Omdat jij geen baas hoort te zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Waarom haalt iedereen sarcasme en eerlijkheid bij mij door elkaar?
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:54 schreef frame-saw het volgende:
EnkhuizenHet is nooit in me opgekomen dáár uit te gaan.
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tjah, voor mij is het 5 minuten fietsen.
Maar voor een avondje slof zou ik nog me privejet rechtstreeks uit vietnam pakken![]()
![]()
Ik vinnem wel leuk...quote:
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
OMGIk moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
Mwah, kan erger. Ik vind covers een beetje lame, tenzij er echt iets nieuws van wordt getracht te maken. Beetje nazingen kan iedereen wel. Vind deze beter:quote:
Hadden ze die in mijn stadje ook maar. Kon ik me ook eens gigantisch voor paal zettenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
[..]
OMGIk moest die zin echt drie keer overlezen. Maar je bent gek
Binnenkort is er in mijn dorp ook weer een spannende indie disco, hoop ik. Gaan ze weer Joy Division draaien waarop iedereen verbaasd om zich heen kijkt en dan kan ik mijn Ian Curtis-immitatie doen (die mij overigens niet erg goed afgaat).
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef jakkop het volgende:
[..]
Rare momenten ja. Net als de boerenkroeg met hakkehakkeboemboem muziek waar de DJ opeens LC! met broken heartbeats sound like breakbeats tussen doordraait. Was een bijzondere ervaring.
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
In Overijssel is het ook niet echt indie, al trad Adept laatst in Kampen op
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand Kampen zeggen?
Als in Enter Shikari's 'Sorry You're Not A Winner'? Kan me ook geen Test Icicles herinneren die eens op TMF is langs gekomenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens![]()
Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Wel Circle Square Triangle voorbij horen komen? Die is zó vet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:18 schreef frame-saw het volgende:
Handig is dat. Heb ik ook nog wel eens![]()
Wat raar trouwens, ik luister weer eens Test Icicles, heb dat album op mn laptop staan. Maar daar staat niet 'Sorry, You're Not A Winner' op. Vage shit, dat is toch wel een beetje sentiment + het was een liedje wat zelfs op TMF werd gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |