kleine toevoeging nog: Asmodian is in Nederland, hij komt woensdagmiddag even langs voor de lunch
ik herken je ook makkelijk, sorryquote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebbers: Foto van mij van afgelopen vrijdag
Geverfd haar, lading schmink, de hele rataplan
Bij de schepping, en dan rekenen ze met een maankalender, dus heeft een jaar maar 364 dagen geloof ik.quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
in het begin, of zie de post van iarl. Daar staan jaren in.quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jamaar, je weet dat ik het benquote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik herken je ook makkelijk, sorry
Overigens schijnen een paar mensen te hebben gevraagd "Wie is die ene die zoveel op Tim lijkt?"quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik herken je ook makkelijk, sorry
Die is wel leukquote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens schijnen een paar mensen te hebben gevraagd "Wie is die ene die zoveel op Tim lijkt?"
Ik was vrijdag bij een gothicfeest (vond de muziek niet echt boeiend, cybergothic-meuk. Leuk voor een half uurtje, daarna heb ik het wel gehad), waar B. was weet ik niet. De keer dat B. me gezien heeft was bij een meet alweer een jaar of zo geledenquote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waar waren jullie dan allemaal?
dat was in juni iig. Ik was vrijdag gezellig op mijn werk/thuis in de woonkamerquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vrijdag bij een gothicfeest (vond de muziek niet echt boeiend, cybergothic-meuk. Leuk voor een half uurtje, daarna heb ik het wel gehad), waar B. was weet ik niet. De keer dat B. me gezien heeft was bij een meet alweer een jaar of zo geleden
sowieso niet als iedereen om half tien ineens haast krijgt om naar huis te gaanquote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou er animo zijn voor weer een kroegmeet zoals toen? Met of zonder bowlen
Iedereen moest ineens naar bed ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
sowieso niet als iedereen om half tien ineens haast krijgt om naar huis te gaan
Dat is echt het eerste nummer waar ik aan moest denkenquote:
Goed punt, dat was inderdaad vreemdquote:Op maandag 29 september 2008 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
sowieso niet als iedereen om half tien ineens haast krijgt om naar huis te gaan
Ik denk niet dat dat goede reclame is voor een volgende filmavondquote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
Goed zo, Tim! Laat ze een poepie ruiken.
Ik zit me heftig af te vragen of ik er ooit wat gezien heb.quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef wyccie het volgende:
Voor een themafilmavond kan dat best.
Gisteren sinds lange tijd weer wat 'films' gekeken. Tales of the Unexpected van Roald Dahl.
En wanneer steken jullie dan het vuurwerk af?quote:Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik post hier eenzwaai!
Vanavond begint het Joods nieuwjaar (5769 voor de geinteresseerden). Dit duurt tot en met woensdagavond.
Paul Stanley...quote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebbers: Foto van mij van afgelopen vrijdag
Geverfd haar, lading schmink, de hele rataplan
Eerder Huize Avonddoodquote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt hier wel Huize Avondrood ofzo
Ik heb ze destijds op Rock Werchter gezien, vette showquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Het kan niet gek genoeg':
En mijn persoonlijke favoriet:
(afkijken verplicht!!)![]()
Hiervoor ben ik 3 jaar geleden met liefde voor naar Rotterdam afgereisd...
Het geluid is kut, hoor ik net. Dan toch maar kijken voor de show... ;Y
Pijnlijkquote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het jaar 0 denk ik zo. Kan ook 1 zijn
Het was in Ahoy al warm voorafgaande de show, tijdens de show steeg de temperatuur behoorlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds op Rock Werchter gezien, vette show
Ik zie sowieso heel veel onbeantwoorde posts, niet alleen van jou.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
ik vraag me eigenlijk af of jullie het nog wel leuk vinden dat ik hier post?Op mijn berichten van de afgelopen dagen krijg ik steeds 0 respons. Kan gebeuren hoor, maar na een paar keer heb ik zoiets van vinden jullie het wel boeiend
quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
ik vraag me eigenlijk af of jullie het nog wel leuk vinden dat ik hier post?Op mijn berichten van de afgelopen dagen krijg ik steeds 0 respons. Kan gebeuren hoor, maar na een paar keer heb ik zoiets van vinden jullie het wel boeiend
Ik heb vorige week nog 'aso' gereageerd (aldus Irien) en sinds afgelopen vrijdag tot vanmiddag was ik niet online. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo 'into Lush', dus dat gaat grotendeels aan me voorbij...quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:
trouwens
Was jij er toen ook?quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Rammstein heb ik ook gehoord tijdens Werchter, ik heb ze helaas niet kunnen zien. Ik hoorde wel dat iemand z'n lul uit de broek had gehaald.
Als het de zanger Till was: FAKE!!quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Rammstein heb ik ook gehoord tijdens Werchter, ik heb ze helaas niet kunnen zien. Ik hoorde wel dat iemand z'n lul uit de broek had gehaald.
Oh, als dat alles is dan heb ik niks gemist.quote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Als het de zanger Till was: FAKE!!
[ afbeelding ]
Snapt nou echt niemand dat die opmerking gewoon bijdehand bedoeld was? Als in het jaar 0, hun eerste jaar van hun telling?quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pijnlijkaangezien joden natuurlijk niet tellen vanaf de geboorte van christus
Ja, dat had ik begrepen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef B.ertha het volgende:
Snapt nou echt niemand dat die opmerking gewoon bijdehand bedoeld was? Als in het jaar 0, hun eerste jaar van hun telling?
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie sowieso heel veel onbeantwoorde posts, niet alleen van jou.
Ik vind de updates wel leuk dus lekker doorposten
Ik heb de afgelopen week sowieso niet echt gepost hier maar als ik zo teruglees dan is het allemaal erg rustig.
Ja ik wilde nog reagerenquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik had je nog wel verslag gedaan van mijn Lush-douchebeurt. Nou ja, zoiets dan.
Het is hier inderdaad erg rustig. En soms wil ik iets posten/antwoorden....en dan denk ik 'wat lul ik toch ook' en dan delete ik het weer.
Heb de laatste dagen niets over Lush gepost omdat ik het heel druk heb met het fimfestival in Utrecht. Filmpje als bewijsquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog 'aso' gereageerd (aldus Irien) en sinds afgelopen vrijdag tot vanmiddag was ik niet online. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo 'into Lush', dus dat gaat grotendeels aan me voorbij...
Is er al meer nieuws over je USA-trip?
Nee, maar ik neem aan dat ze in hun eigen jaartelling wel begonnen zijn met 1quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pijnlijkaangezien joden natuurlijk niet tellen vanaf de geboorte van christus
Zeker wel, maar soms weet ik niets te zeggen over een bepaalde post en dan doe ik dat ook niet. Is niet alleen bij jouw posts zo hoor MaJoquote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
Zit je hier alleen nog maar via je mobiel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog reagerenMaar zag het een topic te laat en kan via mijn mobiel niet kopieren
Ik had even wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan Fokquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarVond het alleen zo vreemd. Eerst post ik dat ik mijn ADD onderzoek heb, iets wat voor mij spannend is, en er wordt gewoon doorgepraat alsof ik helemaal niks gezegd heb
Maar jij hebt me wel gesmst
En op het filmfestival ook helemaal geen reacties.
Het is inderdaad erg rustig ja
Maarre waar was jij allemaal mee bezig dan?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
0-uren-contractIn november en december ben ik de dinsdag en woensdag in Groningen, daarom kan ik niet meer op de dinsdag werken zoals nu. Maar ze willen me wel houden voor de vrijdag.
![]()
Echt handig zo'n contract.
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had even wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan Fok
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het schoolnetwerk staat een oproep voor medewerkers voor Domino Day. Op zich niet zo vreemd, dat is elk jaar in Friesland. Alleen de titel vind ik wat pijnlijk:
"Vroege vogels gezocht voor DominoDay 2008!"
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:15 schreef MadMaster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zit je hier alleen nog maar via je mobiel?
Heb het idee dat je de laatste tijd vaak van de 'hit en run'-achtige bent...
Ik kan hier op het werk niet of nauwelijks filmpjes bekijken, dus het is geen kwestie van negeren, maar van 'onmogelijkheid'.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna wel jaheb gewoon geen tijd om achter de computer te zitten. Dus dan check ik het onderweg maar even op mijn mobiel.
check trouwens even dat linkje wat ik heb gepost. Word ik zowaar weer genegeerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je moet gaan, doorzettingsvermogen tonen! Dat is waar leiderschap!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag een college sustainable leadership... zit te twijfelen of ik er heen zal gaan of niet, momenteel neig ik nogal naar niet
Oh, dat verklaart waarom er geen reactie is gekomen op PM'squote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna wel jaheb gewoon geen tijd om achter de computer te zitten. Dus dan check ik het onderweg maar even op mijn mobiel.
check trouwens even dat linkje wat ik heb gepost. Word ik zowaar weer genegeerd![]()
Dat dus. Ik zie trouwens wel meer bekenden op het lijstje staan van crewquote:
Goeie poging, maar ik ga nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, je moet gaan, doorzettingsvermogen tonen! Dat is waar leiderschap!
* motivatiepeptalk geeft
ik ben er zo een die denkt: niet nuttig, gewoon voorlezen van de sheets, niet te verstaan en geen uitleg. Oh, ik ga toch maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie poging, maar ik ga nog steeds niet. Volgens mij is het niet belangrijk en niet interessant, daarmee komt het niet in een van de eerste drie kwadranten (ik let wel es op)
Doe ik meestal ook, vorige week nog bij een college Engels gezeten (totale opkomst: 5). Helemaal aan het begin waren een andere student en ik de enigen, toen zei de docent "Great, two of the students who least need this lecture"quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ben er zo een die denkt: niet nuttig, gewoon voorlezen van de sheets, niet te verstaan en geen uitleg. Oh, ik ga toch maar
Anders denk ik dat ik het tentamen niet haal
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook, vorige week nog bij een college Engels gezeten (totale opkomst: 5). Helemaal aan het begin waren een andere student en ik de enigen, toen zei de docent "Great, two of the students who least need this lecture"
Deed me wel goed
Wat een asociale tijd ook om zo'n voorlichting te gevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
ik had gepland om vandaag na ons groepsoverleg niet naar de (enige) les te gaan, maar toen bedacht ik me dat er tussen 5 en 6 () afstudeervoorlichting is dus nu zit ik toch maar in de les en ben vies laat thuis
Ja inderdaad fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
0-uren-contractIn november en december ben ik de dinsdag en woensdag in Groningen, daarom kan ik niet meer op de dinsdag werken zoals nu. Maar ze willen me wel houden voor de vrijdag.
![]()
Echt handig zo'n contract.
Kan me voorstellen dat dat grappig isquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het filmpje wel bekeken, wat grappig om jou te zien en horen MaJo
En je moet je niet gepasseerd voelen joh... ga maar eens kijken hoeveel posts hier onbeantwoord de vergetelheid in glijden
Maar ik kan me voorstellen dat het je steekt dat niemand naar je ADDonderzoek vraagt... ik wilde wel maar durfde eigenlijk niet zo goed. Nu blijk je het wel te willen vertellen, dus: hoe was het? En heb je al een uitslag of testresultaat gehad?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef B.ertha het volgende:
MaJo, ik heb het ook bekeken en ik vond het wel een goed filmpje
Heb je iets aan positieve feedback? Zo nee, niet lezenIk ben altijd voor feedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOk als het negatief is
Ben het helemaal met je eens, was toch zenuwachtiger dan ik dachtMijn ogen zijn wijdopengesperd en ik knipper nauwelijks
Heb er gister bij het tweede filmpje op gelet dat ik meer moet ontspannen. Maar dat is nog best lastig met een professionele cameraman en geluidsman, dat is toch best eng
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Kloptquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom er geen reactie is gekomen op PM's
Thanks jojo en nemquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie trouwens wel meer bekenden op het lijstje staan van crew
Ik kan me indenken dat er voor jou een puzzelstukje op zn plaats valt, maar ik zou ook wel kritisch blijven hoor, net als je ouders... ik krijg via een vriendin die psycholoog is af en toe de indruk dat bepaalde stoornissen en aandoeningen 'in de mode' zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat grappig isVond je het filmpje ook leuk?
Het ADD onderzoek ging goed, al vonden mijn ouders wel dat ze erg bevooroordeeld was en alles wat ze zeiden meteen typeerde als ADD. Ze zei steeds ´ja dat is typisch ADD´ en als iets niet zo typisch ADD was dan zei ze ´ja dat zou goed kunnen dat ze dat dan onderdrukt heeft´Dus het ziet er wel uit dat ik de diagnose ADD zal krijgen
Ik hoor het donderdag. Ik zelf denk overigens wel dat het zo is, ik herken me in zoveeeeel dingen. Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaats
De constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD. Ik krijg dan waarschijnlijk ritalin (klinkt eng
) ben benieuwd of dat werkt
Hey dat dikgedrukte heb ik ook, maar ik dacht dat dat gewoon kwam doordat ik lui benquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ADD onderzoek ging goed, al vonden mijn ouders wel dat ze erg bevooroordeeld was en alles wat ze zeiden meteen typeerde als ADD. Ze zei steeds ´ja dat is typisch ADD´ en als iets niet zo typisch ADD was dan zei ze ´ja dat zou goed kunnen dat ze dat dan onderdrukt heeft´Dus het ziet er wel uit dat ik de diagnose ADD zal krijgen
Ik hoor het donderdag. Ik zelf denk overigens wel dat het zo is, ik herken me in zoveeeeel dingen. Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaats
De constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD. Ik krijg dan waarschijnlijk ritalin (klinkt eng
Dat dik gedrukte "lijdt" de helft van Nederland aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey dat dikgedrukte heb ik ook, maar ik dacht dat dat gewoon kwam doordat ik lui ben
ja ik ben er ook erg blij mee want volgens mij gaat m'n laatste 'snelle' bus om 6uquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een asociale tijd ook om zo'n voorlichting te geven
Je vergeet de spelfoutquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe computer, nu nog internet erop :P![]()
' internet staat er al op geinstalleerd'
Dat klopt, maar wel in een hele andere mate dan ik. Ik kan echt niet opstaan, vind het een hel. Voel me er soms echt ziek door. Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte "lijdt" de helft van Nederland aan
Ik weet dat het bij jou anders isquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel in een hele andere mate dan ik. Ik kan echt niet opstaan, vind het een hel. Voel me er soms echt ziek door. Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.
rommel zie ik niet, je moet me er echt op wijzen. Het is geen onwil, ik zie het gewoon niet.
Ja jij hebt me 's ochtends gezienquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij jou anders is
Die van Afrikaquote:
Whehehequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij hebt me 's ochtends geziendan weet je genoeg
Wauwquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn nichtje krijgt morgen een mooi verjaardagscadeau. Ik vind net in het "bedanktasje" met lekkernijen ook een envelop met ¤40 als bedankje. Dat lijkt me wat veel. Vooral ook omdat ze ons zo goed geholpen met uit de brand helpen(haha, daar komt het dus vandaan).
Dus mijn nichtje kan morgen een aardige aanvulling op haar spaarport verwachten
Na morgen wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauwje hebt wel een dankbaar nichtje in elk geval
Ik lees soms wel terug, niet altijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die van Afrika![]()
![]()
Weet niet of jij terugleest WG, maar heb jij heel toevallig een snoer van 18,5V liggen die aan mijn HP 510 laptop zou kunnen?
Alle thee "bederft"...koffie ook.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zou muntthee ook bederven?
Ik had heel lekkere witte muntthee, maar die smaakt ineens heel bitter![]()
![]()
Heej Majo meisquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik het inderdaad als zeep nu. Het brokkelt wel een beetje, allemaal stukjes op de grond. Ik vind het erg lekker ruiken, en het blijkt dat, ondanks dat het stroef aanvoelt, mijn huid niet droog is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:39 schreef MaJo het volgende:
Maar bevalt het allemaal nog steeds? Qua gebruiksvriendelijkheid is het misschien niet allemaal even handig. Maar de body butter kun je gewoon als zeep gebruiken, hoeft niet per se op een washandjeDoor het rechtstreeks te gebruiken blijft de lotion beter op je huid
Dat is niet pijnlijk, dat is de grap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het schoolnetwerk staat een oproep voor medewerkers voor Domino Day. Op zich niet zo vreemd, dat is elk jaar in Friesland. Alleen de titel vind ik wat pijnlijk:
"Vroege vogels gezocht voor DominoDay 2008!"
Ik dacht even 'Huh???" Maar dit gaat om de kat die bij jou in huis woont natuurlijk. Wel een handige kat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts. Het slechte nieuws is dat mijn kat levenslang aan de corticosteroïden moet, het goede nieuws is dat hij daar ontzettend van op gaat knappennooit meer een ontstoken lip, dikke klieren en gekmakende jeuk waardoor hij zichzelf helemaal kapot bijt
En hij is echt te dom om te beseffen dat een pilletje vies is, dus je geeft het hem, en hij slikt het zonder te mauwen () door
Inderdaad. Het leek mij juist als onderzoeker dat zij voorzichtiger en sceptischer zouden zijn, nu komt het op mij over alsof zij iedereen een ziekte willen aanpraten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me indenken dat er voor jou een puzzelstukje op zn plaats valt, maar ik zou ook wel kritisch blijven hoor, net als je ouders... ik krijg via een vriendin die psycholoog is af en toe de indruk dat bepaalde stoornissen en aandoeningen 'in de mode' zijnMaargoed, kijken of je baat hebt bij ritalin, dat zou fijn zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaatsDe constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD.
Als ik dit zo lees heb ik ook ADD. Alles, behalve de chaos in mijn hoofd, klopt. Ik had zelf ook al ooit bedacht dat ik misschien melatoninetabletten moest gaan slikken, maar heb het nooit doorgezet. Ik houd niet zo van tabletjes. Overigens is die rommel bij mij wel wat vreemd. Het is hier bij mij thuis een chaos, maar op andere plekken ben ik juist een mierenneuker en moet alles op z'n plek staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef MaJo het volgende:
Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:57 schreef Irien het volgende:
Maar je kan niet álles onder die noemer plaatsen. Jij hebt het gewoon ook erg druk en allemaal spannende en verschillende dingen, dat triggert ook allerlei gevoelens. Sommige dingen zijn gewoon écht eng, of vervelend of vermoeiend (elke dag 7u op en laat thuis) of zó leuk dat het niet lukt om te slapen. Je bent soms niet zo "gek" als je denkt
Eet zequote:
Thanksquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik lees soms wel terug, niet altijd.
Ik ben bang dat ik niet zo'n snoer (over) heb.
Dit zal je waarschijnlijk voor +- 4 tientjes bij de computer boer om de hoek kunnen aanschaffen...
Of je checkt de geluidskabels even, waardoor je er achter komt dat die half uit je versterker hangt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Majo, filmpje gezien.
Heb niets met het onderwerp, maar je staat er wel leuk op...![]()
Vraagje: ligt het nou aan mij of is het geluid bij iedereen zo slecht bij het filmpje
Het is net of de opnamelevels van het geluid veel te hoog zijn, waardoor het enorm kraakt...
Gisteren onder mijn bureau stofgezogen en de stekker half losgetrokken.quote:
Ik zou een verschrikkelijke huisvrouw zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Daarom kunnen sommige vrouwen beter dat soort klusjes doen...
Je moet je best er ook voor willen doen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou een verschrikkelijke huisvrouw zijn.
Thanks meisquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:57 schreef Irien het volgende:
[..]
Heej Majo meis![]()
Ten eerste: Je filmpje (Wapen van Geldrop) is erg geslaagd!De rode loper interviews hebben hele mooie quotes, de filmfragmentjes zijn prikkelend, mooie montage ook met de muziek en de afwisseling in beelden. Nice
Ik vond dat je er wel wat zenuwachtig uitzag, maar niet KLONK
En je was maar kort in beeld dusss
![]()
Ik heb ook nooit op jouw ADD opmerkingen gereageerd...maar wel altijd gelezen. Ik ben blij dat de puzzelstukjes op z'n plaats vallen en ik ben benieuwd wat en of Ritalin bij jou gaat werken...
Maar je kan niet álles onder die noemer plaatsen. Jij hebt het gewoon ook erg druk en allemaal spannende en verschillende dingen, dat triggert ook allerlei gevoelens. Sommige dingen zijn gewoon écht eng, of vervelend of vermoeiend (elke dag 7u op en laat thuis) of zó leuk dat het niet lukt om te slapen. Je bent soms niet zo "gek" als je denkt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de body creams nog nooit heb gebruikt dus weet niet goed hoe het werktquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik gebruik het inderdaad als zeep nu. Het brokkelt wel een beetje, allemaal stukjes op de grond. Ik vind het erg lekker ruiken, en het blijkt dat, ondanks dat het stroef aanvoelt, mijn huid niet droog is.![]()
De bodybutter gebruik ik niet elke dag, op de dagen dat ik even goed wakker moet worden heb ik spul met guarana erin.![]()
Dat is wel vreemd ja, maar er zijn daarvoor ook gesprekken geweest waaruit ze het eigenlijk al geconcludeerd hadden. Met de test wilden ze zekerheid, maar blijft wel raar dat ze alles er al aan toeschrijven en niet echt met een open blik er naar kijkt. Het was trouwens een vragenlijst die iemand afnam en waar mijn ouders en ik op moesten antwoorden. Het ging over hoe ik de laatste 6 maanden ben en hoe ik vroeger was. Op de vragen van nu scoorde ik zowat 100%, op de vragen van vroeger een stuk lager. Blijft vreemd natuurlijk.quote:Inderdaad. Het leek mij juist als onderzoeker dat zij voorzichtiger en sceptischer zouden zijn, nu komt het op mij over alsof zij iedereen een ziekte willen aanpraten.
Als ik dit zo lees heb ik ook ADD. Alles, behalve de chaos in mijn hoofd, klopt. Ik had zelf ook al ooit bedacht dat ik misschien melatoninetabletten moest gaan slikken, maar heb het nooit doorgezet. Ik houd niet zo van tabletjes. Overigens is die rommel bij mij wel wat vreemd. Het is hier bij mij thuis een chaos, maar op andere plekken ben ik juist een mierenneuker en moet alles op z'n plek staan.
Een docent van mijn school heeft me erop gewezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:04 schreef wyccie het volgende:
Leuk MaJo!
Hoe ben je eigenlijk bij dit werk gekomen? Had ik dat al eens gevraagd?![]()
Ik heb nog wel een tip: misschien iets langzamer praten. En wat je zelf en B. ook al hadden gezegd, maar misschien had ik je grote ogen niet eens opgemerkt als je dat niet had gezegd.
Wat me opviel was dat jij je eigen vragen eruit had geknipt, je liet alleen het antwoord van de acteurs zien. Was dat met een bepaalde reden? Eerst vond ik het raar. Dat was natuurlijk omdat ik het 'miste' omdat ik nog wel een paar keer jouw stem had verwacht. Maar eigenlijk is het ook wel fijn dat die microfoon niet steeds verschuift, en je mist de vraag op zich ook niet.
Thanksquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Majo, filmpje gezien.
Heb niets met het onderwerp, maar je staat er wel leuk op...![]()
Vraagje: ligt het nou aan mij of is het geluid bij iedereen zo slecht bij het filmpje
Het is net of de opnamelevels van het geluid veel te hoog zijn, waardoor het enorm kraakt...
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens vet goed aan het studerenZit even in een concentratiemomentje
Ga snel weer verder voordat ik het kwijt ben
ADD = Altijd Doorgaande Dame...quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:01 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens vet goed aan het studerenZit even in een concentratiemomentje
Ga snel weer verder voordat ik het kwijt ben
Heb je haar nog gesproken daarna? Want dan kom je er toch redelijk snel achter lijkt mequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen had me niet uitgenodigd op haar verjaardag en ik snap gewoon niet waarom..![]()
En ik weet dat ik dan niet de foto's moet gaan bekijken, maar ik kan het niet helpen...
Maar ik snap het echt echt echt niet
En 3 jaar óuder dan ik!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
daar had ik nog niet eens aan gedacht maar nu je het zegt: die auto is 3 jaar jonger dan ik ben![]()
Meestal zit er op die universele dingen een switch waarmee je het juiste voltage kan instellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Thanks
Maar er staat dat het voor 18 en 19V is.... ik heb 18,5 nodig, is dat dan niet compatibel?
vraag het dan even na ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen had me niet uitgenodigd op haar verjaardag en ik snap gewoon niet waarom..![]()
En ik weet dat ik dan niet de foto's moet gaan bekijken, maar ik kan het niet helpen...
Wees blij, verjaardagen zuigen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Misschien was het zo vanzelfsprekend dat je zou komen dat ze je het niet expliciet gevraagd heeft?
Als je dan als antwoord krijgt 'nee ik vier het niet' dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
kun je je niet een beetje van de domme houden en vragen 'zeg was jij niet jarig? ga je nog een feestje geven?'
Dan weet ik niet wie jij je beste vriendinnen noemt, maar lijkt me dat je dat wel kunt vragen toch...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...
En nee, ik heb haar nog niet echt gesproken, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil ook niet als een klein kind overkomen ofzo
Of ze dacht, ten onrechte, dat je die dag niet kon. Bijvoorbeeld omdat je op vakantie was, een familieweekend had etc?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...
En nee, ik heb haar nog niet echt gesproken, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil ook niet als een klein kind overkomen ofzo
Daarom snap ik het ook echt niet!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik niet wie jij je beste vriendinnen noemt, maar lijkt me dat je dat wel kunt vragen toch...
Ik vind het meer als klein kind overkomen als je het via via gaat vragen. (maargoed, spreekt de held op sokken op een forum![]()
)
Ze wist precies dat ik de volgende dag naar antwerpen zou gaan. Maar in mijn wereld vraag je het dan alsnog...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ze dacht, ten onrechte, dat je die dag niet kon. Bijvoorbeeld omdat je op vakantie was, een familieweekend had etc?
Je kunt het haar wel laten uitleggen door te zeggen dat iemand je die foto's hebt laten zien, en dat het er gezellig uitziet, dat je er ook wel bij had willen zijn.
Zo! Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had al een kadootje aan haar gegeven en een taart voor haar gebakken toen ze hier kwam eten...
Dat zou hoogstwaarschijnlijk mijn plan van aanpak worden jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
kun je je niet een beetje van de domme houden en vragen 'zeg was jij niet jarig? ga je nog een feestje geven?'
dapperquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wist dat ze jarig was, was al eind juli. Ik had al een kadootje aan haar gegeven en een taart voor haar gebakken toen ze hier kwam eten...
Ik heb haar net gesmst dat ik kwijt wilde dat ik het echt niet begreep en dat ik het kwetsend vond. Maar meteen de feiten op tafel gegooid...
NL - NY = -6 uur verschilquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dapperzou ik nooooit durven
ik ben trouwens best veel 'vrienden' kwijtgeraakt toen ik stopte met handballen. Blijkbaar hoor je er dan niet bij ofzo
oh even iets compleet anders. hoe laat is het hier als het in de VS 20.00 is? Laten we voor het gemak even zeggen in New York ofzo
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dapperzou ik nooooit durven
ik ben trouwens best veel 'vrienden' kwijtgeraakt toen ik stopte met handballen. Blijkbaar hoor je er dan niet bij ofzo
oh even iets compleet anders. hoe laat is het hier als het in de VS 20.00 is? Laten we voor het gemak even zeggen in New York ofzo
zoveel makkelijker dan zo'n wereldkaart met tijdzonesquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NL - NY = -6 uur verschil
20.00 uur NY = 2.00 uur 's nachts in NL
Ach, je hebt ons nog...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezen
Overigens reageert ze niet...
Luie rat...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoveel makkelijker dan zo'n wereldkaart met tijdzones![]()
quote:
die zit 'm te knijpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezen
Overigens reageert ze niet...
06:00 uur
ik kom nooit uit die dingen hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb haar net gesmst dat ik kwijt wilde dat ik het echt niet begreep en dat ik het kwetsend vond. Maar meteen de feiten op tafel gegooid...
Ja ik had het nog ge-editquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die zit 'm te knijpentip: niets meer versturen, gewoon keihard negeren. Ook niet over aanspreken als je haar ziet, gewoon boven staan en eigenlijk wat MM zegt: dumpen die bitch
en ik denk dat je 6u tijdverschil bedoelt
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hadden samen met een andere vriendin een soort 'eetgroepje' (wie ze overigens ook niet heeft uitgenodigd)
Nee, dat is niet zo, want de mensen die wel zijn gekomen zitten voor het grootste deel bij ons in de klas. Ons, dus ook dat andere meisje en zijzelf. Plus, het feestje is nogal verzwegen gehouden, zo achteraf gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.
En als het klaar is en je bent bezweet van de inspanningen kan je daarna wel lekker douchen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:53 schreef Irien het volgende:
ugh we hadden lekkage en moeten de douche herstellen... best een klus![]()
Maar... het voelt wel goed om zelf dingen te fiksen. Vriendje is daar nogal van, ik ben van huis uit gewend dat je overal mannetjes voor belt
Ik wacht het vervolg van deze uitgave van de Bouquet-reeks met spanning af...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht het vervolg van deze uitgave van de Bouquet-reeks met spanning af...
Ach, je hebt problemen en je hebt problemen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Hee, nou ben ik al best wel een enorme pessimist, maar jullie zijn nog erger. Ik probeer dat arme kind op te beuren!
wat is er positief aan het hebben van vrienden die niet je vrienden willen zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Hee, nou ben ik al best wel een enorme pessimist, maar jullie zijn nog erger. Ik probeer dat arme kind op te beuren!
hij heeft mijn tijdszone probleem goed opgelost hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Aan jou hebben we dus ook niks als we met onze problemen hier komen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat er misschien wel iets speciaals achter zit, jullie gaan gelijk van het slechte uit. Terwijl dat normaal gesproken meer míjn ding is.
Huh? Hoe kan ik jaloers zijn? Op jullie? Omdat jullie PS gelijk het ergste laten denken?quote:
Jawel, bij problemen van de 2e categorie wel...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Aan jou hebben we dus ook niks als we met onze problemen hier komen.
De wijze waarop de casus gebracht wordt, is nou niet bepaald dat je zegt 'Nou, hier kan nog een verrassende wending op volgen'...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat er misschien wel iets speciaals achter zit, jullie gaan gelijk van het slechte uit. Terwijl dat normaal gesproken meer míjn ding is.
Af en toe wel vervelend, maar ergens toch ook leuk dat mensen dat nog wetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Succes PS![]()
Tim, mooi topicMooiste one-liners in liedjes?
En het uitblijven van een reactie spreekt ook boekdelen. Bijna iedereen is aan zijn/haar telefoon vastgegroeid tegenwoordig. Zeker die leeftijdscategorie. Ze weet gewoon niet hoe ze het moet brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Niets wees er op dat er iets tussen ze was voorgevallen. Als dat wel zo was, dan lijkt het me overduidelijk. Daarom ging ik er maar vanuit dat het zo erg nog niet kon zijn. Zodat PS in ieder geval nog niet helemaal over de rooie was en verdrietig naar bed zou gaan. Boos worden kan morgen altijd nog als die vriendin gereageerd heeft.
Daar moet je niet zomaar van uit gaan (vanuitgaan, van uitgaan, vanuit gaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het uitblijven van een reactie spreekt ook boekdelen. Bijna iedereen is aan zijn/haar telefoon vastgegroeid tegenwoordig. Zeker die leeftijdscategorie. Ze weet gewoon niet hoe ze het moet brengen.
Ik ben een schijterd wbt bellen dus ik ben heel blij met sms, maar ik ga echt niet alles via zo'n piepklein berichtje regelen... sommige mensen maken wel die fout jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar moet je niet zomaar van uit gaan (vanuitgaan, van uitgaan, vanuit gaan?). Ik kan echt dagen niet op m'n telefoon kijken en dan tig oproepen en smsjes gemist hebben. Ik heb ook een hekel aan smsen, dus soms sms ik ook niet terug maar probeer ik iemand via msn of irl antwoord te geven. En lukt dat niet dan bel ik misschien.
Ik hoop altijd dat mensen gewoon bellen als ze iets te vertellen hebben.
![]()
Een goede vriendin van mij is helemaal verslaafd aan smsen. Dan krijg ik een smsje en dan bel ik terug. Vervolgens stuurt ze weer een smsje om te zeggen dat ze het gesprek heel tof vond en dat we wat moeten afspreken ofzo. Bel ik weer. Stuurt ze weer een smsje!Misschien moet ik het er maar eens over hebben dat ik geen sms-persoon ben, want nu is ze steeds beledigd als ik niet binnen een dag reageer. En ik erger me eraan dat ik steeds moet reageren op smsjes.
Af en toe een smsje is leuk, dan bel ik gewoon terug.
Oke, ik kan hier nog een topic over doorzeuren.![]()
Oja Nem, ik las gister van Teitur!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:18 schreef Etcetera het volgende:
*Note to self: Soempie moet je smsen, niet bellen
Wat is het nou?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:08 schreef Soempie het volgende:
van uit gaan (vanuitgaan, van uitgaan, vanuit gaan?).
ik ben ook zo'n schijterd met bellenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben een schijterd wbt bellen dus ik ben heel blij met sms, maar ik ga echt niet alles via zo'n piepklein berichtje regelen... sommige mensen maken wel die fout jaOh en problemen oplossen via sms (mn in een relatie) is dodelijk
bellen op m'n stage vond ik nooit zo ergquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames,
even een vraagje, hoe moet dat met jullie verder als jullie straks aan het werk gaan? SMS wordt in het normale leven niet erg op prijs gesteld. Misschien tussen collega's onderling nog wel maar voor de rest binnen en buiten een bedrijf zal er toch echt gebeld moeten worden. Je kan uiteraard ook een baan zoeken waarbij geen verdere communicatie nodig is.
1: ik wil niet in een bedrijf gaan werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames,
even een vraagje, hoe moet dat met jullie verder als jullie straks aan het werk gaan? SMS wordt in het normale leven niet erg op prijs gesteld. Misschien tussen collega's onderling nog wel maar voor de rest binnen en buiten een bedrijf zal er toch echt gebeld moeten worden. Je kan uiteraard ook een baan zoeken waarbij geen verdere communicatie nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |