Heb je haar nog gesproken daarna? Want dan kom je er toch redelijk snel achter lijkt mequote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen had me niet uitgenodigd op haar verjaardag en ik snap gewoon niet waarom..![]()
En ik weet dat ik dan niet de foto's moet gaan bekijken, maar ik kan het niet helpen...
Maar ik snap het echt echt echt niet
En 3 jaar óuder dan ik!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:20 schreef Etcetera het volgende:
daar had ik nog niet eens aan gedacht maar nu je het zegt: die auto is 3 jaar jonger dan ik ben![]()
Meestal zit er op die universele dingen een switch waarmee je het juiste voltage kan instellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Thanks
Maar er staat dat het voor 18 en 19V is.... ik heb 18,5 nodig, is dat dan niet compatibel?
vraag het dan even na ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een van mijn beste vriendinnen had me niet uitgenodigd op haar verjaardag en ik snap gewoon niet waarom..![]()
En ik weet dat ik dan niet de foto's moet gaan bekijken, maar ik kan het niet helpen...
Wees blij, verjaardagen zuigen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Misschien was het zo vanzelfsprekend dat je zou komen dat ze je het niet expliciet gevraagd heeft?
Als je dan als antwoord krijgt 'nee ik vier het niet' dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
kun je je niet een beetje van de domme houden en vragen 'zeg was jij niet jarig? ga je nog een feestje geven?'
Dan weet ik niet wie jij je beste vriendinnen noemt, maar lijkt me dat je dat wel kunt vragen toch...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...
En nee, ik heb haar nog niet echt gesproken, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil ook niet als een klein kind overkomen ofzo
Of ze dacht, ten onrechte, dat je die dag niet kon. Bijvoorbeeld omdat je op vakantie was, een familieweekend had etc?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kwam er pas achteraf achter dat het plaats had gevonden...
En nee, ik heb haar nog niet echt gesproken, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil ook niet als een klein kind overkomen ofzo
Daarom snap ik het ook echt niet!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik niet wie jij je beste vriendinnen noemt, maar lijkt me dat je dat wel kunt vragen toch...
Ik vind het meer als klein kind overkomen als je het via via gaat vragen. (maargoed, spreekt de held op sokken op een forum![]()
)
Ze wist precies dat ik de volgende dag naar antwerpen zou gaan. Maar in mijn wereld vraag je het dan alsnog...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of ze dacht, ten onrechte, dat je die dag niet kon. Bijvoorbeeld omdat je op vakantie was, een familieweekend had etc?
Je kunt het haar wel laten uitleggen door te zeggen dat iemand je die foto's hebt laten zien, en dat het er gezellig uitziet, dat je er ook wel bij had willen zijn.
Zo! Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had al een kadootje aan haar gegeven en een taart voor haar gebakken toen ze hier kwam eten...
Dat zou hoogstwaarschijnlijk mijn plan van aanpak worden jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
kun je je niet een beetje van de domme houden en vragen 'zeg was jij niet jarig? ga je nog een feestje geven?'
dapperquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wist dat ze jarig was, was al eind juli. Ik had al een kadootje aan haar gegeven en een taart voor haar gebakken toen ze hier kwam eten...
Ik heb haar net gesmst dat ik kwijt wilde dat ik het echt niet begreep en dat ik het kwetsend vond. Maar meteen de feiten op tafel gegooid...
NL - NY = -6 uur verschilquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dapperzou ik nooooit durven
ik ben trouwens best veel 'vrienden' kwijtgeraakt toen ik stopte met handballen. Blijkbaar hoor je er dan niet bij ofzo
oh even iets compleet anders. hoe laat is het hier als het in de VS 20.00 is? Laten we voor het gemak even zeggen in New York ofzo
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dapperzou ik nooooit durven
ik ben trouwens best veel 'vrienden' kwijtgeraakt toen ik stopte met handballen. Blijkbaar hoor je er dan niet bij ofzo
oh even iets compleet anders. hoe laat is het hier als het in de VS 20.00 is? Laten we voor het gemak even zeggen in New York ofzo
zoveel makkelijker dan zo'n wereldkaart met tijdzonesquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NL - NY = -6 uur verschil
20.00 uur NY = 2.00 uur 's nachts in NL
Ach, je hebt ons nog...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezen
Overigens reageert ze niet...
Luie rat...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoveel makkelijker dan zo'n wereldkaart met tijdzones![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |