SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit is aan, jullie weten het.
Anyways, sma natuurlijk de hele avond een beetje staan schuren tot bloedens aan toe, beetje met m'n handen onder haar truitje, in haar broekje, ik heb het zeer bescheiden gehouden.
Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Volgende dag.
Sma stuurt me een SMS: ''Ik ben in de buurt, zal ik even langskomen? xxx''
Is goed toch.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen gewoon een mooi gesprek, jeweetzelf, zegt ze zo van: ''Ja, ik heb veel stress lately, school is druk enzo.''
Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
Zo gezegd zo gedaan, ik ben zo bezig om gewoon die heerlijke massage uit te delen, doet ze opeens haar BH-bandje los.
Dus ik zo mijn shirt uittrekken om met mijn torso over haar heen te glijden, even laten voelen wie de baas is, jeweettoch.
Maar ze wilde gewoon die dominantie houden toch, terwijl het mijn huis is!
Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend.
Klacht: Zie TT.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 22-09-2008 22:16:07 ]
en +1 voor openingszin.quote:dit is immers de plaats waar je de DIMP van de week zal moeten spotten (shout-out naar Rotjoch)
we want some pics !quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Foto's of het deed niet gebeuren.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
Laster.quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat het verzonnen is, verder wel grappig
quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat het verzonnen is, verder wel grappig
quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
Dit is waargebeurt ik kan het bevestigen, dat meisje was m;n zusje!
Ik weiger om vrijwillig naar kempi te luisterenquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
Hosselbrilletje
ts is vrij kansloos
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
Dus ik zo mijn shirt uittrekken om met mijn torso over haar heen te glijden, even laten voelen wie de baas is, jeweettoch.
Zeg ik ergens dat dat niet het geval was?quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.![]()
Een stijve krijgen van masseren, dan ben je ook hopeloos.quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
TS heeft bij dit akkefietje niet eens een stijve lul, dus wellicht is hij homo.![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een stijve krijgen van masseren, dan ben je ook hopeloos.
Je trekt je zeker ook bij Spuiten en Slikken?
Spelfout in openingszin aangepast.quote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die openingszin!![]()
![]()
edit: vereeuwigd in mn dinges!
\/
\/
Als ik die vrouw legaal neukbare dame in wording was geweest, zou ik ook direct zijn wormvormig aanhangsel hebben willen veranderen in een kloppende bloedstaaf.quote:
oh nu snap ik pas dat jullie die zin in de spoiler bedoelen en nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Freeflyer het volgende:sIe openingszin
maareh... hoe vaak gebeurt het dat je em uit moet leggen?
quote:Het begon allemaal op zaterdag.
quote:gelukkig zie ik al gauw een chi-meisje met zieke potentie
quote:Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
quote:Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van je verhaal is kut.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
+1 voor deze:
[ afbeelding ]
De rest van je verhaal is kut.
Hoe heb je dat gedaan? Ihihihihihi, niet doehoen!quote:Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend .
Sranang, jij bent niet spang killquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
erger is dat veel users het nog een mooi verhaal vinden ook
quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Herald het volgende:
[..]
oh nu snap ik pas dat jullie die zin in de spoiler bedoelen en niet
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:05 schreef Stofje het volgende:
Chris, een van de mooiste users van dit forum.
quote:
quote:Omg, waarom zit brace met zijn kop in deze clip ?
hij zet zich zelf voor shud.
Mijn PM staat altijd voor je openquote:
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef piekartz87 het volgende:
erger is dat veel users het nog een mooi verhaal vinden ook
Het gaat er vaak niet om wát je zegt, het gaat erom hoe je het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Chris, je verdient je bazenstatus !
Enige wat ik me nu afvraag, hebben de smatjes die je regelt wel genoeg hersencellen om die openingszin van je te begrijpen? Anders heeft hij natuurlijk niet veel nut he
+1 Openingszin
+1 Bazentopic
Ik zal jou eens afraffelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
Verwarring is okay.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Lakitu het volgende:
De meestje smatjes snappen die openingszin niet, kan ik helaas uit ervaring vertellen.
True.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwarring is okay.
Dan denken ze dat je mysterieus bent, *zwijmel*.
Met grove verhalen heb ik geen moeite.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, als je erotische verhalen wilt lezen moet je niet hier zijn.
Je bedoelt dat je wereldvreemd bent.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Met grove verhalen heb ik geen moeite.
Het zat alleen te vol met "straattaal" en gayness
Dat is vaak het lastigste stuk....quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef SarahD. het volgende:
Je kunt best aardig schrijven, alleen jammer dat je het einde afraffelt.
Wel +1 voor de openingszin.
En wat versta je daaronder Chrisje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zal jou eens afraffelen [ afbeelding ].
Je hand vasthouden terwijl we genietend van de nachtelijke stilte naar de sterrenhemel staren, helemaal opgaand in onze pure en serene liefdesverhouding.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef SarahD. het volgende:
[..]
En wat versta je daaronder Chrisje?
Ik vroeg niet of je je dromen met me wilde delenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hand vasthouden terwijl we genietend van de nachtelijke stilte naar de sterrenhemel staren, helemaal opgaand in onze pure en serene liefdesverhouding.
kom op.. je bestelde een J&B Straight??quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wereldvreemd bent.
En gayness?
Men leest wat men wil lezen denk ik dan maar.
biri's= Biertjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:35 schreef piekartz87 het volgende:
een meid doet haar bh bandje los en TS schrikt zich rot en zegt dat hij er niet van gediend is en zet haar zijn (ouders) huis uit?
gay....
dat je een J&B Straight haalt is ook behoorlijk gay. drink bier, bier is voor kerels.
en wtf betekenen de woorden:
biri's
smatje
Sma
??
of is dat iets voor buitenlanders?
waar bestel ik die?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef fabregas01 het volgende:
[..]
biri's= Biertjes
smatje= verkleinwoord van sma lijkt me logisch?
Sma= Meisje, chikie, dame wat jij wil
Nog meer vragen .. Is een generatiekloof lijtk me zo. Je hebt zo'n straattaalwoordeboek nodig lijkt me
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
Die gozer wil gewoon geld, fuck een boks.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef deepart het volgende:
Bazig topic, die ik veeeeeel te laat heb gespot ... 1 ding moet ik je ongelijk in geven.. De uitsmijter een boks geven is kontenkussen.. Verder, blijf bazen
Ik onderhoud contact.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Hoe is het verder afgelopen, Chris? Heb je haar nog gezien?
serieus?quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
Dit is waargebeurt ik kan het bevestigen, dat meisje was m;n zusje!
Ga alsjeblieft doodquote:
Fortitudo is een laatbloeierquote:
Chris heet geen Tweekaa, zijn achternaam is alleen bij een zeer exclusief occult gezelschap bekend.quote:
jij zal wel de afdankertjes van Chris2K krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
Jaja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
Ik zeg gewoon niks. Mijn uitstraling zegt alles. Hoppa, binnen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
En wat is dat danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sowieso, openingszinnen.Ik zeg altijd:"Waar heb jij m'n hele leven gezeten?" Hoppaa, binnen.
OMG, DIE IN A FIRE.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het met u eens, m'n waarde McFearless.
[..]
[..]
quote:
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.quote:
14quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.
Is ook een beetje te lastig te begrijpen als je dronken bent, denk ik zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Rest het volgende:
Die zin kende ik al.![]()
Werkt bij mij niet.![]()
* Rest op zoek gaat naar hosselbril
Gewoon je rechterhand omhoog doen en dan horen ze het al te snappen. De pimphand.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
lijkt erop dat je pimphand niet sterk is. je had meteen moeten laten zien wie de main daddy is en haar er flink van langs geven (neuken he, niet slaan).
hier heb je de hosselbril.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:54 schreef Rest het volgende:
Die zin kende ik al.![]()
Werkt bij mij niet.![]()
* Rest op zoek gaat naar hosselbril
Disturbing..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:21 schreef Christiaan het volgende:
Ik wou dat ik dat meisje was, dan zou ik de baas ontmoeten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef Gupje het volgende:
Is dit nu het teken dat er jailbait gepost mag worden?![]()
ja dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Zo nu en dan wil ik nog wel eens een nieuw topicje zetten, tevens update ik zo nu en dan mijn fotoboek met nieuwe topics, dus als je ooit down bent zal mijn fotoboek de pijn verlichten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef IQM het volgende:
Dit soort topics maakt Chriz al lang niet meer. In 2008 was alles beter.
Ja, maar de nieuwe halen het niet bij zo een als deze.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil ik nog wel eens een nieuw topicje zetten, tevens update ik zo nu en dan mijn fotoboek met nieuwe topics, dus als je ooit down bent zal mijn fotoboek de pijn verlichten.
Inderdaad. Ga dit weekend even naar de Joey's ofzo Chriz2k. Zie het als een werkuitje om inspiratie op te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar de nieuwe halen het niet bij zo een als deze.
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga dit weekend even naar de Joey's ofzo Chriz2k. Zie het als een werkuitje om inspiratie op te doen.
Vrouwenvoetbal, dan krijg je altijd dat soort associaties met lompe boerinnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZ!
Nodig je hen ook bij jou thuis uit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar was ik vrijdag en zaterdag nog, flink wat plezier gemaakt met het damesteam van AZ!
quote:
Die zaten er ook bij, inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal, dan krijg je altijd dat soort associaties met lompe boerinnen.
Heb je pics van de chimeids?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
Die zaten er ook bij, inderdaad. Het was een beetje 50/50.
Ja.quote:
http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=231698quote:
En de vrouwen verplicht op de basisschool moeten zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:11 schreef JoaC het volgende:
Chris, organiseer over 2 weken maar een party waarin mannen verplicht berenkostuums moeten dragen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En de vrouwen verplicht op de basisschool moeten zitten?
Het moet net aan legaal zijn ivm vele agenten die in onze wijk wonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=231698
Die als eerste aan het woord komt was het beste vrouwtje!
http://www.az.tv/index.php?id=86&videoid=226765
Als goede tweede.
[..]
En de vrouwen verplicht op de basisschool moeten zitten?
Ik vraag me af welke homo dit zo gaat fotograferen als hij het ziet gebeuren.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef Chriz2k het volgende:
Het begon allemaal op zaterdag.
Of zondag.
Interessant fenomeen overigens, men pretendeert altijd op zaterdagavond uit te gaan, terwijl het overgrote deel van de avond zich toch wel degelijk 's nachts afspeelt!
Fascinerend.
Desalniettemin zal ik mijn verhaal continueren (check mij quasi-moeilijke woorden gebruiken in een wanhopige poging intelligent over te komen): Als een echte baas stapte ik rond middernacht de club binnen, uiteraard hartelijk lachend om de papi's die al reeds een uur binnenwaren, dwazen!
Deze tijd heeft natuurlijk een hosseltactische achtergrond die ik nader zal toelichten, dus lees en leer zou ik zeggen: rond middernacht zijn de smatjes al enigzins opgewarmd, drank- en danstechnisch gezien, waardoor ze gewilliger en vatbaarder zijn voor de subtiele praatjes van ondergetekende.
Ik loop zo de club binnen, geef de uitsmijter een boks (altijd te vriend houden die boys), zet m'n hosselglasses op ([ afbeelding ]) en begeef me naar de bar alwaar ik een J&B Straight voor mezelf haal en wat biri's voor m'n vrienden.
Aan de bar speelt zich een belangrijk deel van de avond af (niet qua tijd), dit is immers de plaats waar je de DIMP van de week zal moeten spotten (shout-out naar Rotjoch) en overgaat op het zogenoemde 'regelen', al komt dit in de praktijk gewoon neer op het inpalmen van een dronken 16-jarig sletje, maar dat terzijde.
Zoals ik het graag mag zien ging het al flink los indaclub en kon ik overgaan op het spotten, gelukkig zie ik al gauw een chi-meisje met zieke potentie en loop naar haar toe om vervolgens mijn geniale openingszin op haar te gebruiken, voor speciale gelegenheden only:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit is aan, jullie weten het.
Anyways, sma natuurlijk de hele avond een beetje staan schuren tot bloedens aan toe, beetje met m'n handen onder haar truitje, in haar broekje, ik heb het zeer bescheiden gehouden.
Als een echte heer bracht ik haar naar huis, subtiel afscheidskusje op haar wang, seks bewaar ik altijd voor later want echte players doen het nuchter.
Volgende dag.
Sma stuurt me een SMS: ''Ik ben in de buurt, zal ik even langskomen? xxx''
Is goed toch.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen gewoon een mooi gesprek, jeweetzelf, zegt ze zo van: ''Ja, ik heb veel stress lately, school is druk enzo.''
Dus ik zo van: ''Awww, ja, dat is kut. Zal ik de stress eventjes wegmasseren?'' (Smooth playboystylo, ik breng die status.)
Zo gezegd zo gedaan, ik ben zo bezig om gewoon die heerlijke massage uit te delen, doet ze opeens haar BH-bandje los.
Maar ze wilde gewoon die dominantie houden toch, terwijl het mijn huis is!
Toen heb ik aangegeven dat ik daar gewoon niet van ben gediend.
Klacht: Zie TT.
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
Geweldig topic![]()
+1 ook voor de quasi moeilijke woorden
Toch niet dat van jou he ?quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef hamzter9 het volgende:
meesterlijke kutkick waar de sperma van afdruipt..
Bovenstaande zal nooit het alphamannetje zijn.quote:
Verboden om hierop antwoord te gevenquote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie legt de openingszin even uit?
Je kan toch zelf ja/nee invullen, dan kijken wat eruit komt.quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie legt de openingszin even uit?
idd... fuck het verhaal er om heen, heb je gepoft of niet?quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
Dat is een openingszin waardoor je het verdient om dit te laten gebeuren in deze volgorde:quote:
TS is een bestaand persoon, geen kloon.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
TS is Michielos? Of hoe hij ook mag heten.
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:58 schreef Fip het volgende:
Tvp nu het nog kan
Deze is tijdloos/legendarisch, helend effect bij jou is een leugenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef RichCalibier het volgende:
Waardeloos topic, niet 1 keer gelachen.
Mensen, lees gewoon mijn topics door, die zijn eigentijds en hebben een helend effect.
Groetjes,
RichCalibier
RichCalibier-postquote:Op zondag 16 mei 2010 15:43 schreef RichCalibier het volgende:
Waardeloos topic, niet 1 keer gelachen.
Mensen, lees gewoon mijn topics door, die zijn eigentijds en hebben een helend effect.
Groetjes,
RichCalibier
Matige kick, Henk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |