Klopt, WATT Rotterdamquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:07 schreef -skippybal- het volgende:
Bloc Party staan in maart twee keer in Brussel. Dikke kans dus dus ze ook weer naar NL komen.
joehoew! helleu-euw. hi there sunshinequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:15 schreef NevermindMe het volgende:
Oh ik wil! Even kijken wie ik waarmee naartoe krijg. En of mn rekening het trekt op dit moment.
Vind ik een onzinprijs voor die beknotte borstelwenkbrauwige piepende Zweedse. Ik zag haar live bij Later en dat vond ik nou niet echt adembenemend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
Oh jeetje, 16 euro... Dat wordt honger lijden.
Ja. Vriendinnetje noemde d'r al de Zweedse Lieke.quote:
Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:56 schreef Aisumasen het volgende:
Toch leuk voor de Ticketservice, 2000 kaartjes x 5 euro, 10 ruggen voor een evenement wat nooit heeft plaatsgevonden.
Ik noem het eerder een wanprestatiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het slechte is ook dat ze het gewoon kunnen doen. Hun hebben hun 'diensten' geleverd bladieblapoep.
Afzetters
Oh noezzz, typo!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
3... 2... 1... lienelien zeg jij het of ik?
ik lig nog wel mobiel in bed te fokken! (Dat klinkt wel foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:59 schreef Lieke_K het volgende:
Zeg, typen jullie eens niet zo snel. Op deze manier wordt het nooit wat met me hier.
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een wanprestatie.
Echt, waarom is het in bijvoorbeeld België wel gewoon goed geregeld? Die paar keer dat ik tickets heb gehaald voor een optreden over de grens, betaalde ik 0 euro service of verzendkosten. Wel hulde aan de zalen zoals Doornroosje, die hun eigen systeem hanteren. Werkt perfect.
ik laat de eer aan jou, ik heb vandaag al iemand op z'n teentjes getraptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef Lieke_K het volgende:
3... 2... 1... lienelien zeg jij het of ik?
dat is geen typo, dat is simpelweg een vorm van lichtelijke achterlijkheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh noezzz, typo!!1
[ afbeelding ]
Ja, ik begrijp de redenen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Omdat Doornroosje wél een stichting is en dus puik.
Omdat mensen het toch wel betalen.
Omdat kapitalisme in z'n huide vorm zuigt.
Omdat *insert heel veel andere redenen*
yeah, punk is not dead!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat --> extra geld. Niet alleen voor Ticketmaster, maar ook voor Paradiso und so.
Omdat Doornroosje wél een stichting is en dus puik.
Omdat mensen het toch wel betalen.
Omdat kapitalisme in z'n huide vorm zuigt.
Omdat *insert heel veel andere redenen*
Heeft niks met Punk te maken, hoor.quote:
Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoopquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:04 schreef frame-saw het volgende:
Is het trouwens indie om naar 6 concerten en 1 festival in 1 maand te gaan voor zo'n 95 euro? Ik ging net uitrekenen wat ik voor november heb betaald en het valt reuzemee. Ik ga zo'n 25 bands zien, relatief is een festival natuurlijk goedkoper maar het is wel goedkoop.
Als ik niet naar Franz Ferdinand zou gaan zou het meteen wel 30 euro schelen trouwens, en we praten nu even niet over de servicekosten van minstens 2 euro per keer.
Ahw! Ik ken mss nog iemand die een kaartje over heeft? Als je het nog niet heb gekocht kan ik het even vragen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Franz is idd wel duur, zeker als je, zoals ik, een kaartje moet kopen van een of andere afzetter omdat je zelf te laat was voor de voorverkoop
Ja, gezellig he?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook alleenIk zal het straks even vragen
Afzetterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:04 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vind wel iemand![]()
Hij wil er 60 euro voor, afzetter
Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.quote:
Is iedereen hier niet al geabonneerd op die nieuwsbrief?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, en ze zijn ook nog eens gecoverd door Franz Ferdinand. En omgekeerd.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/40135725
Geniaal, echt? Ik vond er eerlijk gezegd maar weinig aan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef Aisumasen het volgende:
Geniale nieuwe track van The Fireman, het experimentele zij-project van levende legende Paul McCartney, gratis en voor niets te downloaden op NME.com. Helter Skelter 2008!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |