ja ik weet toch niet anders had ik het niet gevraagd.?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef fotostarter het volgende:![]()
Serieus..
Nee echt![]()
Wat denk je nu zelf?
Wow, als er zoveel met hamers op hoofden geslagen wordt bij jou, kan ik me voorstellen dat je kat een helm op heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:02 schreef fotostarter het volgende:![]()
Serieus..
Nee echt![]()
Wat denk je nu zelf?
Welk programma gebruik je daarvoor?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef _AntiiKill het volgende:
internet staat er dus al op geinstaleerd
oh oke dankje , ik zal het ff proberen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat ligt eraan.
Als je een wireless netwerkkaart in je pc hebt (en je hebt een wireless modem), dan heb je geen kabel nodig.
Als je dat niet hebt, kabel kopen en inpluggen in beide apparaten idd.
Normaliter zou het dan moeten werken.
haha xDquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wow, als er zoveel met hamers op hoofden geslagen wordt bij jou, kan ik me voorstellen dat je kat een helm op heeft
ik zou niet weten, een (me) vriend van me heeft het erop geinstalleerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je daarvoor?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wow, als er zoveel met hamers op hoofden geslagen wordt bij jou, kan ik me voorstellen dat je kat een helm op heeft
[img]quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef cerror het volgende:
Ik verwachtte al bijna de vraag: Waar kan ik internet downloaden?
* Parafernalia beaamt dat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:28 schreef Electric_Wizard het volgende:
Open dit topic op tweakers, daar zitten mensen die je wel willen helpen ipv het kinderachtige fok.
Turn on your sarcasm-meter ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:09 schreef TheStonedOne het volgende:
Nee op tweakers kan je vast meer hulp verwachten als je zo'n duidelijke vraag stelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |