Precies dezelfde problemen hierquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:22 schreef frame-saw het volgende:
The Subways![]()
Ik hoorde laats Rock & Roll Queen in een programma en toen bedacht ik me dat ik stiekem wel naar The Subways wilMaar zondagen zijn stom
Kost me sowieso 14 euro extra
Inderdaad, bovendien lijkt het me echt een grof concert wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies dezelfde problemen hier. Vind The Subways niet uitblinken in genialiteit of opvallende melodietjes, maar wel in twee CD's met nummers die gewoon bijna allemaal tof zijn. Elke keer als ik denk dat ik een stom nummer van hunnie gevonden heb blijkt 'ie toch gewoon tof te zijn
.
Oeh kwamen die dan? Bummer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef -skippybal- het volgende:
My Morning Jacket Cancel European Tour
Die had ik graag nog willen zien
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
En Destroyer in Tivoli volgende maand gaat ook al niet door, lees ik net![]()
![]()
![]()
Hmm, heb ik ze nog net live gezien afgelopen mei. Maar die gitarist heeft dus in juni een beroerte gehad? Heftig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Long Blondes zijn uit elkaar:
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=30242378&blogID=442352689
Daar ga ik ook heenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Oeh kwamen die dan? Bummer.![]()
Ga wel naar Foals in Tivoli 25 november!*zingt Cassius*
Hoorde al dat ze op de afterparty waren, tofquote:
Hoe lang ben jij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Kleiner als mij. Niet zo groot
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Maar bleef ook niet al te lang. Half uurtje hooguit.
Ze hebben met zn tweeen ook nog uitbundig staan dansen op A Town Called Malice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:13 schreef Leonos het volgende:
Kleiner als mij. Niet zo groot
Alex Turner was binnen 5 minuten weer weg en Miles zat bij de bar om een hoekje beetje veilig.
Maar bleef ook niet al te lang. Half uurtje hooguit.
Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DCquote:De heren van Oasis hebben zojuist de Nederlandse datum van hun grootste Europese tour ooit bekend gemaakt. Op 21 januari 2009 zullen ze in de Heineken Music Hall in Amsterdam spelen.
oja, fijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag vvk via het geniale online-only concept wat ook al zo grandioos werkte bij AC/DC....
Hehe je wil gewoon niet zeggen hoe lang je bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef Leonos het volgende:
Niet gesproken. Iedereen ging er omheen hangen dus ik denk laat maar.
Wel gezwaaid naar Miles en toen zwaaide die terug
Maar Alex is gewoon niet zo groot. Net zo groot als toen ie op het podium stond
Wel dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Thijsssss het volgende:
Toch niet echt alleen via internet?!
O rly? Staat daar toevallig ook een prijs bij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Leonos het volgende:
Livenation kan je die kaarten van Oasis eerder bestellen.
En ze zijn ook in de HMH geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:21 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, vorige keer was Oasis in Ahoy. Dus dan is HMH wel een verbetering.
Ergens wil ik ze wel graag eens zien, maar het zal erg van de prijs afhangen.
Wat ik zo nu en dan lees kunnen ze ook flink het laten afweten soms bij optredens.
Ja en buiten dat gaat de lichtelijk zeurende zang gewoon vervelen vind ik... Zeker live in de HMH op een matige plek in de zaal...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:10 schreef Lieke_K het volgende:
Die lui zijn toch heel onaardig en arrogant enzo? Leuke CD's hoor, maar dan kan ik wel een leukere besteding van mijn avond bedenken. Heb ze nooit echt live gezien, maar live registraties op TV vond ik meestal nogal rammelen...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:46 schreef jakkop het volgende:
Mojo Concerts gaat vanaf 1 januari 2009 al haar concertkaarten alleen online en telefonisch verkopen. De afhandeling van de kaartverkoop wordt dan ook niet meer gedaan door Ticket Service Nederland maar door CTS Eventim Nederland.
Uiteraard!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wel minder servicekosten mag ik hopen?
Veel. Maar ik vraag me af of Paradiso, Melkweg, Tivoli en nog veul meer hier wel op zitten te wachten.quote:Maar wat doet Mojo allemaal? (als in, moeten we nu voortaan gaan zoeken waar de kaartjes voor een concert te koop zijn, ticketservice danwel livenation?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |