Ik denk niet dat dat goede reclame is voor een volgende filmavondquote:Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
Goed zo, Tim! Laat ze een poepie ruiken.
Ik zit me heftig af te vragen of ik er ooit wat gezien heb.quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef wyccie het volgende:
Voor een themafilmavond kan dat best.
Gisteren sinds lange tijd weer wat 'films' gekeken. Tales of the Unexpected van Roald Dahl.
En wanneer steken jullie dan het vuurwerk af?quote:Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik post hier eenzwaai!
Vanavond begint het Joods nieuwjaar (5769 voor de geinteresseerden). Dit duurt tot en met woensdagavond.
Paul Stanley...quote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor de liefhebbers: Foto van mij van afgelopen vrijdag
Geverfd haar, lading schmink, de hele rataplan
Eerder Huize Avonddoodquote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt hier wel Huize Avondrood ofzo
Ik heb ze destijds op Rock Werchter gezien, vette showquote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van 'Het kan niet gek genoeg':
En mijn persoonlijke favoriet:
(afkijken verplicht!!)![]()
Hiervoor ben ik 3 jaar geleden met liefde voor naar Rotterdam afgereisd...
Het geluid is kut, hoor ik net. Dan toch maar kijken voor de show... ;Y
Pijnlijkquote:Op maandag 29 september 2008 17:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het jaar 0 denk ik zo. Kan ook 1 zijn
Het was in Ahoy al warm voorafgaande de show, tijdens de show steeg de temperatuur behoorlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds op Rock Werchter gezien, vette show
Ik zie sowieso heel veel onbeantwoorde posts, niet alleen van jou.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
ik vraag me eigenlijk af of jullie het nog wel leuk vinden dat ik hier post?Op mijn berichten van de afgelopen dagen krijg ik steeds 0 respons. Kan gebeuren hoor, maar na een paar keer heb ik zoiets van vinden jullie het wel boeiend
quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
ik vraag me eigenlijk af of jullie het nog wel leuk vinden dat ik hier post?Op mijn berichten van de afgelopen dagen krijg ik steeds 0 respons. Kan gebeuren hoor, maar na een paar keer heb ik zoiets van vinden jullie het wel boeiend
Ik heb vorige week nog 'aso' gereageerd (aldus Irien) en sinds afgelopen vrijdag tot vanmiddag was ik niet online. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo 'into Lush', dus dat gaat grotendeels aan me voorbij...quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:
trouwens
Was jij er toen ook?quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Rammstein heb ik ook gehoord tijdens Werchter, ik heb ze helaas niet kunnen zien. Ik hoorde wel dat iemand z'n lul uit de broek had gehaald.
Als het de zanger Till was: FAKE!!quote:Op maandag 29 september 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
Rammstein heb ik ook gehoord tijdens Werchter, ik heb ze helaas niet kunnen zien. Ik hoorde wel dat iemand z'n lul uit de broek had gehaald.
Oh, als dat alles is dan heb ik niks gemist.quote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Als het de zanger Till was: FAKE!!
[ afbeelding ]
Snapt nou echt niemand dat die opmerking gewoon bijdehand bedoeld was? Als in het jaar 0, hun eerste jaar van hun telling?quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pijnlijkaangezien joden natuurlijk niet tellen vanaf de geboorte van christus
Ja, dat had ik begrepen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef B.ertha het volgende:
Snapt nou echt niemand dat die opmerking gewoon bijdehand bedoeld was? Als in het jaar 0, hun eerste jaar van hun telling?
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie sowieso heel veel onbeantwoorde posts, niet alleen van jou.
Ik vind de updates wel leuk dus lekker doorposten
Ik heb de afgelopen week sowieso niet echt gepost hier maar als ik zo teruglees dan is het allemaal erg rustig.
Ja ik wilde nog reagerenquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik had je nog wel verslag gedaan van mijn Lush-douchebeurt. Nou ja, zoiets dan.
Het is hier inderdaad erg rustig. En soms wil ik iets posten/antwoorden....en dan denk ik 'wat lul ik toch ook' en dan delete ik het weer.
Heb de laatste dagen niets over Lush gepost omdat ik het heel druk heb met het fimfestival in Utrecht. Filmpje als bewijsquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog 'aso' gereageerd (aldus Irien) en sinds afgelopen vrijdag tot vanmiddag was ik niet online. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo 'into Lush', dus dat gaat grotendeels aan me voorbij...
Is er al meer nieuws over je USA-trip?
Nee, maar ik neem aan dat ze in hun eigen jaartelling wel begonnen zijn met 1quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pijnlijkaangezien joden natuurlijk niet tellen vanaf de geboorte van christus
Zeker wel, maar soms weet ik niets te zeggen over een bepaalde post en dan doe ik dat ook niet. Is niet alleen bij jouw posts zo hoor MaJoquote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef MaJo het volgende:trouwens
Zit je hier alleen nog maar via je mobiel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog reagerenMaar zag het een topic te laat en kan via mijn mobiel niet kopieren
Ik had even wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan Fokquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarVond het alleen zo vreemd. Eerst post ik dat ik mijn ADD onderzoek heb, iets wat voor mij spannend is, en er wordt gewoon doorgepraat alsof ik helemaal niks gezegd heb
Maar jij hebt me wel gesmst
En op het filmfestival ook helemaal geen reacties.
Het is inderdaad erg rustig ja
Maarre waar was jij allemaal mee bezig dan?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
0-uren-contractIn november en december ben ik de dinsdag en woensdag in Groningen, daarom kan ik niet meer op de dinsdag werken zoals nu. Maar ze willen me wel houden voor de vrijdag.
![]()
Echt handig zo'n contract.
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had even wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan Fok
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het schoolnetwerk staat een oproep voor medewerkers voor Domino Day. Op zich niet zo vreemd, dat is elk jaar in Friesland. Alleen de titel vind ik wat pijnlijk:
"Vroege vogels gezocht voor DominoDay 2008!"
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:15 schreef MadMaster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zit je hier alleen nog maar via je mobiel?
Heb het idee dat je de laatste tijd vaak van de 'hit en run'-achtige bent...
Ik kan hier op het werk niet of nauwelijks filmpjes bekijken, dus het is geen kwestie van negeren, maar van 'onmogelijkheid'.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna wel jaheb gewoon geen tijd om achter de computer te zitten. Dus dan check ik het onderweg maar even op mijn mobiel.
check trouwens even dat linkje wat ik heb gepost. Word ik zowaar weer genegeerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je moet gaan, doorzettingsvermogen tonen! Dat is waar leiderschap!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanmiddag een college sustainable leadership... zit te twijfelen of ik er heen zal gaan of niet, momenteel neig ik nogal naar niet
Oh, dat verklaart waarom er geen reactie is gekomen op PM'squote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna wel jaheb gewoon geen tijd om achter de computer te zitten. Dus dan check ik het onderweg maar even op mijn mobiel.
check trouwens even dat linkje wat ik heb gepost. Word ik zowaar weer genegeerd![]()
Dat dus. Ik zie trouwens wel meer bekenden op het lijstje staan van crewquote:
Goeie poging, maar ik ga nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, je moet gaan, doorzettingsvermogen tonen! Dat is waar leiderschap!
* motivatiepeptalk geeft
ik ben er zo een die denkt: niet nuttig, gewoon voorlezen van de sheets, niet te verstaan en geen uitleg. Oh, ik ga toch maarquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie poging, maar ik ga nog steeds niet. Volgens mij is het niet belangrijk en niet interessant, daarmee komt het niet in een van de eerste drie kwadranten (ik let wel es op)
Doe ik meestal ook, vorige week nog bij een college Engels gezeten (totale opkomst: 5). Helemaal aan het begin waren een andere student en ik de enigen, toen zei de docent "Great, two of the students who least need this lecture"quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik ben er zo een die denkt: niet nuttig, gewoon voorlezen van de sheets, niet te verstaan en geen uitleg. Oh, ik ga toch maar
Anders denk ik dat ik het tentamen niet haal
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook, vorige week nog bij een college Engels gezeten (totale opkomst: 5). Helemaal aan het begin waren een andere student en ik de enigen, toen zei de docent "Great, two of the students who least need this lecture"
Deed me wel goed
Wat een asociale tijd ook om zo'n voorlichting te gevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
ik had gepland om vandaag na ons groepsoverleg niet naar de (enige) les te gaan, maar toen bedacht ik me dat er tussen 5 en 6 () afstudeervoorlichting is dus nu zit ik toch maar in de les en ben vies laat thuis
Ja inderdaad fijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
0-uren-contractIn november en december ben ik de dinsdag en woensdag in Groningen, daarom kan ik niet meer op de dinsdag werken zoals nu. Maar ze willen me wel houden voor de vrijdag.
![]()
Echt handig zo'n contract.
Kan me voorstellen dat dat grappig isquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het filmpje wel bekeken, wat grappig om jou te zien en horen MaJo
En je moet je niet gepasseerd voelen joh... ga maar eens kijken hoeveel posts hier onbeantwoord de vergetelheid in glijden
Maar ik kan me voorstellen dat het je steekt dat niemand naar je ADDonderzoek vraagt... ik wilde wel maar durfde eigenlijk niet zo goed. Nu blijk je het wel te willen vertellen, dus: hoe was het? En heb je al een uitslag of testresultaat gehad?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:29 schreef B.ertha het volgende:
MaJo, ik heb het ook bekeken en ik vond het wel een goed filmpje
Heb je iets aan positieve feedback? Zo nee, niet lezenIk ben altijd voor feedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOk als het negatief is
Ben het helemaal met je eens, was toch zenuwachtiger dan ik dachtMijn ogen zijn wijdopengesperd en ik knipper nauwelijks
Heb er gister bij het tweede filmpje op gelet dat ik meer moet ontspannen. Maar dat is nog best lastig met een professionele cameraman en geluidsman, dat is toch best eng
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Kloptquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom er geen reactie is gekomen op PM's
Thanks jojo en nemquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie trouwens wel meer bekenden op het lijstje staan van crew
Ik kan me indenken dat er voor jou een puzzelstukje op zn plaats valt, maar ik zou ook wel kritisch blijven hoor, net als je ouders... ik krijg via een vriendin die psycholoog is af en toe de indruk dat bepaalde stoornissen en aandoeningen 'in de mode' zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat grappig isVond je het filmpje ook leuk?
Het ADD onderzoek ging goed, al vonden mijn ouders wel dat ze erg bevooroordeeld was en alles wat ze zeiden meteen typeerde als ADD. Ze zei steeds ´ja dat is typisch ADD´ en als iets niet zo typisch ADD was dan zei ze ´ja dat zou goed kunnen dat ze dat dan onderdrukt heeft´Dus het ziet er wel uit dat ik de diagnose ADD zal krijgen
Ik hoor het donderdag. Ik zelf denk overigens wel dat het zo is, ik herken me in zoveeeeel dingen. Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaats
De constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD. Ik krijg dan waarschijnlijk ritalin (klinkt eng
) ben benieuwd of dat werkt
Hey dat dikgedrukte heb ik ook, maar ik dacht dat dat gewoon kwam doordat ik lui benquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ADD onderzoek ging goed, al vonden mijn ouders wel dat ze erg bevooroordeeld was en alles wat ze zeiden meteen typeerde als ADD. Ze zei steeds ´ja dat is typisch ADD´ en als iets niet zo typisch ADD was dan zei ze ´ja dat zou goed kunnen dat ze dat dan onderdrukt heeft´Dus het ziet er wel uit dat ik de diagnose ADD zal krijgen
Ik hoor het donderdag. Ik zelf denk overigens wel dat het zo is, ik herken me in zoveeeeel dingen. Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaats
De constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD. Ik krijg dan waarschijnlijk ritalin (klinkt eng
Dat dik gedrukte "lijdt" de helft van Nederland aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey dat dikgedrukte heb ik ook, maar ik dacht dat dat gewoon kwam doordat ik lui ben
ja ik ben er ook erg blij mee want volgens mij gaat m'n laatste 'snelle' bus om 6uquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een asociale tijd ook om zo'n voorlichting te geven
Je vergeet de spelfoutquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe computer, nu nog internet erop :P![]()
' internet staat er al op geinstalleerd'
Dat klopt, maar wel in een hele andere mate dan ik. Ik kan echt niet opstaan, vind het een hel. Voel me er soms echt ziek door. Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dik gedrukte "lijdt" de helft van Nederland aan
Ik weet dat het bij jou anders isquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wel in een hele andere mate dan ik. Ik kan echt niet opstaan, vind het een hel. Voel me er soms echt ziek door. Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.
rommel zie ik niet, je moet me er echt op wijzen. Het is geen onwil, ik zie het gewoon niet.
Ja jij hebt me 's ochtends gezienquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij jou anders is
Die van Afrikaquote:
Whehehequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jij hebt me 's ochtends geziendan weet je genoeg
Wauwquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn nichtje krijgt morgen een mooi verjaardagscadeau. Ik vind net in het "bedanktasje" met lekkernijen ook een envelop met ¤40 als bedankje. Dat lijkt me wat veel. Vooral ook omdat ze ons zo goed geholpen met uit de brand helpen(haha, daar komt het dus vandaan).
Dus mijn nichtje kan morgen een aardige aanvulling op haar spaarport verwachten
Na morgen wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauwje hebt wel een dankbaar nichtje in elk geval
Ik lees soms wel terug, niet altijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die van Afrika![]()
![]()
Weet niet of jij terugleest WG, maar heb jij heel toevallig een snoer van 18,5V liggen die aan mijn HP 510 laptop zou kunnen?
Alle thee "bederft"...koffie ook.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Zou muntthee ook bederven?
Ik had heel lekkere witte muntthee, maar die smaakt ineens heel bitter![]()
![]()
Heej Majo meisquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gebruik het inderdaad als zeep nu. Het brokkelt wel een beetje, allemaal stukjes op de grond. Ik vind het erg lekker ruiken, en het blijkt dat, ondanks dat het stroef aanvoelt, mijn huid niet droog is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:39 schreef MaJo het volgende:
Maar bevalt het allemaal nog steeds? Qua gebruiksvriendelijkheid is het misschien niet allemaal even handig. Maar de body butter kun je gewoon als zeep gebruiken, hoeft niet per se op een washandjeDoor het rechtstreeks te gebruiken blijft de lotion beter op je huid
Dat is niet pijnlijk, dat is de grap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het schoolnetwerk staat een oproep voor medewerkers voor Domino Day. Op zich niet zo vreemd, dat is elk jaar in Friesland. Alleen de titel vind ik wat pijnlijk:
"Vroege vogels gezocht voor DominoDay 2008!"
Ik dacht even 'Huh???" Maar dit gaat om de kat die bij jou in huis woont natuurlijk. Wel een handige kat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug van de dierenarts. Het slechte nieuws is dat mijn kat levenslang aan de corticosteroďden moet, het goede nieuws is dat hij daar ontzettend van op gaat knappennooit meer een ontstoken lip, dikke klieren en gekmakende jeuk waardoor hij zichzelf helemaal kapot bijt
En hij is echt te dom om te beseffen dat een pilletje vies is, dus je geeft het hem, en hij slikt het zonder te mauwen () door
Inderdaad. Het leek mij juist als onderzoeker dat zij voorzichtiger en sceptischer zouden zijn, nu komt het op mij over alsof zij iedereen een ziekte willen aanpraten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me indenken dat er voor jou een puzzelstukje op zn plaats valt, maar ik zou ook wel kritisch blijven hoor, net als je ouders... ik krijg via een vriendin die psycholoog is af en toe de indruk dat bepaalde stoornissen en aandoeningen 'in de mode' zijnMaargoed, kijken of je baat hebt bij ritalin, dat zou fijn zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:36 schreef MaJo het volgende:
Het valt allemaal echt een beetje op zijn plaatsDe constante chaos in mijn hoofd, vergeetachtigheid, concentratieproblemen, niet op kunnen staan, rommelig zijn, allemaal ADD.
Als ik dit zo lees heb ik ook ADD. Alles, behalve de chaos in mijn hoofd, klopt. Ik had zelf ook al ooit bedacht dat ik misschien melatoninetabletten moest gaan slikken, maar heb het nooit doorgezet. Ik houd niet zo van tabletjes. Overigens is die rommel bij mij wel wat vreemd. Het is hier bij mij thuis een chaos, maar op andere plekken ben ik juist een mierenneuker en moet alles op z'n plek staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef MaJo het volgende:
Werd altijd gedacht dat ik lui was, maar wat blijkt? Mensen met ADD missen melatonine, een stofje dat normale mensen wel hebben en ervoor zorgt dat je moe wordt 's avonds en 's ochtends makkelijker opstaat. Als je dat stofje mist geeft je lichaam geen signaal dat je moet gaan slapen en ga je daardoor veel te lang door.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:57 schreef Irien het volgende:
Maar je kan niet álles onder die noemer plaatsen. Jij hebt het gewoon ook erg druk en allemaal spannende en verschillende dingen, dat triggert ook allerlei gevoelens. Sommige dingen zijn gewoon écht eng, of vervelend of vermoeiend (elke dag 7u op en laat thuis) of zó leuk dat het niet lukt om te slapen. Je bent soms niet zo "gek" als je denkt
Eet zequote:
Thanksquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik lees soms wel terug, niet altijd.
Ik ben bang dat ik niet zo'n snoer (over) heb.
Dit zal je waarschijnlijk voor +- 4 tientjes bij de computer boer om de hoek kunnen aanschaffen...
Of je checkt de geluidskabels even, waardoor je er achter komt dat die half uit je versterker hangt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Majo, filmpje gezien.
Heb niets met het onderwerp, maar je staat er wel leuk op...![]()
Vraagje: ligt het nou aan mij of is het geluid bij iedereen zo slecht bij het filmpje
Het is net of de opnamelevels van het geluid veel te hoog zijn, waardoor het enorm kraakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |