Nou het was meer een persoonlijke vete. Maar je weet toch, al die kiddos zijn elkaars matties. Dus ik ben de kwade geest geworden! Terwijl ik een ontzettend goedaardig en welwillend persoon ben, maar eenzijdige berichtgeving stemt de jongens en meisjes negatief. Al denk ik dat het wel meevalt, er zal geen echt geworstel plaatsvinden.quote:Op maandag 22 september 2008 14:38 schreef AMDB het volgende:
Nu vraag ik me nog steeds af hoe je ruzie met ze krijgt. Skinny jeans afgekraakt? The Wombats voor slecht uitgemaakt? Of misschien gezegd dat The Kooks stinken? Dat zou natuurlijk wel een aanslag op hun belevingswereld zijn.
Ga je naar ze/hem in roosje?quote:
Als iedereen nou eens suggesties doet, dan wil ik best wel eens iets in elkaar prutsenquote:Ook een keertje tijd om die plaatjes te updaten, beetje achterhaald allemaal hè?![]()
Waar moeten we dán samen (in sommige gevallen wannabe) bier drinkenquote:Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Ik denk niet dat ik naar M83 in Roosje ga, want Roosje is kut. Iedereen lult door de muziek heen en is vervelend, ben er klaar mee
Dat zal wel meevallen denk ik, schijnt een hele trend te zijn. Steeds meer kroegen doen het, vooral om te kunnen overleven. Dus rooksequote:Op woensdag 24 september 2008 02:21 schreef Lieke_K het volgende:
Nu is het natuurlijk wachten tot mensen gaan klikken, dan is dat ook weer afgelopen.
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef SnowCockroach het volgende:
oeh nieuwe Rifles? wanneer precies?
quote:
Nog veel mooier! Nieuwe nummers klonken in Doornroosje ook erg puik, ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
3 oktober al. "I Could Never Lie" is al zeker een paar maanden geleden verschenen als exclusieve 7". Één van de leukste nummers van 2008.
Hier! Je kunt op de site luisteren, maar ook een applicatie downloaden voor Windows Mediaplayer of iTunes (gaat bij mij meestal beter). Leuke is ook dat als je de DJ's mailt, ze zelf (vaak heel enthousiast) terugmailen, niet zo'n manusje van alles zoals hier.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Liek, waar vind ik dat internetradiostation uit Dublin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |