abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61866418
Welkom bij alweer het zoveelste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor

Vaste Bezoekers MaJo - Geestelijk half-moeder Lienelien - Geestelijke andere-helft-moeder Lieke_K - Iets minder vaste bezoeker sinds ze met de noorderzon naar Ierland is vertrokken. Goover - doet iets technisch voor de studie Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen Love Mae King - draait indie-plaatjes JeroenV - Zat in Barcelona Jakkop - is een kleine -skippybal- - anarchie aan de top! frame-saw - bagger AMDB - Meldde zich aan voor Arctic Monkeys, en is altijd blijven plakken Toad - Laura-Mary stalker Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie SnowCockroach - Whehehe er staat cock in d'r naam!!!!!11:D1lol1100:D

Alle delen op een rijtje: I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #2 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #3 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #5 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #6 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #7 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #10 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #11 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #12 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #16 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #18 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #32 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #33 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #34 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #35 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #36

Waar ga jij op stap om leuke indie te horen? In welke kroegen/clubs ga jij op stap om Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Infadels, OK Go, Maxïmo Park, The Kooks, Kaiser Chiefs, We are Scientists, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes, Razorlight, The Fratellis, Mystery Jets, The Wombats, Jack Penate, Los Campesinos en Reverend&The Makers te horen?

Is er dan in die kroegen/clubs een speciale Indie avond (zoals Club 8 (Amsterdam) iedere derde zaterdag van de maand Club Rascal organiseert) of is de Indie een van de vaste geluiden (zoals Cul de Sac (Tilburg) of de NDRGRND (Nijmegen) op de gewone stapavonden? En niet te vergeten Dans Le Rock die op verschillende plekken te vinden is! Ook is Noodlanding in Paradiso (iedere donderdag) is een goede aanrader!

Natuurlijk kunnen de speciale Indie-gerelateerde evenementen hier besproken worden. Denk aan aanstaande concerten, uitgaansplaatsen zoals de drie die hierboven beschreven staan, en aanverwante zaken.

Ook kan je hier gezellig napraten over aanstaande of ondernomen indie-activiteiten.

Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne!

Deze OP kan je hier terug vinden.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_61866467
tvp
------------------
pi_61866483
Born Ruffians zijn inderdaad tof!

En waarom is de OP zo naar tyfus? Echt geen zin om te veranderen ...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_61867074
Lui!

Edit, ik lees het volgende nu pas:
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef AMDB het volgende:
Nu vraag ik me nog steeds af hoe je ruzie met ze krijgt. Skinny jeans afgekraakt? The Wombats voor slecht uitgemaakt? Of misschien gezegd dat The Kooks stinken? Dat zou natuurlijk wel een aanslag op hun belevingswereld zijn.
Nou het was meer een persoonlijke vete. Maar je weet toch, al die kiddos zijn elkaars matties. Dus ik ben de kwade geest geworden! Terwijl ik een ontzettend goedaardig en welwillend persoon ben, maar eenzijdige berichtgeving stemt de jongens en meisjes negatief. Al denk ik dat het wel meevalt, er zal geen echt geworstel plaatsvinden.

Edit 2: Net M83 ontdekt (nogal laat? Vijfde album ) en dat klinkt toch wel zeer fijn

[ Bericht 57% gewijzigd door frame-saw op 24-09-2008 00:23:19 ]
pi_61868062
M83 is gaaf!

En mijn omschrijving klopt niet meer, aangezien ik weer in het Oostelijk deel der Lage Landen vertoef. Misschien is eeuwige achterloper een betere up-to-date omschrijving? Of verzin wat anders lulligs, zou ik zeggen.

Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?

Plus Diep in de Groef (Tivoli de Helling) en Gemengd Zwemmen (Melkweg) ook vermelden als tipavond?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_61868132
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:53 schreef Lieke_K het volgende:
M83 is gaaf!
Ga je naar ze/hem in roosje?

Trouwens, er is dus weer een ontwikkeling in het mischien-wel-binnenkort-nieuwe-Doornroosje-maar-misschien-ook-wel-niet-of-zo-gebouw-whatevaaahhh. Het is voor de helft gesloopt
Erg leuk, om in de gore stof te staan wachten op je bus...
quote:
Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?

Als iedereen nou eens suggesties doet, dan wil ik best wel eens iets in elkaar prutsen
LastFM
pi_61868209
Mijn suggestie voor de foto's: La Rocca! Fijn beeldmateriaal lijkt me dat. Vampire Weekend en MGMT zeg ik ook geen nee tegen.

Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee (tenzij het echt een heeeeeele gave band is). Port O'Brien komt daar zag ik, die heb ik in Dublin gezien. Muziek vond ik niet heel geweldig, maar het is verder wel een goede band. Geen idee wat ze kosten, maar best een aanrader (ik typte serieus aan tafel...) om te gaan zien!

En ik ben er achter gekomen dat er gewoon nog kroegen zijn waar binnen nog gerookt wordt in Nimwegen. Op kruipafstand van mij. Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
pi_61868260
quote:
Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:

Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee

Waar moeten we dán samen (in sommige gevallen wannabe) bier drinken ?

En écht harde praters van Roosje bevinden zich tegenwoordig in de rookserre. Gezellige boel altijd daar
LastFM
pi_61869098
quote:
Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
Dat zal wel meevallen denk ik, schijnt een hele trend te zijn. Steeds meer kroegen doen het, vooral om te kunnen overleven. Dus rookse
  Moderator woensdag 24 september 2008 @ 09:21:46 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61869874
het is vroeg
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_61871229
Heel erg vroeg ja, had eigenlijk eerder op willen staan maar heb m'n wekker in halve slaaptoestand verder gezet
pi_61872215
tvp
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_61872477
Zucht, misschien wordt het uitgaan hier ook wel weer leuk als je binnen mag roken. Buiten staan koukleumen zonder muziek is niet zo tof.
pi_61875292
+1 voor AMDB
pi_61875667
We hebben een T
We hebben een V
We hebben een P

Terug Vind Post!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_61875758
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
Let's Rummikub the night away.
pi_61875842
Op mijn verjaardag!

13 oktober dus, tegelijk met de nieuwe van de Kaiser Chiefs en Keane
pi_61875915
dat biedt perspectieven
pi_61876080
dat biedt veel perspectieven
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61876275
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef SnowCockroach het volgende:
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
pi_61876984
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:21 schreef MaJo het volgende:
het is vroeg

Ik stond om 5u30 al naast m'n bed
En ik was om 7u al keihard aan het werk

Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
pi_61877217
De Slof in enkhuizen. Fantastische kroeg:D Veel indie en zo af en toe wat classic rock. Heerlijk.
pi_61878365
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
Nog veel mooier! Nieuwe nummers klonken in Doornroosje ook erg puik, ben zeer benieuwd!
pi_61880683
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
Hier! Je kunt op de site luisteren, maar ook een applicatie downloaden voor Windows Mediaplayer of iTunes (gaat bij mij meestal beter). Leuke is ook dat als je de DJ's mailt, ze zelf (vaak heel enthousiast) terugmailen, niet zo'n manusje van alles zoals hier.

En Skippy, ga je nou mee naar Elbow? Dan komt dat biertje wel in orde namelijk.
pi_61880800
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
De Slof in enkhuizen. Fantastische kroeg:D Veel indie en zo af en toe wat classic rock. Heerlijk.
Klinkt als de place-to-be!
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:33:58 #27
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61881668
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:

[..]

Enkhuizen
LastFM
  woensdag 24 september 2008 @ 17:37:48 #28
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_61881754
Topics gaan te snel!
pi_61882129
Enkhuizen Het is nooit in me opgekomen dáár uit te gaan.
pi_61882915
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:
Wat vreemd. Bij mij staat het nog bovenaan m'n verlanglijstje.
pi_61882993
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef AMDB het volgende:

[..]

Wat vreemd. Bij mij staat het nog bovenaan m'n verlanglijstje.
Mn ouders wonen er dichtbij joh
pi_61883427
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:23:56 #34
207860 Mistaken
pi_61884353
quote:
Inderdaad. She must die!
pi_61884538
Is zij niet ontzettend cool omdat ze in die clip van die ontzettend coole band zit. Gym Class Heroes?

Al is de cover niet eens héél slecht. Origineel is beter.
pi_61884766
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Al is de cover niet eens héél slecht.
Sterf es ofzo.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61884975
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef jakkop het volgende:

[..]

Sterf es ofzo.
Als je de covers van Kate Nash hoort zijn alle andere covers ineens goed.
pi_61885230
Val toch wel mee...?

Maar dat komt misschien omdat ik niet warm of koud word van het origineel.
pi_61885865
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Als je de covers van Kate Nash hoort zijn alle andere covers ineens goed.
Haar fluorescent adolescent cover is anders best te doen.

Yep, shoot me.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61885962
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:20 schreef jakkop het volgende:

[..]

Haar fluorescent adolescent cover is anders best te doen.

Yep, shoot me.
Sterf es ofzo.
pi_61885966
En alsof het nog niet genoeg is met véél te dure optredens waar ik bij MOET zijn: Booker T. & The MG's komen na 20 jaar weer in Nederland . Melkweg, Effenaar en Paard Van Troje. Ergens in maart 2009.

N*E*R*D komt ook weer naar Nederland, in de HMH. En ik las dat Dirty Pretty Things naar de Melkweg komen.

Ach ja, deze herfst nog naar The Streets, Little Richard, Kanye West+Santogold, 2 keer The Last Shadow Puppets en The Roots. Vind ik wel genoeg . Al baal ik wel dat Kanye West in de fucking Ahoy' komt, da's wel even flinke tegenvaller. Aan de andere kant valt het weer 100% dat rock 'n' roll-legende Little Richard 'gewoon' in de 013 speelt.
pi_61886072
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:25 schreef Aisumasen het volgende:
En alsof het nog niet genoeg is met véél te dure optredens waar ik bij MOET zijn: Booker T. & The MG's komen na 20 jaar weer in Nederland . Melkweg, Effenaar en Paard Van Troje. Ergens in maart 2009.

N*E*R*D komt ook weer naar Nederland, in de HMH. En ik las dat Dirty Pretty Things naar de Melkweg komen.

Ach ja, deze herfst nog naar The Streets, Little Richard, Kanye West+Santogold, 2 keer The Last Shadow Puppets en The Roots. Vind ik wel genoeg . Al baal ik wel dat Kanye West in de fucking Ahoy' komt, da's wel even flinke tegenvaller. Aan de andere kant valt het weer 100% dat rock 'n' roll-legende Little Richard 'gewoon' in de 013 speelt.
Je hebt het zo zwaar Misschien kunnen we een 'Help-Aisumasen-naar-concerten' fonds oprichten. Maar laat duidelijk zijn, dat geld mag NIET voor Kanye West gebruikt worden, dat is namelijk een prutser.
pi_61886463
Kwam het over als zeuren ? Niet de bedoeling... Maar ik voel me wel een beetje genaaid bij zulke artiesten, haha. Ze weten dat men zo'n artiest gezien MOET hebben, een levende legende op het podium. De klok tikt, en voordat je het weet is het te laat... Dus of ze nu 50 of 60 euro vragen, de zaal raakt uitverkocht. Maar dat zijn alleen artiesten met Little Richard-status waarvoor ik het zou betalen.

Het komt eigenlijk door het volgende: Ik wilde James Brown ontzettend graag zien, en toen kwam hij ook nog eens in de Paradiso. Ik zag het alleen niet zo zitten om 80 euro (!) te betalen... Maar ja, een paar maanden later was-ie dood.
pi_61887323
AMDB, doe es een opvoeding zoeken. Kanye West is een baas.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61887473
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:09 schreef jakkop het volgende:
AMDB, doe es een opvoeding zoeken. Kanye West is een baas.
M'n sarcasmedetector ging af bij 'baas.'

Maar ik herinner me ineens weer, ik zoek wat nieuwe stapplaatsen in Arnhem met goede muziek, wie heeft er allemaal tips?
  woensdag 24 september 2008 @ 21:29:02 #47
207860 Mistaken
pi_61888127
Gelredome al geprobeerd?
pi_61888365
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef AMDB het volgende:

[..]

M'n sarcasmedetector ging af bij 'baas.'

Maar ik herinner me ineens weer, ik zoek wat nieuwe stapplaatsen in Arnhem met goede muziek, wie heeft er allemaal tips?
Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61888450
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:

[..]

Is het ook
  woensdag 24 september 2008 @ 21:37:26 #50
207860 Mistaken
pi_61888467
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:

[..]

Kanye en baas in 1 zin valt in dit topic niet echt serieus te nemen.
pi_61888477
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:

[..]

Omdat jij geen baas hoort te zeggen.

Ik vind Kanye geen baas. Ik ken veel betere bazen.
pi_61888495
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:

Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken
pi_61888661
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken
OMG Ik moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
pi_61889221
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef Mistaken het volgende:
Gelredome al geprobeerd?
En dan de geweldige trots van de stad bekijken?
pi_61891634
quote:
Ik vinnem wel leuk...
  woensdag 24 september 2008 @ 23:10:37 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61892079
Nooit een fan van Indie geweest, maar dit liedje is toch wel érg goed moet ik eerlijk bekennen:

All hail The OC, zo maak je nog wat nieuwe muziek kennis op
AFC AJAX
pi_61892519
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61899727
quote:
Mwah, kan erger. Ik vind covers een beetje lame, tenzij er echt iets nieuws van wordt getracht te maken. Beetje nazingen kan iedereen wel. Vind deze beter:

pi_61899866
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Hadden ze die in mijn stadje ook maar. Kon ik me ook eens gigantisch voor paal zetten
Maar in Limburg is gewoon niks indies te vinden.
pi_61900812
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef jakkop het volgende:

[..]

Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Dat moet ik nog meemaken. Al heb je hier wel een kroeg met een zijkroeg (snappienog?) waar ze 'best wel' indie muziek draaien. Franz Ferdinand en The Killers enzo. Niet retebijzonder maar het is een stap voorwaarts.

In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op (wat wel heel vet is, maar komt ook gewoon uit Groningen). Over een weekje mijn eerste echte Overijsselse concert Wel Lucky Fonz, niet heel indie maar wel heel tof
  donderdag 25 september 2008 @ 14:34:00 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61904602
Toch veel platen, die ik nog moet luisteren.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:43:21 #62
207860 Mistaken
pi_61908387
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef frame-saw het volgende:

[..]
In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
pi_61930825
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Mistaken het volgende:

[..]

Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
Ja.

Iemand nog iets indies meegemaakt? Ik ging gisteravond uit en ze draaiden Linda, Roos & Jessica Zelfs in het hippe zij-café was het kut. Tijden zijn veranderd.
pi_61931057
Ik ging gisteravond uit, en weet er eigenlijk niet veel meer van. Kom er net achter dat ik naar huis gelopen ben vanacht, en dat m'n fiets nog in de stad staat.
pi_61934101
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens

Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
pi_61934243
Weet je wat pas raar zou zijn? Een nummer van Enter Shikari op een album van Test icicles zetten.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61934263
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:

Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Als in Enter Shikari's 'Sorry You're Not A Winner'? Kan me ook geen Test Icicles herinneren die eens op TMF is langs gekomen
pi_61934386
Dude, mn hersens sterven af. Hahahaha jezus wat ongelovelijk dom. Ik ben zo in de war
Nooit mijn favoriete bands geweest overigens

Ik ging ook google zoeken en heb gewoon getypt: 'enter shikari, sorry you're not a winner'
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:31:02 #69
207860 Mistaken
pi_61934437
Weet je wat ook fijn is..?
3kwartier moeten lopen omdat je band lek is! Was wel lekker weer en lekker Jakob Dylan
pi_61968284
Wat een dooddoener.
pi_61968332

Is trouwens nog iemand donderdag bij de Wombats geweest?
Het was een heul kort optreden
Drie kwartier
  zondag 28 september 2008 @ 23:02:59 #72
207860 Mistaken
pi_61984367
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:07 schreef frame-saw het volgende:
Wat een dooddoener.
pi_61985606
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe! (Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan? Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.

Plan of geen plan?
pi_61985665
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:

Wel Circle Square Triangle voorbij horen komen? Die is zó vet.
pi_61991079
Hier miss iemand Franz Ferdinand kaartjes voor deze zielige jongen
  maandag 29 september 2008 @ 10:51:25 #76
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_61991180
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe! (Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan? Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.

Plan of geen plan?
Bring it on.
pi_61991799
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:

Plan of geen plan?
Plan!
  maandag 29 september 2008 @ 11:29:11 #78
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61992009
Ik heb nog nooit aan een popquiz deelgenomen, maar ik win altijd wel met de muziek-editie van Buzz

En overmorgen ein-de-lijk eens Built to Spill live zien Voorprogramma Disco Doom klinkt ook best leuk. Thom Yorke-achtige zang met vuig gitaargeluid, soms tot het Noisy aan toe

Maar eerst nog even 120 pagina's aan vage muziekonderzoekjes in m'n hoofd stampen.
Als jullie langer levende planten willen hebben moeten jullie toch aan de andere muziek gaan, want Rcok kunnen ze niet echt waarderen en gaan ze zichzelf dus maar euthaniseren
LastFM
  maandag 29 september 2008 @ 11:35:35 #79
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_61992124
quote:
Doornroosje
Programmadetails
di 2 dec | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert pop, singer songwriter
Joan As Police Woman

Normaal
¤ 14,00
LastFM
pi_61993304
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:

Maar eerst nog even 120 pagina's aan vage muziekonderzoekjes in m'n hoofd stampen.
Als jullie langer levende planten willen hebben moeten jullie toch aan de andere muziek gaan, want Rcok kunnen ze niet echt waarderen en gaan ze zichzelf dus maar euthaniseren
Wat studeer jij?

Maar het zou best waar kunnen zijn, zal zo eens een foto maken van de plant hier
  maandag 29 september 2008 @ 13:02:52 #81
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61993918
Plantjes gone emo?
AFC AJAX
pi_62025172
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
pi_62026873
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
Kan niet vinden
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:35:31 #84
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62027018
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Hij is toch nog niet uit?
Vertel/PM/Help!
------------------
pi_62027347
Hijs goed inderdaad.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62027539
Goed topic.
Weet iemand toevallig wanneer Bloc Party weer optreedt in NL?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62027694
Kent iemand The Death Letters?

Erg jong duo uit NL, 16 en 17, maar echt te goed voor woorden imo:

http://www.myspace.com/thedeathlettersrock
pi_62027833
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
Goed topic.
Weet iemand toevallig wanneer Bloc Party weer optreedt in NL?
Zodra ze goeie muziek gaan maken.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62027956
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef jakkop het volgende:

[..]

Zodra ze goeie muziek gaan maken.
Het nieuwe album is geweldig.
pi_62028060
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef AMDB het volgende:

[..]

Het nieuwe album is geweldig.
Dat dus.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:17:12 #91
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62028181
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:

Mwoah, matige poging tot gitaargerag met een redelijke zanger. Z'n stem lijkt trouwens behoorlijk op die van die Nathan nogwa van Cold War Kids.
LastFM
pi_62028267
O The Death Letters. Ze zien er verschrikkelijk uit maar ik vind het echt fantastisch

En de nieuwe Bloc Party is ruk, imo.
pi_62029188
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:

Hm. Gaap. Wel knap hoor zo jong, maar ik word er niet erg warm van.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:17:03 #94
207860 Mistaken
pi_62029671
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef frame-saw het volgende:
O The Death Letters. Ze zien er verschrikkelijk uit maar ik vind het echt ruk

En de nieuwe Bloc PartyLos Campesinos! is echt fantastisch, imo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mistaken op 30-09-2008 19:15:21 (Typfouten door f-s) ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:22:55 #95
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62029804
Ik vind het nieuwe album van KC erg strak
------------------
pi_62031252
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:17 schreef Mistaken het volgende:

[..]
Ja duhhh. Maar jij hebt alle nummers pas sinds vanmiddag! Ohhh.
pi_62033581
Nieuwe Kaiser Chiefs?
Nieuwe Los Campesinos?

Ik moet toch iets meer up to date blijven geloof ik
pi_62033749
Ja, of je blijft netjes en koopt ze als ze in de winkel liggen

pi_62034334
Nieuwe Kaiser Chiefs album

Album van het jaar. Oasis alweer naar nummer 2
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:10:24 #100
192683 AMDB
Visionair.
pi_62034494
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Nieuwe Kaiser Chiefs album

Album van het jaar. Oasis alweer naar nummer 2
Dang, bij mij komt het niet eens in m'n top 10 denk ik dit jaar, tis wel leuk maar ook weer niet zo
pi_62034922
Wow nee, komt ook niet in mijn top 10. Ik vind het zeker tof, maar ik heb betere albums gehoord dit jaar. Maar goed, Oasis vond ik ook niet echt een goed album
pi_62053297
http://www.nme.com/news/dirty-pretty-things/40139

Achja, dat tweede album was toch kut.
pi_62053522
O en The Libertines komen weer samen?
pi_62056935
Joepie, London Calling on tour met LotP in tivoli. dat was het enige van het festival wat ik graag wilde zien
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:16:38 #105
192683 AMDB
Visionair.
pi_62057896
Late of the Pier is zo verschrikkelijk
pi_62067627
Van domheid is het tof. Serieus, alle teksten zo'n beetje gaan over coke, ze staan als debielen in vuilniszakken op het podium en toch is het heel vet. Niet zo vernieuwend als iedereen zegt, maar gewoon tof.

TV on the Radio was
  donderdag 2 oktober 2008 @ 01:59:38 #107
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62067723
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 01:40 schreef frame-saw het volgende:

TV on the Radio was

Net terug van Built to Spill (schuilen onder een viaduct voor de regen zuigt big time ) en ik moet zeggen, daar zaten écht een paar van de beste live-stukken bij die ik in m'n leven heb kunnen beluisteren.
Echt waanzinnig goed gewoon
Dus mensen, als ze in de buurt nog optreden (grote kans); heen gaan!! Verzekering van extreme tofheid kun je krijgen bij -skippybal en Grobbel, mits kutsmaak :p
LastFM
pi_62067758
Het woord 'kutsmaak' vat ik op dit tijdstip heel verkeerd op. Maar ik denk dat je tenzij bedoelde, of beweer je nu dat jij zelf een nietzogoede smaak hebt?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 02:11:04 #109
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62067773
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:07 schreef frame-saw het volgende:
Het woord 'kutsmaak' vat ik op dit tijdstip heel verkeerd op. Maar ik denk dat je tenzij bedoelde, of beweer je nu dat jij zelf een nietzogoede smaak hebt?
Juist, ja...

En wat is er mis met 'kutsmaak' op dit tijdstip?
LastFM
pi_62071869
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:11 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Juist, ja...

En wat is er mis met 'kutsmaak' op dit tijdstip?
Stiekem ben ik nog steeds een puber en denk ik nogal door.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:06:28 #111
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62073064
pi_62073818
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:46:08 #113
192683 AMDB
Visionair.
pi_62077577
Skippy, het is niet aardig om f-s er telkens op te wijzen waarom d'r vorige vriendje het uitgemaakt heeft.
pi_62079393
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:31:55 #115
177242 Irien
Innit though
pi_62083037
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:
Joepie, London Calling on tour met LotP in tivoli. dat was het enige van het festival wat ik graag wilde zien
Jaaa tof sowieso cool LC on Tour Hoop alleen dat Late of the Pier zondag komt, want zaterdag kan ik niet
Between the click of the light and the start of the dream
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:35:51 #116
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62083144
Lykke Li op Sinterklaasavond in de Roosje voor het exhorbitante bedrag van 16 euro.
LastFM
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:25:13 #117
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62084676
Dat best een heftige prijs voor een act van dat kaliber... Daar hadden wel wat eurootjes afgemogen, wat mij betreft.

Maar wel weer een leuke boeking.
pi_62084733
Ligt het nou aan mij of is dit topic de laatste tijd zwaar in niveau gedaald?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 19:34:46 #119
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62085015
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef Leonos het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit topic de laatste tijd zwaar in niveau gedaald?
Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.
pi_62085166
Wow! cool hoor Lykke Li in Doornroosje!! Zeker een leuke boeking!!!
Een van de tofste shows op Lowlands dit jaar.
pi_62089423
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Lykke Li op Sinterklaasavond in de Roosje
quote:
voor het exhorbitante bedrag van 16 euro.
pi_62090546
Oh jeetje, 16 euro... Dat wordt honger lijden .
pi_62090704
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.
Zo dies inmiddels wel heel belegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62091941
Pfft, over oude koeien gesproken.
Ga dan maar terug naar die kutsmaak

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2008 22:29:08 ]
pi_62096682
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

[..]

Nou dat bedrag is dubbel en dwars waard en zeker in z'on intieme setting.
Het geld groeit niet op mijn rug maar komaan..zo duur is het nou ook weer niet.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 01:53:09 #126
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62096764
Het gaat er ook niet om of het wel of niet duur is, maar dat het overpriced is. Voorál voor Doornroosje en de desbetreffende act..
LastFM
pi_62096837
Ik snap je punt ook wel. Maar was 12 euro dan wél een goede prijs geweest? Wat maakt het precies dat die 16 euro te veel geld is voor een concert...
pi_62096895
Lykke Li geeft ook een nachtconcert in Paradiso.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 02:13:43 #129
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62096959
Is 30% (!) er boven op!

Bij alles waar je voor moet betalen maak je de afweging of het de prijs wel of niet waard is, en bij zo'n gerenommeerde artieste als haar is dat het imho niet.

Ziet het als een broodje van de Subway. Ach, het smaakt wel goed, maar niet voor die prijs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
pi_62097002
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 02:05 schreef Toad het volgende:
Lykke Li geeft ook een nachtconcert in Paradiso.
14 euro hier trouwens (exclusief lidmaatschap)
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 02:22:14 #131
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62097035
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 02:18 schreef Toad het volgende:

[..]

14 euro hier trouwens (exclusief lidmaatschap)
En de kosten voor de wonderbaarlijke service van printen of mailen.
LastFM
pi_62097085
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 02:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is 30% (!) er boven op!

Bij alles waar je voor moet betalen maak je de afweging of het de prijs wel of niet waard is, en bij zo'n gerenommeerde artieste als haar is dat het imho niet.

Ziet het als een broodje van de Subway. Ach, het smaakt wel goed, maar niet voor die prijs.
SPOILER
Je hebt daar ook gelijk in, hoor. Er zijn zat artiesten waar ik die prijs dubbel en dwars voor neer zou leggen, maar voor haar inderdaad niet. Dat heeft verder natuurlijk ook met smaak en financiën te maken. Waar het mij om ging is dat het er bijna even op leek alsof jullie gechoqueerd waren over 16 euro voor een concert . Dat is toch echt geen nieuwe ontwikkeling. Ik dacht: Klaag dan over de prijs van het bier . Maar goed, hier spreekt dan ook iemand waar de gemiddelde entreeprijs van zijn komende concertbezoeken helaas rond de 40 euro ligt . Maar zoals ik al eerder zei: Die concerten zijn het dan ook helemaal waard.
SPOILER
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:07:03 #133
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62126731
Wat is de nieuwe Of Montreal uhh, vaag geworden.
Eerste nummer is echt gigantisch vet, maar de rest klinkt echt lame. Hak op de tak, veel te traag en en gare teksten over een negroïde 40+ she-male die het best 'both ways' wil doen

Sünd!
LastFM
pi_62127044
Moet ik nog even checken eigenlijk.

Lucky Fonz was gister wel tof, alleen op Lowlands was het veel leuker. En bleek dat de meeste mensen waren gekomen voor het hoofdprogramma, het publiek was gemiddeld 50 Jimmy LaFave, iemand mee bekend hier? Maar evengoed wel gelachen, aardige jongen/kneusje
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:27:08 #135
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62127098
Die is wel goed, hoor. Alt-Country, toch?
LastFM
pi_62127159
Ja zoiets, wel toffe muziek al zou ik zelf niet een cd aanzetten. Kwam meer voor de show En het was 5 minuutjes fietsen, prima te doen
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:47:17 #137
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62127442
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is de nieuwe Of Montreal uhh, vaag geworden.
Eerste nummer is echt gigantisch vet, maar de rest klinkt echt lame. Hak op de tak, veel te traag en en gare teksten over een negroïde 40+ she-male die het best 'both ways' wil doen

Sünd!
Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:49:23 #138
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62127482
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.
Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, nee
LastFM
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:57:04 #139
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62127606
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:49 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, nee
Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 14:59:59 #140
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62127657
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.

Dit nummer...
LastFM
  maandag 6 oktober 2008 @ 01:22:10 #141
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62163573
Net terug van My Brightest Diamond. Geweldige stem
Wel een beetje jammer van de (letterlijke) poepgeur in de zaal
LastFM
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:50:04 #142
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_62165085
Woei!

* KaMo gaat 26 november the Kooks zien in Antwerpen
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:07:10 #143
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62167805
Bloc Party staan in maart twee keer in Brussel. Dikke kans dus dus ze ook weer naar NL komen.
LastFM
pi_62168651
die zijn live echt kut.
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:44:56 #145
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62168792
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef lienelien het volgende:
die zijn live echt kut.
Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk. In Vredenburg was het qua geluid weinig soeps inderdaad, maar die locatie sloeg ook helemaal nergens op.
pi_62168926
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk. In Vredenburg was het qua geluid weinig soeps inderdaad, maar die locatie sloeg ook helemaal nergens op.
Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:51:54 #147
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62168965
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.
Waar ik toen stond (5 meter van het podium af) was het in elk geval prima.
pi_62170340
Ja ik vond het op Lowlands ook fantastisch
Maar als ze in Nederland komen twijfel ik of ik ga, het eerste album blijft fantastisch maar de laatste 2 vind ik veel minder. Bovendien zal de locatie wel HMH zijn en daar heb ik geen zin in
Maar Paradiso voor een euro'tje of 15: prima!
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 13:33:50 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62171659
Oeh wanneer staat late of the pier in Tivoli? Die wil ik vet graag zien
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_62171700
Week na LC, 22 november ofzo? Ga ik denk ik ook wel even heen als er nog andere toffe bandjes zijn
pi_62175831
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
Bloc Party staan in maart twee keer in Brussel. Dikke kans dus dus ze ook weer naar NL komen.
Klopt, WATT Rotterdam http://www.watt-rotterdam.nl/23-65-Bloc_Party
pi_62175878
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef lienelien het volgende:
die zijn live echt kut.
Niets vergeleken met zijn DJ kwaliteiten
pi_62176797
Oei oei oei, Bloc Party in een redelijk kleine zaal... 25 Euro is ook nog te doen, helaas wel op zaterdag, komen dus nog reiskosten bij. Maar weer een goede exclusieve boeking van WATT!
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:58:15 #154
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62177515
Ik vind het eigenlijk een beetje sneu, die exclusieve boekingen van WATT... Gun andere hoeken van Nederland ook eens wat optredens, zou ik zeggen.
pi_62177594
In febuari staan ze in Paradiso, voor een paar centen meer. Tweemaal!
pi_62177905
Dan is de keuze snel gemaakt Dank voor de info!
pi_62179538
Oh ik wil! Even kijken wie ik waarmee naartoe krijg. En of mn rekening het trekt op dit moment.
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:31:33 #158
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_62179915
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 18:15 schreef NevermindMe het volgende:
Oh ik wil! Even kijken wie ik waarmee naartoe krijg. En of mn rekening het trekt op dit moment.
joehoew! helleu-euw. hi there sunshine
pi_62191605
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Oh jeetje, 16 euro... Dat wordt honger lijden .
Vind ik een onzinprijs voor die beknotte borstelwenkbrauwige piepende Zweedse. Ik zag haar live bij Later en dat vond ik nou niet echt adembenemend.

Plus, ik ben blut na een half jaar in de duurste hoofdstad van Europa te hebben gewoond. En ik heb twee cabaretvoorstellingen en Elbow op de planning, ook niet goedkoop. Veel verjaardagen, december is sowieso dure maand. Kortom: voor sommige mensen is 16,- best een uitgave voor iets dat 'wel leuk' is.

Ik weet wat er komen gaat, maar ik reageer nou eenmaal traag. Kan het niet laten
pi_62191633
Beetje je bijna-naamgenoot afkraken
pi_62191652
Het punt wat ik (als ik dat al wilde) maken heb ik eerder proberen te bekrachtigen. Ik snap je/jullie helemaal, heb zelf ook geen flikker met Lyyke Li, en vind 16 euro daarom precies 16 euro te duur.

Wel baal ik ontzettend dat het optreden van Little Richard is afgelast. Ik probeer het positief te zien, 45 euro die ik onverwachts terugkrijg en derhalve kan spenderen aan Booker T. & The MG's. Al zie je die 5 euro servicekosten natuurlijk nooit meer terug. Toch leuk voor de Ticketservice, 2000 kaartjes x 5 euro, 10 ruggen voor een evenement wat nooit heeft plaatsgevonden.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:57:23 #162
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62191658
Woei! Nachtbrakers!!
LastFM
pi_62191660
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:54 schreef lienelien het volgende:
Beetje je bijna-naamgenoot afkraken
Ja. Vriendinnetje noemde d'r al de Zweedse Lieke. De dag dat je mij met zo'n knot en zulke wenkbrauwen betrapt, mag je me opruimen. Verder heeft ze wel wat leuke nummers, maar ach, wie niet tegenwoordig.

Ook een optie: ik ben ultiem zwartgallig geworden van het werken aan mijn bachelorscriptie.
pi_62191665
Daar hebben ze natuurlijk wel 2000 kaartjes van moeten printen. .
pi_62191675
Zeg, typen jullie eens niet zo snel. Op deze manier wordt het nooit wat met me hier.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:59:40 #166
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62191677
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:56 schreef Aisumasen het volgende:
Toch leuk voor de Ticketservice, 2000 kaartjes x 5 euro, 10 ruggen voor een evenement wat nooit heeft plaatsgevonden.
Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.
Afzetters
LastFM
pi_62191691
3... 2... 1... lienelien zeg jij het of ik?
pi_62191710
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.
Afzetters
Ik noem het eerder een wanprestatie .

Echt, waarom is het in bijvoorbeeld België wel gewoon goed geregeld? Die paar keer dat ik tickets heb gehaald voor een optreden over de grens, betaalde ik 0 euro service of verzendkosten. Wel hulde aan de zalen zoals Doornroosje, die hun eigen systeem hanteren. Werkt perfect.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:06:00 #169
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62191754
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
Oh noezzz, typo!!1

LastFM
pi_62191775
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg, typen jullie eens niet zo snel. Op deze manier wordt het nooit wat met me hier.
ik lig nog wel mobiel in bed te fokken! (Dat klinkt wel fout )
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:09:18 #171
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62191806
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik noem het eerder een wanprestatie .

Echt, waarom is het in bijvoorbeeld België wel gewoon goed geregeld? Die paar keer dat ik tickets heb gehaald voor een optreden over de grens, betaalde ik 0 euro service of verzendkosten. Wel hulde aan de zalen zoals Doornroosje, die hun eigen systeem hanteren. Werkt perfect.
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Omdat Doornroosje wél een stichting is en dus puik.
Omdat mensen het toch wel betalen.
Omdat kapitalisme in z'n huide vorm zuigt.
Omdat *insert heel veel andere redenen*
LastFM
pi_62191809
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
ik laat de eer aan jou, ik heb vandaag al iemand op z'n teentjes getrapt
pi_62191845
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oh noezzz, typo!!1

[ afbeelding ]
dat is geen typo, dat is simpelweg een vorm van lichtelijke achterlijkheid
pi_62191856
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Ja, ik begrijp de redenen wel ...

Maar het is niet alsof het niet in de entreeprijs verwerkt zit. En...2.40 voor een biertje . En nu stop ik met zeuren, veel toffe optredens in de planning...
pi_62191863
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

yeah, punk is not dead!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:25:28 #176
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62191989
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:13 schreef lienelien het volgende:

[..]

yeah, punk is not dead!
Heeft niks met Punk te maken, hoor.
Maar da's allemaal OT.

Ik ga (proberen te) slapen
LastFM
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:46:48 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62192214
Eindelijk eens tijd om wat muziek te checken Nu de nieuwe Kaiser Chiefs aan het luisteren, is wat meer terug naar hun eerste album. Moet het alleen wel vaker horen voor ik er echt iets over kan zeggen, maar zo op het eerste gehoor klinkt het beter dan het tweede album.

Ook de single van Antony and the Johnsons gehoord, Another World. Man oh man dat is weer geweldig Ben benieuwd naar de rest Morgen komt ie officieel uit en heb hem nog nergens kunnen vinden, iemand tips

Ook Human van the Killers gehoord. Zo op het eerste gehoor niet echt boeiend, maar dat heb ik met the Killers meestal, die nummers moeten groeien.

Wat heb ik verder de laatste 1,5 maand gemist aan muziek? Wie hebben er nog meer nieuwe albums uit, wat is de nieuwste hype die ik gemist heb?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:03:52 #178
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62195251
TV on The Radio voor als je dat nog niet gehoord hebt.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:13:59 #179
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62195446
En 'Hoofdkaas' van De Kift.
pi_62197125
Ik heb gister Human maar eens geluisterd, nogal simpel. Ik hou er niet echt van als ik hem na 1 keer al kan meezingen Maarja, ook niet reteslecht.

En idd TV On The Radio luisteren En de nieuwe van LC!, die ik na zo'n 15 luisterbeurten toch wel heel tof vind
pi_62208083
Is het trouwens indie om naar 6 concerten en 1 festival in 1 maand te gaan voor zo'n 95 euro? Ik ging net uitrekenen wat ik voor november heb betaald en het valt reuzemee. Ik ga zo'n 25 bands zien, relatief is een festival natuurlijk goedkoper maar het is wel goedkoop.

Als ik niet naar Franz Ferdinand zou gaan zou het meteen wel 30 euro schelen trouwens, en we praten nu even niet over de servicekosten van minstens 2 euro per keer.
pi_62227248
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:04 schreef frame-saw het volgende:
Is het trouwens indie om naar 6 concerten en 1 festival in 1 maand te gaan voor zo'n 95 euro? Ik ging net uitrekenen wat ik voor november heb betaald en het valt reuzemee. Ik ga zo'n 25 bands zien, relatief is een festival natuurlijk goedkoper maar het is wel goedkoop.

Als ik niet naar Franz Ferdinand zou gaan zou het meteen wel 30 euro schelen trouwens, en we praten nu even niet over de servicekosten van minstens 2 euro per keer.
Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoop
pi_62230301
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Goover het volgende:

[..]

Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoop
Ahw! Ik ken mss nog iemand die een kaartje over heeft? Als je het nog niet heb gekocht kan ik het even vragen.
pi_62232394
Ik heb al gekocht, maar een vriend van mij (die nu niet mee gaat omdat hij het te duur vond) heeft zeker interesse! En anders ben ik ook maar alleen ...
pi_62232973
Ik ben ook alleen Ik zal het straks even vragen
pi_62234497
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook alleen Ik zal het straks even vragen
Ja, gezellig he?
pi_62234851
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:52 schreef Goover het volgende:

[..]

Ja, gezellig he?
Ik vind wel iemand
Hij wil er 60 euro voor, afzetter
pi_62235312
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:04 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik vind wel iemand
Hij wil er 60 euro voor, afzetter
Afzetter Ja, dan zijn ze op het net nog goedkoper te vinden.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:53:59 #189
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62239083
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:13 schreef Grobbel het volgende:
En 'Hoofdkaas' van De Kift.
Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/40135725
pi_62250308
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/40135725
Is iedereen hier niet al geabonneerd op die nieuwsbrief?

De sloop van het oude postkantoor is trouwens van de week (of was het nou vorige week?) gestart, dus een Roosje op perron 1 komt al steeds dichterbij!
pi_62259802
Hé. Psapp hebben een nieuw nummer! Nieuw album komt ook bijna uit. Wil ze nog steeds een keer live zien!
pi_62278902
Uit de Paradiso mailinglist:

BLOC PARTY
Datum: woensdag 18 februari 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 11 oktober 2008
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 29,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)

BLOC PARTY
Datum: donderdag 19 februari 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 11 oktober 2008
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 29,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)

oh het was al bekend hier zie ik nu
pi_62287630
ga vanavond naar gem in luxor. ( )
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62289262
Geeft niet, ik ga wss naar een Hit Me TV DJ-set
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:28:57 #195
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62290835
Al die bandjes die setjes gaan draaien tegenwoordig Matig at best, terwijl je voor hetzelfde geld (of minder) een échte en goede electro-DJ kan hebben.
LastFM
pi_62290997
Gelukkig ga ik gratis heen
pi_62292298
Is de nieuwe van The Rifles al uit of is de releasedate toch 13 oktober? Kan er nog niks van vinden op internet...
pi_62292691
Ziet er naar uit dat hun nieuwe album januari 2009 gaat verschijnen. Nieuwe single "The Great Escape" is al wel uit. Net zoals vorige singles "Talking" en "I Could Never Lie" een hele goede song.
pi_62293943
Geniale nieuwe track van The Fireman, het experimentele zij-project van levende legende Paul McCartney, gratis en voor niets te downloaden op NME.com. Helter Skelter 2008!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:54:35 #200
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62295651
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef Aisumasen het volgende:
Geniale nieuwe track van The Fireman, het experimentele zij-project van levende legende Paul McCartney, gratis en voor niets te downloaden op NME.com. Helter Skelter 2008!
Geniaal, echt? Ik vond er eerlijk gezegd maar weinig aan...
pi_62296007
Bijna alles wat McCartney in de afgelopen 10 tot 15 jaar uitgebracht heeft vind ik geniaal. Zijn laatste 2 albums worden algemeen beschouwd als één van de best werken uit zijn gehele carrière. Het kan natuurlijk zijn dat deze Fireman-track vooral/alleen interessant is voor mensen die de gehele McCartney-catalogus kennen, ik weet het niet... Het is natuurlijk niet voor niets een zij-project. Als je het zo bekijkt, en vergelijkt met zijn vorige werk van de afgelopen tijd, is het dan misschien een gemiddelde plaat, ja... Voor mensen die (bijna) geen solo-songs van hem kennen zou ik het dan ook niet aanraden. Maar ik vind het geweldig om McCartney op dit nummer weer zo te horen rocken en experimenteren.

Misschien vind je zijn song "My Soul" op het deze maand te verschijnen Nitin Sawhney-album beter? Geeft ook maar weer de veelzijdigheid van McCartney aan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:22:29 #202
192683 AMDB
Visionair.
pi_62332769
Scheelt weinig.

GEM in Luxor was leuk overigens! tegen de verwachtingen in. Mooie zaal, alleen geen concertzaal-gevoel. Met vieze vloeren en stickers enzo.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62333537
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:22 schreef AMDB het volgende:
Zijn we dood?

ik wel.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:16:34 #205
192683 AMDB
Visionair.
pi_62333892
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:02 schreef lienelien het volgende:

[..]

ik wel.
Je bent niet de enige denk ik.
pi_62334105
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:16 schreef AMDB het volgende:

[..]

Je bent niet de enige denk ik.
Ik pretendeer het.

Nog een weekje en dan herfsvakantie
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:44:38 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_62334607
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ik pretendeer het.

Nog een weekje en dan herfsvakantie
Ik heb het al Wel 2 dagen werken, en projecten te doen, eigenlijk hele vakantie al druk volgepland.
pi_62334970
Ik heb het ook al. Schijnt. Maar ik merk er niks van. helft van de tijd werken, andere helft achterstand opdrachten inhalen.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:59:14 #209
207860 Mistaken
pi_62336870
En ik heb komende week tentamenweek!
Dan hurfstvakantie!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:36:01 #211
192683 AMDB
Visionair.
pi_62354487
Een weekje relaxen in het herfstzonnetje
pi_62354535
over 10 weken heb ik voor altijd vakantie en nooit meer school
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:57:58 #213
207860 Mistaken
pi_62356505
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef lienelien het volgende:
over 10 weken heb ik voor altijd vakantie en nooit meer school
Kan ik hieruit opmaken dat je voor altijd gaat leven van een uitkering?

Edit: The Acorn, geen idee eigenlijk of het indie is, staat op luisterpaal en ik vind het mooi.
pi_62356709
<3
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:12:49 #215
207860 Mistaken
pi_62356787
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:09 schreef frame-saw het volgende:
<3
DIE! DIE! DIE!
pi_62356849
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Mistaken het volgende:

[..]

DIE! DIE! DIE!
Welke?
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:18:59 #217
207860 Mistaken
pi_62356913
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:15 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Welke?
Ach joh, sterf gewoon.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:21:34 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62366736
Iemand hier bekend met Milow? Vrijdag heen geweest voor 3voor12 en was echt supervet
pi_62367709
tvp
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:27:58 #220
207860 Mistaken
pi_62369461
Milow gezien op deBeschaving.
Was fijne muziek in het zonnetje!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:10:34 #222
192683 AMDB
Visionair.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:03:11 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62374882
Wie gaan er nog meer naar the Puppets volgende week? Heb er zin in
pi_62375020
Ik niet, wegens geldgebrek.

Ik ben net terug uit indie Stockholm voor een weekendje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:12:28 #225
192683 AMDB
Visionair.
pi_62375123
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
pi_62375233
Noodlanding is echt te tof!
Is er ook iets in Groningen te vinden wat dat betreft? Ik dacht zelf misschien aan de Kar.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:21:41 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62375343
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef AMDB het volgende:

[..]

Tof
pi_62375346
Ik vind Noodlanding! niet zo tof, ben er twee keer geweest maar het is het nét niet ofzo. Al lijkt me met Metronomy wel leuk, maar de dag erna heb ik tentamen

(en Metronomy is heel irritant met Radio Ladio maar stiekem is het tof)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:29:14 #229
192683 AMDB
Visionair.
pi_62375552
The Rascals zijn ¤ 12,50 bij Doornroosje, ze zijn inmiddels in de voorverkoop.
pi_62375827
oeh wanneer is dat?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:54:47 #231
192683 AMDB
Visionair.
pi_62376335
Vrijdag 21 november in roosje, 3 december in Tivoli De Helling en 4 december in Vera
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:09:44 #232
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62376733
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef AMDB het volgende:
The Rascals zijn ¤ 12,50 bij Doornroosje, ze zijn inmiddels in de voorverkoop.
Mijn tickets zijn ook binnen.
pi_62377956
quote:
Me! Me! Me! 2 keer!
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef portie het volgende:
3x in nederland, not bad at all

http://alternative.blog.n(...)urnee-door-nederland
Ik had al gehoopt op Doornroosje, ontzettend tof dit. Ook nog eens op een vrijdagavond. Ik geniet nog steeds na van hun gig in de Oude Zaal van de Melkweg, en hun album en EP's worden ook elke keer beter.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:58:34 #234
192683 AMDB
Visionair.
pi_62379803
quote:
Helleuw, ook twee keer.
pi_62379856
* Toad gaat ook naar the Puppets.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:49:00 #237
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62380869
Zijn The Rascals live dan zo tof? Die plaat heb ik halverwege maar geshift-delete vanwege saaiheid
LastFM
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:56:25 #238
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62381052
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn The Rascals live dan zo tof? Die plaat heb ik halverwege maar geshift-delete vanwege saaiheid
Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:05:46 #239
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62381311
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.

Nieuwe Ray LaMontagne staat op teh iNt3rw3bZ
LastFM
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:20:38 #240
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62393240
Waarom gaan allemaal toffe bandjes verdomme in het weekend spelen in NL?

[ Bericht 3% gewijzigd door -skippybal- op 15-10-2008 00:25:55 ]
LastFM
pi_62393850
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaan allemaal toffe bandjes verdomme in het weekend spelen in NL?
Like? (The Subways?)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:03:36 #242
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62393893
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:59 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Like? (The Subways?)
Neuh, The Gaslight Anthem ergens in maart. Vette band!
Aanrader ook voor het topic. Schrik niet van het zogenaamde Punk-labetje wat om hun hangt, want het klinkt eerder als The Killers op een goedkope lijn speed
Hieroooooooo!
LastFM
pi_62394038
Afgelopen week toevallig erg veel naar geluisterd, wilde ook kaartjes halen voor de Melkweg (zodra geld binnen is ), maar had niet in de gaten dat het een weekendparty zou worden
En een beetje poppunk op z'n tijd vind ik helemaal niet erg, ben altijd nog aan 't wachten op een reunietour van blink-182
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:18:38 #244
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62394077
Ze staan ergens begin die maand ook nog in Vera, maar dat is echt in het midden van niks.

En wat betreft die Blink-182 reünie: dat gaat lang wachten worden met die drummert, gok ik zo....
LastFM
pi_62394154
28 februari in Vera, 1 maart in de Melkweg.

Ik zie het ongeluk juist als een moment van ommekeer Leven is te kort om ruzie te maken om kleine dingetjes, dus zoek ik mijn oude vrienden op om te doen wat ik 't leukste vind; makkelijke poppunk spelen op 't podium (in plaats van plaatjes maken met repperts...)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:40:40 #246
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62394283
Geweldig. Beide optredens dus in het weekend én kut ver weg

En voor de rest vind ik het iets te Sugababes-achtig klinken
LastFM
pi_62394483
Ik ben na ik gok ik 4 maanden weer terug op FOK, dus hierbij een TVP.
pi_62398662
quote:
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:11:05 #249
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62398876
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:59 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Like? (The Subways?)
pi_62399815
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:11 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Don't bitch with The Subways
pi_62400784
The Subways
Ik hoorde laats Rock & Roll Queen in een programma en toen bedacht ik me dat ik stiekem wel naar The Subways wil Maar zondagen zijn stom Kost me sowieso 14 euro extra
pi_62419728
Jeuj, kaarten voor M83 gewonnen
pi_62419796
Ik ga er al gratis heen met de London Calling nieuwsbrief
Maar evengoed gefeliciteerd
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:52:42 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62422823
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef frame-saw het volgende:
The Subways
Ik hoorde laats Rock & Roll Queen in een programma en toen bedacht ik me dat ik stiekem wel naar The Subways wil Maar zondagen zijn stom Kost me sowieso 14 euro extra
Precies dezelfde problemen hier . Vind The Subways niet uitblinken in genialiteit of opvallende melodietjes, maar wel in twee CD's met nummers die gewoon bijna allemaal tof zijn. Elke keer als ik denk dat ik een stom nummer van hunnie gevonden heb blijkt 'ie toch gewoon tof te zijn .
2000 light years from home
pi_62428063
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Precies dezelfde problemen hier . Vind The Subways niet uitblinken in genialiteit of opvallende melodietjes, maar wel in twee CD's met nummers die gewoon bijna allemaal tof zijn. Elke keer als ik denk dat ik een stom nummer van hunnie gevonden heb blijkt 'ie toch gewoon tof te zijn .
Inderdaad, bovendien lijkt het me echt een grof concert worden Maar als ik ineens een geldboom in mijn tuin zie groeien dan ga ik wel
pi_62463347
Ik was gister naar Jochem Myjer (jullie zullen 'm wel weer irritant vinden, maar ik heb me kapot gelachen), 13 t/m 17 november ga ik weer naar DUBLIIIIIIIN (yahoo!!!!)!

Iemand nog bij Sugarplum Fairy geweest? Ik was het vergeten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:33:41 #257
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62463742
My Morning Jacket Cancel European Tour

Die had ik graag nog willen zien
LastFM
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:38:10 #258
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62463849
En Destroyer in Tivoli volgende maand gaat ook al niet door, lees ik net
LastFM
pi_62470170
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
My Morning Jacket Cancel European Tour

Die had ik graag nog willen zien
Oeh kwamen die dan? Bummer.

Ga wel naar Foals in Tivoli 25 november! *zingt Cassius*
pi_62470720
En ik ga naar Enter Shikari in de Melkweg in januari.

Jullie mogen kiezen: stenigen of ritueel verbranden?
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:27:36 #261
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62473943
Enter Shikari is 'wel grappig'. Alleen live schijnen ze ongelovelijk slecht te zijn.
LastFM
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:55:24 #262
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62474631
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
En Destroyer in Tivoli volgende maand gaat ook al niet door, lees ik net
Dat is jammer had ik wel heen gewild.
Maar wel Shearwater op dezelfde dag. Ben ik al eens geweest dit jaar, maar misschien ga ik nog wel een keer.
pi_62481319
Bij Enter Shikari ga je dood.
Of was het Test Icicles?

Nee ik ga mss naar Enter Shikari om een vriendin te steunen, lijkt me trouwens wel tof
pi_62493913
The Walkmen wordt vrijdag live uitgezonden door Fabchannel. Gelukkig ben ik er al live bij in Paradiso
pi_62525939
Wie is er de 28ste allemaal bij Fuck Buttons?
Of mensen voor No Age in de Vera? Of Los Campesinos!?
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:58:11 #266
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_62544061
quote:
Hmm, heb ik ze nog net live gezien afgelopen mei. Maar die gitarist heeft dus in juni een beroerte gehad? Heftig.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:51:22 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62544920
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Oeh kwamen die dan? Bummer.

Ga wel naar Foals in Tivoli 25 november! *zingt Cassius*
Daar ga ik ook heen

Last Shadow Puppets was echt magistraal trouwens
pi_62545346
Tegen Alex Turner en Miles hoi gezegt
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 01:43:45 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62545375
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 01:39 schreef Leonos het volgende:
Tegen Alex Turner en Miles hoi gezegt
Hoorde al dat ze op de afterparty waren, tof zeiden ze ook nog iets terug?

hoe lang is alex trouwens? Vandaag zag ik voor het eerst dat het best een klein ventje is volgens mij
pi_62550787
Kleiner als mij. Niet zo groot
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Maar bleef ook niet al te lang. Half uurtje hooguit.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:17:16 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62550905
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Hoe lang ben jij dan en heb je ze nog gesproken?
pi_62551621
Niet gesproken. Iedereen ging er omheen hangen dus ik denk laat maar.
Wel gezwaaid naar Miles en toen zwaaide die terug

Maar Alex is gewoon niet zo groot. Net zo groot als toen ie op het podium stond
pi_62552787
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Ze hebben met zn tweeen ook nog uitbundig staan dansen op A Town Called Malice.

En ja, ook stiekem ff hoi gezegd
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:31:12 #275
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62552814
quote:
De heren van Oasis hebben zojuist de Nederlandse datum van hun grootste Europese tour ooit bekend gemaakt. Op 21 januari 2009 zullen ze in de Heineken Music Hall in Amsterdam spelen.
Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DC ....
LastFM
pi_62552889
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DC ....
oja, fijn

Al heb ik gezegd dat ik nooit meer naar de hmh wil, twijfel ik hier toch een beetje over...
pi_62552924
Toch niet echt alleen via internet?!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:34:56 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62552929
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Leonos het volgende:
Niet gesproken. Iedereen ging er omheen hangen dus ik denk laat maar.
Wel gezwaaid naar Miles en toen zwaaide die terug

Maar Alex is gewoon niet zo groot. Net zo groot als toen ie op het podium stond
Hehe je wil gewoon niet zeggen hoe lang je bent

ik zit nog steeds na te genieten
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:41:50 #279
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62553146
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Thijsssss het volgende:
Toch niet echt alleen via internet?!
Wel dus

Oasis live lijkt me eigenlijk best tof. Maar zal wel flink duur zijn en het onvermijdbare leger van stronken, halfnaakte en bleke Britten nodigen nou ook niet echt uit.
LastFM
pi_62553276
Livenation kan je die kaarten van Oasis eerder bestellen.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:49:42 #281
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62553384
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Leonos het volgende:
Livenation kan je die kaarten van Oasis eerder bestellen.
O rly? Staat daar toevallig ook een prijs bij?
LastFM
pi_62553427
Nee, zag het in het Oasis topic ergens tussen staan.
Oasis staat nog helemaal niet op livenation. Maar ik vertrouw op Fok!

(Net als gister dat de Five O'clock Heroes na de Puppets zouden komen. Ik heel de avond in Paradiso zoeken was het in de Melkweg , bedankt weer he )
pi_62554312
Hmm, vorige keer was Oasis in Ahoy. Dus dan is HMH wel een verbetering.
Ergens wil ik ze wel graag eens zien, maar het zal erg van de prijs afhangen.
Wat ik zo nu en dan lees kunnen ze ook flink het laten afweten soms bij optredens.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:33:13 #284
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62569936
Woeiii, mijn komende maandagavond is plots vrij gekomen en gelijk maar even ticket voor Amanda Palmer in De Helling gefixt
LastFM
pi_62574292
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, vorige keer was Oasis in Ahoy. Dus dan is HMH wel een verbetering.
Ergens wil ik ze wel graag eens zien, maar het zal erg van de prijs afhangen.
Wat ik zo nu en dan lees kunnen ze ook flink het laten afweten soms bij optredens.
En ze zijn ook in de HMH geweest Maar misschien was dat daarvoor weer? Ik ben niet zo'n Oasis fan en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen amper het hele concert heb volgehouden
pi_62578469
Die lui zijn toch heel onaardig en arrogant enzo? Leuke CD's hoor, maar dan kan ik wel een leukere besteding van mijn avond bedenken. Heb ze nooit echt live gezien, maar live registraties op TV vond ik meestal nogal rammelen...
pi_62582521
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:10 schreef Lieke_K het volgende:
Die lui zijn toch heel onaardig en arrogant enzo? Leuke CD's hoor, maar dan kan ik wel een leukere besteding van mijn avond bedenken. Heb ze nooit echt live gezien, maar live registraties op TV vond ik meestal nogal rammelen...
Ja en buiten dat gaat de lichtelijk zeurende zang gewoon vervelen vind ik... Zeker live in de HMH op een matige plek in de zaal...

Maar Wonderwall mee bleeehren blijft leuk
pi_62582695
Stelletje negatievelingen hier

Oasis
pi_62583788
Ik zou Oasis best wel eens live willen zien, ik heb alleen geen zin om er een smak geld aan uit te geven.

En ik wil zo graag naar de zaterdag van LC Alleen buddie wil alleen vrijdag. Zucht.
pi_62586544
Mojo Concerts gaat vanaf 1 januari 2009 al haar concertkaarten alleen online en telefonisch verkopen. De afhandeling van de kaartverkoop wordt dan ook niet meer gedaan door Ticket Service Nederland maar door CTS Eventim Nederland.

Vooruitlopend op 2009 worden er de komende maanden al enkele concerten via het Eventim systeem verkocht. Het concert van Kaiser Chiefs op 16 februari a.s. in de Heineken Music Hall is het allereerste. De kaartverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag om 10.00 uur via www.livenation.nl en 0900 - 10102020 (45 ct p.m.).

Er is gekozen voor deze twee verkoopkanalen omdat blijkt dat steeds meer bezoekers kiezen voor online aankopen. Dit wordt mede ingegeven door het gemak dat je thuis je kaartjes zelf kunt uitprinten. Daarnaast wordt het voor Mojo Concerts mogelijk om rechtstreeks met haar bezoekers te communiceren bijvoorbeeld in het geval van een afgelast concert. Ook is het een volgende stap in de strijd tegen de zwarthandel. Via online en telefonische aankoop is het namelijk beter mogelijk om opkooppraktijken te signaleren.

Per 1 januari 2009 vervallen voor de Mojo concerten alle TSN voorverkoopadressen.

3 nieuwe serverparken, kom er maar in.

Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:57:13 #291
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62586855
Dat gaat zo'n puinhoop worden
LastFM
pi_62587035
Het meest vervelende van deze maatregel is dat je nu enkel en alleen nog maar een lelijk gevouwen, klef, bedrukt A4-tje met een barcode mee naar huis kan nemen. Leuk voor de verzamelaars . Niet dat die Ticketservice-kaarten de schoonheidsprijs verdienen, maar het is toch altijd leuk om het concertkaartje netjes in een LP-hoes van de desbetreffende artiest terug te vinden als je de plaat opzet. Gewoon als leuke herinnering. Dit is gewoon klote.

In Engeland zetten ze bij bepaalde evenementen de kaartjes op naam van de koper, en daar is gebleken dat ook dat voor geen meter helpt bij het tegengaan van zwarthandel.
pi_62587356
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef jakkop het volgende:
Mojo Concerts gaat vanaf 1 januari 2009 al haar concertkaarten alleen online en telefonisch verkopen. De afhandeling van de kaartverkoop wordt dan ook niet meer gedaan door Ticket Service Nederland maar door CTS Eventim Nederland.

Wel minder servicekosten mag ik hopen?
Maar wat doet Mojo allemaal? (als in, moeten we nu voortaan gaan zoeken waar de kaartjes voor een concert te koop zijn, ticketservice danwel livenation?)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:21:15 #294
192683 AMDB
Visionair.
pi_62587533
Oh geweldig

Dan mogen ze de servicekosten ook wel door 4 delen imo, als ze het zelfs niet eens meer uit hoeven te printen...
pi_62587539
Oh trouwens, ik kreeg mijn servicekosten voor het geannuleerde concert van Little Richard wél terug. "Zeer uitzonderlijk", aldus de medewerkster.

Daarop aansluitend, kwam ik er dankzij dit V&A-topic achter dat, behalve de servicekosten, ook de daadwerkelijke entreekosten van een evenement wel eens een paar euro kan schelen.

Zie ook deze discussie: Mojo vs. zwarthandel: max 2 kaarten, alleen via internet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:25:37 #296
192683 AMDB
Visionair.
pi_62587661
Gaan er trouwens nog mensen naar KC in de HMH?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:36:17 #297
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_62587981
Vast wel. Lijkt me niet dat je daar in je eentje staat.
pi_62588461

Ik vind het niet heel erg dat je nu alleen via internet kaartjes kunt kopen, wel dat het fysieke ticket voortaan mist. Zo'n uitgeprint ding is maar lelijk, en juist de kaartjes in handen hebben, het magische moment, engelen horen zingen, etc. Dat mist dan.
Ik zou er bijna een kleurenprinter voor aanschaffen, om nog enigszins het gevoel te hebben
Voor de rest heb ik nooit slapend voor de deuren van een verkooppunt gelegen, dus dat gevoel mis ik niet.

Maar die servicekosten mogen idd weg, tssk.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:56:03 #299
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62588492
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

Wel minder servicekosten mag ik hopen?
Uiteraard!! ...
quote:
Maar wat doet Mojo allemaal? (als in, moeten we nu voortaan gaan zoeken waar de kaartjes voor een concert te koop zijn, ticketservice danwel livenation?)
Veel. Maar ik vraag me af of Paradiso, Melkweg, Tivoli en nog veul meer hier wel op zitten te wachten.
Beter gaan al die podia een systeem à la die van Doornroosje gebruiken.
LastFM
pi_62588724
Geen echte fysieke kaartjes meer hebben is klote
Ik heb er nu een lijst van...
pi_62589354
Doornroosje/Paard van Troje systeem zal tof zijn, want dan heb je van ieder podium tenminste ook verschillende kaartjes.
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')