Ooooh foeiquote:
"Van MIJN belastingcenten!" - droeftoetersquote:Op maandag 29 september 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Gaat lekker bij fortis deels genationaliseerd en ze gaan ABN-Amro alweer verkopenkost de belastings ons dan wel weer 4 miljard
![]()
![]()
Hee Etc, hoe heet jouw opleiding ook alweer?quote:
communicatie dacht ik, misschien met nog meer fancy hipheid er achterquote:Op maandag 29 september 2008 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee Etc, hoe heet jouw opleiding ook alweer?
Mijn stiefbroertje is over een studie aan het nadenken en ik wilde hem een tippen, misschien dat het wat voor hem is
zo kun je het ook noemenquote:Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
communicatie dacht ik, misschien met nog meer fancy hipheid er achter
dat zei ik, fancy hipheid er achterquote:Op maandag 29 september 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde een linkje plaatsen hier maar de site van de Hanze ligt eruit ofzo geloof iktopsite
Ik doe Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pcquote:
whehehequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pc
Einstein.quote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
verdorie jij kan sneller posten. Dit telefooninternet loopt nog wat achter tov pc
Klopt alhoewel dat laatste veelal niet meer van toepassing is. Vaak zijn de clapper boards van tegenwoordig digital en draadloos gesynched met de cameras en de geluidssystemen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb hier een boek voor me liggen waarin wordt uitgelegd waar zo'n klapbord bij films goed voor is: je kan makkelijk de juiste opname terug vinden (dat staat in beeld) en het klappen zelf wordt gebruikt om het geluid en het beeld synchroon te laten lopen bij de montage
Komt toch niet door MSN he?quote:
En dat staat er dan weer niet in, tssk! Neemt niet weg dat je met het klappen een redelijk fail-safe tweede systeem hebt, als de automatische sync toevallig een keer misgaatquote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt alhoewel dat laatste veelal niet meer van toepassing is. Vaak zijn de clapper boards van tegenwoordig digital en draadloos gesynched met de cameras en de geluidssystemen.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat staat er dan weer niet in, tssk! Neemt niet weg dat je met het klappen een redelijk fail-safe tweede systeem hebt, als de automatische sync toevallig een keer misgaat
Zie je wel dat ik nog geen aandelen Fortis moest aanschaffen...quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
"Van MIJN belastingcenten!" - droeftoeters
Op tv zag ik laatst iets over de vliegtuigen bij de Red Bull Air Race. Die gebruiken hele ouderwetse methoden, bijna alles is mechanisch, om de simpele reden dat dat een stuk betrouwbaarder is. Als je met 300 km/u+ door een stad vliegt is dat belangrijker dan efficientiequote:
Prut! Ik zou vanavond een filmavond organiseren en men zorgt er echt voor dat ik er zin in heb... not...quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Etcetera het volgende:
prut prut
Zet vanavond gewoon de TV aan en bekijk 'Die Hard With A Vengeance'...quote:Op maandag 29 september 2008 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prut! Ik zou vanavond een filmavond organiseren en men zorgt er echt voor dat ik er zin in heb... not...
Ja dus, net gedaan...quote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leest MM eigenlijk topics terug? In de folder van de Marskramer staat de Philips Wake Up Light voor 75 euro te koop.
Jawel, maar ik zie nu dat je de URL van de webpagina als Image hebt gepost en dat gaat niet...quote:Op maandag 29 september 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
oh plaatje doet het niet
typisch
http://pincel3d.deviantart.com/art/Wrong-Way-53096769 directe link doet het hoop ik wel
Oh, dat is jammer ja.....quote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb vorige week een hele HP laptop in de vuilnisbak gekieperd, incl. snoeren e.d.
Had hem hier al aangeboden, maar er was toen geen interesse (wat op zich niet zo vreemd is)...
Heb nu alleen de HD nog liggen...
Die laptop van mij was 10 jaar oud of zo, dus mogelijk was dat ook geen optie geweest...quote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer ja.....:{ kan me het bericht niet herinneren, maar bovendien dacht ik eigenlijk dat ik nog garantie had... niet dus
Anyone else?
I knew that!quote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie nu dat je de URL van de webpagina als Image hebt gepost en dat gaat niet...
Zo wel dus:
[ afbeelding ]
Voordat het ook maar begonnen is heb ik het alweer helemaal verpest, in elk geval dat idee krijg ik. Terwijl de vorige keer dat ik een filmavond organiseerde het best gezellig was, maar misschien niet heel erg druk (lag ook aan andere factoren).quote:Op maandag 29 september 2008 15:46 schreef Etcetera het volgende:
hoezo dat?
Dat kan ik mij helemaal voorstellenquote:
Door diplomatiek optreden van twee mensen (me toch veel plezier wensen en zeggen dat het tof zou zijn als ik het alsnog doe) heb ik er alweer iets meer zin in, maar toch. Een filmavond op zo'n plek is volgens mij voor de mensen die een vrije avond hebben/zich een beetje vervelen, weten dat er een filmavond is en er dan heen gaan omdat het wel es leuk zou kunnen zijn. Welke film er dan wordt gedraaid vind ik van ondergeschikt belang, dat boeit bij de Sneak ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kan ik mij helemaal voorstellen![]()
![]()
Je zal nog een keer je medewerking verlenen aan zulke wijsneuzen
quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor plek is het, de kroeg van een studentenvereniging?
Volgens mij maakt het echt niets uit. Belangrijkste eis vind ik dat het ook nog goed te volgen moet zijn als er tijdens de film mensen doorheen praten, opstaan om wat te drinken te halen enz. Dat gebeurt toch en dat is bij een film als La vita e bella een stuk storender dan bij Speedquote:Dan maakt het waarschijnlijk niet veel uit nee
quote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het was wel een goed moment voor boze-Duitser-muziek.
is in dat genre een van de favorietenquote:
Ga ik zometeen luisteren, ben benieuwdquote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik echt boos ergens over ben is Jagged Little Pill van Alanis Morissette al ongeveer 12 jaar de beste (muzikale) remedie
Drie dagen oud en nieuw? Doen ze goedquote:Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Ik post hier eenzwaai!
Vanavond begint het Joods nieuwjaar (5769 voor de geinteresseerden). Dit duurt tot en met woensdagavond. Tinuviel en ik gaan donderdagochtend heel vroeg op vakantie, anderhalve week naar Duitsland
Het betekent wel dat ik hier waarschijnlijk een tijdje niet zal posten
Toch nog even de groetjes aan allemaal, en tot over een kleine 2 weken
Kleine toevoeging nog: Asmodian is in Nederland, hij komt woensdagmiddag even langs voor de lunch
Nee hoor, maandagavond - woensdagavond = 2 dagenquote:Op maandag 29 september 2008 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drie dagen oud en nieuw? Doen ze goedChanoeka duurt ook al langer dan Kerstmis
Niet als je rekent op de reisbureau-methodequote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, maandagavond - woensdagavond = 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |