abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61888477
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:

[..]

Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?
Omdat jij geen baas hoort te zeggen.

Ik vind Kanye geen baas. Ik ken veel betere bazen.
pi_61888495
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:
Enkhuizen Het is nooit in me opgekomen dáár uit te gaan.

Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken
pi_61888661
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken
OMG Ik moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
pi_61889221
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef Mistaken het volgende:
Gelredome al geprobeerd?
En dan de geweldige trots van de stad bekijken?
pi_61891634
quote:
Ik vinnem wel leuk...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 24 september 2008 @ 23:10:37 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61892079
Nooit een fan van Indie geweest, maar dit liedje is toch wel érg goed moet ik eerlijk bekennen:

All hail The OC, zo maak je nog wat nieuwe muziek kennis op
AFC AJAX
pi_61892519
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61899727
quote:
Mwah, kan erger. Ik vind covers een beetje lame, tenzij er echt iets nieuws van wordt getracht te maken. Beetje nazingen kan iedereen wel. Vind deze beter:

Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_61899866
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Hadden ze die in mijn stadje ook maar. Kon ik me ook eens gigantisch voor paal zetten
Maar in Limburg is gewoon niks indies te vinden.
pi_61900812
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef jakkop het volgende:

[..]

Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Dat moet ik nog meemaken. Al heb je hier wel een kroeg met een zijkroeg (snappienog?) waar ze 'best wel' indie muziek draaien. Franz Ferdinand en The Killers enzo. Niet retebijzonder maar het is een stap voorwaarts.

In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op (wat wel heel vet is, maar komt ook gewoon uit Groningen). Over een weekje mijn eerste echte Overijsselse concert Wel Lucky Fonz, niet heel indie maar wel heel tof
  donderdag 25 september 2008 @ 14:34:00 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61904602
Toch veel platen, die ik nog moet luisteren.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:43:21 #62
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_61908387
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef frame-saw het volgende:

[..]
In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
pi_61930825
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Mistaken het volgende:

[..]

Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
Ja.

Iemand nog iets indies meegemaakt? Ik ging gisteravond uit en ze draaiden Linda, Roos & Jessica Zelfs in het hippe zij-café was het kut. Tijden zijn veranderd.
pi_61931057
Ik ging gisteravond uit, en weet er eigenlijk niet veel meer van. Kom er net achter dat ik naar huis gelopen ben vanacht, en dat m'n fiets nog in de stad staat.
pi_61934101
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens

Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
pi_61934243
Weet je wat pas raar zou zijn? Een nummer van Enter Shikari op een album van Test icicles zetten.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61934263
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:

Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Als in Enter Shikari's 'Sorry You're Not A Winner'? Kan me ook geen Test Icicles herinneren die eens op TMF is langs gekomen
pi_61934386
Dude, mn hersens sterven af. Hahahaha jezus wat ongelovelijk dom. Ik ben zo in de war
Nooit mijn favoriete bands geweest overigens

Ik ging ook google zoeken en heb gewoon getypt: 'enter shikari, sorry you're not a winner'
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:31:02 #69
207860 Mistaken
pi_61934437
Weet je wat ook fijn is..?
3kwartier moeten lopen omdat je band lek is! Was wel lekker weer en lekker Jakob Dylan
pi_61968284
Wat een dooddoener.
pi_61968332

Is trouwens nog iemand donderdag bij de Wombats geweest?
Het was een heul kort optreden
Drie kwartier
  zondag 28 september 2008 @ 23:02:59 #72
207860 Mistaken
pi_61984367
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:07 schreef frame-saw het volgende:
Wat een dooddoener.
pi_61985606
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe! (Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan? Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.

Plan of geen plan?
pi_61985665
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:

Wel Circle Square Triangle voorbij horen komen? Die is zó vet.
pi_61991079
Hier miss iemand Franz Ferdinand kaartjes voor deze zielige jongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')