Nou het was meer een persoonlijke vete. Maar je weet toch, al die kiddos zijn elkaars matties. Dus ik ben de kwade geest geworden! Terwijl ik een ontzettend goedaardig en welwillend persoon ben, maar eenzijdige berichtgeving stemt de jongens en meisjes negatief. Al denk ik dat het wel meevalt, er zal geen echt geworstel plaatsvinden.quote:Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef AMDB het volgende:
Nu vraag ik me nog steeds af hoe je ruzie met ze krijgt. Skinny jeans afgekraakt? The Wombats voor slecht uitgemaakt? Of misschien gezegd dat The Kooks stinken? Dat zou natuurlijk wel een aanslag op hun belevingswereld zijn.
Ga je naar ze/hem in roosje?quote:
Als iedereen nou eens suggesties doet, dan wil ik best wel eens iets in elkaar prutsenquote:Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?![]()
Waar moeten we dán samen (in sommige gevallen wannabe) bier drinkenquote:Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee
Dat zal wel meevallen denk ik, schijnt een hele trend te zijn. Steeds meer kroegen doen het, vooral om te kunnen overleven. Dus rooksequote:Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef SnowCockroach het volgende:
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
quote:
Nog veel mooier! Nieuwe nummers klonken in Doornroosje ook erg puik, ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
Hier! Je kunt op de site luisteren, maar ook een applicatie downloaden voor Windows Mediaplayer of iTunes (gaat bij mij meestal beter). Leuke is ook dat als je de DJ's mailt, ze zelf (vaak heel enthousiast) terugmailen, niet zo'n manusje van alles zoals hier.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
Klinkt als de place-to-be!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
De Slof in enkhuizen. Fantastische kroeg:D Veel indie en zo af en toe wat classic rock. Heerlijk.
Enkhuizenquote:
Wat vreemd. Bij mij staat het nog bovenaan m'n verlanglijstje.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:
EnkhuizenHet is nooit in me opgekomen dáár uit te gaan.
Mn ouders wonen er dichtbij johquote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat vreemd. Bij mij staat het nog bovenaan m'n verlanglijstje.
Inderdaad. She must die!quote:
Sterf es ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Al is de cover niet eens héél slecht.
Haar fluorescent adolescent cover is anders best te doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Als je de covers van Kate Nash hoort zijn alle andere covers ineens goed.
Sterf es ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef jakkop het volgende:
[..]
Haar fluorescent adolescent cover is anders best te doen.
Yep, shoot me.
Je hebt het zo zwaarquote:Op woensdag 24 september 2008 20:25 schreef Aisumasen het volgende:
En alsof het nog niet genoeg is met véél te dure optredens waar ik bij MOET zijn: Booker T. & The MG's komen na 20 jaar weer in Nederland. Melkweg, Effenaar en Paard Van Troje. Ergens in maart 2009.
N*E*R*D komt ook weer naar Nederland, in de HMH. En ik las dat Dirty Pretty Things naar de Melkweg komen.
Ach ja, deze herfst nog naar The Streets, Little Richard, Kanye West+Santogold, 2 keer The Last Shadow Puppets en The Roots. Vind ik wel genoeg. Al baal ik wel dat Kanye West in de fucking Ahoy' komt, da's wel even flinke tegenvaller. Aan de andere kant valt het weer 100% dat rock 'n' roll-legende Little Richard 'gewoon' in de 013 speelt.
M'n sarcasmedetector ging af bij 'baas.'quote:Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef jakkop het volgende:
AMDB, doe es een opvoeding zoeken. Kanye West is een baas.
Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
M'n sarcasmedetector ging af bij 'baas.'
Maar ik herinner me ineens weer, ik zoek wat nieuwe stapplaatsen in Arnhem met goede muziek, wie heeft er allemaal tips?
Kanye en baas in 1 zin valt in dit topic niet echt serieus te nemen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?
Omdat jij geen baas hoort te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:
EnkhuizenHet is nooit in me opgekomen dáár uit te gaan.
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken![]()
![]()
Ik vinnem wel leuk...quote:
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
OMGIk moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
Mwah, kan erger. Ik vind covers een beetje lame, tenzij er echt iets nieuws van wordt getracht te maken. Beetje nazingen kan iedereen wel. Vind deze beter:quote:
Hadden ze die in mijn stadje ook maar. Kon ik me ook eens gigantisch voor paal zettenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
OMGIk moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef jakkop het volgende:
[..]
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
Als in Enter Shikari's 'Sorry You're Not A Winner'? Kan me ook geen Test Icicles herinneren die eens op TMF is langs gekomenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens![]()
Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Wel Circle Square Triangle voorbij horen komen? Die is zó vet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens![]()
Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Bring it on.quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe!(Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan?
Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.
![]()
Plan of geen plan?
Plan!quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe!(Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan?
Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.
![]()
Plan of geen plan?
quote:Doornroosje
Programmadetails
di 2 dec | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert pop, singer songwriter
Joan As Police Woman
Normaal
¤ 14,00
Wat studeer jij?quote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
Maar eerst nog even 120 pagina's aan vage muziekonderzoekjes in m'n hoofd stampen.
Als jullie langer levende planten willen hebben moeten jullie toch aan de andere muziek gaan, want Rcok kunnen ze niet echt waarderen en gaan ze zichzelf dus maar euthaniseren
Kan niet vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
Hij is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
Zodra ze goeie muziek gaan maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
Goed topic.
Weet iemand toevallig wanneer Bloc Party weer optreedt in NL?
Het nieuwe album is geweldig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef jakkop het volgende:
[..]
Zodra ze goeie muziek gaan maken.
Mwoah, matige poging tot gitaargerag met een redelijke zanger. Z'n stem lijkt trouwens behoorlijk op die van die Nathan nogwa van Cold War Kids.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:
Kent iemand The Death Letters?
Erg jong duo uit NL, 16 en 17, maar echt te goed voor woorden imo:
http://www.myspace.com/thedeathlettersrock
Hm. Gaap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:
Kent iemand The Death Letters?
Erg jong duo uit NL, 16 en 17, maar echt te goed voor woorden imo:
http://www.myspace.com/thedeathlettersrock
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef frame-saw het volgende:
O The Death Letters. Ze zien er verschrikkelijk uit maar ik vind het echt ruk![]()
En de nieuwe Bloc PartyLos Campesinos! is echt fantastisch, imo.
Dang, bij mij komt het niet eens in m'n top 10 denk ik dit jaar, tis wel leuk maar ook weer niet zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Nieuwe Kaiser Chiefs album![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Album van het jaar. Oasis alweer naar nummer 2
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:07 schreef frame-saw het volgende:
Het woord 'kutsmaak' vat ik op dit tijdstip heel verkeerd op. Maar ik denk dat je tenzij bedoelde, of beweer je nu dat jij zelf een nietzogoede smaak hebt?
Stiekem ben ik nog steeds een puber en denk ik nogal door.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]Juist, ja...
En wat is er mis met 'kutsmaak' op dit tijdstip?
Jaaa tofquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:
Joepie, London Calling on tour met LotP in tivoli. dat was het enige van het festival wat ik graag wilde zien
Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef Leonos het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit topic de laatste tijd zwaar in niveau gedaald?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Lykke Li op Sinterklaasavond in de Roosje
quote:voor het exhorbitante bedrag van 16 euro.
Zo dies inmiddels wel heel belegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Nou dat bedrag is dubbel en dwars waard en zeker in z'on intieme setting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
14 euro hier trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:05 schreef Toad het volgende:
Lykke Li geeft ook een nachtconcert in Paradiso.
En de kosten voor de wonderbaarlijke service van printen of mailen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:18 schreef Toad het volgende:
[..]
14 euro hier trouwens(exclusief lidmaatschap)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is 30% (!) er boven op!
Bij alles waar je voor moet betalen maak je de afweging of het de prijs wel of niet waard is, en bij zo'n gerenommeerde artieste als haar is dat het imho niet.
Ziet het als een broodje van de Subway. Ach, het smaakt wel goed, maar niet voor die prijs.Je hebt daar ook gelijk in, hoor. Er zijn zat artiesten waar ik die prijs dubbel en dwars voor neer zou leggen, maar voor haar inderdaad niet. Dat heeft verder natuurlijk ook met smaak en financiën te maken. Waar het mij om ging is dat het er bijna even op leek alsof jullie gechoqueerd waren over 16 euro voor een concertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is toch echt geen nieuwe ontwikkeling. Ik dacht: Klaag dan over de prijs van het bier
. Maar goed, hier spreekt dan ook iemand waar de gemiddelde entreeprijs van zijn komende concertbezoeken helaas rond de 40 euro ligt
. Maar zoals ik al eerder zei: Die concerten zijn het dan ook helemaal waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is de nieuwe Of Montreal uhh, vaag geworden.
Eerste nummer is echt gigantisch vet, maar de rest klinkt echt lame. Hak op de tak, veel te traag en en gare teksten over een negroïde 40+ she-male die het best 'both ways' wil doen
Sünd!
Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.
Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, nee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.
Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk.quote:
Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk.In Vredenburg was het qua geluid weinig soeps inderdaad, maar die locatie sloeg ook helemaal nergens op.
Waar ik toen stond (5 meter van het podium af) was het in elk geval prima.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.
Klopt, WATT Rotterdamquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
Bloc Party staan in maart twee keer in Brussel. Dikke kans dus dus ze ook weer naar NL komen.
joehoew! helleu-euw. hi there sunshinequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:15 schreef NevermindMe het volgende:
Oh ik wil! Even kijken wie ik waarmee naartoe krijg. En of mn rekening het trekt op dit moment.
Vind ik een onzinprijs voor die beknotte borstelwenkbrauwige piepende Zweedse. Ik zag haar live bij Later en dat vond ik nou niet echt adembenemend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Oh jeetje, 16 euro... Dat wordt honger lijden.
Ja. Vriendinnetje noemde d'r al de Zweedse Lieke.quote:
Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:56 schreef Aisumasen het volgende:
Toch leuk voor de Ticketservice, 2000 kaartjes x 5 euro, 10 ruggen voor een evenement wat nooit heeft plaatsgevonden.
Ik noem het eerder een wanprestatiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.
Afzetters
Oh noezzz, typo!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
3... 2... 1... lienelien zeg jij het of ik?
ik lig nog wel mobiel in bed te fokken! (Dat klinkt wel foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg, typen jullie eens niet zo snel. Op deze manier wordt het nooit wat met me hier.
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een wanprestatie.
Echt, waarom is het in bijvoorbeeld België wel gewoon goed geregeld? Die paar keer dat ik tickets heb gehaald voor een optreden over de grens, betaalde ik 0 euro service of verzendkosten. Wel hulde aan de zalen zoals Doornroosje, die hun eigen systeem hanteren. Werkt perfect.
ik laat de eer aan jou, ik heb vandaag al iemand op z'n teentjes getraptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
3... 2... 1... lienelien zeg jij het of ik?
dat is geen typo, dat is simpelweg een vorm van lichtelijke achterlijkheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh noezzz, typo!!1
[ afbeelding ]
Ja, ik begrijp de redenen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Omdat Doornroosje wél een stichting is en dus puik.
Omdat mensen het toch wel betalen.
Omdat kapitalisme in z'n huide vorm zuigt.
Omdat *insert heel veel andere redenen*
yeah, punk is not dead!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Omdat Doornroosje wél een stichting is en dus puik.
Omdat mensen het toch wel betalen.
Omdat kapitalisme in z'n huide vorm zuigt.
Omdat *insert heel veel andere redenen*
Heeft niks met Punk te maken, hoor.quote:
Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoopquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:04 schreef frame-saw het volgende:
Is het trouwens indie om naar 6 concerten en 1 festival in 1 maand te gaan voor zo'n 95 euro? Ik ging net uitrekenen wat ik voor november heb betaald en het valt reuzemee. Ik ga zo'n 25 bands zien, relatief is een festival natuurlijk goedkoper maar het is wel goedkoop.
Als ik niet naar Franz Ferdinand zou gaan zou het meteen wel 30 euro schelen trouwens, en we praten nu even niet over de servicekosten van minstens 2 euro per keer.
Ahw! Ik ken mss nog iemand die een kaartje over heeft? Als je het nog niet heb gekocht kan ik het even vragen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoop
Ja, gezellig he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook alleenIk zal het straks even vragen
Afzetterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vind wel iemand![]()
Hij wil er 60 euro voor, afzetter
Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.quote:
Is iedereen hier niet al geabonneerd op die nieuwsbrief?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/40135725
Geniaal, echt? Ik vond er eerlijk gezegd maar weinig aan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef Aisumasen het volgende:
Geniale nieuwe track van The Fireman, het experimentele zij-project van levende legende Paul McCartney, gratis en voor niets te downloaden op NME.com. Helter Skelter 2008!
Ik heb het alquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik pretendeer het.
Nog een weekje en dan herfsvakantie
Kan ik hieruit opmaken dat je voor altijd gaat leven van een uitkering?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef lienelien het volgende:
over 10 weken heb ik voor altijd vakantie en nooit meer school
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Wie gaan er nog meer naar the Puppets volgende week? Heb er zin in
Mijn tickets zijn ook binnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef AMDB het volgende:
The Rascals zijn ¤ 12,50 bij Doornroosje, ze zijn inmiddels in de voorverkoop.
Me! Me! Me! 2 keer!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Ik had al gehoopt op Doornroosje, ontzettend tof dit. Ook nog eens op een vrijdagavond. Ik geniet nog steeds na van hun gig in de Oude Zaal van de Melkweg, en hun album en EP's worden ook elke keer beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef portie het volgende:
3x in nederland, not bad at all
http://alternative.blog.n(...)urnee-door-nederland
Helleuw, ook twee keer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn The Rascals live dan zo tof? Die plaat heb ik halverwege maar geshift-delete vanwege saaiheid
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.
Like? (The Subways?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaan allemaal toffe bandjes verdomme in het weekend spelen in NL?
Neuh, The Gaslight Anthem ergens in maart. Vette band!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Precies dezelfde problemen hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef frame-saw het volgende:
The Subways![]()
Ik hoorde laats Rock & Roll Queen in een programma en toen bedacht ik me dat ik stiekem wel naar The Subways wilMaar zondagen zijn stom
Kost me sowieso 14 euro extra
Inderdaad, bovendien lijkt het me echt een grof concert wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies dezelfde problemen hier. Vind The Subways niet uitblinken in genialiteit of opvallende melodietjes, maar wel in twee CD's met nummers die gewoon bijna allemaal tof zijn. Elke keer als ik denk dat ik een stom nummer van hunnie gevonden heb blijkt 'ie toch gewoon tof te zijn
.
Oeh kwamen die dan? Bummer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
My Morning Jacket Cancel European Tour
Die had ik graag nog willen zien
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
En Destroyer in Tivoli volgende maand gaat ook al niet door, lees ik net![]()
![]()
![]()
Hmm, heb ik ze nog net live gezien afgelopen mei. Maar die gitarist heeft dus in juni een beroerte gehad? Heftig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Long Blondes zijn uit elkaar:
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=30242378&blogID=442352689
Daar ga ik ook heenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oeh kwamen die dan? Bummer.![]()
Ga wel naar Foals in Tivoli 25 november!*zingt Cassius*
Hoorde al dat ze op de afterparty waren, tofquote:
Hoe lang ben jij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Kleiner als mij. Niet zo groot
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Maar bleef ook niet al te lang. Half uurtje hooguit.
Ze hebben met zn tweeen ook nog uitbundig staan dansen op A Town Called Malice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Kleiner als mij. Niet zo groot
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Maar bleef ook niet al te lang. Half uurtje hooguit.
Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DCquote:De heren van Oasis hebben zojuist de Nederlandse datum van hun grootste Europese tour ooit bekend gemaakt. Op 21 januari 2009 zullen ze in de Heineken Music Hall in Amsterdam spelen.
oja, fijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DC....
Hehe je wil gewoon niet zeggen hoe lang je bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Leonos het volgende:
Niet gesproken. Iedereen ging er omheen hangen dus ik denk laat maar.
Wel gezwaaid naar Miles en toen zwaaide die terug
Maar Alex is gewoon niet zo groot. Net zo groot als toen ie op het podium stond
Wel dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Thijsssss het volgende:
Toch niet echt alleen via internet?!
O rly? Staat daar toevallig ook een prijs bij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Leonos het volgende:
Livenation kan je die kaarten van Oasis eerder bestellen.
En ze zijn ook in de HMH geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, vorige keer was Oasis in Ahoy. Dus dan is HMH wel een verbetering.
Ergens wil ik ze wel graag eens zien, maar het zal erg van de prijs afhangen.
Wat ik zo nu en dan lees kunnen ze ook flink het laten afweten soms bij optredens.
Ja en buiten dat gaat de lichtelijk zeurende zang gewoon vervelen vind ik... Zeker live in de HMH op een matige plek in de zaal...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:10 schreef Lieke_K het volgende:
Die lui zijn toch heel onaardig en arrogant enzo? Leuke CD's hoor, maar dan kan ik wel een leukere besteding van mijn avond bedenken. Heb ze nooit echt live gezien, maar live registraties op TV vond ik meestal nogal rammelen...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef jakkop het volgende:
Mojo Concerts gaat vanaf 1 januari 2009 al haar concertkaarten alleen online en telefonisch verkopen. De afhandeling van de kaartverkoop wordt dan ook niet meer gedaan door Ticket Service Nederland maar door CTS Eventim Nederland.
Uiteraard!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel minder servicekosten mag ik hopen?
Veel. Maar ik vraag me af of Paradiso, Melkweg, Tivoli en nog veul meer hier wel op zitten te wachten.quote:Maar wat doet Mojo allemaal? (als in, moeten we nu voortaan gaan zoeken waar de kaartjes voor een concert te koop zijn, ticketservice danwel livenation?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |