Toffe regel. Dan zijn veel mensen Indiequote:Op maandag 22 september 2008 @ 14:27 schreef frame-saw het volgende:
Nee ik reken jou niet tot indiekid. No skinny=no indie.
Nu draai je de regel om prutser.quote:Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Toffe regel. Dan zijn veel mensen Indie
Vertel, wat wat wat?quote:Op maandag 22 september 2008 07:23 schreef chansadres het volgende:
Samen met Soulwax versie van Kids.
Och, die soulwax remix staat slechts twee maanden als hoogste op de verlanglijstjes van menig indielectro dj, en indielectro fanquote:
Inderdaad een aanrader. Zaterdag nog gedraaid. Even later Justice versie van Electric Feel. Ook erg fijn.quote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Och, die soulwax remix staat slechts twee maanden als hoogste op de verlanglijstjes van menig indielectro dj, en indielectro fan
ff googlen, en dan heb je hem binnen no time op je computer. Aanrader!
Never miss a beat heet hij. Geproduceerd door Mark Ronson en backingvocals door Lily Allen en New Pony Clubquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Is er een nieuwe kaiser chiefs? Men ik ben zo druk dat ik alles mis
Ik vind die single alvast weinig soeps.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Never miss a beat heet hij. Geproduceerd door Mark Ronson en backingvocals door Lily Allen en New Pony Club
'Much Against Everyone's Advice' is één van die platen die er toentertijd voor zorgde dat ik me losbrak van de top 40 (samen met the Ideal Crash van dEUS, Glee van Bran Van 3000 en Electroshock Blues van Eels), dus die heb ik wel redelijk hoog staan in mijn belevingswereld. Blijft echter doodzonde dat ze nooit meer de moeite hebben genomen om een nieuwe plaat op te nemen in die stijl.quote:Op maandag 22 september 2008 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Soulwax moet maar weer eens gaan kappen met al die grotendeels saaie remixes en weer lekker zelf een plaat gaan produceren, Nite Versions style
Wow, je hebt echt teveel verstand van dit soort dingen (of teveel tijd overquote:Op donderdag 18 september 2008 00:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Release Kings of Leon-plaat waar Arizona op staat: 2 april 2007.
Originele Release You! Me! Dancing!: nog ergens voor die datum. Ik heb er zelf nog een topic naar vernoemd op 9 april 2007, en toen deed dat liedje al een paar maanden de rondte in de blogosphere.
Dus rip-off is puur op technisch vlak gezien redelijk onwaarschijnlijk.
Voor de rest niet echt een mening; was eigenlijk al voor de release van hun debuutalbum een beetje op ze uitgekeken.
Yups, zwaar goeie plaat. Dat stukje in Too Many DJ's van ongeveer van 3,5 minuten was zelfs het eerste stukje wat ik op de gitaar kon spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:10 schreef Grobbel het volgende:
'Much Against Everyone's Advice' is één van die platen die er toentertijd voor zorgde dat ik me losbrak van de top 40 (samen met the Ideal Crash van dEUS, Glee van Bran Van 3000 en Electroshock Blues van Eels), dus die heb ik wel redelijk hoog staan in mijn belevingswereld. Blijft echter doodzonde dat ze nooit meer de moeite hebben genomen om een nieuwe plaat op te nemen in die stijl.Al die remixen en Nite Versions kunnen nog zo tof zijn, ik zweer toch bij de oude Soulwax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |