quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:07 schreef frame-saw het volgende:
Het woord 'kutsmaak' vat ik op dit tijdstip heel verkeerd op. Maar ik denk dat je tenzij bedoelde, of beweer je nu dat jij zelf een nietzogoede smaak hebt?
Stiekem ben ik nog steeds een puber en denk ik nogal door.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]Juist, ja...
En wat is er mis met 'kutsmaak' op dit tijdstip?
Jaaa tofquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:
Joepie, London Calling on tour met LotP in tivoli. dat was het enige van het festival wat ik graag wilde zien
Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef Leonos het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit topic de laatste tijd zwaar in niveau gedaald?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
Lykke Li op Sinterklaasavond in de Roosje
quote:voor het exhorbitante bedrag van 16 euro.
Zo dies inmiddels wel heel belegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar noem je nog eens wat. Kom, start eens een relletje. Iets met concertkaartjes op marktplaats en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Nou dat bedrag is dubbel en dwars waard en zeker in z'on intieme setting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
14 euro hier trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:05 schreef Toad het volgende:
Lykke Li geeft ook een nachtconcert in Paradiso.
En de kosten voor de wonderbaarlijke service van printen of mailen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:18 schreef Toad het volgende:
[..]
14 euro hier trouwens(exclusief lidmaatschap)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is 30% (!) er boven op!
Bij alles waar je voor moet betalen maak je de afweging of het de prijs wel of niet waard is, en bij zo'n gerenommeerde artieste als haar is dat het imho niet.
Ziet het als een broodje van de Subway. Ach, het smaakt wel goed, maar niet voor die prijs.Je hebt daar ook gelijk in, hoor. Er zijn zat artiesten waar ik die prijs dubbel en dwars voor neer zou leggen, maar voor haar inderdaad niet. Dat heeft verder natuurlijk ook met smaak en financiën te maken. Waar het mij om ging is dat het er bijna even op leek alsof jullie gechoqueerd waren over 16 euro voor een concertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is toch echt geen nieuwe ontwikkeling. Ik dacht: Klaag dan over de prijs van het bier
. Maar goed, hier spreekt dan ook iemand waar de gemiddelde entreeprijs van zijn komende concertbezoeken helaas rond de 40 euro ligt
. Maar zoals ik al eerder zei: Die concerten zijn het dan ook helemaal waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:07 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is de nieuwe Of Montreal uhh, vaag geworden.
Eerste nummer is echt gigantisch vet, maar de rest klinkt echt lame. Hak op de tak, veel te traag en en gare teksten over een negroïde 40+ she-male die het best 'both ways' wil doen
Sünd!
Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, neequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Het lijkt er op dat ze tegenwoordig meer aandacht besteden aan hun extravagante voorkomen dan aan de muziek zelf. Ik heb het al wat langer gehad met die band, eerlijk gezegd.
Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hissing Fauna... vind ik nog wel een goeie plaat, maar Satanic Panic in the Attic is m'n favoriet en dat niveau gaan ze volgens mij niet meer halen, nee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hissing Fauna is echt een top plaat en hun beste imho. Die nieuwe toch maar eens checken.
Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk.quote:
Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op Lowlands een paar jaar terug waren ze juist erg sterk.In Vredenburg was het qua geluid weinig soeps inderdaad, maar die locatie sloeg ook helemaal nergens op.
Waar ik toen stond (5 meter van het podium af) was het in elk geval prima.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lowlands vond ik juist erg rammelend klinken.. En wat op fabchannel staat/stond is ook niet echt geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |