Ik heb het alquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik pretendeer het.
Nog een weekje en dan herfsvakantie
Kan ik hieruit opmaken dat je voor altijd gaat leven van een uitkering?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef lienelien het volgende:
over 10 weken heb ik voor altijd vakantie en nooit meer school
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Wie gaan er nog meer naar the Puppets volgende week? Heb er zin in
Mijn tickets zijn ook binnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef AMDB het volgende:
The Rascals zijn ¤ 12,50 bij Doornroosje, ze zijn inmiddels in de voorverkoop.
Me! Me! Me! 2 keer!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Ik had al gehoopt op Doornroosje, ontzettend tof dit. Ook nog eens op een vrijdagavond. Ik geniet nog steeds na van hun gig in de Oude Zaal van de Melkweg, en hun album en EP's worden ook elke keer beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef portie het volgende:
3x in nederland, not bad at all
http://alternative.blog.n(...)urnee-door-nederland
Helleuw, ook twee keer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn The Rascals live dan zo tof? Die plaat heb ik halverwege maar geshift-delete vanwege saaiheid
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh nee, het is juist een enorm saaie liveband (zo was het op Lowlands, tenminste). Ik ga er voornamelijk heen omdat wat vrienden van me grote liefhebbers zijn (die uiteraard meegaan), en ik toch op 50 meter van Doornroosje woon.
Like? (The Subways?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaan allemaal toffe bandjes verdomme in het weekend spelen in NL?
Neuh, The Gaslight Anthem ergens in maart. Vette band!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |