Bring it on.quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe!(Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan?
Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.
![]()
Plan of geen plan?
Plan!quote:Op zondag 28 september 2008 23:47 schreef Lieke_K het volgende:
Grobbel heeft de popquiz gewonnen vrijdag, woehoe!(Als hij er zelf niet mee komt pronken, maak ik het wel effe bekend.) Aangezien MaJo en lienelien allebei nog een keer naar Nijmegen zouden komen voor indie stapavond, misschien kunnen we de volgende keer meedoen en hem verslaan?
Met Skippy als vierde lid? Moet-ie wel een slaapplaats fixen, want ik kan niet meer dan 2 mensen kwijt in mijn kamer.
![]()
Plan of geen plan?
quote:Doornroosje
Programmadetails
di 2 dec | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert pop, singer songwriter
Joan As Police Woman
Normaal
¤ 14,00
Wat studeer jij?quote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
Maar eerst nog even 120 pagina's aan vage muziekonderzoekjes in m'n hoofd stampen.
Als jullie langer levende planten willen hebben moeten jullie toch aan de andere muziek gaan, want Rcok kunnen ze niet echt waarderen en gaan ze zichzelf dus maar euthaniseren
Kan niet vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
Hij is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:24 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe KC is best te doen. Wel veel meezingers weer maar ach. Het is Kaiser Chiefs hè. Ik vind hem beter dan de vorige plaat iig.
Zodra ze goeie muziek gaan maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Kluts het volgende:
Goed topic.
Weet iemand toevallig wanneer Bloc Party weer optreedt in NL?
Het nieuwe album is geweldig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:04 schreef jakkop het volgende:
[..]
Zodra ze goeie muziek gaan maken.
Mwoah, matige poging tot gitaargerag met een redelijke zanger. Z'n stem lijkt trouwens behoorlijk op die van die Nathan nogwa van Cold War Kids.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:
Kent iemand The Death Letters?
Erg jong duo uit NL, 16 en 17, maar echt te goed voor woorden imo:
http://www.myspace.com/thedeathlettersrock
Hm. Gaap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:00 schreef AMDB het volgende:
Kent iemand The Death Letters?
Erg jong duo uit NL, 16 en 17, maar echt te goed voor woorden imo:
http://www.myspace.com/thedeathlettersrock
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef frame-saw het volgende:
O The Death Letters. Ze zien er verschrikkelijk uit maar ik vind het echt ruk![]()
En de nieuwe Bloc PartyLos Campesinos! is echt fantastisch, imo.
Dang, bij mij komt het niet eens in m'n top 10 denk ik dit jaar, tis wel leuk maar ook weer niet zoquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Nieuwe Kaiser Chiefs album![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()