quote:Op zondag 28 september 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
solliciteren (en hoe het in de praktijk werkt) Aleen voor heren
http://www.dumpert.nl/med(...)de_sollicitatie.html
Oh jawelquote:Op zondag 28 september 2008 12:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zag dat hij laatst nog ingelogd heeft, maar hij kan het toch niet te druk hebben voor ons?![]()
quote:
quote:
Ik vond The Dark Knight er leuk maar ik vond Batman Begins veel leuker.quote:Vreemd trouwens dat de mensen hier The Dark Knight niet leuk vinden, terwijl het toch echt volgens de filmkenners/reviews/etc. goed beoordeeld is.
Heb 'm zelf nog niet gezien.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo zielig? Ik heb zo'n dagje.
Helderziende.quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het beste dat je kunt doen is goede muziek luisteren en jezelf gewoon lekker zielig vinden.
En voor vrouwen hoort chocolade erbij.
Nee, ervaringsdeskundigequote:
nou da's lekkerquote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ervaringsdeskundige
Is zoiets als een hond gras gaat eten als 'ie zich niet goed voelt. Zo gaan vrouwen (chocola) eten.
disclaimer: ik zeg dat vrouwen honden zijn
ik vond hem ook goedquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vreemd trouwens dat de mensen hier The Dark Knight niet leuk vinden, terwijl het toch echt volgens de filmkenners/reviews/etc. goed beoordeeld is.
Heb 'm zelf nog niet gezien.
Nee, ik ga het niet doen. Ik ga lezen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd, Nem.
Overdaad schaadt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me net anders prima tot ik redelijk wat chocolade had gegeten.
Wat heeft hij nou vast?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...ik kan nu iets heel doms gaan zeggen over dat plaatje
quote:
ik dacht heul niks tot soemp wat zeiquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef wyccie het volgende:
Wat voor vunzige dingen dachten jullie dan?
Jamaar, dat tongetje er ook bij!quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht heul niks tot soemp wat zei
je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de mannetjes zelf eigenlijk veel meer op een penis lijken
Nou kan ik daar weer iets doms over zeggen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de mannetjes zelf eigenlijk veel meer op een penis lijken
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou kan ik daar weer iets doms over zeggen.
Ik denk het wel maar het is me niet bijgebleven.quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Iemand hier Robocop 3 gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |