abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61866418
Welkom bij alweer het zoveelste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor

Vaste Bezoekers MaJo - Geestelijk half-moeder Lienelien - Geestelijke andere-helft-moeder Lieke_K - Iets minder vaste bezoeker sinds ze met de noorderzon naar Ierland is vertrokken. Goover - doet iets technisch voor de studie Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen Love Mae King - draait indie-plaatjes JeroenV - Zat in Barcelona Jakkop - is een kleine -skippybal- - anarchie aan de top! frame-saw - bagger AMDB - Meldde zich aan voor Arctic Monkeys, en is altijd blijven plakken Toad - Laura-Mary stalker Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie SnowCockroach - Whehehe er staat cock in d'r naam!!!!!11:D1lol1100:D

Alle delen op een rijtje: I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #2 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #3 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #5 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #6 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #7 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #10 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #11 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #12 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #16 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #18 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #32 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #33 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #34 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #35 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #36

Waar ga jij op stap om leuke indie te horen? In welke kroegen/clubs ga jij op stap om Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Infadels, OK Go, Maxïmo Park, The Kooks, Kaiser Chiefs, We are Scientists, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes, Razorlight, The Fratellis, Mystery Jets, The Wombats, Jack Penate, Los Campesinos en Reverend&The Makers te horen?

Is er dan in die kroegen/clubs een speciale Indie avond (zoals Club 8 (Amsterdam) iedere derde zaterdag van de maand Club Rascal organiseert) of is de Indie een van de vaste geluiden (zoals Cul de Sac (Tilburg) of de NDRGRND (Nijmegen) op de gewone stapavonden? En niet te vergeten Dans Le Rock die op verschillende plekken te vinden is! Ook is Noodlanding in Paradiso (iedere donderdag) is een goede aanrader!

Natuurlijk kunnen de speciale Indie-gerelateerde evenementen hier besproken worden. Denk aan aanstaande concerten, uitgaansplaatsen zoals de drie die hierboven beschreven staan, en aanverwante zaken.

Ook kan je hier gezellig napraten over aanstaande of ondernomen indie-activiteiten.

Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne!

Deze OP kan je hier terug vinden.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_61866467
tvp
------------------
pi_61866483
Born Ruffians zijn inderdaad tof!

En waarom is de OP zo naar tyfus? Echt geen zin om te veranderen ...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_61867074
Lui!

Edit, ik lees het volgende nu pas:
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef AMDB het volgende:
Nu vraag ik me nog steeds af hoe je ruzie met ze krijgt. Skinny jeans afgekraakt? The Wombats voor slecht uitgemaakt? Of misschien gezegd dat The Kooks stinken? Dat zou natuurlijk wel een aanslag op hun belevingswereld zijn.
Nou het was meer een persoonlijke vete. Maar je weet toch, al die kiddos zijn elkaars matties. Dus ik ben de kwade geest geworden! Terwijl ik een ontzettend goedaardig en welwillend persoon ben, maar eenzijdige berichtgeving stemt de jongens en meisjes negatief. Al denk ik dat het wel meevalt, er zal geen echt geworstel plaatsvinden.

Edit 2: Net M83 ontdekt (nogal laat? Vijfde album ) en dat klinkt toch wel zeer fijn

[ Bericht 57% gewijzigd door frame-saw op 24-09-2008 00:23:19 ]
pi_61868062
M83 is gaaf!

En mijn omschrijving klopt niet meer, aangezien ik weer in het Oostelijk deel der Lage Landen vertoef. Misschien is eeuwige achterloper een betere up-to-date omschrijving? Of verzin wat anders lulligs, zou ik zeggen.

Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?

Plus Diep in de Groef (Tivoli de Helling) en Gemengd Zwemmen (Melkweg) ook vermelden als tipavond?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_61868132
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:53 schreef Lieke_K het volgende:
M83 is gaaf!
Ga je naar ze/hem in roosje?

Trouwens, er is dus weer een ontwikkeling in het mischien-wel-binnenkort-nieuwe-Doornroosje-maar-misschien-ook-wel-niet-of-zo-gebouw-whatevaaahhh. Het is voor de helft gesloopt
Erg leuk, om in de gore stof te staan wachten op je bus...
quote:
Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?

Als iedereen nou eens suggesties doet, dan wil ik best wel eens iets in elkaar prutsen
LastFM
pi_61868209
Mijn suggestie voor de foto's: La Rocca! Fijn beeldmateriaal lijkt me dat. Vampire Weekend en MGMT zeg ik ook geen nee tegen.

Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee (tenzij het echt een heeeeeele gave band is). Port O'Brien komt daar zag ik, die heb ik in Dublin gezien. Muziek vond ik niet heel geweldig, maar het is verder wel een goede band. Geen idee wat ze kosten, maar best een aanrader (ik typte serieus aan tafel...) om te gaan zien!

En ik ben er achter gekomen dat er gewoon nog kroegen zijn waar binnen nog gerookt wordt in Nimwegen. Op kruipafstand van mij. Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
pi_61868260
quote:
Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:

Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee

Waar moeten we dán samen (in sommige gevallen wannabe) bier drinken ?

En écht harde praters van Roosje bevinden zich tegenwoordig in de rookserre. Gezellige boel altijd daar
LastFM
pi_61869098
quote:
Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
Dat zal wel meevallen denk ik, schijnt een hele trend te zijn. Steeds meer kroegen doen het, vooral om te kunnen overleven. Dus rookse
  Moderator woensdag 24 september 2008 @ 09:21:46 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61869874
het is vroeg
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_61871229
Heel erg vroeg ja, had eigenlijk eerder op willen staan maar heb m'n wekker in halve slaaptoestand verder gezet
pi_61872215
tvp
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_61872477
Zucht, misschien wordt het uitgaan hier ook wel weer leuk als je binnen mag roken. Buiten staan koukleumen zonder muziek is niet zo tof.
pi_61875292
+1 voor AMDB
pi_61875667
We hebben een T
We hebben een V
We hebben een P

Terug Vind Post!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_61875758
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
Let's Rummikub the night away.
pi_61875842
Op mijn verjaardag!

13 oktober dus, tegelijk met de nieuwe van de Kaiser Chiefs en Keane
pi_61875915
dat biedt perspectieven
Let's Rummikub the night away.
pi_61876080
dat biedt veel perspectieven
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61876275
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef SnowCockroach het volgende:
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
pi_61876984
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:21 schreef MaJo het volgende:
het is vroeg

Ik stond om 5u30 al naast m'n bed
En ik was om 7u al keihard aan het werk

Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
pi_61877217
De Slof in enkhuizen. Fantastische kroeg:D Veel indie en zo af en toe wat classic rock. Heerlijk.
pi_61878365
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
Nog veel mooier! Nieuwe nummers klonken in Doornroosje ook erg puik, ben zeer benieuwd!
pi_61880683
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
Hier! Je kunt op de site luisteren, maar ook een applicatie downloaden voor Windows Mediaplayer of iTunes (gaat bij mij meestal beter). Leuke is ook dat als je de DJ's mailt, ze zelf (vaak heel enthousiast) terugmailen, niet zo'n manusje van alles zoals hier.

En Skippy, ga je nou mee naar Elbow? Dan komt dat biertje wel in orde namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')